مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مشخصات بلاگ
مرکز تخصصی چاپ متین
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

چاپ بادکنک

چاپ بادکنک به روش چاپ مستقیم صورت می گیرد که مرکب مستقیما بر روی بادکنک قرار می گیرد که باعث افزایش کیفیت چاپ روی بادکنک می شود. شما می توانید تصویر لوگوی سازمان خودتان به همراه شعار سازمانی خود را برروی یک و یا دو طرف بادکنک به چاپ برسانید. شما همچنین می توانید عکس فرزندان خودتان را برای جشن تولید و یا در مراسمات عروسی بر روی بادکنک حتی با تیراژ پایین و حدود با بالاترین کیفیت در مرکز تخصصی چاپ متین به چاپ برسانید. شما کافی است ابتدا رنگ بادکنک مد نظر خود را از طیف گسترده رنگ های موجود انتخاب نموده و سپس متن و یا تصویر و یا همچنین لوگوی خود را برروی سایت آپلود نمایید تا ما در مدت زمات کم و با نهایت کیفیت و کمترین ترین قیمت موجود در بازار برروی بادکنک شما به چاپ برسانیم.

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

 
 
 
چاپ بادکنک

 

 

چاپ متین این افتخار را دارد که جز معدود مجموعه هایی باشد که چاپ روی بادکنک را در جنس ها و رنگ های متنوع در تیراژ‌ بسیار پایین به دست شما عزیزان برساند. چاپ بادکنک تیراژ پایین برروی مدل های چینی و تایلندی قابل ارائه می باشد. طبیعتا قیمت چاپ بادکنک بسیار پایین است اما برای تیراژ پایین به دلیل اینکه یک هزینه اولیه ساخت کلیشه باید باشد طبیعتا مبلغ قدری بالاتر خواهد رفت. قطر بادکنک های گرد این مرکز ۱۲ اینچ می باشد و بادکنک در ۱۵ رنگ بندی متنوع عرضه می شوند ولی برای چاپ بادکنک محدودیت رنگی وجود ندارد.

 
 
چاپ بادکنک تیراژ پایین
 
 

مشخصات چاپ بادکنک تیراژ پایین:

  • سایز بادکنک های گرد ۱۲ اینچ و قد باد شده ۳۲ سانتیمتر می باشد.
  • سایز قابل چاپ برروی بادکنک گرد ۱۲ در ۱۲ سانتیمتر می باشد.
  • برای چاپ تک رنگ محدودیتی برای نوع رنگ وجود ندارد.
  • قیمت چاپ بادکنک به تومان می باشد

سایر توضیحات قیمت چاپ بادکنک و ملزومات

  • هزینه ساخت کلیشه برای هر طرح ۲۰٫۰۰۰ تومان می باشد.
  • قیمت بادکنک برای طیف ترکیبی از رنگ بادکنک ها می باشد و برای بادکنک تک رنگ (رنگ سازمانی) ۴۰ تومان به قیمت هر بادکنک اضافه میگردد.
  • درصورت درخواست چاپ طرف دوم مبلغ ۱۲۰ تومان به مبلغ هر بادکنک اضافه می گردد.(در صورت یکسان بودن طرح پشت و رو)
  • در صورت درخواست چاپ ۲ رنگ علاوه بر هزینه ساخت جداگانه کلیشه مبلغ ۱۲۰ تومان به مبلغ هر بادکنک اضافه می شود.
  • مبلغ نی و بست ۶۰ تومان می باشد.
  • هزینه پمپ باد (تلمبه) دستی ۷٫۰۰۰ تومان و پمپ باد برقی ۲ خروجه ۱۴۰٫۰۰۰ تومان می باشد

چاپ بادکنک چینی از جمله خدمات تخصصی مرکز تخصصی چاپ متین می باشد. چاپ متین این افتخار را دارد که به عنوان نخستین سایت ارائه دهنده خدمات چاپ روی بادکنک تبلیغاتی به صورت آنلاین فعالیت نماید. بادکنک های چینی طبیعتا از کیفیت ساخت پایین تری نسبت به بادکنک های تایلندی و مالزی برخوردار هستند. بادکنک چینی مقاومت کمتری در برابر تغییرات آب و هوایی دارند ولی قطعا و مسلما برای انجام یک مراسم و یا فضا های تبلیغاتی با توجه به قیمت مناسب تری که دارند انتخاب مناسب تر و مقرون به صرفه تر هستند. قطر کلیه بادکنک های این مرکز ۱۲ اینچ می باشد. بادکنک در ۱۵ رنگ بندی متنوع عرضه می شوند ولی برای چاپ بادکنک محدودیت رنگی وجود ندارد.

 
 
چاپ بادکنک چینی
 
 

چاپ بادکنک مالزی از دیگر خدمات بادکنک چاپ متین می باشد. بادکنک های مالزی به مراتب از کیفیت ساخت قابل قبول تری نسبت به بادکنک های چینی برخوردارند. تنوع رنگی بادکنک های مالزی نیز مانند بادکنک های چینی از ۱۵ رنگ تشکیل شده ولی از لحاظ رنگ چاپ روی بادکنک محدودیتی وجود ندارد. کلیه مراحل ثبت سفارش چاپ بادکنک به صورت آنلاین انجام می شود و پس از دریافت فایل چاپی ، متخصصین ما با شما برای هماهنگی های نهایی تماس حاصل خواهند نمود. برای اطلاع دقیق از جزییات چاپ بادکنک حتما توصیه میکنیم که قسمت توضیحات و قیمت های تکمیلی چاپ بادکنک را مطالعه نمایید.

 
 
چاپ بادکنک مالزی
 
 

چاپ بادکنک تایلندی

 

چاپ بادکنک تایلندی بهترین مدل بادکنک قابل عرضه و قابل چاپ در ایران می باشند. بادکنک های مالزی دارای جنس  بسیار اعلاء می باشند. کیفیت ساخت این بادکنک باعث شده که همواره این بادکنک از پرفروش ترین مدل های بادکنک به خصوص برای مصارف تبلیغاتی این مرکز باشد. قطر بادکنک های گرد ۱۲ اینچ می باشد و بادکنک ها در ۱۵ رنگ بندی متنوع عرضه می شوند ولی برای چاپ روی بادکنک محدودیت رنگی وجود ندارد.تخفیفات بسیار خوب برای سفارشات بالای ۵۰۰۰ عدد در نظر گرفته ایم که می توانید از طریق تماس با واحد فروش از آنها اطلاع یابید. همان طور که در گذشته گفته شد توصیه می شود برای اطلاع دقیق از جزییات چاپ بادکنک قسمت توضیحات و قیمت های تکمیلی چاپ بادکنک را مطالعه نمایید.

 
 
چاپ بادکنک تایلندی
 
 

چاپ لوگو بر روی بادکنک یک راه بسیار عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان خواهد بود. استفاده از این شیوه تبلیغاتی علاوه بر جذابیت فراوان باعث اعتبار بخشی بسیاری به سازمان یا شرکت شما می شود. شما می توانید با استفاده از چاپ بادکنک یک مکانی را بسیار زیبا و جذاب و سرگرم کننده تزئین کنید تا دیگران از بودن در آن محیط بسیار لذت ببرند.

ما در چاپ متین با بالاترین کیفیت بادکنک شما را به چاپ می رسانیم. بادکنک هایی در سایز و طرح و رنگ های مختلفی ، طرح های شما را برروی آنها به چاپ می رسانیم. بسیار مفتخریم که اعلام کنیم کیفیت چاپ متین مطلقا با هیچ شرکت دیگری قابل مقایسه و رقابت نیست.

 

 
 

هنگامی که شما قصد چاپ بادکنک را دارید باید بپرسید که آیا بادکنک شما از کیفیت خوبی برخوردار است یا نه؟

بادکنک هایی که در چاپ متین به چاپ می رسند در درجه اول بادکنک های آنها از برندهای به نام بوده که بسیار با دوام و در رنگهای مختلفی می باشند. شما می توانید بادکنک های خودتان را برروی آب شناور و یا در جاهای مختلف آویزان کنید و یک فضای بسیار زیبا و دلنشینی برا مراسمات و جشن های خود استفاده کنید.

سعی کنید از متن های خوانا و یا تصاویر واضح و با کیفیت برای چاپ روی بادکنک خود استفاده نمایید که بتوانید نهایت بهره برداری از این شیوه تبلیغاتی ببرید.

  • چاپ متین

چاپ پدموس

پدموس کامپیوتر ممکن است بخاط عکس آن گاهی اوقات برای شما کسل کننده باشد. اما حالا شما می توانید عکس مورد علاقه خودتان را بر روی پدموس کامپیوتر خود به چاپ برسانید. چاپ متین این امکان را به شما می دهد که بتوانید محبوب ترین تصاویر خودتان را برروی پدموس کامپیوترتان به چاپ برسانید و از دیدن عکس روی پدموس نهایت لذت را ببرید. چاپ پدموس می تواند برای بسیاری از شرکت ها و نهاد ها همراه با عکس لوگو یا مشخصات سازمانی خودشانبرای تمام کامپیوترهایشان ایده ای خاص باشد. وجود پدموس به نوعی می تواند به اعتبار بخشی به سازمان ها و یا هر نهادی کمک شایانی بکند. چاپ متین این تعهد را به شما می دهد که با استفاده از تجهیزات بروز دنیا تصاویر دلخواه شما را بر روی پد موس ارزان قیمت ولی با دقت و نهایت کیفیت به چاپ برساند.

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

 
چاپ پدموس

 


 

 

چاپ روی پدموس مستطیلی

 

چاپ پد موس مستطیلی همواره از رایج ترین و پرکاربرد ترین پدموس های مورد استفاده سازمان ها و ارگان ها می باشد. هرچند بسیاری از افرادی که د چاپ متین ثبت سفارش می کنند برای مصارف شخصی چاپ پدموس دایره ای را انتخاب می نمایند ولی همواره چاپ پد موس مستطیلی استقبال بیشتری از آن می شود. چاپ روی پدموس مستطیلی هیچ گونه محدودیت رنگی نداشته و کلیه رنگ های چاپ شده برروی این پدموس ها بسیار زنده و شفاف بوده. رنگ های چاپ شده برروی پدموس های چاپ متین کاملا قابل شستشو میباشد. جنس زیره پدموس ها از ژله بسیار مرغوب بوده که به طور اختصاصی در این مرکز ارائه می شود.

مشخصات چاپ روی پدموس مستطیلی :

  • ابعاد قابل چاپ : ۲۴×۲۱ سانتیمتر به صورت مستقیم
  • جنس زیره: ژله ای مرغوب
  • نوع گوشه ها: گرد
  • رنگ پدموس خام: سفید
  • شستشو : کاملا قابل شستشو و عدم تغییر رنگ بعد از شستشو
 
چاپ پد موس مستطیلی
 

چاپ روی پدموس گرد زیباترین زیر موس یست که می توانید برای شرکت خود و یا برای هدیه دادن به عزیزان خود از آن استفاده نمایید. جنس زیرین پد موس های گرد چاپ متین از ژله بسیار مرغوب بوده و از بالاترین کیفیت ساخت برخوردارند. کیفیت رنگ و چاپ روی پدموس گرد بسیار شفاف و زنده بوده و تفکیک رنگ ها بسیار عالی می باشد. رنگ های چاپ شده برروی پدموس های چاپ متین همچون سایر محصولات سابلیمیشن این شرکت کاملا قابل شستشو میباشد. تخفیف ویژه برای سفارش های تیراژ بالای چاپ پدموس با کیفیت بالا و به صورت فوری قابل ارائه می باشد.

مشخصات چاپ روی پدموس گرد:

  • ابعاد قابل چاپ : قطر ۲۱ سانتیمتر به صورت مستقیم
  • جنس زیره: ژله ای مرغوب
  • نوع پدموس: گرد
  • رنگ پدموس خام: سفید
  • شستشو : کاملا قابل شستشو و عدم تغییر رنگ بعد از شستشو
 
 
چاپ پد موس گرد
 
 
 

کامپیوتر و لوازم کامپیوتر در دنیای فعلی به بخشی از زندگی ما تبدیل شده است. لوازم کامپیوتر معمولا از یکسری رنگ های مشکی و خاکستری تشکلی شده است. پدموس ها هم یکی از این موارد مورد نیاز کامپیوترها می باشد. شما هم اکنون می توانید یک تصویر زیبا و جذاب و یا لوگوی سازمانی خودتان را انتخاب و برروی پدموس چاپ کنید. با چاپ پد موس جذاب می توانید فضای زیبا تری به کامپیوتر و محیط کاری خودتان بدهید. شما کافی است تصویر دلخواه خودتان و یا حتی یک متن را انتخاب کرده و برروی سایت چاپ متین آپلود کنید و بلافاصله و در مدت زمان کوتاه و با دقت و نهایت کیفیت یک پدموس زیبا و جذابی را به چاپ برسانید.

ما سفارشات عمده شما را می پذیریم و در نتیجه تخفیفات بسیار شگفت انگیزی را به شما ارائه می دهیم.

 

 

 
 
  • چاپ متین

مرکز تخصصی چاپ متین طبق روال سال های گذشته در نظر دارد در راستای هدفمند سازی و افزایش بازدهی تبلیغات شما عزیزان ، همزمان با نزدیک شدن به سال ۹۷ با ارائه جدیدترین مدل ها و طرح های سررسید اختصاصی در جهت همکاری با موسسات و شرکت ها در جهت چاپ سررسید تمام اختصاصی اقدام نماید.

همانگونه که مستحضرید منظور از تولید و چاپ سر رسید اختصاصی ، لحاظ کردن تمامی موارد و خواسته های مشتریان در تمامی قسمت های سررسید اعم از طرح جلد ، پلاک و داغی به صورت عادی و طلاکوب ، صفحات رنگی اولیه به صورت گلاسه و همچنین قرار دادن صفحات گلاسه در قسمت های داخلی سررسید و مهمتر از همه قرار دادن متن و محتوای داخلی بر اساس نظر و سلیقه شما مشتریان عزیز میباشد.

 

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

 
 
 
چاپ سررسید اختصاصی

 


منظور از چاپ سررسید اختصاصی چیست !؟

منظور از چاپ سررسید اختصاصی این است که شما عزیزان میتوانید تمامی موارد مد نظر خود از قبیل لوگو و برند شرکت مربوطه ، شعار تبلیغاتی ، اختصاص دادن متن یا هر نوشته در هر صفحه مد نظر (متناسب با مناسبت ها یا روزهای خاص برای هر شرکت ) به صورت چاپ ۴ رنگ ( تمام رنگی ) و متناسب با تم و قالب لوگو و یا نظر خود درخواست نمایید. طبیعتا این نوع تبلیغات با توجه به لیست قیمت چاپ سررسید های ارائه شده توسط چاپ متین از مقرون به صرفه ترین و جدیدترین متدهای تبلیغ برای افزایش ارتباط با مشتریان شما عزیزان خواهد بود. مرکز تخصصی چاپ متین امیدوار است با این روش از هزینه های اضافی تحمیل شده به شرکت ها کاسته و گام موثری در جهت جلوگیری از صرف هزینه های اضافی و افزایش بازدهی تبلیغات برای مشتریان خود بردارد.

بدیهی ست که این قیمت های ارائه شده برای سررسید ها به همراه چاپ تماما اختصاصی با حداقل سود ممکن جهت معرفی بیشتر چاپ این نوع سررسید در سال های نخست در کشور عزیزمان ایران می باشد.

 
چاپ سررسید
 

چندی از ویژگی های چاپ سررسید اختصاصی چاپ متین …

 
  • تنوع محصولات

  • قیمت پایین

  • تیراژ پایین و امکان چاپ فوری

  • طراحی اختصاصی صفحات داخلی رایگان

 
 

چاپ سررسید اختصاصی تیراژ پایین

امروزه هدایای تبلیغاتی  همچون سررسید یکی از نیازهای اصلی یک شرکت و یا سازمان دولتی و خصوصی محسوب میشود در حقیقت شما میتوانید با چاپ به موقع سررسید هر ساله به تبلیغ شرکت و یا سازمان خودتان بپردازید که نام سازمانتان، لوگوتان برروی تمام قسمت های دلخواهتان درج شده باشد که این امر باعث جذب مشتریانتان به خودتان می شوید. همیشه در اواخر سال، اکثر شرکت ها و ارگان ها و مشاغل در تکاپوی خرید سررسید و چاپ سررسید می افتند.گروه متخصصین چاپ متین طبق روال هرساله سررسید مربوط به سال آینده را در مدل ها و طرح های متنوع بصورت انبوه و البته با تیراژ پایین به چاپ می رساند.

 


چاپ سررسید سفارشی

گروه تخصصی چاپ متین سررسید های اختصاصی سال های جاری و سال های آینده را در مدل های مختلفی به چاپ می رساند . چاپ سررسید  نسبت به جلد سررسید متغیر است. و با توجه به نوع جلد سررسید ، نوع چاپ مشخص میشود.انواع سررسید رومیزی ، سررسید جیبی ، سررسید چرم ، سررسید مدیران ، سررسید رقعی ، سررسید سلفونی ته دوخت ، سررسید فنری سلفونی ، سررسید جلد گالینگور و صدها طرح و مدل دیگر در بازار موجود است. شما می توانید از طرح های موجود بسته به نیاز خود انتخاب و سفارش سررسید خود را تکمیل نمایید. هدف اصلی ما در چاپ متین این است که قیمت چاپ سررسید برای شما بسیار پایین تمام بشود.

 
  منبع : وبسایت مرکز تخصصی چاپ متین
 

 

 
 
  • چاپ متین