مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مشخصات بلاگ
مرکز تخصصی چاپ متین
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

چاپبادکنک یک هدیایای تبلیغاتی بسیار قوی می باشد که می توانید با امنیت و آرامش کامل به وب سایت چاپ متین مراجعه بفرمایید و ثبت سفارشتون رو انجام بدید. 

 

 

 

شما می توانید هر عکسی را برروی هر مدل بادکنکی به چاپ برسانید.در عکس‌هایی که می‌توانید طیف گسترده‌ای از طرح‌های سهام را ببینید که ما بر روی بادکنک چاپ می‌کنیم. اگر لوگو را روی بالن می‌بینید، می‌توانیم آن را با استفاده از نرم افزار های مرتبط با این وکتور بفرمایید و برای ما ارسال بفرمایید. و بالعکس. ما می توانیم هر تعداد کلمات را چاپ کنیم. ما دوست داریم از شمابشنویم که پس از کار از مجموعه ما راضی بودید یا اینکه انتقاداتی را داشتید.

ایمیل ما info@ChapMatin.com است

فایل عکس خودتان را برای ما ارسال بفرمایید.

شما می‌توانید یک عکس کودک قدیمی را برای پسر ۲۱ سالگی خود انتخاب کنید. از زوج خوشحالی که برایمهمانی نامزدی در بالن‌ها هستند، عکس بگیرید. یا از یک عکس نوزاد از داماد برایمهمونی! ما تعداد زیادی از مراسم عروسی طلایی را با عکس‌های سیاه & سفید از روز عروسی و "جشن پنجاهمین سالگرد شادی" چاپ می‌کنیم. چاپ در بالن‌ها همیشه سیاه و سفید است، اما ما همچنینمی‌توانیم عکس‌ها یا لوگو را در رنگ‌های کامل با دستمال‌سفره سفید چاپ کنیم.

چاپ بادکنک عروسی

محبوب‌ترین طراحی عروسی ما برای بالون قلب نقطه‌چین است. شما می‌توانید این را در بخش عروسیببینید. ناقوس‌های عروسی، اسامی در دل‌ها و پروانه‌ها نیز محبوب هستند. ما همچنین می‌توانیم طرح‌هایسفارشی را نیز انجام دهیم، اخیرا لاس وگاس موضوع عروسی بوده‌است! دستمال عروسی چاپی را می توانبا آن‌ها تطبیق داد. نام عروس و که به صورت طلا یا نقره برای بالون و یا برای پر کردن هواو هلیم به چاپ رسیده‌اند. ما همچنین می‌توانیمرا چاپ کنیم.

بادکنک‌های تولد و دستمال‌سفره تولد

ما می‌توانیم هر تعداد کلمات را چاپ کنیم، چرا یک لوگو یا یک عکس را اضافه نکنیم و یا از نقاشی خوداستفاده کنیم. دو رنگ مرکب را انتخاب کنید تا به رنگ‌های بادکنکروز تولد مطابقت داشته باشد!  تولدت مبادرک  یادعوت خود را چاپ کرده و پرینت را چاپ کنید.

ما خرس‌های عروسکی، ستاره‌ها، گلها، پاهای بچه یا حتی یک لک‌لک را داریم که با پیام شماهمراهی کنیم.

 

چاپ بادکنک های  تبلیغاتی خود را با آرم خود تبلیغ کنید

ما می‌توانیم از هر کار هنری کار کنیم. لطفا لوگوی را برای ما بفرستید و ما بهترین دعوت را برای چاپ آن برروی بادکنک یا کیفیت بسیار بالا برای شما توصیه میکنیم. ما در مجموعه چاپ متین طرح شما بصورت حالت mockup برای شما پیش نمایش می دهیم و سپس ثبت سفارش می فرمایید.

این متن بخشی برگرفته از سایت https://www.balloon-printing.com/

جزیات ماشین چاپ بادکنک را مشاهده کنید تا بتوانید چاپ خود را انجام دهید.

  • چاپ متین

چه در چای صبح و یا قهوه عصر باشید، یک لیوان معمولی نوشیدن آن نوشیدنی را کمی شیرین‌تر خواهد کرد.اضافه کردن یک تماس با یک نوع، مانند یک پیغام خاص، طراحی سرگرم‌کننده و یا یک عکس مورد علاقه،آسان است.

 

فن‌آوری پیشرفته چاپ روی لیوان با کیفیت بالا، اطمینان حاصل خواهد کرد که شما با خیال راحت طرح های خودتان را به مرکز تخصصی چاپ متین واگذار بکنید.

به کارکنان و یا مشتریان خود یک لیوان را با لوگوی خودتان بدهید. یا لذت بردن از یک هدیه عاشقانه در هنگام تولد یافصل تعطیلات.

انواع چاپ لیوان

یک چاپ تک : بگذارید لوگو تنها چیزی باشد که می‌درخشد و برجسته می‌شود.

* چاپ پر: با یک فضای بزرگ برای هر چیزی که می‌خواهید بگویید، خلاق باشید.

چرا باید یک لیوان نوشیدنی با لیوان اختصاصی خود نمی خورید؟

می‌توانید کسب‌وکار خود را ارتقا دهید و یا یک هدیه را برای عزیزان خود بفرستید، این لیوان ها می‌توانند همه کارها را انجام دهند. هدف هر چه باشد، ما یک لیوان نوشیدنی برای شما داریم با لوگو، تصاویر و یاپیغام‌های مخصوص خود تماس بگیرید و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

* مشتریانی که کارمندان را استخدام می‌کنند: نگاه کردن به ایجاد یک هدیه عالی برای مشتریان و کارمندان؟یک لیوان حرفه‌ای سفارشی با لوگو می‌تواند این کار را انجام دهد. در اپ متین، یک گزینه چاپ تک جانبیداریم که بهتر عمل می‌کند تا لوگوی خود را به طور برجسته نشان دهد.

یک هدیه عکس برای عزیزان شما: بهترین راه برای اطمینان از اینکه عزیزانشان روز خود را با لبخند آغاز می‌کنند، یک چاپ فنجان عکس است. یک عکس خاص یا ترکیبی از چند حافظه مورد علاقه را چاپ کنید و همهآن‌ها را زنده کنید.

* های ویژه: هر روز صبح با تلفن بیدار روزانه خود اله‌ام بگیرید. آیا به دنبال الهام بخشیدن به کسی هستید؟ بهترین راه برای انجام این کار این است که آن را در یک لیوان قرار دهید تا روز خود را درست شروع کنید!

 

  • چاپ متین

ما در جهانی که زندگی می کنید دارای انواع روش های تبلیغاتی بروز و جذاب هست که هر یک از این روش ها به خودی خود می تواند بسیار بااهمیت و به نوبه خودش بسیار ضرروی و کاربردی باشد.

 

بسیار از سازمان ها برای تبلیغات محصولات خود معمولا رو به سمت روش های سنتی پر کاربرد تبلیغات همچون چاپ تراکت ، بیلبورد در سطح شهرها ، آگهی های تلویزیونی و …

درحالیکه یکسری از تبلیغات کمتر شناخته شده ای هم هنوز که هنوز است وجود دارد که از ظرفیت های آنها برای تبلیغات استفاده نمی شود که هم هزینه کمی دارد ولی جذابیت و اعتبار بخشی زیادی به هر سازمان می دهد از جمله این تبلغات می توانیم به چاپ لیوان کاغذی و اهمیت چاپ لیوان کاغذی اشاره بکنیم

لیوان کاغذی یک روش بسیار مدرن و جدیدی می باشد که چندسال است از این ظرفیت هر سازمانی برای تبلیغات خود از آن استفاده می کند.

خود لیوان کاغذی و بخصوص لیوان های پلاستیکی یا یکبار مصرف به اصطلاح سالیان سال هست که از آن برای مصارف کوتاه استفاده می شود و در سال های آینده از لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف بخاطر مضراتی که برای محیط زیست دارد کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

در حال حاضر بسیاری از شرکت های چاپ در دنیا به این فکر افتادند که صنعت تولید لیوان یکبار مصرف را بصورت شخصی سازی برای سازمان ها تبدیل بکنند.

که این صنعت هم طبیعتا در کشور ما هم درحال اجرا در حال اجرا می باشد. ما بیشتر در این مقاله قصد داریم به اهمیت چاپ لیوان کاغذی بپردازیم تا مراحل ساخت و چاپ طرح برروی لیوان کاغذی به هر حال امید می رود در مقالات آینده بطور مفصل تر در خصوص روش ساخت و چاپ لیوان کاغذی مطالبی را به عرض شما برسانیم.

اهمیت چاپ لیوان کاغذی در سال های اخیر برای سازمان ها بسیار زیاد شده است زیرا با وجود پیشرفت دنیای تبیلغات و بازاریابی وجود چاپ لیوان کاغذی برای هر سازمانی بیش از بیش با اهمیت تر شده است.

هر سازمانی به دنبال شخصی سازی همه وسایل و تجهیزاتی که درحال استفاده از آن هست می باشد. از خودکار و چاپ پوستر دیواری (بعنوان دیوار شرکت) تا هک لوگو برروی درب ساختمان و چاپ کارت ویزیت و …

که وجود چاپ لیوان کاغذی در هر سازمانی اگر ارزشش بالاتر از بقیه موارد نباشد کمتر نیست.

زیرا وقتی کسی به سازمان شما مراجعه می کند به دنبال این است که گوشه گوشه سازمان شما به مخاطبتان این نکته را برساند وارد چه سازمان یا چه ارگانی شده است از در و دیوار تا لیوانی که قصد آب خودن یا چای خوردن در آن را دارد. به این خاطر اهمیت چاپ لیوان کاغذی در این دوره بسیار اهمیت پیدا کرده است.

شما باید سعی کنید طراح لیوان کاغذی خودتان را به گونه ای طراحی کنید که رنگ سازمانی و لوگو و مشخصات با اهمیت شما بطور واضح و کامل داخل آن درج شده باشد و هیچ نکته از قلم نیافتد.

البته این نکته هم گفته بشود نباید شما در طراحی لیوان کاغذی خودتان همه مطالب غیرضرروی و بی اهمیت که باید برروی کارت ویزیت و یا برروی بروشور قرار بگیرد را برروی لیوان کاغذی درج بکنید.

نکات طراحی لیوان کاغذی

نکته اول: سعی بکنید به هر شرکتی که قصد دارید خدمات چاپ لیوان کاغذی خودتان را به آن شرکت بدهید باید از نسخه نرم افزاری آن شرکت برای جایگزاری لوگوی خودتان استفاده بکنید. نکات بسیار تخصصی وجود دارد که امیدواریم در مقالات آینده بصورت تخصصی تر در این خصوص ورود بکنیم و هر بندش رو بطور مفصل برای شما شرح بدهیم.

نکته دوم: سعی بکنید در انتخاب رنگ نهایت دقت را داشته باشید. شما می توانید از رنگ سازمانی خودتان هم برای پس زمینه کلی طراحی تان استفاده بکنید و هم می توانید پس زمینه خودتان را سفید نگهدارید و فقط لوگوتان برروی آن پس زمینه قرار بگیرد.

نکته سوم: در طراحی لیوان کاغذی دقت بکنید مطالب ضرروی را داخل آن بگنجانید و به دنبال حداقل کردن نوشته و یا مطلب باشید اگر بتوانید فقط از لوگو استفاده بکنید شاید بهترین نوع طراحی باشد. ولی اگر سایت شما ، آدرس ایسنتاگرام و یا آدرس سازمان شما و یا شعار سازمانی شما اهمیت دارد می توانید یکی از این موارد رو زیر لوگوی بگنجانید.

مزیت چاپ لیوان کاغذی

مزیت های زیادی چاپ لیوان کاغذی نسبت به لیوان یکبار مصرف پلاستیکی دارد که به بخشی از این موارد اشاره می کنیم:

مزیت اول: لیوان کاغذی برای محیط زیست و جذب محیط زیست بسیار عالی می باشد و جز محصولات تجدید پذیر در محیط می باشد. و ایراد بزرگی که لیوان یکبار مصرف پلاستیکی دارد عدم تجدید پذیری و ناسازگاری با محیط زیست می باشد که به شدت به محیط آسیب می زند.

مزیت دوم: نکته بعدی لیوان کاغذی برای نوشیدنی های گرم بسیار مفید می باشد ولی لیوان های پلاستیکی در معرض دمای بالا به شدت سرطان زا و بشدت برای سلامت آسیب زا می باشد.

مزیت سوم: شما فقط روی لیوان کاغذی می توانید لوگو و برند سازمان خودتان را برروی آن هک و چاپ بکنید و این قابلیت برای لیوان های پلاستیکی وجود ندارد.

امیدوار هستم توانسته باشیم در این مقاله اهمیت چاپ لیوان کاغذی را برای شما بیان کرده باشیم و در این مقاله هم به بخشی از مزیت های چاپ لیوان کاغذی اشاره ای شد و در سایر مقالات به بخش های دیگر چاپ لیوان کاغذی اشاراتی می کنیم.

  • چاپ متین