مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مشخصات بلاگ
مرکز تخصصی چاپ متین
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

۵ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

آخرین سایت که در مقاله جی اس ام به ثبت رسیده است. کارت ویزیت و چاپ لیبل یکی از محبوب ترین اقلام برای چاپ می باشد. آنها همچنین یکی از مهمترین ابزارهایی هستند که باید هر کسب و کار حرفه ای از این ابزارها برای معرفی برند سازمانی خود از آن استفاه بکند.

قدرت یک تصویر

از قدرت تصویر در طراحی کارت ویزیت و لیبل خود استفاده بکنید. این تصویر می تواند از محصول و یا خدمات شما باشد. یک تصویر خاص و زیبا ارتباط فوری با آنچه شما به عنوان یک تماس تجاری ارائه می دهید ایجاد می کند. با توجه به تعداد کارت های ویزیتی که به صورت روزانه ارائه می شود آیا می خواهید مطمئن باشید که کارت شما تأثیر ماندگاری ایجاد می کند شما بایدتصویری را انتخاب بکنید که سبب افزایش فروش و اعتبار برند شما بشود.

درج شبکه های اجتماعی

بازاریابان هوشمند با ارائه معاملات منحصر به فرد از طریق شبکه های اجتماعی ارزش واقعی را برای جامعه آنلاین خود ارائه می دهند و مصرف کنندگان باهوش به دنبال این مزایا هستند. اگر در شبکه های اجتماعی حضور دارید ، مطمئن شوید که مخاطبین جدید شما می دانند کجا شما را به صورت آنلاین پیدا کنند. درج آیکون های معروف روی کارت ویزیت ، به مردم اطلاع می دهد که ما دارای صفحات رسمی در شبکه های اجتماعی می باشیم که بصورت آنلاین در حال فعالیت می باشیمشبکه های اجتماعی یکی از ارزشمندترین راه ها برای ادامه ارتباط فراتر با مخاطبین خود در دراز مدت می باشد.

اهمیت آدرس های وب

کارت ویزیت فقط شروع یک ارتباط شما با مخاطبین شما می باشد . در حقیقت ، اکثر افراد بلافاصله پس از ملاقات با آنها ، از طریق موتورهای جستجو درباره مخاطبین جدید تحقیق خواهند کرد. با قرار دادن وب سایت خود در کارت ویزیت بسیاری از مطالب ناگفته و نادیده رو به راحتی می توانید به سایت بروز خود ارجاع بدهید و مخاطبین شما از این وب سایت استفاده بکنند و بسیاری از مطالب را در قالب سایت به مردم عرضه بکنید.

کاغذ مناسب انتخاب بکنید

کارت ویزیت بازتابی از شما و کسب و کار شماست. اگر قصد چاپ کارت ویزیت و یا لیبل را دارید حتما باید به انتخاب نوع کاغذ نهایت دقت را داشته باشید.

جنس کارت ویزیت بسیار می تواند به برخورد شما به مخاطبین خود احترام بگذارید. داشتن یک کارت ویزیت با جنس خاص و یا با ضخامت خاص بسیار می تواند روی مخاطبین خود اثر بگذارید. انوع جنس کاغذ کارت ویزیت وجود دارد از کارت ویزیت مخملی گرفته تا سلفون و لمینت و پی وی سی که هر یک دارای یکسری خصوصیت های مخصوص به خودش می باشد که هر شخص براساس حوزه شخصی خودش یک نوع کارت ویزیت را انتخاب بکند.

برندسازی با طراحی کارت ویزیت شما

کارت ویزیت شما بخشی از یک مفهوم کلی بازاریابی است و بنابراین باید با بقیه مطالب بازاریابی شما مطابقت داشته باشد. برای تقویت آگاهی از نام تجاری ، همه مواد چاپی شما باید ظاهر و احساس مشترکی داشته باشند. چه از طریق لوگوی شما و چه از طریق رنگ هایی که استفاده می کنید ، کارت های ویزیت ، سربرگ ، پاکت ها و سایر موارد تجاری چاپ شده همه باید شبیه یک الگو باشند. شما هرگز نمی دانید چه زمانی و با چه شخصی ملاقات خواهید کرد که شما یا شرکت شما را به دلیل لوگوی روی کارت ویزیت شما تشخیص دهد. بنابراین سعی کنید در طراحی کارت ویزیت و لیبل خود از یکسری الگو و تم کاری خود استفاده بکنید

امیدوار هستیم مقاله نکات ضرروی در طراحی کارت ویزیت و لیبل  برای شما مفید و سومند بوده باشد و بتوانید یک کارت ویزیت زیبا و جذابی را طراحی بکنید.

راه های ارتباطی با چاپ متین

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات و اطلاع از هزینه و طرح سوالات می‌توانید با شماره تماس 021-77624202 (10 خط ویژه) و یا وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه کنید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما  می‌باشیم.

  • چاپ متین

آخرین سایت که در سایت دیجیاتو منتشر شده است کدام گزینه کاغذ برای خدمات چاپی خود باید انتخاب کنید؟ به طور کلی ، اگر تراکت برای استفاده شخصی است ، احتمالاً باید از کاغذ های معمولی مانند تحریر استفاده کنید. اگر بروشورهایی برای کسب و کار خود تهیه می کنید و می خواهید مشتریان آنها را برای مدت طولانی در کنار خود نگه دارند ، از کاغذهای گران قیمت تر و ضخیم تر بهره بگیرید مانند کاغذهای گلاسه ها در گرماژ مختلف استفاده بشود.

بسیاری از افراد در هنگام ثبت سفارش سوالاتی در خصوص تنوع جنس های کاغذ برای ثبت سفارش از ما سوال میکنند. برای بسیاری از افراد اسامی انواع مختلف کاغذ ها بسیار ناآشنا و غریب می باشد.  کاغذ بروشور و یا سربرگ و تراکت و ... و سایر اصطلاحات چاپی می تواند کاملاً گیج کننده باشد. نگران نباشید ما در این مقاله انواع کاغذ خدمات چاپی سعی میکنیم یک توضیح کلی در خصوص جنس های کاغذها مطالبی را برای شما بیان بکنیم.

وقتی درباره کاغذ های چاپی صحبت می کنید ، در واقع در مورد دو چیز صحبت می کنید: وزن کاغذ و جنس کاغذ. بیایید جداگانه در مورد آنها باهم بحث کنیم.

جنس کاغذ

جنس کاغذ به یک چیز اشاره دارد. تولیدات و برندهای مختلف کاغذ تأثیرات متفاوتی روی کاغذ شما دارد. در طول تحقیقات خود احتمالا به این سه اصطلاع کاغذی برخورد کردید که ما به این سه مورد اشارتی خواهیم کرد.

بدون روکش – کاغذهای بدون روکش کاغذهایی می باشد که بدون هیچ گونه محافظ و سلفونی چاپ و عرضه می شود بیشتر این نوع کاغذها کاغذهای تحریر می باشد. این نوع کاغذها بیشتر برای مصارف نوشتاری مانند چاپ سربرگ ها و یا یادداشت ها و بخصوص فاکتورها مورد استفاده قرار میگرد و اصلا براقیت و درخشندگی خاصی ندارد.

با روکش مات- یکسری از کاغذ ها با یک روکش مات عرضه می شود. این روکش معمولا از جنس سلفون می باشد که برروی کاغذها کشیده می شود و بیشتر برای مصارف چاپ تراکت و یا چاپ کارت ویزیت و بروشور کارایی دارد.روکش مات سلفونی می باشد که نور را در کاغذ خفه می کند و بازتابی از خودش انجام نمی دهد.

روکش براق – با استفاده از پوشش براق ، بروشورها تمیز و حرفه ای به نظر می رسند. هر چند نقطه ضعف در آن وجود دارد. به دلیل پوشش ، احتمال دارد هنگام برخورد با آن اثر انگشت یا گرد و غبار نشان داده شود. . در معرض نور موضعی اصلا دید مناسبی به مخاطبین شما نمی دهد زیرا نور بطور کامل برروی کاغذ رفلکس می کند و دید مخاطبین شما را کور می کند.

وزن کاغذ

در مورد وزن کاغذ نکات بسیار زیادی وجود دارد که کاغذها در بازار در وزن های بسیار متنوعی وجود دارد که هر شخصی برای مصارف خودش از این نوع کاغذها استفاده می کند. معمولا کاغذ ها که برای مصارف عموم کارایی بیشتری دارد تحریر ۷۰ گرم شروع می شود به بالا. تحریر ۸۰ گرمی در بازار ایران جز پرمصرف ترین کاغذ موجود در بازار می باشد. که برای مصارف نوشتاری و کپی از این نوع کاغذ استفاده می شود.

از تحریر ۷۰ گرم کاغذها به همین ترتیب ضخامت های آن ها بیشتر و بیشتر می شود تا به کاغذ های مقوایی می رسد که معمولا از ۳۰۰ گرم به بالا به اسم مقوا از آن یاد می شود.

بنابراین باید در هنگام خرید و یا ثبت سفارش از خودتان بپرسید که چه وزن کاغذی برای شما مناسب است؟ پاسخ بستگی به نیاز شما دارد. به عنوان مثال تمایل دارید از کاغذ برای یادداشت استفاده بکنید و این یادداشت ها قرار است از بعد از استفاده پاره و دور ریز بشود می تواند از کاغذهایی در گرماژ پایین تر استفاده بکنید و ...

نکات دیگری که باید در نظر بگیرید

در خصوص خرید کاغذ باید حتما به سایز مورد نیاز خود حتما دقت بکنید. خرید هر کاغذی بدون توجه به سایز آن کاغذ اصلا کار عقلانی نیست. به این خاطر باید در هنگام خرید براساس نیاز خود به سایز کاغذ توجه ویژه ای داشته باشید.

نکته دوم اگر قصد چاپ برروی کاغذ را دارید حتما باید به گرماژ و نوع کاغذ در هنگام چاپ توجه ویژه ای داشته باشید. برای مثال اگر قصد دارید از کاغذ تحریر چاپ رنگی سفارش بدهید حتما باید از کاغذهایی با زمینه های روشن و یا سفید استفاده کنید و اصلا از کاغذهای با زمینه های تیره و پر استفاده نکنید زیرا رنگ شما کاملا تغییر رنگ می دهد. برای چاپ کاغذهای رنگی بخصوص در ترام بالا حتما باید از کاغذهای روغنی در گرماژ حداقل ۱۳۵ گرمی استفاده بکنید.

ما سعی کردیم در این مقاله انواع کاغذ خدمات چاپی اصلی ترین و کوتاه ترین نکاتی که باید هر شخصی در هنگام ثبت سفارش کاغذ آن را رعایت بکند برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم برای شما مفید و سودمند بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله انواع کاغذ خدمات چاپی برده باشید.

راه های ارتباطی با چاپ متین

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات و اطلاع از هزینه و طرح سوالات می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱-۷۷۶۲۴۲۰۲ (۱۰ خط ویژه) و یا وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه کنید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما  می‌باشیم.

  • چاپ متین

آخرین  مقاله ای در سایت زومیت  منتشر شده است نوشته شده است که چاپ متین با کمک متخصصان توانا در زمینه طراحی و همراهی مدیران مسئولیت‌پذیر، توانسته با استفاده از ایده‌های نوین و بروز دنیا در یک مدت‌زمان بسیار کوتاه خود را به‌عنوان یکی از فعالان  در صنعت چاپ کشور تبدیل کند و یک کسب کار نسبتاً بزرگ را در کشور آغاز کند.

چاپ متین روزانه ده‌ها پروژه را به‌صورت آنلاین یا  حضوری از مشتریان تحویل گرفته و با مجهزترین و به‌روزترین دستگاه‌ها  با بالاترین کیفیت چاپ در سایزها و پلتفرم‌های مختلف شامل: چاپ بنر، چاپ تی‌شرت، چاپ لیوان، چاپ تراکت، کارت ویزیت، سربرگ، ست اداری و مدیریتی و …. در کوتاه‌ترین زمان ممکن و ارسال سریع به سراسر کشور با پایین‌ترین قیمت و با تضمین کیفیت چاپ به مشتریان عزیز تحویل دهیم.

ما در شرکت و وب‌سایت مرکز تخصصی چاپ متین با استفاده از رابط کاربری ساده و آسان و ارائه بهترین خدمات در صنعت چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ سابلیمیشن و سایر چاپگرها با توکل به خداوند منان توانسته‌ایم اعتماد شما مشتریان عزیز را برای خود به ارمغان بیاوریم.

با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان و عموم مردم به خدمات اینترنت و درگیری‌ها و مشغله‌هایی که ممکن است هر شخصی در طول زندگی خود داشته باشد و فرصت انجام همه کارهای روزمره خود را ندارد می‌تواند با استفاده از اینترنت بخش عمده‌ای از این خدمات خودش را به‌صورت اینترنتی و دورکاری به‌صورت سفارش آنلاین انجام بدهد.

گسترش خدمات اینترنتی در کل کشور و در نقاط مختلف سبب شده است که هر شخصی می‌تواند در هر جای ایران هر نوع جنس و کالایی در هر جای ایران قرار دارد به‌صورت اینترنتی و به‌صورت دورکاری سفارش بدهد.

ما در مجتمع تخصصی چاپ متین سعی کردیم با راه‌اندازی یک سایت بروز و مجهز و با ساده‌ترین ابزارها هر شخصی می‌تواند به‌راحتی سفارش خودش را ثبت کنند. تنوع محصولات و تنوع کالاها در قیمت‌های متفاوت سبب شده است هر شخصی با مراجعه به سایت چاپ متین به‌راحتی خدمات خود را تهیه و سفارش دهید.

چاپ متین خدمات چاپی را به چهار بخش عمده تقسیم‌بندی کرده است:

هر یک از این بخش‌ها دارای زیرمجموعه‌های مخصوص به خودش است، این  زیرمجموعه‌ها دارای انواع جنس‌ها در سایز  مختلف است.

برای مثال در چاپ افست یک بخش اصلی و اساسی وجود دارد اسم بخش کارت ویزیت که در این بخش وجود چاپ کارت ویزیت ارزان و باکیفیت یکی از ضروری‌ترین و کلیدی‌ترین نکاتی هست که شرکت چاپ متین را از سایر شرکت‌هایی که در این بخش مشغول فعالیت هستند متمایز می‌کند. وجود چاپ کارت ویزیت در جنس و سایز و زمان مختلف باعث شده است که هر شخصی با مراجعه به سایت و بخش چاپ کارت ویزیت به‌راحتی بتواند کارت ویزیت خودش را انتخاب و سفارش بدهد.

چاپ متین

در حوزه چاپ دیجیتال می‌توان به مهم ترین بخش آن یعنی چاپ عکس و چاپ عکس با شاسی اشاره کرده که قیمت چاپ عکس و کیفیت و همچنین وجود افراد مطمئن در این بخش می‌تواند به اعتماد مشتریان عزیز کمک بکند که بتوانند به‌راحتی عکس‌های خانوادگی خودشان را به شرکت چاپ متین بسپارند.

در بخش سوم می‌توانیم به بخش ساخت مهر اشاره کنیم که در ۴ بخش مهر لیزری، مهر ژلاتینی، مهر برجسته و مهر جیبی اشاره کرده که هر یک از این موارد شامل موارد زیرمجموعه خودش است؛ که توضیحات تکمیلی در خصوص هر یک از این مهرها و جنس‌ها در سایت چاپ متین به‌طور کامل به آن اشاره شده است و هر شخصی به‌راحتی با یک سرچ ساده می‌تواند مهر مورد نیاز خودش را تهیه بفرماید.

چرا باید به خدمات آنلاین اعتماد کنیم؟

با پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی مجوزهای مرتبط با آن شکل گرفته است که افراد به‌راحتی می‌تواند از این مجوزهای استعلام بگیرند و به آن شرکت اعتماد کنند. اینماد یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که هر کسب‌وکاری برای شروع کار اینترنتی باید این مجوز را داشته باشد. مجوزهایی اتحادیه هم یکی از مواردی است که هر کسب‌وکاری باید برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار خود به دنبال آن‌ها برود. ما در چاپ متین سعی کردیم هر مجوزی که هر کسب‌وکاری برای راه‌اندازی به آن نیاز داشته باشد را تهیه کنیم.

راه‌های ارتباطی با مجموعه چاپ متین

 مجموعه چاپ متین همواره تلاش کرده که با پاسخگویی به‌موقع و دقیق در خدمت مشتریان باشد؛ از همین رو خط ویژه زیر را بدون اشغالی در اختیار مشتریان قرار داده‌ایم.

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات و اطلاع از هزینه و طرح سؤالات می‌توانید با شماره تماس 021-77624202 (۱۰ خط ویژه) یا وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه کنید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سؤالات شما هستیم.

  • چاپ متین

در مقاله که در سایت گجت نیوز قرار است به انتشار برسد سعی کردیم ویژگی‌های تولید چسب در چاپ متین را به طور کامل برای شما شرح بدهیم. این ویژگی‌ها می‌تواند شامل موارد بسیار متعددی بشود که ما سعی کردیم به طور مفصل معایب و مزایای چاپ نوار چسب را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم برای شما مفید بوده باشد.

امروزه مردم برای پیشروی در کارشان بخش مهمی از سرمایه خود را صرف تبلیغات می‌کنند برخی روی کاغذ تبلیغ می‌کنند و روی درب منزل یا مکان‌های دیگر می‌چسبانند اما این کار باعث کثیف شدن مکان‌های عمومی می‌شود. اما امروزه چسب آرم و علائم این کارها را بسیار آسان کرده است همچنین می‌توانید با سفارش آرم و علائم شما  یک چسب اختصاصی برای خود سفارش و تولید بشود. شما می‌توانید هر گونه لوگو و علائمی را که می‌پسندید در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف سفارش دهید تا ظرف مدت زمان کوتاهی به دستتان برسد.

ما در مقاله مزایای چاپ نوار چسب سعی کردیم اصلی‌ترین و مهم‌ترین نکاتی که می‌تواند یک چسب داشته باشد را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم با خواندن این مقاله مزایای چاپ چسب بتوانید به یک تصمیم درستی برسید.

چاپ چسب یکی از مهم‌ترین ابزار کلیدی که هر شرکت می‌تواند با تولید این محصول و برچسب زده بر روی کالای مورد نظر خودش یک اعتبار بسیار زیادی به کالای خودش ببخشد.

مهمترین مزایای استفاده از لیبل و یا چسب

ممکن شما صاحب کارخانه یا شرکتی هستید که برای معرفی محصولات خود از لیبل استفاده می‌کنید. برای همین حتما باید نسبت به مزایای استفاده از برچسب آگاهی داشته باشید. لیبل که بر روی محصولات زده می‌شود، به مخاطبان کمک می‌کند تا آنها متوجه نوع کارکرد و یا نوع استفاده از محصولات شوند.

لیبل‌ها بهترین راه حل برای معرفی محصولات بوده که حتی به راحتی می‌توان بر روی آن بارکد، قیمت و حتی نوع استفاده از محصولات را درج کرد. در حقیقت لیبل یا برچسب‌ یکی ازمهم‌ترین ابزارهای تبلیغاتی بوده که علاوه بر کارآمدی بالا، مقرون به صرفه بوده و حتی می‌تواند در برندنیگ محصولات به شما کمک کند و سود بیشتری نسیب شما گردد.

برای معرفی و برندیگ یک محصول به دو شیوه می‌توان معرفی کرد شیوه اول چاپ لیبل ارزان که به صورت شیتی می‌باشد و در سایزهای مختلف امکان تولید و زدن بر روی محصول وجود دارد. این شیوه تبلیغات به نسبت مقرون به صرفه‌تر می‌باشد ولی جداسازی و شیوه برچسب زده بر روی محصول بسیار سخت و با مشکل می‌باشد. زمان تولید این شیوه لیبل‌ها کمتر و سریع‌تر به نتیجه می‌رسد.

شیوه دوم تولید نوار چسب می‌باشد که این شیوه تبلیغات برای مقرون به صرفه بودن باید در تیراژ بالا صورت بگیرد و زمان تولید این شیوه طولانی‌تر می‌باشد و مزایای اصلی این شیوه تبلیغات دقت و تمیزی بودن این سبک برچسب‌ها می‌باشد. چاپ چسب به دو شیوه مورد استفاده قرار می‌گیرید یک شیوه به صورت برچسب بر روی محصولات که به صورت لیبل بر روی محصولات و به صورت دستگاه اتوماتیک‌وار مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیوه دوم به صورت نوار چسب بر روی کارتن و موقع بسته بندی از این شیوه استفاده می‌شود که شیوه اول به خصوص برای برچسب زدن بر روی یک کالا که توسط دستگاه لیبل زن زده و تولید می‌شود.

هر دو این موارد یک شیوه تولید دارد ولی در مورد لیبل بر روی محصولات یک مرحله اضافه‌تر و اون برش نیم تیغی می‌باشد که روی چسب باید بخورد تا به راحتی بتواند توسط دستگاه از روی چسب بلند بشود و بر روی محصول بچسبد.

هر دو شیوه چسبی که خدمت شما اعلام شد دارای مزایای و معایب مخصوص به خودش می‌باشد که هر شخصی بر اساس نیاز خودش باید هر یک از این موارد را استفاده و سفارش بدهد. شیوه نوار چسب هزینه‌ای به نسبت لیبل بیشتری دارد ولی اگر حجم سفارش شما زیاد باشد سیستم تولید چسب دارای مزایای بیشتر می‌باشد.

ما در مجتمع تخصصی چاپ متین سعی کردیم هر دو شیوه برچسب را تولید و در دسترس قرار بدهیم که به راحتی بتوانید هر مورد شیوه چسب را بر اساس نیاز و بودجه خودتان سفارش بدهید.

چاپ متین

نوار چسب‌ها می‌تواند فرمولاسیون مختلفی داشته باشد آنها را در ضخامت‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید و عرضه می‌گردد و برای تبلیغات روی کارتن به عنوان بسته بندی محصولات دیده می‌شود چسب‌های آرم‌دار تولید شده از فیلم شفاف PP با ضخامت‌های 15 تا 50 میکرون تولید و عرضه می‌گردد. استقامت بالای چسب طرح دار باعث شده است که در بسته بندی و قرار دادن آرم مخصوص هر شرکت یا کارخانه یا هر محصولی روی کارتن یا جعبه چاپ شود و همچنین می‌توانند یک عایق ضد آب بر روی سطوح باشند در کارخانه‌های تولید به دو روش این چاپ‌ها را انجام می‌دهند در برخی موارد ابتدا عکس را روی فیلم قرار می‌دهند سپس چسب ریزی می‌کنند و روش دیگر این که ابتدا چسب ریزی می‌کنند سپس عکس را روی چسب می‌گذارند که در این صورت کیفیت چسب پایین می‌آید.

این شیوه تبلیغات بسیار می‌تواند مفید و کاربردی باشد و یک شیوه تبلیغاتی که به نسبت سایر شیوه‌های تبلیغاتی بسیار مفید و کاربردی می‌تواند باشد. زیرا در این شیوه تبلیغاتی هزینه‌ای که شما بابت تبلیغات می‌دهید اصلا مانند چاپ تراکت و یا چاپ بروشور که باید به عموم جامعه بدهید تا به بازار هدف خود برسید نیست بلکه شما بر روی محصولات خودتان تبلیغات را به شیوه چسب می‌زنید که هم تبلیغات سازمان شما بر روی چسب قرار گرفته است و هم محصول خودتان را منحصر به خودتان می‌کنید. کاربرد دیگری که می‌توانید از این لیبل‌ها و یا چاپ چسب به عنوان پلمپ استفاده بکنید که مشتری با در دست گرفتن کالای شما و با باز کردن آن محصول آن کالا از پلمپ خارج می‌شود.

هم در چاپ لیبل دارای انواع محصولات در جنس و سایز و قیمت‌های مختلف وجود دارد و هم در نوار چسب که در ۵ جنس با قابلیت‌های مختلف عرضه شده است که هر شرکتی بر اساس نیاز خودش می‌تواند یکی از این موارد را انتخاب و چاپ بکند.

قیمت چاپ نوار چسب بستگی به ابعاد نوار چسب و همچنین نام لوگو، رنگبندی چاپ و نوار چسب دارد. بنابراین به سهولت نمی‌توان نرخ ثابتی را در رابطه با قیمت نوار چسب چاپدار بیان کرد. البته در برخی موارد یکسری از هزینه‌ها ثابت می‌باشد مانند ساخت کلیشه و هزینه چاپ که تقریبا برای مدتی می‌توان یک هزینه ثابتی در نظر گرفت.

مزایای زیادی در تولید چاپ چسب و یا چاپ لیبل وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم اگر شرکت و مجموعه تولیدی تازه کار و یا با سابقه هستید از مزایای چاپ چسب اختصاصی تبلیغاتی استفاده نمائید. ممکن است نسبت به نوار چسب معمولی گران باشد ولی ارزش و اعتبار کاری شما را چندین برابر می‌کند. زیرا برند و لوگوی خودتان را بر روی بسته بندی محصول خود می‌زنید.

ما در مقاله مزایای چاپ چسب سعی کردیم مهم‌ترین نکاتی که یک نوار چسب می‌تواند برای شما داشته باشد برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم با مطالعه این مقاله مزایای چاپ چسب نهایت استفاده را برده باشید.

راه‌های ارتباطی با چاپ متین

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات و اطلاع از هزینه و طرح سوالات می‌توانید با شماره تماس 021-77624202 (10 خط ویژه) و یا وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه کنید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما  می‌باشیم.

  • چاپ متین

آخرین مقاله ای که در سایت آی تای رسان به انتشار رسیده است در خصوص موارد زیادی از جمله شاید مهمترین مسئله و سوالی که هر کسب و کار در زمان آغاز و راه اندازی کسب و کار خود برای خودش مطرح می کند این است که کسب و کار خودش را چگونه تبلیغ بکند. ما قصد داریم در مقاله که توسط آی تی رسان قرار است منتشر بشود در خصوص کسب و کار خودتان را چگونه تبلیغ بکنید که توسط تیم تحریریه چاپ متین به انتشار رسیده است برای شما بیان بکنیم.

تبلیغ به معنای رساندن پیام می‌باشد. پس وقتی که شما تبلیغ می‌کنید هدفتان رساندن پیام است. قطعاً خود شما هم می‌دانید که هرچه روشی که برای رساندن پیام به کار می‌برید هوشمندانه‌تر باشد پیامتان دارای تأثیر بیشتری خواهد بود.

سوالات زیادی در این موضوع مطرح می شود که همه شبیه به هم هستند و یک راهکار واحد دارند. سوالاتی که این روزها اکثریت افرادی که با ما تماس می گیرند و می پرسند این است:

چطور تبلیغات کنیم؟

چطور در صفحه اول گوگل باشیم؟

چگونه محصول خود را معرفی کنیم؟

بهترین راه های تبلیغات برای جذب مشتری چیست؟

چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟

چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟

چگونه کالای خود را تبلیغ کنیم؟

چگونه مشتری پیدا کنیم؟

بهترین روش تبلیغ برای مغازه یا فروشگاه چیست؟

چطور در تلگرام تبلیغ کنیم؟

چطور در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

وقتی شما دکتر می روید و از بیماری خود برای وی شرح می دهید، دکتر شما را بررسی می کند و بسته به بیماری و شرایط شما نسخه ای برایتان می پیچد! شما بدون آنکه روی آن نسخه نظری بدهید به داروخانه می روید و داروها را تهیه و مصرف می کنید تا خوب شوید. اصلا به این فکر نمی کنید که آیا نسخه ی وی برای من مفید است یا نه؟! درست است؟!

آیا برای تبلیغات هم این موضوع صدق می کند؟ آیا شما حرف مشاور تبلیغاتی خود را بدون درصدی تردید قبول می کنید و فقط نسخه ای که وی برای شما پیچیده را مصرف می کنید تا موفق شوید؟ مسلما اینطور نیست!!

سوال خیلی از مشتریان این است که چطور تبلیغات موفقی داشته باشیم؟ در جواب من به همه مشتریان می گویم که ما راهکارهای تبلیغاتی را بر اساس نیاز شما تدوین و طراحی می کنیم و به شما ارائه می دهیم، اما یک مشکل بزرگ وجود دارد! و این عدم اطمینان به مشاور تبلیغاتی است. که این اصلا برای توسعه کسب و کار شما اصلا مفید و سودمند نیست و تا می توانید نباید اقدام به این کار بکنید.

یکی از عوامل مهمی که موجب می‌شود مشتری تصمیم به خرید از شما بگیرد این است که شما به طور کامل نحوه حل مشکلش را به وی توضیح دهید. اگر در این امر موفق باشید مشتری به اصطلاح نمک‌گیر خواهد شد و برای جبران این نمک‌گیر شدنش محصولاتتان را خریداری خواهد نمود. اگر فردی، شما را در حوزه کاریتان باتجربه و کاربلد بپندارد قطعاً از شما خریداری خواهد کرد و شما را به رقیبانتان ترجیح خواهد داد پس راهکارهای ارزشمند و مفید ارائه نمائید تا مشتریانتان به شما وفادار بمانند.

ابزارهای مهم تبلیغات چاپ متین

ابزارهای بسیار مهم و زیادی در تبلیغات وجود دارد که بسیاری از این ابزارها در چاپ متین وجود دارد و دوستان به راحتی می توانند از این ابزارها برای تبیغات کسب و کار خود استفاده بکنند.

مهمترین ابزارهایی که باید هر کسب و کاری برای خود تولید و سپس چاپ بکند باید داشته باشد. روش های تبلیغات بسیار زیادی وجود دارد از چاپ کارت ویزیت گرفته تا چاپ سربرگ و چاپ پاکت که باید هر کسب و کاری حداقل از این ابزارها استفاده بکند. زیرا وقتی یک مشتری به محیط کسب و کار شما می آید و یا از کسب و کار شما خریداری می کند باید از شما یک یادگاری برای آن داشته باشد این یادگاری می تواند فاکتور خرید  که در یک چاپ پاکت نامه اختصاصی شما قرار میگرد استفاده بکنید، چاپ ساک دستی و … که لوگو و برند سازمانی شما درون آن قرار بگیرد.

تبلیغات های چاپی بسیار زیادی دیگری هم وجود دارد در قالب چاپ اتکیت و یا چاپ اتیکت آویز که که بسیاری از رستوران ها می توانند از این ابزار استفاده بکنید چاپ اتیکت قلابی دارد که برروی درب و یا هر چای دیگر آویزان می شود و به راحتی افراد هر وقت که احتیاج به آن داشته باشند از آن استفاده می کنند.

در چاپ متین از این ابزارها بسیار زیاد وجود دارد که هر شخص با یک جستجو و یا تحقیق براساس نیاز خود به راحتی می تواند به یک نتیجه مطلوبی برای تبلیغات برسد.

یکسری تبلیغات برای درون کسب و کار می باشد و یکسری تبلیغات برای برون یک کسب و کار می باشد که برای هر دو بخش به راحتی می توانید هر کسب و کار از این ابزارها ها برای کسب و کار خود استفاده بکند.

چاپ پرچم گرفته تا چاپ تیشرت و و حتی چاپ پوستر دیواری و یا چاپ عکس که بیشتر برای درون سازمانی می باشد

تا چاپ کارت ویزیت و چاپ تراکت و چاپ سربرگ و چاپ پاکت و … که می باشد که برای برون سازمانی می باشد.

ما در مرکز تخصصی چاپ متین به شما پیشنهاد می دهیم قبل از انجام هر کاری در زمینه ی تبلیغات اقدام به تهیه مارکتینگ پلن کنید. تهیه ی مارکتینگ پلن امروزه یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت تبلیغاتی است و شما با داشتن این پلن می توانید آینده ی کسب و کار خود را تضمین کنید.

پس اگر الان به دنبال ایجاد مارکتینگ پلن خود هستید باید اعلام داریم که شرکت شایگان با داشتن تیم قوی در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ می تواند بهترین برنامه ی ممکن را برای شما تدوین و طراحی و اجرا نماید.

راه‌های ارتباطی با مجموعه چاپ متین

ما همواره در مجموعه چاپ متین تلاش خود را بر این داشته‌ایم که بهترین پاسخگویی و کارشناسانه را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهیم از همین رو خط ویژه زیر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

برای ارائه سفارشات می‌توانید با شماره تماس ۷۷۶۲۴۲۰۲-۰۲۱ (10 خط ویژه) و یا به وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه نمایید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر دریافت انتقاد و پیشنهادات در حوزه خدمات چاپ متین می‌باشیم.

  • چاپ متین