مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مشخصات بلاگ
مرکز تخصصی چاپ متین
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

۶ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

چاپ استند در دنیای امروز ما یکی از پرکاربردترین و البته مناسب ترین روش های تبلیغاتی در محیط های شرکتی و نمایشگاهی می باشد. از استند های ایستاده برای موارد گوناگونی همچون معرفی و تبلیغات محیطی محصولات و خدمات و همچنین نمایش در مراسمات با زمان های کوتاه به دلیل جمع شدن و باز شدن سریع بسیار مورد استفاده قرا رمی گیرد. ما در چاپ متین این افتخار را داریم که با داشتن سال ها تجربه چاپ خاص روی استند برروی جنس های متفاوت همچون پلات لمینت مات و براق و بنر اکوسالونت و با بالاترین کیفیت چاپ و مرغوب ترین نوع پایه ها را به مشتریان خود ارائه کنیم.

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

 
 
چاپ استند
 

چاپ استند با پلات لمینت از مرسوم ترین روش ها برای چاپ استند اختصاصی می باشد و به این دلیل با این نام خوانده می شود که با دستگاه پلاتر برروی کاغذ مخصوص چاپ می شود و برای ماندگاری بالاتر روی کاغذ روکش لمینت مات و براق روی آن زده می شود. و برای سفارش این محصول باید این مورد را در نظر داشت که عموم از دستگاه های پلاتر برای فضای های داخلی و سربسته استفاده می شود و در صورتی که از استند پلات لمینت در فضاهای بیرونی و زیر تابش مستقیم خورشید استفاده شود به مرور زمان رنگ کار از دست می رود. تفاوتی میان لمینت مات و یا براق وجود ندارد و فقط تفاوت آنها در انعکاس نور از روی آنها می باشد که یک امر کاملا سلیقه ایست.

از ویژگی های بارز استند با پلات همراه با لمینت مات و یا براق محصول نسبت به سایر روش ها یکی کیفیت بسیار بالای چاپ این محصول حتی از فواصل بسیار نزدیک است و مورد بعدی استحکام بالاتر این محصول به دلیل روکش لمینت آن می باشد.

 
 
چاپ استند پلات لمینت
 
 
 

مشخصات و قیمت چاپ استند با پلات و لمینت مات و یا براق :

  • این محصول در 2 سایز پرکاربرد 200×90 و 170×60 ارائه می شود.
  • این استند برروی کاغذی از جنس کوتد و با روکش لمینت مات و یا براق چاپ می شود.
  • برای چاپ تصاویر خود را با رزولیشن 150 پیکس بر اینچ ارسال نمایید.
  • امکان چاپ استند همراه با پایه و یا بدون پایه فراهم می باشد.
  • تحویل استند با پایه در داخل ساک مخصوص آن انجام می‌شود.
  • قیمت چاپ استند به تومان می باشد.

چاپ استند با بنر اکوسالونت یکی از ارزانترین روش ها برای چاپ استند در سایز اختصاصی در کشور می باشد که چاپ متین نسبت به ارائه آن اقدام می کند. چاپ بنر اکوسالونت دراری کیفیت بسیار بالایی از منظر چاپ برخوردار می باشد. چاپ اکوسالونت نسل جدیدی از چاپ هاست که هم برای فضاهای داخلی و هم خارجی قابلیت استفاده دارد. در این روش می توان تا حد زیادی همان کیفیت چاپ پلاتر را داشت و ار طرفی در فضاهای خارجی هم کارایی بیشتری داشت. چاپ بنر اکوسالونت در مجموعه چاپ متین با بهترین دستگاههای ژاپنی کشور و با دورچاپ بالا انجام می شود.

چاپ استند در سایز مختلف با استفاده از دستگاه اکوسالونت هم از لحاظ قیمت به مراتب ارزانتر است و هم مقاومت بیشتری برای فضای های بیرونی ( از لحاظ نور و آب ) دارد.

 
 
چاپ استند بنر اکوسالونت

مشخصات و قیمت چاپ استند با بنر اکوسالونت با کیفیت بالا :

  • این محصول در 2 سایز پرکاربرد 200×90 و 170×60 ارائه می شود.
  • این استند برروی بنر با کیفیت بالا چاپ می شود.
  • برای چاپ تصاویر خود را با رزولیشن 150 پیکس بر اینچ ارسال نمایید.
  • امکان چاپ استند همراه با پایه و یا بدون پایه فراهم می باشد.
  • تحویل استند با پایه در داخل ساک مخصوص آن انجام می‌شود.
  • قیمت چاپ استند به تومان می باشد.

مجموعه تخصصی چاپ متین به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران عرصه چاپ کشور اقدام به رونمایی و ورود به حوزه چاپ استند و علی الخصوص چاپ استند سفارشی نموده است. در حال حاضر دستگاه های اختصاصی این مجموعه دارای بالاترین تکنولوژی های روز دنیا و البته در حال استفاده از برترین رنگ های بادوام و با کیفیت می باشد.

پایه استندها از ابزار و لوازم ضروری برای نمایش استند ها می باشند که در صورت استفاده صحیح سالهای سال امکان استفاده دارند. جنس پایه های استند از فلز مقاوم و سبک بوده ولی محل های اتصال قالبن از پلاستیک مرغوب می باشند که تا حدودی انعطاف داشته باشند. رنگ پایه های استند غالبا به دو صورت سفید و یا مشکی می باشند.

از ویژگی این پایه استندها این است که تکه های پایه از هم جدا می شوند و به همین جهت به سهولت قابل حمل می باشند.

کلیه پایه های استند همراه با کیف مخصوص ارائه می شوند که برای نگهداری طولانی مدت پایه بسیار کاربردی می باشد.

 
پایه استند
 

انواع استند ها

 

استند ایکس چیست و چگونه چاپ می‌شود

چاپ استند ایکس ‏‎ سازه‌ای طراحی شده با یک ساختار از جنس آلومینیوم است که طرح تبلیغی‌ بر روی مدیای مخصوص با جنس پلات لمینت یا بنر اکوسالونت در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت چاپ شده و توسط گیره‌های مخصوص بر روی سازه استند نصب می‌گردد.

چاپ استند در چاپ متین در سایز های متنوع و با بالاترین کیفیت چاپ می شود. همچنین پایه هایی که ارائه می شود جز با کیفیت پایه های استند موجود در بازار می باشند.

نحوه ثبت سفارش استند

چاپ متین برای چاپ استند نیز مشابه سایر محصولات همچون چاپ کاغذ دیواری و مش خود این امکان را فراهم آورده که سفارش این محصول را به صورت کاملا آنلاین ثبت نمایید و در کمترین زمان این محصول درب منزل و یا در شرکت به صورت حضوری دریافت نمایید.

 
 
انواع استند
 
  • دارای دستگاههای بروز و پیشرفته روز دنیا
  • استفاده از متریال مرغوب با ماندگاری بالا
  • تخصصی ترین مرکز انواع چاپ در ایران
  • مشاوره خرید رایگان
  • دارای گالری تصاویر بیشمار در هر تم و زمینه
 
 
  • چاپ متین

چاپ مش نوعی کاغذ پشت چسبدار مشابه استیکر است که روی آن دارای سوراخ هایی مشابه توری است. مش ( mesh ) نوعی مدیای پشت چسبدار ( مانند وینیل یا استیکر ) است با این تفاوت که بر روی آن سوراخ های ریزی وجود دارد که مزیت هایی نسبت به سایر استیکر ها دارد. مهم ترین ویژگی چاپ مش این است که به دلیل سوراخ های ریزی که روی آن دارد باعث می شود زمانی که از پشت شیشه چسبیده می شود باعث می شود که بیرون از محیطی که حضور دارید دیده شود و باعث ایجاد محیطی دلباز می شود.

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

دستگاه چاپ مش

با پیشرفت روز افزون علم وصنعت چاپ در دنیا و با ظهور دستگاههای چاپ لارج فرمت امروزه این امکان برای ما بسیار سهل تر از گذشته شده که بتوانیم دقیقا و کاملا نیاز خود را متناسب با مد و شرایط دوران پیاده سازی و اجرا کنیم و طبیعتا هزینه ی بسیار کمتری را متقبل شویم. امروزه چاپ اختصاصی روی مش و یا چاپ کاغذ دیواری اختصاصی از جمله چاپ های پرمصرف بازار دنیا محسوب شده و دستگاه های این علم و همچنین جوهر های اکوسالونت این تکنولوژی جز صنعت های بروز و البته گران قیمت دنیا به حساب می آید و همین امر سبب شده که دستگاه های چاپ مش اختصاصی در کشور عزیزمان ایران محدود باشد و برخی از دوستان به دلیل هزینه های بالای این دستگاه اقدام به تغییر کاربری سایر دستگاه ها می زنند که طبیعتا نتیجه مطلوب ندارند و با شکست مواجه میشود.

دستگاه چاپی لارج فرمت اکوسالونت مرکز چاپ متین از نوع Mutoh ژاپن و جوهر های مورد استفاده از بهترین جوهرهای موجود در بازار با بالاترین ماندگاری می باشند.

کیفیت به سـادگی به دست می آیـــد !!!

قــدری تــوجه می خـواهد…

 
چاپ مش چسبدار

مجموعه تخصصی چاپ متین به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران عرصه چاپ کشور اقدام به رونمایی و ورود به حوزه چاپ طرح خاص روی مش  و علی الخصوص چاپ مش سفارشی نموده است. در حال حاضر دستگاه های اختصاصی این مجموعه دارای بالاترین تکنولوژی های روز دنیا و البته در حال استفاده از برترین رنگ های بادوام و با کیفیت در دنیا می باشد.

 

قیمت های ارائه شده در پایین بر حسب متر مربع می باشد.

جنس کلیه کاغذ ها به تحقیق مجموعه برروی بهترین متریال می باشند و از لحاظ ماندگاری فوق العاده و کاملا قابل شستشو می باشند.

کلیه چاپ خاص روی مش این مرکز به وسیله دستگاه های ژاپنی اکوسالونت و با بالاترین کیفیت انجام میشود.

مزیت و جنس رول های مش

 

مزیت مش چیست ؟

  1.  مش نصب شده روی شیشه در طول روز که منبع نور بیرون (آفتاب) قوی تر از نور داخل است ، کاملا شبیه استیکر بنظر می رسد.
  2. مش چسبدار در شب به دلیل قوی تر بودن منبع نور داخل از بیرون بصورت تقریبا نامرئی می باشد.
  3. مش نصب شده بر روی شیشه تقریبا مشابه شیشه های پنجره های رفلکس ساختمان رفتار می کند.
  4. نصب متریال مش بر روی شیشه بدلیل داشتن سوراخ های ریز در سطح آسانتر از نصب استیکر است چون آبگیری راحت تری دارد.

جنس مش چیست؟

مش نوعی متریال چاپ توری شکل از انواع متریال لارج فرمت رول از جنس پی وی سی (PVC) سفید رنگ دارای سوراخهای ریز که ویژگی خاص دید تصویر از خارج و دیدن منظره بیرون از داخل را می دهد . متریال مش شامل قسمت های : یک لایه پی وی سی سفید رنگ در وسط ، یک لایه چسب در زیر ، یک لایه کوتینگ جذب کننده مرکب اکوسالونت و یک لایه کاغذ روغنی جهت محافظت از چسب زیر مش می باشد

همانگونه که از نام مش (mesh) مشخص است دارای ساختار توری بوده و تقریبا ۵۰ درصد از دید پشت خود را نامعلوم می کند

 
 
چاپ مش چسبدار
 

چــــرا چــــاپ مـــتیـن !!!

 
  • دارای دستگاههای بروز و پیشرفته روز دنیا
  • استفاده از متریال مرغوب با ماندگاری بالا
  • تخصصی ترین مرکز انواع چاپ در ایران
  • مشاوره خرید رایگان
  • دارای گالری تصاویر بیشمار در هر تم و زمینه
 
 
  • چاپ متین

جعبه محصولات فست فود

امروزه غذاهای فست فودی بخشی جداناپذیر از زندگی مدرن و شهری ما را تشکیل می دهد که با توجه به اینکه این غذاها خیلی سریع آماده می شوند بسیار مورد استقبال مردم بخصوص نسل جوان قرار گرفته اند. از این رو با توجه به گسترش روز افزون رستوران های فست فود در سراسر دنیا، توجه به بسته بندی و جعبه های این دسته از محصولات بیش پیش مورد توجه صاحبان این کسب و کارها قرار گرفته است بخصوص که بررسی های علمی جدید نشان می دهند که زیبایی ها و تجربه های بصری هنگام صرف غذا باعث لذت دو چندان از غذا می شود.

از این رو چاپ متین با ورود به این حوزه و با استفاه از کاغذ های کرافت بهداشتی و سفید بهداشتی مورد تایید سازمان غذا و دارو و سازمان ملی استاندارد ایران اقدام به تولید جعبه محصولات فست فود آماده و اختصاصی از جمله جعبه پیتزا در سایز های مختلف ، جعبه همبرگر ، سیب زمینی ، ظرف سوخاری و ظرف داخل سالن ، جعبه ساندویچ و … نماید.

 

چاپ جعبه فست فود به صورت اختصاصی

کلیه مواردی که در بالاتر به آنها اشاره شده مربوط به جعبه ها و ظرف های عمومی محصولات فست فود می باشد و برای مجموعه های کوچکتر که برای شروع کار تمایل به استفاده از ظروف با طرح های عمومی و البته زیبا دارند مناسب می باشد.

ساخت ، تولید و چاپ کلیه ظروف و جعبه های فست فودی در مرکز تخصصی چاپ متین قابل انجام می باشد که برای استعلام قیمت می توانید از طریق راه های ارتباطی این مرکز با ما در ارتباط باشید. ( Q5 )

  • چاپ متین

چاپ ست اداری

همواره یکی از ابزار های بسیار پرکاربرد و البته پرمصرف در سازمان ها و شرکت های کلان و کوچک چاپ ست اداری زیبا و متناسب تم و رنگ سازمانی شرکت و یا مجموعه میباشد. قطعا چاپ ست اداری جذاب و زیبا می تواند همواره نماینده شما در نزد همکاران و دوستان شما باشد که قطعا تجربه ما نشان داده در پرستیژ و عظمت یک شرکت در نزد یک قریبه می تواند تاثیر گذار باشد. از این رو مجموعه چاپ متین به جهت کاهش هزینه های شما بزرگواران ست هایی را گردآوری کرده که در هزینه های اولیه شما صرفه جویی شود که می توانید در ادامه مشاهده نمایید.

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم

 

چاپ ست اداری تحریر ۸۰ گرم

یکی از انواع پکیج های ست اداری ، چاپ ست اداری تحریر ۸۰ گرم می باشد. تحریر 80 گرم جز به صرفه ترین جنس کاغذ های موجود در بازار برای چاپ ست های اداری می باشد. جنس کاغذ های تحریر 80 گرم مشابه کاغذ های A4 معمولی مجود در بازار می باشد. چاپ ست اداری و شرکتی تحریر 80 گرم به صورت تمام رنگی می باشد و چاپ روی این جنس بسیار مطلوب می باشد ولی طبیعتا چاپ تمپلات روی کاغذ تحریر 80 گرم قدری بور می شود و بهتر است برای چاپ های تمپلات از کاغذ تحریر ۱۰۰ گرم استفاده گردد. چاپ ست اداری تحریر ۸۰ گرم در 3 پکیج زیر ارائه می شود.

برای ایجاد فضای اطمینان در زمان برش توصیه می شود لوگو و سایر نوشته های خود را حداقل به میزان 5 میلیمتر از لبه های کار فاصله دهید.

 

 

چاپ ست اداری تحریر ۱۰۰ گرم

یکی از پرطرفدار ترین انواع ست اداری مجموعه چاپ متین چاپ ست اداری تحریر ۱۰۰ گرم می باشد. جنس کاغذ تحریر ۱۰۰ گرم نسبت به تحریر ۸۰ گرم سنگین تر می باشد و طبیعتا جلوه و زیبایی بیشتری به پکیج ست اداری خواهد داد. چاپ روی تحریر ۱۰۰ گرم محدودیت رنگی نداشته و این جنس کاغذ برای رنگ های تمپلات و پر مناسبتر می باشد. چاپ ست اداری تحریر ۱۰۰ گرم مشابه سایز جنس های مجموعه در سه پکیج پرطرفدار ارائه میشود.

برای ایجاد فضای اطمینان در زمان برش توصیه می شود لوگو و سایر نوشته های خود را حداقل به میزان ۵ میلیمتر از لبه های کار فاصله دهید.

 

 

چاپ ست اداری کتان ۱۲۰ گرم

چاپ ست اداری کتان ۱۲۰ گرم جز شیک ترین و بروز ترین مدل های چاپ ست اداری حال حاضر می باشد. هرچند چاپ ست اداری کتان مقداری سلیقه ایست و شاید باشند افرادی که پسند نکند ولی غالبا مخاطبان ما بعد از مواجهه با جنس کتان ۱۲۰ گرم قدری غافلگیر می شوند و توقع چنین جنس سربرگ و پاکت هایی را ندارند. کاغذ کتان دارای بافت های ریز می باشد که زیر دست حس می شود. چاپ ست اداری کتان ۱۲۰ گرم محدودیت رنگ و چاپ ندارد و کلیه رنگ ها زنده و شفاف می باشند. این جنس کاغذ نیز در ۳ پکیج زیر عرضه می شود.

برای ایجاد فضای اطمینان در زمان برش توصیه می شود لوگو و سایر نوشته های خود را حداقل به میزان ۵ میلیمتر از لبه های کار فاصله دهید.

 

یکپارچه کردن و ست کردن اوراق اداری می تواند بسیار در ذهن مخاطبان شما تاثیر گذار باشد که این خود بزرگترین نوع تبلیغات بصری محسوب می شود. طراحی زیبای ست اداری قطعا نشان دهنده ی هویت سازمان و ارگان شما خواهد بود که باید روی آن حساسیت خاصی داشته باشید. ور در اولویت بعدی کیفیت چاپ است که زیبایی طرح شما را نمایان می کند. این وظیفه ایست که مجموعه تخصصی چاپ متین بر طبق اساس نامه بر خود لازم می داند که در گذر زمان و در هر موقعیت اقتصادی و یا سیاسی بالاترین کیفیت را در اختیار مشتریان گرامی و بزرگوار خود قرار دهد.

 

انواع چاپ ست اداری

به طور معمول چاپ ست اداری شامل سربرگ A4 و سربرگ A5 و پاکت نامه و پاکت A4 می باشد که در پکیج های متنوع تلاش شده که متناسب با نیاز شما هر کدام از این محصولات به صورت جداگانه برای چاپ ست شرکتی با تیراژ متنوع و به صورت فوری ارائه گردد.

 

طراحی ست اداری

اگر شما نیازمند کمک برای طراحی ست اداری زیبا هستید می توانید به ما اعتماد کنید. طراحان مجموعه چاپ متین شبانه روز و با نازلترین قیمت تخصصی ترین و البته شیک ترین طرح های ممکن برای ست اداری را در اختیار شما قرار می دهند که می تواند کمک شایانی به زمان و هزینه های شما نماید.

  • چاپ متین

چاپ چسب

چسب همواره یکی از پرمصرف ترین اقلام برای شرکت های خدماتی و مورد استفاده در بسته بندی و پلمپ کالاها می باشد. چاپ لوگو و یا برند بروی چسب می تواند نشانی از اعتبار محصول و یا خدمات ارائه شده توسط شما باشد. از این رو مرکز تخصصی چاپ متین در راستای رسالت کاری خود در حوزه چاپ و تبلیغات اقدام به ارائه خدمات چاپ روی چسب مرغوب با بالاترین کیفیت و بهترین ماندگاری نموده است. تامین چسب خام و همچنین چاپ چسب در این مرکز تماما در داخل کشور و با بهترین دستگاه های موجود در بازار و به ۲ صورت زمینه شیشه ای و همچنین زمینه رنگی و یا تمپلات انجام می شود. چاپ روی چسب ها هیچ گونه محدودیت رنگی نداشته و کلیه رنگ های چاپ شده روی چسب بسیار شفاف و درخشنده خواهند شد.

 

 

چاپ چسب شیشه ای شفاف

چاپ چسب شیشه ای شفاف مرسوم ترین و از لحاظ قیمتی ارزانترین نوع چسب برای چاپ می باشد. چاپ روی این گونه چسب ها هیچ گونه محدودیت رنگی ندارند ولی طبیعتا به ازای اضافه شدن هر رنگ ( به جهت ساخت کلیشه و چاپ جدا ) هزینه های چاپ ۲ و یا چند برابر خواهد شد. البته برای چاپ چسب باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که هزینه در نوبت اول به جهت ساخت کلیشه مقداری بالاتر خواهد بود. حداقل تیراژ سفارش 100 رول می باشد ولی اگر مصرف چسب شما زیاد می باشد ، توصیه ما چسب شیشه ای با چاپ تک رنگ است و طبیعتا هر چه تیراژ کار بالاتر باشد هزینه چاپ به صرفه تر خواهد شد. طول کلیه چسب های شیشه ای ۹۰ یارد می باشند و در ضخامت های مختلف ارائه می شوند.

مشخصات چاپ چسب شیشه ای :

  • نوع چسب : شیشه ای بدون زمینه
  • طول چسب : حداقل ۹۰ یارد
  • عرض چسب : 5 سانت
  • حداقل تعداد سفارش : 100 حلقه
  • ضخامت چسب : از 38 تا 52 میکرون
  • رنگ چاپ روی چسب : از تک رنگ تا چند رنگ تفکیک شده
  • رنگ های قابل چاپ روی چسب : بدون محدودیت

 

قیمت چاپ روی چسب شیشه ای شفاف

  • هزینه های جدول هزینه چسب خام می باشند.
  • هزینه چاپ به صورت جداگانه در زیر لیست قیمت ارائه شده.
  • حداقل سفارش ۱ کارتن و یا ۱۰۰ رول می باشد.
  • قیمت چسب ها به تومان می باشد.

 

 

چاپ چسب تمپلات ( تمام چاپ )

یکی دیگر از خدمات چاپی ، چاپ روی چسب به صورت تمپلات و یا تمام چاپ می باشد. چاپ تمپلات روی چسب در مرکز چاپ متین توسط سیستم چاپ هِلیو که یکی از شناخته شده ترین روش های چاپ روی چسب می باشد انجام می شود. چاپ تمپلات به دلیل نوع سیستم چاپی که دارد فقط در تیراژ بالا امکان چاپ دارد. ( حداقل حدودا ۲۲۰۰-۲۳۰۰ رول ۷۵ یارد ) در چاپ تمپلات یک رنگ زمینه روی کار زده می شود و بعد طرح روی آن چاپ می شود.

چاپ تمپلات به ۲ صورت انجام می شود: در روش اول که قدری ارزان تر است حدودا هر ۶۰ سانت یه خط سلندری روی طرح می افتد از این رو این نوع چاپ برای چسب های با زمینه سفید مناسبتر می باشد. در روش دوم هیچ گونه محدویتی ندارد و کار کاملا یکدست و یک تکه چاپ می شود.

مشخصات چاپ چسب تمپلات :

  • نوع چسب : تمپلات با زمینه چاپی
  • طول چسب : فقط ۷۵ یارد
  • عرض چسب : ۵ سانت
  • تعداد سفارش : ۲۲۰۰-۲۳۰۰ رول
  • ضخامت چسب : ۴۵ میکرون
  • رنگ چاپ روی چسب : یک رنگ زمینه و یک یا بیشتر رنگ چاپی
  • رنگ های قابل چاپ روی چسب : بدون محدودیت

 

چاپ برند روی چسب

اگر به دنبال ارتقا سطح کیفی ارائه محصولات خود هستید و یا می خواهید در هزینه های چاپ جعبه اختصاصی خود صرفه جویی کنید ، ما در مرکز تخصصی چاپ متین در کنار شما هستیم که کلیه نیاز های شما را در ارتباط با چاپ چسب را با بهترین کیفیت و مرغوب ترین متریال تامین کنیم.

پس اگر به دنبال مرکزی برای چاپ برند و لوگو سازمانی خود برروی چسب هستید می توانیم این نیاز شما را در سریعترین زمان ممکن ، با کمترین قیمت همراه با تنوع بالا در محصولات و سیستم های چاپی پاسخ داده و تجربه ای لذت بخش از خرید آنلاین و تحویل درب منزل را به شما هدیه کنیم.

ما سفارشات عمده شما را می پذیریم و در نتیجه تخفیفات بسیار شگفت انگیزی را به شما ارائه می دهیم.

  • چاپ متین

آیا به دنبال فروشگاهی هستید که بتوانید متنوع ترین برند های کاغذ A4 موجود در بازار را بدون واسطه و با قیمت مناسب دریافت نمایید. چاپ متین جزء معدود شرکت هایی است که انواع کاغذ A4 را از وارد کننده اصلی به صورت مستقیم دریافت نموده و با قیمت ارزان تر در اختیار شما عزیزان همراه قرار می دهد. مطرح ترین برند های کاغذ A4 که در این مرکز همواره در طول سال ارائه می شود دبل آ ( Double A ) ، پیپر وان ( Paper One ) ، کپی مکس ( CopiMax ) ، گلد ( Gold ) و … می باشد. یادآوری این نکته ضروری است که قیمت کاغذ آ۴ گاها در طول یک روز تا چند بار تغییر می کند، اما ما در چاپ متین در تلاشیم که بروزترین قیمت کاغذ A4 را در اختیار شما عزیزان به صورت آنلاین قرار دهیم.

سفارشات فروش کاغذ A4 در تهران در ساعات اداری در کمتر از ۲-۳ ساعت از طریق الو پیک ارسال شده و در اختیار شما قرار می گیرد. و برای سفارشات شهرستان نیز بلافاصله پس از ثبت سفارش به باربری ارسال می گردد.

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

 

 

خرید کاغذ کپی مکس مرغوب اورجینال ۸۰ گرمی ( CopiMax )

کاغد A4 کپی مکس و یا CopiMax پرمصرف ترین کاغذ حال حاضر بازار کشور می باشد. کاغذ CopiMax به دو صورت در بازار موجود می باشند. کاغذ کپی مکس مرغوب مرغوب مجموعه در دورنگ بسته بندی قرمز و ابی با برش  داخل کشور می باشند.  کاغذ A4 CopiMax دارای وزن هر برگ ۸۰ گرم می باشند و به صورت بسته ای عرضه می شوند. هر بسته شامل ۵ بسته کاغذ A4 با تعداد ۵۰۰ برگ می باشند. کاغذ A4 کپی مکس مرغوب ارائه شده در چاپ متین همگی با بالاترین کیفیت و با ضمانت اصالت کالا عرضه می شوند.

کاغذ کپی مکس در دو بسته بندی قرمز یا آبی موجود می باشد که هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند.

کاغذ های کپی مکس مجموعه با کیفیت بسیار عالی و برش عالی به صورت مستقیم و زیر قیمت بازار عرضه می شوند. و به صورت فوری در تایم های اداری ارسال میشوند.

ویژگی های کاغذ CopiMax :

  • کشور سازنده : اندونزی برش ایران
  • سایز های قابل عرضه : A4 و A3
  • وزن کاغذ : ۸۰ گرم
  • بسته بندی : کیسه ای
  • خاصیت ضد حلقه : ندارد

 

خرید کاغذ سل پرینت ۸۰ گرمی ( Cell Print )

کاغذ A4 سل پرینت و یا Cell Print از دیگر برند های مطرح و پرمصرف بازار کاغذ A4 کشور می باشد. وزن کاغذ های سل پرینت ۸۰ گرمی واقعی و مرغوب می باشد. کاغذ A4 سل پرینت ( Cell-Print ) برای پرینتر های جو هر افشان ، لیزری و یا کپی فکس بسیار مناسب می باشد. ابعاد کاغذ ها ۲۱۰ در ۲۹۷ میلیمتر می باشد. هر بسته شامل ۵ بسته کاغذ A4 با تعداد ۵۰۰ برگ می باشند. کاغذ A4 سل پرینت بدون پُرز ارائه شده در چاپ متین همگی با بالاترین کیفیت و با ضمانت اصالت کالا عرضه می شوند.

ویژگی های کاغذ Cell Print :

سایز های قابل عرضه : A4

وزن کاغذ : ۸۰ گرم

بسته بندی : جعبه ای درجه یک

خاصیت ضد حلقه : دارد

 

 

خرید کاغذ دبل آ ( Double A )

کاغذ A4 دبل آ یا Double A در سالیان گذشته همواره از بهترین و برترین برند های پرمصرف بازار داخل کشور می باشد. کاغذ دبل آ از ماندگارترین کاغذ ها برای پرینتر های دورو با کنتراست بالا می باشد. کاغذ آ۴ دبل آ کمترین جذب گرد و غبار را نسبت به سایر کاغذ ها داشته که این امر سبب می شود که کاغذ Double A باعث افزایش طول عمر پرینتر شما گردد. از دیگر ویژگی های کاغذ A4 دابل آ خاصیت ضد حلقه شدن آن یا Anti curl می باشد. خمیر کاغذ DoubleA از چوب درختان اکالیپتوس در زمین های بلا استفاده تهیه می گردد. کاغذ A4 دبل آ به صورت کارتنی و در هر کاتن ۵ بسته ۵۰۰ عددی عرضه و به فروش می رسد.

ویژگی های کاغذ Double A :

کشور سازنده : تایلند

سایز های قابل عرضه : A5 , A4 , A3

وزن کاغذ : ۸۰ گرم

بسته بندی : کارتنی

خاصیت ضد حلقه : دارد

 

 

خرید کاغذ پیپر وان ( Paper One )

کاغذ A4 پیپر وان یا Paper One نیز از برند های درجه یک بازار ایران بوده و همیشه در صدر پرفروش ترین کاغذ A4 محسوب شده است. کاغذ Paper One ساخت کشور اندونزی بوده که همواره کشور اندونزی برترین کیفیت کاغذ را در آسیا تولید می کند. کاغذ پیپروان غالبا تراکمی بالای ۸۵ را دارا بوده است. چاپخانه های بزرگ از کاغذ آ۴ پیپر وان همواره برای چاپ سررسید های با کیفیت و همچنین مجلات و کتب گران قیمت استفاده می کنند. ادارات دولتی ، بانک ها و مراکز مهم همیشه به دلیل تراکم بالا و عدم پوسیدگی کاغذ Paper One در گذشت سال ها ترجیح خود را به استفاده از این محصول قرار می دهند. کاغذ A4 Paper One به صورت کارتنی و در هر کارتن ۵۰ بسته ۵۰۰ عددی عرضه و به فروش می رسد.

ویژگی های کاغذ Paper One :

کشور سازنده : اندونزی

سایز های قابل عرضه : A4

وزن کاغذ : ۸۰ گرم

بسته بندی : کارتنی

خاصیت ضد حلقه : دارد

 

 

  • چاپ متین