مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مشخصات بلاگ
مرکز تخصصی چاپ متین
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

۷ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

آخرین مقاله که در سایت تاپ برگ منتشر شده است در خصوص اهمیت وجود وب سایت برای هر کسب و کار در چاپ متین توضیحاتی ارائه شده است. تصور دنیای بدون اینترنت بسیار سخت و غیرقابل باور می‌باشد.وجود اینترنت به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است که احتمالاً اکثر ما نمی‌توانیم بدون آن زندگی کنیم.

بر اساس نتایج نظرسنجی سازمان‌های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات 46 درصد از مشاغل کوچک وب سایت ندارند. این میزان از عدم وب سایت غیر قابل درک است. اکثر کسب و کارهای کوچک هنوز از داشتن یک وب سایت جدا از هزینه‌های راه اندازی و نگهداری یک وب سایت دست به راه اندازی آن نمی‌زنند. با این حال سختی‌ها و مشکلات واقعاً نباید مانع شما برای راه اندازی یک وب سایت بشود، زیرا همه این مشکلات شما را از همه مزایای داشتن یک وب سایت برای بهبود کسب و کار خود دریغ می‌کند.

ما سعی میکنیم در این مقاله اهمیت وجود وب سایت برای هر کسب و کار اصلی ترین و مهم ترین نکاتی که می‌تواند شما را راغب به داشتن یک کسب و کار بکند را برای شما شرح بدهیم.

نکته اول: مشتریان از شما انتظار داشتن یک سایت را دارند

طبق یک تحقیقات موسسات حوزه فناوری اطلاعات حدود 81٪ از خریداران قبل از تصمیم گیری برای خرید و حتی انتخاب یک کالا بصورت اینترنتی اقدام به تحقیقات می‌کنند. و حتی بسیاری از خریدهای خودشان را از همین طریق جستجو تهیه می‌کنند. اگر شما نتوانید بخشی از این دنیای مجازی نباشید یک بخش بزرگی از بازار را از دست خواهید داد.

نکته دوم: کسب و کار شما را حرفه ای جلوه می‌دهد

اگر فقط به حضور در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام فکر می‌کنید، باید در انتخاب خود حتما تجدید نظر کنید. داشتن یک وب سایت وضعیت شما را به داشتن یک تجارت حرفه ای افزایش می‌دهد می‌دهد. داشتن یک وب سایت باعث اعتبار بیشتر شما می‌شود که به مشتریان اطمینان بیشتری در انجام تجارت با شما می‌دهد. اگر کسب و کار شما حرفه ای و مطابق با برند شما طراحی شده باشد، این کار دوچندان می‌شود.

نکته سوم: فرصت برندسازی ایجاد می‌شود

داشتن یک وب سایت یک فرصت عالی برای برندسازی شما را فراهم می‌کند. به خصوص اگر فروشگاه و یا مغازه ای برای عرضه محصولات خود ندارید وب سایت شما می‌تواند به عنوان ویترین فروشگاه شما باشد که می‌توانید نام و لوگوی خود را در آن قرار دهید. با ایجاد دقیق تصویری که ماهیت کسب‌وکار شما را تکمیل می‌کند، می‌توانید بر درک مشتری هدف خود از شرکتتان تأثیر بگذارید.

نکته چهارم: رتبه جستجوی خودتان را بالا ببرید

از آنجایی که مردم همیشه با استفاده از موتورهای جستجو چیزهایی را که به آنها علاقه دارند جستجو می‌کنند، اگر وب سایت خود را در رتبه‌های بالا داشته باشید، مردم شما را سریعتر پیدا می‌کنند. اگر شما از حضور در این بازار محروم باشید شانس حضور در بازار‌های اینترنتی محروم خواهید بود.

نکته پنجم: شما می‌توانید جزئیات محصولات خودتان را تشریح بکنید

شاید بهترین مواد بازاریابی که می‌توانید برای جزئیات محصولات و خدمات خود بصورت آفلاین ارائه بدهید بروشور و یا چاپ تراکت ارزان هستند. با این حال، در اینترنت  بهترین راه برای توصیف محصولات و خدمات شما به مشتریان از طریق وب سایت می‌باشد. نه تنها می‌توانید تصاویر محصول را با جزئیات زیاد به نمایش بگذارید، بلکه می‌توانید اطلاعات مرتبطی را که برای مشتریان علاقه‌مند مفید است فهرست کنید. جزئیات محصولات و خدمات شما همچنین به رتبه بندی موتور جستجوی شما کمک می‌کند، زیرا گوگل به قالب بندی و توضیحات تکمیلی هر سایت امتیاز می‌دهد و این یک اتفاق برد- برد می‌باشد.

نکته ششم: تبلیغات مقرون به صرفه اس

این یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان مشاغل کوچک در ساخت وب سایت هزینه راه اندازی یک وب سایت می‌باشد. در واقع، شما باید بخشی از پول خود را برای نگهداری یک وب سایت خرج کنید. با این حال، با وجود تمام مزایایی که به شما می‌دهد، یک استراتژی بازاریابی کاملا مقرون به صرفه است.که نسبت به سایر موارد تبلیغاتی در دراز مدت بسیار مقرون به صرفه تر می‌باشد این تبلیغات می‌تواندنصب بنر تبلیغاتی ، و یا پوستر دیواری اختصاصی باشد.

نکته هفتم: ارتباط با مشتری را بهبود می‌بخشد

داشتن یک وب سایت همچنین امکان ارتباط با مشتریان را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید بخشی از وب سایت خود را به عنوان یک بخش باشگاه مشتریان قرار بدهید که در آن مشتریان بتوانند نظرات و تخفیف‌ها و سایر موارد را ملاحظه بکنند. همچنین می‌توانید سوالات متداول و مقالات عمیق را به محصولات و خدمات خود اضافه کنید تا ارزش بیشتری برای مشتریان فعلی و آینده خود بیافزایید.

امیدوار هستم مقاله اهمیت وجود وب سایت برای هر کسب و کار در چاپ متین برای شما مفید و سومند باشد و از خواندن آن متقاعد بشوید یک یک وب سایت تبلیغاتی برای کسب و کار خود ایجاد بکنید.

راه‌های ارتباطی با چاپ متین

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات و اطلاع از هزینه و طرح سوالات می‌توانید با شماره تماس 021-77624202 (10 خط ویژه) و یا وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه کنید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما  می‌باشیم.

  • چاپ متین

امروزه مردم برای پیشروی درکارشان بخش مهمی از سرمایه  خود را صرف تبلیغات میکنند برخی روی کاغذ تبلیغ میکنند وروی درب منزل یا مکانهای دیگر میچسبانند اما این کار باعث کثیف شدن مکانهای عمومی می شود اما امروزه چسب آرم وعلائم  این کارها را بسیار آسان کرده است همچنین میتوانید با سفارش آرم وعلائم شما  یک چسب اختصاصی برای خود سفارش و تولید بشود شما میتوانید هر گونه لوگو وعلائمی را که میپسندید در طرحها  و رنگهای مختلف سفارش دهید تا ظرف مدت زمان کوتاهی بدستتان برسد.

ما در مقاله مزایای چاپ چسب سعی کردیم اصلی ترین و مهم ترین نکاتی که می تواند یک چسب داشته باشد را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم با خواندن این مقاله مزایای چاپ چسب بتوانید به یک تصمیم درستی برسید.

چاپ چسب یکی از مهم ترین ابزار کلیدی که هر شرکت می تواند با تولید این محصول و برچسب زده برروی کالای مورد نظر خودش یک اعتبار بسیار زیادی به کالای خودش ببخشد.

مهمترین مزایای استفاده از لیبل و یا چسب

ممکن شما صاحب کارخانه یا شرکتی هستید، که برای معرفی محصولات خود از لیبل استفاده می‌کنید. برای همین حتما باید نسبت به مزایای استفاده از برچسب آگاهی داشته باشید. لیبل که بر روی محصولات زده می‌شود، به مخاطبان کمک می‌کند تا آنها متوجه نوع کارکرد و یا نوع استفاده از محصولات شوند.

لیبل ها بهترین راه حل برای معرفی محصولات بوده که حتی به راحتی می‌توان بر روی آن بارکد، قیمت و حتی نوع استفاده از محصولات را درج کرد. در حقیقت لیبل یا برچسب‌ یکی ازمهمترین ابزارهای تبلیغاتی بوده که علاوه بر کارآمدی بالا، مقرون به صرفه بوده و حتی می‌تواند در برندنیگ محصولات به شما کمک کند و سود بیشتری نسیب شما گردد.

برای معرفی و برندیگ یک محصول به دو شیوه می توان معرفی کرد شیوه اول چاپ لیبل ارزان که بصورت شیتی می باشد و در سایزهای مختلف امکان تولید و زدن برروی محصول وجود دارد. این شیوه تبلیغات به نسبت مقرون به صرفه تر می باشد ولی جدا سازی و شیوه برچسب زده برروی محصول بسیار سخت و با مشکل می باشد. زمان تولید این شیوه لیبل ها کمتر و سریع تر به نتیجه می رسد.

شیوه دوم تولید نوار چسب می باشد که این شیوه تبلیغات برای مقرون به صرفه بودن باید در تیراژ بالا صورت بگیرد و زمان تولید این شیوه طولانی تر می باشد و مزایای اصلی این شیوه تبلیغات دقت و تمیزی بودن این سبک برچسب ها می باشد. چاپ چسب به دو شیوه مورد استفاده قرار میگیرید یک شیوه بصورت برچسب بروی محصولات که بصورت لیبل برروی محصولات و بصورت دستگاه اتوماتیک وار مورد استفاده قرار میگیرد. شیوه دوم بصورت نوار چسب بروی کارتن و موقع بسته بندی از این شیوه استفاده می شود. که شیوه اول بخصوص برای برچسب زدن برروی یک کالا که توسط دستگاه لیبل زن زده و تولید می شود.

ویژه گی های چاپ چسب اختصاصی

هر دو این موارد یک شیوه تولید دارد ولی در مورد لیبل برروی محصولات یک مرحله اضافه تر و اون برش نیم تیغی می باشد که روی چسب باید بخورد تا به راحتی بتواند توسط دستگاه از روی چسب بلند بشود و برروی محصول بچسبد.

هر دو شیوه چسبی که خدمت شما اعلام شد دارای مزایای و معایب مخصوص به خودش می باشد که هر شخصی براساس نیاز خودش باید هر یک از این موارد را استفاده و سفارش بدهد. شیوه نوار چسب هزینه ای به نسبت لیبل بیشتری دارد ولی اگر حجم سفارش شما زیاد باشد سیستم تولید چسب دارای مزایای بیشتر می باشد.

ما در مجتمع تخصصی چاپ متین سعی کردیم هر دو شیوه برچسب را تولید و در دسترس قرار بدهیم که به راحتی بتوانید هر مورد شیوه چسب را براساس نیاز و بودجه خودتان سفارش بدهید.

نوار چسب ها می تواند فرمولاسیون  مختلفی  داشته باشد آنها را در ضخامتها واندازه های مختلفی تولید وعرضه میگردد و برای تبلیغات روی  کارتن به عنوان بسته بندی محصولات دیده می شود چسبهای آرم دارتولید شده از فیلم شفاف PPبا ضخامتهای ۱۵ تا ۵۰میکرون تولید وعرضه میگردد استقامت بالای چسب طرح دارباعث شده است که دربسته بندی و قراردادن آرم مخصوص هر شرکت  یا کارخانه  یا هرمحصولی روی کارتن یا جعبه چاپ  شود وهمچنین میتوانند یک عایق ضد آب برروی سطوح باشند در کارخانه های تولید به دو روش این چاپ ها را انجام میدهند دربرخی موارد ابتدا عکس را روی فیلم قرار میدهند سپس نوار چسب ریزی میکنند وروش دیگر اینکه ابتدا چسب ریزی میکنند سپس عکس را روی چسب میگذارند که دراین صورت  کیفیت چسب  پایین می آید.

این شیوه تبلیغات بسیار می تواند مفید و کاربردی باشد و یک شیوه تبلیغاتی که به نسبت سایر شیوه های تبلیغاتی بسیار مفید و کاربردی می تواند باشد. زیرا در این شیوه تبلیغاتی هزینه ای که شما بابت تبلیغات می دهید اصلا مانند چاپ تراکت و یا چاپ بروشور که باید به عموم جامعه بدهید تا به بازار هدف خود برسید نیست بلکه شما برروی محصولات خودتان تبلیغات را به شیوه چسب می زنید که هم تبلیغات سازمان شما برروی چسب قرار گرفته است و هم محصول خودتان را منحصر به خودتان می کنید. کاربرد دیگری که می توانید از این لیبل ها و یا چاپ چسب بعنوان پلمپ استفاده بکنید که مشتری با در دست گرفتن کالای شما و با باز کردن آن محصول آن کالا از پلمپ خارج می شود.

هم در چاپ لیبل دارای انواع محصولات در جنس و سایز و قیمت های مختلف وجود دارد و هم در نوار چسب که در ۵ جنس با قابلیت های مختلف عرضه شده است که هر شرکتی براساس نیاز خودش می تواند یکی از این موارد را انتخاب و چاپ بکند.

قیمت چاپ چسب بستگی به ابعاد نوار چسب و همچنین نام لوگو، رنگبندی چاپ و نوار چسب دارد. بنابراین به سهولت نمی توان نرخ ثابتی را در رابطه با قیمت نوار چسب چاپدار بیان کرد. البته در برخی موارد یکسری از هزینه ها ثابت می باشد مانند ساخت کلیشه و هزینه چاپ که تقریبا برای مدتی می توان یک هزینه ثابتی در نظر گرفت.

مزایای زیادی در تولید چاپ چسب و یا چاپ لیبل وجود دارد که پیشنهاد می کنیم اگر شرکت و مجموعۀ تولیدی تازه کار و یا با سابقه هستید از مزایای چاپ چسب اختصاصی تبلیغاتی استفاده نمائید. ممکن است نسبت به نوار چسب معمولی گران باشد ولی ارزش و اعتبار کاری شما را چندین برابر می کند. زیرا برند و لوگوی خودتان را برروی بسته بندی محصول خود می زنید.

ما در مقاله مزایای چاپ چسب سعی کردیم مهم ترین نکاتی که یک نوار چسب می تواند برای شما داشته باشد برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم با مطالعه این مقاله مزایای چاپ چسب نهایت استفاده را برده باشید.

  • چاپ متین

در حالی که اکثر ما در این شرایط کرونا در خانه مانده ایم و سعی میکنیم کمتر از خانه خارج بشویم و جایی نرویم و ممکن است بسیاری از خریدهایی که انجام میدهیم بصورت اینترنتی درون بسته های کاغذی و پلاستیکی برای ما ارسال می شود و ما باید راه تعامل با کاغذ و مقوا آشنایی داشته باشیم. برای ما سوال پیش می آید که در هنگام مواجه با این جنس محصولات چه اقدامات بهداشتی باید انجام بدهیم و چه احتیاط هایی را باید در هنگام مواجه شدن با آن انجام بدهیم.

ما در مقاله ویروس کرونا چقدر روی کاغذ می ماند سعی میکنیم آخرین مطالعات و تحقیقاتی که برروی کاغذ و مقوا صورت گرفته است را در این مقاله ویروس کرونا چقدر روی کاغذ می ماند برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم با خواندن این مقاله بهترین شیوه مواجه با این کاغذها روبرو بشوید

بسیاری از مجلات معتبر پزشکی در سرتاسر دنیا مطالعاتی را در این زمینه انجام داده اند که مدت زمان ماندگاری ویروس بر روی این مواد چقدر می باشد. داشتن اطلاعات در این زمینه سبب کاهش استرس شما در مواجه با همچین محصولاتی می باشد

دانشمندان موسسه ملی بهداشت درمانی دنیا به این نتیجه رسیده اند که  COVID-19 تا ۲۴ ساعت طول می کشد که روی این سطوح زنده بماند. و سایر مطالعات دیگر برروی این سطوح نشان داد که بعد از ۲۴ ساعت تقریبا هیچ اثری از این ویروس باقی نمی ماند.

کاغذ یکی دیگر از نگرانی هایی می باشد که در طول روز و در محیط کاری با آن بسیار موجه و با بسیاری از این نامه ها مواجه هستیم. بر اساس مطالعه منتشر شده در مجله عفونت های بیمارستانی ، ویروس کرونا بین ۳ ساعت تا ۵ روز روی کاغذ باقی می ماند. هرچه مقدار موجود بیشتر باشد ، مدت بیشتری روی سطح کاغذ دوام می آورد.در بسیار ادارات چاپ سربرگ و یا چاپ پاکت نامه که بین هم رد و بدل می شود و باید افراد نحوه استفاده و شیوه برخورد با این نامه نگاری ها در جریان باشند و بدانند به چه شیوه باید از این موارد استفاده بکنند.

باید توجه داشته باشیم که زنده ماندن ویروس در این سطوح نباید نگران کننده باشد. کارولین ماچامر ، زیست شناس سلولی ، که تخصصش کروناویروس است ، در مصاحبه ای با دانشگاه جان هاپکینز بر این موضوع تأکید می کند:

“آنچه مهمتر است مقدار ویروس باقی مانده است. این مقدار کمتر از ۰٫۱ درصد مواد اولیه ویروس است. از نظر تئوری عفونت با این میزان ویروس ممکن است اما برروی سطوح باقی مانده بعید است که بعد از یکروز بتواند شخصی را مبتلا بکند.

مطالعه دیگری گزارش می دهد که “هیچ ویروس عفونی از کاغذ و دستمال کاغذی پس از ۳ ساعت در دمای اتاق در دمای ۲۲ درجه سانتی گراد و ۶۵ درصد رطوبت قابل بازیابی نیست”.

همچنین این شخص براین عقیده می باشد که احتمال انتقال ویروس از طریق هوا در مقایسه با تماس سطحی بسیار بیشتر می باشد.

ماندگاری ویروس روی کاغذ چه مدت می باشد

برای جلوگیری از انتشار احتمالی ، دستان خود را بعد از لمس هر ماده ای بشویید. مهم است که دستورالعمل های بهداشتی زیر را برای حفاظت و جلوگیری از مبتلا به ویروس کرونا رعایت کنید:

۱٫تمام سطوحی که تماس بالایی دارند را تمیز و ضدعفونی کنید. اینها شامل کلیدهای چراغ ، میز ، تلفن ، صفحه کلید و سینک ظرفشویی شما می باشد.

  1. بین خود و دیگران در فضای باز و سربسته فاصله ای شش متری داشته باشید.
  2. پس از آمدن از مکان عمومی ، دستان خود را تا آنجا که ممکن است با آب و صابون به مدت ۲۰ ثانیه بشویید.
  3. تا آنجا که ممکن است در خانه بمانید ، به ویژه اگر مریض هستید و با نشان دادن علائم با پزشک خود تماس بگیرید.

گروه مجتمع چاپ متین از تمام دستورالعمل های ایمنی و بهداشتی و WHO پیروی می کنند. این اطمینان می دهد که تمام مواد چاپ شده پس از تحویل به درب منزل ، ایمن از هر ویروسی می باشد.

ما در مقاله ویروس کرونا چقدر روی کاغذ می ماند سعی کردیم بهترین اطلاعات را با شما در میان بگذاریم و به سوال بسیار از مردم که ماندگاری ویروس روی کاغذ چه مدت می باشد را بطور کامل پاسخ داده باشیم.

  • چاپ متین

شاید برای خیلی از دوستان این سوال پیش بیاد که اصلا کاغذ NCR چه نوع کاغذی می باشد. کلمه NCR مخفف کلمه National Cash Register می باشد. کاغذ NCR را نوعی کاغذ خود کپی معروف نیز می باشند.این نوعی کاغذ روکش دار است که برای انتقال اطلاعات نوشته شده برروی صفحه رویی طراحی و ساخته شده است که توسط یک شیمی دان معروفی به نام های لاول شلیشر و بری گرین تولید و ساخته شده است.

برای بسیاری از شرکت ها کپی برداری و داشتن نسخه دوم از یک فاکتور جز حیات بخش و جدایی ناپذیر از عملیات است. اگرچه بیشتر این کارها را می توان با استفاده از رایانه ها انجام داد ، اما نیاز به اسناد چاپی هنوز بسیار واقعی است. اینجاست که استفاده از کاغذ NCR و اهمیت این کاغذ بیشتر نشان داده می شود.

ما سعی کردیم در این مقاله کاغذ NCR چیست یکسری توضیحات بسیار مهم و کاربردی در خصوص این کاغذ را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم این مقاله کاغذ NCR چیست برای شما مفید و سومند باشد.

در گذشته های نه چندان دور ایجاد نسخه های تکراری با بازنویسی به انواع مختلف صورت می گرفت یا بصورت دستی یا با استفاده از چاپگرها بصورت چاپ مجدد و یا با استفاده از کاربن که بین اسناد قرار میگرفت این کار صورت می گرفت. فرم های NCR یا فرم های بدون کربن این روند را متحول کرد. در حال حاضر تهیه و تولید فاکتور فوری ها و دادن رسید برگه دوم بصورت یک چاپ فاکتور فوری ، آسانتر و بدون آشفتگی صورت می گیرد. و عین نسخه بدون هیچ گونه دست خوردگی اتفاق می افتد.

ما در مجموعه چاپ متین روزانه تعداد زیادی سفارش برای چاپ بدون کربن یا به اصطلاح چاپ فاکتور کاربن لس دریافت می کنیم. در طول این سال ها بسیاری از شرکت های بزرگ و هولدینگ هایی فاکتور های خودشان را بصورت کاربن لس در اختیار ما قرار می دهند و این خدمات را به آنها ارائه می دهیم و بهتر است شما هم از توانایی های کاغذ NCR در تولید فاکتور های خود استفاده بکنید.

در کاغذ های کاربن لس ( NCR ) که به کاغذهای خود کپی مشهور هستند باید توجه شود که این کاغذها زمان مصرف دارند وپس ازتاریخ مصرف , حساسیت خود را ازدست می دهند. زیرا اون لایه واکنشی که در زیر کاغذهای کاربن لس قرار دارند بعد از یک مدتی به سبب کهنگی و طولانی شدن خاصیت خودش را از دست می دهد و در نتیجه اون کاراریی ابتدایی خودش را از دست می دهند.

همه چیزی درباره کاغذ NCR

نحوه کارکرد کاغذ NCR

کاغذ کاربن لس صفحات آن در اصل به کپسولهای میکروسکپی آغشته شده اند که ترکیب آنها موجب انتقال نوسته شما با فشار برروی کاغذ رویی به صفحه زیری می شود.

هنگامی که فردی می نویسد در نقطه تماس قلم با کاغذ در اثر فشار ناشی از قلم بروی کاغذ میکروکپسول ها شکسته و به صورت رنگ برروی کاغذ زیری نشان می دهند . از آنجا که کپسول ها بسیار کوچک هستند ، چاپ بسیار دقیقی مشابه نسخه اولیه بر روی نسخه بعدی ایجاد می گردد ، ازاین روست که به کاغذ کاربن لس ” کاغذ خود کپی” نیز می گویند.

کاغذ کاربن لس برای اولین بار توسط شرکت NCR تولید شد و در سال ۱۹۵۳ به ثبت رسید. بعد از این سال ها سال با پیشرفت تکنولوژی و امکانات سبب توسعه این نوع کاغذ شده و پیشرفت های زیادی در این عرصه اتفاق افتاده است.

محاسن کاغذ NCR

این نوع کاغذ دارای مزایای بسیار متعددی می باشد مهترین این مزایا می توان به عدم استفاده از کاربن را بدانیم که نیازی به داشتن کاربن نداریم. از این نوع کاغذها در بسیاری از سازمان ها و بخصوص در بانک ها مورد استفاده قرار میگیرد زیرا به سبب سرعت عمل و استفاده آسان از این سبک کاغذها بسیار کاربرد و کارایی دارد.

کاغذهای کاربن لس علاوه بر داشتن کیفیت و تمیزی بالا برای محیط زیست مضرات کمتری دارند. در واقع این نوع کاغذ ها هر نوع نوشته ای را بدون ابزار یا وسیله خاصی روی کاغذ دیگر کپی می کنند.

از دیگر کارایی های این نوع کاغذ تمیز ماندن دست در هنگام کار کردن با این کاغذ است به این شکل که جوهر آن به هیچ عنوان به دست انتقال نمی‌یابد. در ضمن با استفاده از آن هیچ زباله ایجاد نمی‌شود.

معایبی که کاغذ NCR دارد

کاغذ NCR دارای یک ایراد نسبتا بزرگی دارد و اون این است که این کاغذ ها به دلیل گرماژ پایین بسیار نازک هستند و به همین دلیل زود پاره و آسیب می بینند. نوع ضخیم آن که عموما ایرانی است دیرتر پاره می‌شود اما از لحاظ کیفیت انتقال رنگ نسبت به مدل اندونزی از کیفیت پایین تر برخوردار است.

از معایب دیگری که می توان برای این مدل کاغذ برشمرد در حالت سه برگی باید فشار زیادی روی کاغذ روی اعمال بشود که به برگه سوم منتقل بشود البته به جنس نوع کاغذ هم بستگی دارد که اگر کاغذ مرغوب تر باشد این انتقال راحت تر صورت می گیرد.

اگر محصولی را به فروش می رسانید و قرار است فاکتور خودتان را در اختیار مشتری قرار بدهید بهتر است این نوع کاغذ را درون یک پاکت نامه زیبا و شکیل قرار بدهید زیرا به سبب نازک بودن این کاغذ این ایراد آن برطرف می شود و از هرگونه آسیب رساندن به آن جلوگیری می شود.

امیدوار هستم خواندن این مقاله کاغذ NCR چیست که توسط چاپ متین ارائه شد برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله کاغذ NCR چیست را برده باشید و امیدوار هستیم در مقالات آینده نکاتی را در خصوص سایر کاغذ ها برای شما بیان بکنیم.

  • چاپ متین

طراحی و داشتن یک بروشور آسان است. اما طراحی بروشوری که گیرنده و بسیار موثر و جذب پذیر باشد کار ساده و آسانی نیست.داشتن یک بروشور موثر و زیبا که دارننده اطلاعات محصولات و یا خدمات شما باشد بسیار مهم و اساسی می باشد. هرچه چاپ بروشور ارزان شما مفیدتر باشد برای مخاطب اثرگذارتر و جذاب تر می باشد و احتمال انتقال آن به سایر مشتریان احتمالی بیشتر است.

طراحی بروشور به طور کامل به تصاویر یا طرح مورد نظر شما محدود نمی شود. بلکه ترکیبی از عناصر هماهنگ است که بروشور شما را موثر می کند. در مرحله برنامه ریزی و تولید یک بروشور باید به عناصری مانند فونت مورد استفاده ، محتوا و حتی نوع کاغذی که بروشور خود را بر روی آن چاپ می کنید توجه ویژه ای داشته باشید.

ما قصد داریم در این مقاله نکات اساسی در طراحی بروشور موثر بطور بند به بند یکسری مواردی که در نکات لازم در طراحی بروشور که توسط تحریریه چاپ متین بیان شد در این مقاله بصورت تکمیل تر یکسری نکات دیگری را برای شما بیان بکنیم.

چه اقداماتی انجام بدهیم که بروشور موثری داشته باشیم

اول: هدمتان را مشخص بکنید

مانند همه برنامه ریزی ها و بخصوص همه طراحی ها اعم از طراحی کارت ویزیت و یا تراکت و … اولین قدم این است که اهداف بروشور خود را مشخص کنید. این امر نشان می دهد که کل هدف شما از چاپ بروشور چیست و قرار است چگونه پیش برود  و سپس دست به اقدام طراحی بروشور بزنید. بروشورتان قرار است در کدام بازار هدف توزیع بشود؟ آیا قرار است در اجتماع توزیع بشود و یا قرار است از طریق پست به دست مردم برسد؟ پاسخ به یکسری از این سوال ها شما را در ایجاد یک بروشور موثر بسیار کمک می کند.

دوم: نوع خط تا بروشور

شما می توانید در انتخاب نوع خط تا بروشور نیز نهایت سلیقه را بخرج بدهید. می توانید یک بروشوری با ۳ خط تا که خروجی ۴ تا تیکه را به شما می دهد نیز در طراحی خود استفاده بکنید. مثلا در هر صفحه اش یک فصل را قرار بدهید. و یا استفاده از خط تا پنجره ای که به شکل یک پنجره طراحی شده باشد.

سوم: نسخه طراحی شده را مرور بکنید

بسیاری از مردم فکر می کنند که فقط محتوای یک بروشور در فرایند ایجاد مهم است. در حالی که من موافقم که محتوا مهم است ، به نظر من نحوه ارائه آن به خوانندگان شما بسیار مهم تر است. اینجاست که وجود تصویر جلوه و اهمیت دار می شود.بروشور طراحی خودتان را از دید خواننده مرور بکنید. آیا ارائه اطلاعات بیش از حد می تواند خواننده شما را تحت تاثیر قرار دهد؟ نوشتن مختصر ولی مفید برای بازاریابی و طراحی و چاپ بروشور ضروری است. شما باید اطلاعات ارزشمندی را در مدت زمان کوتاهی ارائه دهید. متن زیاد در طراحی بروشور و یا حتی طراحی تراکت برای خواندن جذاب نخواهد بود. نکته آخر حتما غلط املایی و اشتباه دستور زبان را رعایت بکنید.

چه اقداماتی انجام بدهیم که بروشور موثری داشته باشیم

چهارم: فونت های خودتان را بررسی بکنید

نسخه بروشور معمولاً با یک عنوان ، یک زیرنویس و خود متن طراحی می شود. هنگام انتخاب فونت هایی که می خواهید برای بروشور خود استفاده کنید ، باید این را در نظر داشته باشید. که سعی کنید از یک فونت کلی و یا از یک دسته و یا نهایتا دو نوع فونت برای طراحی بروشور خود استفاده بکنید و مخاطب را در یک شرایط گیج کنند قرار ندهید.

نوع فونت در طراحی بروشور و یا تراکت شما لحن و سلیقه شرکت شما را مشخص می کند.اگر با تایپوگرافی تازه کار هستید ، پیشنهاد می کنم به دنبال ترکیب فونت هایی باشید که با هم در یک طیف می باشند.

پنجم: نوع کاغذ بروشور خود را انتخاب بکنید

کاغذ بروشوری که روی آن قرار است چاپ بشود و همچنین روکش مورد استفاده برروی آن را باید به دقت انتخاب بکنید. برای اکثر مشتریان  انتخاب کاغذ و یا داشتن و یا نداشتن روکش کاغذ شاید اصلا اهمیتی نداشته باشد و تاثیر آن برروی بروشور و یا تراکت خود را ندانند. اما طراحی خودتان را باید براساس جنس کاغذی که قرار است چاپ بروشور ، چاپ تراکت ، چاپ پوستر خودتان را طراحی بکنید انتخاب بکنید.  یک بروشور با کاغذ معمولی و یا ضخیم و یا داشتن یک روکش براق یا مات قطعا در طراحی بروشور شما اثرگذار خواهد بود

ششم: استفاده از عکس های باکیفیت

در حال حاضر استفاده از یکسری عکس های تار ، ناهموار و با وضوح پایین هنگامی که تعداد زیادی تصویر با کیفیت بالا در اینترنت وجود دارد عدم رعایت این نکته جفا به طراحی بروشور شما محسوب می شود. برای طراحی بروشور موثر ، کیفیت تصویر بسیار مهم است. اگر قصد دارید از عکس های موجود استفاده کنید ، سعی کنید عکس هایی را انتخاب کنید که شبیه عکس های سهام نیستند.

اگر می خواهید از تصاویر محصولات خود استفاده کنید ، مطمئن شوید که آنها از نظر بصری جذاب مرتب و با استفاده از طراح های حرفه ای روتوش و دوربوری شده است. پیشنهاد می کنم برای اطمینان از کیفیت عکس های محصولات خود از یک عکاس حرفه ای استفاده بکنید.

هفتم: درج نکات تکمیلی در طراحی بروشور خود

حتما در طراحی بروشور خود تا جایی که امکان دارد بسیاری از مطالب خودتان را به جاهای دیگر بسپارید. نیازی نیست همه تصاویر و یا خدمات و حتی فیلم های آموزشی در خصوص کسب و کار خودتان را درون طراحی بروشور قرار بدهید شما می توانید بسیاری از مطالب را به صفحه ها شبکه های اجتماعی خود مثل اینستاگرام و یا وب سایت خود ارجاع بدهید و حساسیت مخاطبین خودتان را در این زمینه افزایش بدهید که حتما به صفحه شما مراجعه بکنند و سایر نکات تکمیلی رو از شما دریافت بکنند.

ما سعی کردیم در مقاله نکات اساسی در طراحی بروشور موثر اصلی ترین و اساسی ترین نکات اساسی در طراحی بروشور موثر را برای شما بیان بکنیم و چه اقداماتی انجام بدهیم که بروشور موثری داشته باشیم را سعی کردیم در این مقاله بطور گام به گام برای شما بیان بکنیم.

  • چاپ متین

ما وقتی که هرروز از یک مسیری عبور میکنیم تا به یک مقصدی برسیم با یکسری چاپ پوستر ها و تبلیغات تراکتی مواجه می شویم. که شاید در نگاه اول کاملا بی تفاوت از کنار آن عبور بکنیم. فردای آن روز و یا روزهای آینده در نهایت ممکن است به آن تبلیغات توجه بکنیم و هربار جزئیات بیشتر و تازه تری از آن تبلیغات را مشاهده بکنیم که به تحقیق مطالعه بسیاری از محقاقان در این امر ممکن است در نهایت مشتری ها به این امر تن بدهند.

ما در مقاله تاثیر چاپ تراکت بر مشاغل کوچک سعی کردیم به بعد های متفاوتی از تاثیرات چاپ تراکت مناسب بر روی جذب مشتری و جلب توجه مخاطبین  خود به کسب و کارتان بکنیم. در این تحقیقات برروی قدرت تبلیغات تراکتی برای کسب و کارها بسیار بحث تحقیق و بررسی شده است و به نتایج بسیار زیادی در این زمینه رسیدیم.

چاپ تراکت و یا چاپ بنر فوری یک روش بسیار دقیق و ظریفی برای تاثیرگذاری برروی ذهن و تصمیم مخاطبین هدف شما می گذارد که اگر درست انجام شود ، می تواند تأثیر مثبتی در تجارت شما داشته باشد. اگر قبلاً هرگز به چاپ پوستر فکر نکرده اید ، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید برای شروع بدانید. امیدوار هستیم بتواند به شما کمک بسیار زیادی بکند.

آن چیزی که تراکت را موثر می کند

برای تأثیرگذاری یک تراکت چهار نکته اصلی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. شما باید در مورد طراحی گرافیکی که به نحوه ارائه پوستر ارتباط دارد فکر کنید. سپس به تصاویر جذاب بصری نیاز خواهید داشت. شما همچنین باید از رنگ هایی را که استفاده می کنید در نظر بگیرید. بعد از این عمل اصلی در نهایت باید اقدام به چاپ تراکت بکنید و آن را در بین تعداد انبوهی از مخاطبین هدف خود توزیع و چاپ بکنید.

مزایای چاپ تراکت و یا پوستر

چاپ تراکت مزایای بسیار زیادی نسبت به سایر موارد بازاریابی حتی در عرصه دیجیتال دارد که ما در این مقاله به بخشی از این مزایا اشاره میکنیم.

تبلیغات ارزان قیمت می باشد

قطعا یکی از ارزان قیمت ترین روش های بازاریابی و جذب مشتری تبلیغات تراکتی و پوستری می باشد که بخصوص برروی دیوار نصب بشود. آنقدرهم که هر کسی فکر میکند هزینه ای زیادی ممکن است برای آن داشته باشد تبلیغات پوستر نسب به سایر شیوه های تبلیغاتی از هزینه بسیار کم و ناچیزی برخوردار است. برای صرفه جویی بیشتر در هزینه ها هم بهتر است خودتان اقدام به طراحی پوستر و یا تراکت خود بکنید. البته داشتن یک طراحی زیبا و خارق العاده از نصب پوستر در یک محیط پررفت و آمد شاید ارزش بیشتر داشته باشد.

 البته مجموعه تخصصی چاپ متین می تواند خدمات طراحی پوستر و تراکت را با هزینه ناچیز در اختیار شما قرار بدهد.

داشتن تبلیغات پوستر دیواری می تواند یک انگیزه خوبی برای کسب و کارهای کوچکی که توان پرداخت هزینه تبلیغات در رادیو و تلویزیون و تبلیغات بیلبوردی در سطح شهر را ندارد باشد. قیمت چاپ پوستر در مقایسه با چاپ پوستر دیواری قیمت بالاتری دارد.

قدرت تبلیغات پوستری برای کسب و کارها

شخصی سازی

بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک و محققان ، شخصی سازی طراحی پوستر را یک امر ضروری در نصب و چاپ تراکت و پوستر می دانند. زیرا هر چقدر که طراحی پوستر شما شخصی و کاملا حرفه ای باشد جذب مشتری شما بسیار بیشتر و اثرگذار تر خواهد بود. استفاده از یکسری نمادها یا حیوان هایی که بطور شخصی طراحی شده است می تواند به برندینگ شما کمک بسیار زیادی بکند.

قرار گیری در یک مکانی ثابت

بر خلاف چاپ بروشور یا تراکت هایی که به دست افراد داده می شود ، تراکت ها و یا پوسترهایی که برروی دیوار نصب می شود در یک جا قرار دارد و همین دلیل پوسترها بر ذهن افرادی که در منطقه خاصی زندگی می کنند و یا عبور می کنند به راحتی برروی آن ها تاثیر می گذارند. افراد برای مدت طولانی که از آن منطقه عبور می کنند و با آن ها مواجه می شوند بسیار می تواند بر روی آنها تاثیر بگذارند. و برخلاف تراکت هایی که در میادین توزیع می شود و زیر دست و پاها له می شوند بسیار می تواند تاثیرگذارتر باشد. البته ما در تحریریه چاپ متین مقاله ای را تحت عنوان مراکز مهم پخش تراکت مهم ترین مکان هایی که می توانید تراکت های خودتان را توزیع بکنید برای شما تشریح کردیم.

شما می توانید تبلیغات خودتان را هر جایی که قانون اجازه می دهد نصب بکنید برای مثال اگر قصد تبلیغ یک رستوران را دارید می توانید در یک مکان شلوغی در یک محل ، تبلیغات خودتان را برروی دیوار نصب بکنید.

پیام های محرک

پوسترهای خلاقانه و جذاب می توانند میزان فروش شما را بطور جدی بالا ببرد. وجود یک پیام محرک و جذاب برای بسیاری از مصرف کنندگان و کسایی که در جذب پیام تبلیغات مقاومت می کند بسیار می تواند تاثیر گذار و جذب پذیر باشد. برخی مشاغل از ظرفیت های موجود در تراکت ها به خوبی استفاده می کنند. این نوع پوسترها فضای هیجان برای مخاطبین شما ایجاد می کنند و جمعیت زیادی را به سمت فروشگاه شما می کشاند.

و در نهایت چاپ پوستر و یا تراکت هایی که برروی دیوار نصب می شود مزایای دیگری را هم دارد و آن این است که در بعضی از مواقع تراکت ها حاوی پیام های اجتماعی و یا امنبتی می باشد. برای مثال پوسترهایی که منطقه آسیب پذیری و یا منطقه سیگار ممنوع و بسیار موارد دیگر شما می توانید با چاپ و تکثیر تراکت و یا پوستر پیام خودتان را به دیگران منتقل بکنید.

همچنین می توان از آنها برای ایجاد انگیزه در بین کارمندان خود استفاده کنید. برای تقویت روحیه ، پیام های الهام بخش یا نقل قول هایی را در اطراف دفتر بگذارید. اهداف کوتاه مدت و بلند مدت را به افراد یادآوری کنید تا همه با هم همگام شوند.

ما سعی کردیم در این مقاله تاثیر چاپ تراکت بر مشاغل کوچک نکات اصلی و کلیدی درباره چاپ تراکت ارزان و یا چاپ پوستر در سطح شهر به شما یادآور بشویم و امیدوار هستیم برای شما مفید واقع بشود.

  • چاپ متین

با تمام صحبت هایی که در مورد اهمیت بازاریابی صحیح محصول یا خدمات انجام شده است ، مهم این است که از با ارزش ترین کالای تبلیغاتی در دنیای تکنولوژی غافل نشویم. همان اندازه که آن آگهی تبلیغاتی با ظاهر زیبا توجه شما را برای یک محصول تبلیغاتی جلب می کند ، یک کارت ویزیت طراحی شده زیبا و خاص هم همان کار را برای تصویر حرفه ای و هم به طور کلی شغل شما انجام دهد. ما در این مقاله قصد داریم به اهمیت کارت ویزیت در دنیا دیجیتال و اینکه چرا به کارت ویزیت نیاز داریم نکاتی را برای شما بیان بکنیم.

اما آیا چاپ کارت ویزیت ها هنوز هم در دنیای دیجیتال جایگاهی دارند؟ در عصری که به لطف ابزارهایی مانند شبکه های اجتماعی اینترنت و سایر موارد دیجیتالی یافتن شخصی از همیشه آسان تر شده است ، آیا هنوز هم مردم باید از طریق طراحی چاپ و توزیع کارت ویزیت خودشان را به دیگران معرفی بکنند. پاسخ این سوال ممکن است شما را متعجب کند.

کارت های کسب و کار: توسط شماره ها

با کنار گذاشتن آمار و ارقام به راحتی می توان پاسخ این سوال که اهمیت کارت ویزیت در دنیا دیجیتال تا چه میزان می باشد را ارائه داد. به طور قاطع می توانیم به این سوال بله بگوئیم که هر ساله حدود ۲ میلیارد کارت ویزیت در ایران چاپ می شود  یا تقریباً هر روز ۱۰میلیون کارت ویزیت چاپ و توزیع می شود.

آن چیزی که واضح تر هستش این است که کارت ویزیت ها عملکردی را انجام می دهند که فراتر از نشر اطلاعات تماس و مشخصات فردی افراد است. آنها در واقع نقش مهمی در تجارت شما نیز دارند. به ازای گذراندن هر ۲۰۰۰ کارت ویزیت ، می توانید انتظار داشته باشید که فروش شما به طور متوسط ۲٫۵ درصد افزایش یابد. کارت ویزیت ها همه کارها را انجام می دهند ، از نشان دادن جدی بودن شخصی برای افزایش شناخت و آگاهی از برند شخصی.

یکی از مهم ترین نقاط قوت بازاریابی بصورت سیستم چاپی و همچنین استفاده از کارت ویزیت فیزیکی بودن و قابل لمس بودن آن است. اینها چیزی ملموس است که مردم می توانند آن را در دست بگیرند و از همه مهمتر با دوستان و سایر اعضای خانواده به اشتراک بگذارند. در عصری که مردم بیش از هر زمان دیگر توسط پیام های دیجیتالی بمباران می شوند و می توان ایمیل ها را در عرض چند ثانیه پاک کرد (و می توان در سایت های شبکه های اجتماعی مانند توییتر افراد را بی صدا کرد) هرگز این واقعیت ساده و با اهمیت در خصوص داشتن یک کارت ویزیت زیبا و جذاب که چشم هر ببینده ای را به خود جلب می کند را ساده نگیرید.

اهمیت کارت ویزیت در دنیا دیجیتال

قدرت اولین برداشت

صرف این که کارت ویزیت ها به طور کلی به یک هدف می پردازند ، به این معنی نیست که همه کارت ویزیتها به طور یکسان ایجاد می شوند. تعدادی از نکات طراحی وجود دارد که باید شما در امر طراحی نکات آن را رعایت بکنید زیرا هرچه که ما از اهمیت داشتن کارت ویزیت برای شما مطالبی را بیان بکنیم ولی کارت ویزیت شما طراحی زیبا و خاصی نداشته باشد در نگاه اول به مخاطبین شما تاثیر بسیار زیادی میگذارد در نتیجه سعی کنید در طراحی کارت ویزیت خود نهایت دقت را داشته باشید زیرا نگاه اول برای هر مخاطب بیشترین اهمیت را دارد.

یک شرکت تحقیقاتی تخمین زده است که مشتریان کارت ویزیت های سفید را ده برابر بیشتر از کارت ویزیت ها تیره نگه داری می کنند.

رنگ ها همچنین تأثیر تعامل بر توانایی فرد در پیروی از دستورالعمل های ساده را افزایش می دهد. این یک مزیت بسیار قدرتمند است که نمی توان آن را نادیده گرفت.در نتیجه شما باید در انتخاب رنگ ها نهایت دقت را داشته باشید.

همین شرکت ها بررسی کرده اند که هفتاد و دو درصد افراد می گویند که شرکت یا سازمانی را که آن فرد برای آن کار می کند بر اساس کیفیت کارت ویزیت و رنگ طراحی شده، آن سازمان را قضاوت می کنند. به همین ترتیب ، سی و نه درصد از کسانی که به یک نظرسنجی پاسخ دادند ، گفتند که اگر کارت ویزیت با ظاهری ارزان و ساده داشته باشند اصلا آن شرکت را برای تجارت انتخاب نمی کنند.در نتیجه باید در انتخاب نوع رنگ و جنس کارت ویزیت نهایت دقت را داشته باشید.

در طراحی کارت ویزیت شما باید به یکسری اصولی اساسی در امر طراحی انجام بدهید که یک کارت ویزیت زیبا و جذابی را داشته باشید ما در مقاله اصول طراحی کارت ویزیت به یکسری از اصلی ترین نکاتی که شما باید در طراحی کارت ویزیت انجام بدهید برای شما بیان کردیم و می توانید با مطالعه این موارد به نکات مهم و مفید در امر طراحی کارت ویزیت برسید.

کارت ویزیت ها هنوز در دنیای دیجیتال ضروری و با اهمیت می باشد و این بدان معناست که شما باید وقت خود را برای طراحی کردن یک کارت ویزیت زیبا و شکیل صرف بکنید و در نهایت اقدام به چاپ کارت ویزیت با جنس مورد نظر با طراحی خود انجام بدهید زیرا داشتن کارت ویزیت در دنیای تکنولوژی هنوز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

ما در شرکت چاپ متین سعی کردیم صفر تا صد همه این موارد را رعایت بکنیم از طراحی گرفته تا تنوع در جنس کارت ویزیت و زمان تحویل که هریک به نوبه خودش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و سعی کردیم این موارد رو رعایت بکنیم. ما در مقاله اهمیت کارت ویزیت در دنیا دیجیتال سعی کردیم اصلی ترین و مهم ترین نکاتی که در طراحی و سپس چاپ کارت ویزیت فوری انجام بدهیم برای شما بیان کردیم و امیدوار هستیم این مقاله اهمیت کارت ویزیت در دنیا دیجیتال برای شما مفید و سودمند باشد.

  • چاپ متین