مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مشخصات بلاگ
مرکز تخصصی چاپ متین
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

۱۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

شاید هنگامی که قصد دارید بخشی از خدمات چاپی خودتان را در قالب چاپ افست انجام بدهید حرف هایی در مورد فرم عمومی و اختصاصی به گوشتان خورده باشد.

ما در مقاله تفاوت فرم عمومی و اختصاصی در چاپ افست قصد داریم ابتدا توضیحاتی در خصوص فرم های عمومی و اختصاصی و پس از تعریف هر یک از این فرم ها به مزایا و محاسن هریک از این فرم ها و نکاتی در مورد هریک از این موارد نکاتی برای شما بیان بکنیم.

انتخاب درست و متناسب با بودجه سازمانی شما می تواند یک انتخاب درستی به شما برای یک چاپ خوب و معقول و با کیفیت به شما بدهد.

ما در مقالات گذشته توضیحاتی در خصوص تفاوت چاپ افست و دیجیتال برای شما بیان کردیم و قصد داریم در این مقاله تفاوت فرم عمومی و اختصاصی بیشتر وارد جزئیات در بخش چاپ افست بشویم و امیدوار هستیم در مقالات آینده جزئیات بیشتر از چاپ های دیجیتال برای شما بیان بکنیم.

فرم عمومی در چاپ افست

در فرم های عمومی به مجموعه اقدامات و فعالیت هایی که سبب کاهش هزینه با به اشتراک گذاشتن سایر فایل ها درون یک فرم چاپی که نسبت به نوع رنگ فایل ها تفکیکی صورت نمی گیرد فرم عمومی گفته می شود.

در فرم های عمومی براساس میانگین رنگی فرم تقسیم و تنظیم می شود یعنی به گونه ای که نسبت به مانیتور استاندارد چیزی در حدود ۱۵ درصد اختلاف رنگ می تواند داشته باشد.

به دلیل تغییراتی که در فرم های عمومی در بازه های زمانی از جمله ( جوهر – جنس کاغذ – روکش و … ) ممکن صورت بگیرید هر فرمی در بازه های زمانی مختلف اگر باهم ۱۵ درصد اختلاف رنگ داشته باشد نسبت هر دو فرم با هم چیزی در حدود ۳۰ درصد ممکن است اختلاف رنگ داشته باشد.

در فرم های عمومی شما می توانید قبل از چاپ مشخصات ریز سفارش خودتان را از جمله جنس و بافت و ضخامت کاغذ ، روکش بکار رفته برروی آن را انتخاب بکنید ولی انتخاب هریک از این محصولات براساس موجودی بازار می باشد لذا باید به این نکته توجه بکنید که براساس موجودی بازار تفاواتی ممکن است در آن صورت بگیرد.به این معنی نیست که ممکن است کوتاهی در فرم های عمومی صورت بگیرد به این معنی می باشد که ممکن است در یک بازه زمانی یک نوع و یک جنس کاغذ و با یک زیر دستی در بازار موجود باشد در بازه زمانی دیگر جنس و زیر دستی متفاوتی وجود داشته باشد ولی از نظر گرماژ یک جنس کاغذ می باشد.

Differences between general and proprietary forms2

فرم اختصاصی در چاپ افست

به فرمی که بصورت خاص و اختصاصی فقط طرح و خدمات شما در یک فرم چاپی قرار بگیرید چاپ اختصاصی گفته می شود. در چاپ اختصاصی فرم خودتان را به هر شکل و هر نحوه ی که بخواین امکان چاپ وجود دارد . این امکان فقط محدود به شکل و طرح چاپی شما نمی شود به جنس و رنگ و ابعاد و سایر موارد می توانید در چاپ اختصاصی انجام بدهید.بطور کلی در چاپ اختصاصی اکثر خواسته های شما برآورده می شود.

رنگ ها در چاپ اختصاصی بسیار نزدیک به آن چیزی که خودتان می خواهید در خواهد آمد البته این به انتخاب درست شما در رنگ بشدت بستگی دارد وجود چاپ اختصاصی به این معنا نیست که ضعف های در طراحی صورت گرفته را جبران بکند فقط صرف هزینه زیاد پرداخت کردن در چاپ اختصاصی و از خدماتی که چاپ اختصاصی به شما ارائه می دهد استفاده نکنید عملا هزینه ای که پرداخت کرده اید بلااستفاده می باشد.

Differences between general and proprietary forms1

تفاوت های بین فرم عمومی و اختصاصی در چاپ افست

۱-هزینه فرم های اختصاصی نسبت به فرم های بشدت بالا تر می باشد.استفاده از فرم های اختصاصی زمانی به صرفه تر می باشد که در حجم بسیار بالا و یا در تنوع بسیار زیاد صورت بگیرد والا در حجم و تیراژ پایین اصلا به صرفه نمی باشد.

۲-در فرم های عمومی امکان پرتی بین ۷ تا ۱۰ درصد وجود دارد به دلیل اینکه در فرم های عمومی طرح ها در کنار هم قرار میگیرد و در هنگام برش و بسته بندی این پرتی ممکن است به وقوع بپیوندد ولی در فرم های اختصاصی در بعضی از مواقع ممکن است بیشتر از درخواست شما خروجی بدهد مثلا اگر ۱۰۰۰ عدد چاپ کارت ویزیت ، ۱۰۰۰ عدد چاپ بروشور ، ۱۰۰۰ عدد چاپ تراکت به شما ۱۰۰۰ عدد چاپ سربرگ بصورت اضافه خروجی بدهد.

۳-در فرم های اختصاصی امکان حضور ناظر وجود دارد که این امکان در فرم های عمومی وجود ندارد.

۴-نکته ای که در توضیحات هر یک از فرم ها گفته شد در فرم های عمومی چند کار در یک فرم یا به اصطلاح در یک شیت چینده و سپس چاپ می شود که در فرم های اختصاصی این اتفاق صورت نمی گیرد فقط طرح و خواسته شما چاپ می شود و همین امر سبب دقت رنگی در کار شما می شود.

۵-در فرم های عمومی شما محدودیت در انتخاب جنس و سایز و شکل را خواهید داشت مثلا شما فقط محدود به جنس هایی که موجودی چاپخانه دارد می توانید انتخاب بکنید ولی در فرم های اختصاصی اصلا این محدودیت وجود ندارد و شما هر جنس کاغذ در هر گرماژ و با هر روکشی می توانید انتخاب و سفارش خودتان را چاپ بکنید.

۶-در فرم های عمومی تست رنگ به آن شکلی که در فرم های اختصاصی هست در فرم های عمومی وجود ندارد. چون فرم اختصاصی آن فرم مخصوص شما می باشد این امکان وجود دارد یک نمونه چاپی را شما قبل از چاپ مشاهده بفرمایید و بعد از تایید کل سفارشتون رو چاپ بکنید ولی در فرم های عمومی چون فرم عمومی و مخصوص به یک نفر نیست و نمیشود تایید تست رنگ را به همه افراد نشان داد تست رنگ در فرم های عمومی کاربرد ندارد.

۷-در چاپ های اختصاصی اگر فاصله چاپی شما حتی یک سال هم به طول بینجامد این ضمانت وجود دارد که دقیقا عین رنگ شما که در سال گذشته چاپ کرده اید خروجی بدهد ولی در فرم های عمومی به سبب اختلاف رنگ تا ۱۵ درصد ممکن است سفارش چاپی شما در حد فاصل یک روز هم با هم اختلاف رنگ داشته باشد.

نکته آخر

ما در مقاله تفاوت فرم عمومی و اختصاصی سعی کردیم تمامی مطالبی که می شود در خصوص فرم های عمومی و اختصاصی برای شما بیان بکنیم بیان کردیم و امیدوار هستیم تفاوت فرم عمومی و اختصاصی را خوب متوجه شده باشید و بتوانید یک انتخاب درست و مفیدی داشته باشید.

نکته کلیدی که شما باید به آن توجه داشته باشید انتخاب شما بین فرم های عمومی و اختصاصی است انتخاب بین این دو فرم ها باید زمانی اتفاق بیافتد که یا حجم سفارش چاپی شما بالا ۱۰ هزار عدد و یا تنوع چاپی شما زیاد باشد در این شرایط سعی کنید از فرم های اختصاصی برای سفارش چاپی خود استفاده بکنید ولی برای زمان هایی که حجم سفارش شما کم و در زمان محدودی و یا دقت رنگ از اهمیت کمی و هزینه چاپی برای شما از اهمیت زیادی برخوردار می باشد از فرم های عمومی استفاده بکنید.

  • چاپ متین

حتی اگر قبلاً آن را نشنیده باشید ، ولی گذشتگان ما چنین می گفتند که دوران چاپ به پایان رسیده است. اما بسیاری از متخصصان در حوزه بازاریابی  ،صنعت چاپ بعنوان یک رسانه قدرت مند در عرضه بازاریابی می باشد و همچنان بعنوان یک ابزار قدرتمند از آن یاد می شود شما باید به این نکته برسید که وجود صنعت چاپ برای هر سازمان و حتی مشاغل کوچک امری ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد. ما قصد داریم در این مقاله مزایا و معایب صنعت چاپ را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم این معایب و مزایا به شما کمک بکند که بتوانید تصمیم درستی در این زمینه بگیرید.

قدرت ماندگاری رسانه های چاپی

در دهه ۱۹۲۰ ، نوایان گفتند که رسانه های چاپی با آغاز رادیو که در آمریکا شکل و تقریبا توسعه پیدا کرده بود گفتند صنعت چاپ به پایان رسید. همین مطلب را در سال های بعد که تلوزیون شکل گرفت صحبت از پایان صنعت چاپ به میان آمد. از قرن بیستم تا قرن بیست و یکم ، بسیاری از مردم با صدا و تصویر در ارتباط بودند که اینترنت به خانه های مردم آمد و هر کس اینترنت را پایان رادیو و تلوزیون مطرح می کردند علت اصلی آن این بود که اینترنت شیوه جمع آوری اطلاعات را دگرگون کرد. اما همه این تغییر و تحول ها که تقریبا ۱۰۰ سال به طول انجامید رسانه های چاپی نه تنها زنده و خوب هستند ، بلکه بسیاری از مردم می گویند که این رقابت با استفاده از منابع آنلاین و رسانه های اجتماعی دوباره تقویت شده است.

ما در مقالات گذشته در خصوص نحوه و ضرورت صنعت چاپ مطالبی را برای شما بیان کردیم و سعی در آن مقاله توضیحات زیاد و تکمیلی را برای شما بیان کرده باشیم. ولی در مقاله مزایا و معایب صنعت چاپ قصد داریم نکات قوت و ضعف این صنعت را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم برای شما مفید و پر فایده باشد.

مزایای استفاده از رسانه های چاپی

بسیاری از محققان و مفسران در عرصه صنعت چاپ  بر این عقیده هستند که هنوز صنعت چاپ بعنوان یکی از ابزارهای اصلی و کلیدی در عرضه بازاریابی و تبلیغات می باشد. این به این معنی نیست که همه نوع فعالیت در این زمینه دارای اعتبار می باشد. اما آگهی های تبلیغاتی همچون چاپ تراکت و … تاثیر قابل توجهی در بین مردم دارد و همچنین بر این باور هستند که صنعت چاپ باور و قابل اعتماد تر از رادیو و تلویزیون و اینترنت می باشد زیرا صنعت چاپ بصورت رو در رو و مستقیم با بطن مردم در ارتباط هست و همین امر سبب محبوبیت بیشتر این صنعت می شود.

ارسال پیام در قالب صنعت چاپ

شما می توانید انواع پیام ها در قالب چاپ کارت ویزیت ، چاپ بروشور و درون چاپ پاکت و … برای مخاطبین خود مطالبتون برای مشتریان خود ارسال بکنید. شما می توانید تمامی مطالب و خدمات خودتون را می توانید برای مخاطبین خود ارسال بکنید. هیچ رسانه ای به شما این امکان را نمی دهد که پیام های خودتان را بصورت مستقیم به مخاطبین خود ارسال بکنید. تحقیقات رسانه ای مدتهاست که نشان می دهد رسانه های چاپی تأثیر گذری بسیار زیادی برای مخاطبین خود خواهند داشت. شما می توانید پیام خودتان را در قالب بخش های مختلف از صنعت چاپ با هزینه کم به مخاطبین خود منتقل بکنید.

تاثیر گذاری زیاد

بسیاری از افرادی که تبلیغات شما در قالب صنعت چاپ مشاهده می کند از تاثیر گذاری بسیار زیادی برخوردار هستند. وقتی به محصول و یا خدمات شما در سطح جامعه می افتند به یاد آن تبلیغاتی که شما در سطح جامعه کردید می افتید. وجود تاثیر گذاری بر مصرف کننده به حدی هست که وقتی محصول و یا خدمات شما را مشاهده می کند به راحتی می تواند به خدمات و یا محصول شما اعتماد بکند.

هزینه کم در تبلیغات

صنعت چاپ بیشتر برای سازمان و نهادهایی که در بخش کوچیک فعالیت می کنند بسیار مفید و به صرفه می باشد. زیرا تبلیغاتی که در رادیو و تلویزیون و یا در شبکه های اجتماعی صورت می گیرد به شدت گران تر و حتی دامنه فعالیت را بشدت وسیع می کند. در حالیکه شاید شما احتیاج نداشته باشید شهر یا منطقه ای دیگر تبلیغات شما را مشاهده بکند چون قرار نیست شما بصورت سراسری خدمات بدهید شاید شما بخواهید در قالب یک محدوده مشخص با یکسری افراد مشخص تبلیغات خودتان را شروع بکنید که صنعت چاپ این مزیت را دارد که در رسیدن به مشتری هدفتون به شما کمک بکند.

تبلیغات بدون وقفه

رسانه های چاپی این قابلیت را دارد که می تواند بازاریابی بدون وقفه داشته باشد.شما می توانید به طرق مختلف این بخش بازایابی را بدون وقفه ادامه بدهید. برای مثال شما می توانید در قالب تبلیغات روزنامه ای و بعد توسط چاپ بروشور و همچنین با ارسال نامه در قالب چاپ سربرگ و قرار دادن در پاکت در قالب چاپ پاکت تبلیغات بدون وقفه خودتان را ادامه بدهید.

اما تبلیغات تلویزیونی نوعی بازاریابی با وقفه است. زیرا به دلیل قیمت بالا و محدودیت هایی که در تبلیغات تلویزیونی وجود دارد شما نمی توانید تبلیغات بدون وقفه و در حوزه های مختلف انجام بدهید.

معایب موجود در صنعت چاپ

رقابت برای جلب توجه مخاطب

تحقیقات علمی در سطح جهان نشان میدهند که اکثر مردم در طول روز همزمان با چندین منبع مختلف از صنعت چاپ گرفته تا رادیو ، تلویزیون ، فیلم و سریال ، شبکه های اجتماعی و … درگیر هستند. صاحبان آن منبع ها همیشه درگیر این مسائل هستند که بتوانند ذهن مخاطبین خودشان را به سمت منبع خود جذب بکنند. صاحبان مشاغل زرنگ و دانا  سعی می کنند از ترکیب منابع مختلف برای جذب بازاریابی خود بهره بگیرند یا حداقل با استفاده از چند منبع مختلف کار بازاریابی خودشان را پیش می برند.

رسانه های چاپی به زمان طولانی تر نیاز دارند

بدون تردید رسانه های اجتماعی سرعت بسیار بالایی نسبت به رسانه های چاپی دارند. شما می توانید در عرض چند دقیقه تمام فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی را در بخش وسیعی پر از تبلیغات خودتان بکنید اما تبلیغات چاپی باید متن تبلیغات تنظیم و سپس تولید و توزیع بشود. با دانستن این موضوع ، صاحبان مشاغل کوچک باید براساس آن برنامه ریزی و زمان بندی  بکنند.

رسانه های چاپی مداوم در معرض مخاطبین باید قرار بگیرد

رسانه های چاپ ی باید به گونه ای باشد که مدام در معرض دید مخاطبین قرار بگیرید بخاطر گسترش تبلیغات در منابع مختلف برای اثر پذیری و حک شدن در ذهن مخاطبین باید این تبلیغات بصورت مدام انجام بشود و این مدوامت باید به گونه ای باشد که در یک بازه های زمانی مشخصی این تبلیغات انجام بشود.

در انتخاب رسانه ها با احتیاط عمل بکنید

از آنجایی که کسب درآمد با دشواری صورت می گیرد و هر صنعتی برای رشد نیازمند تبلیغات می باشد شما باید در انتخاب شیوه بازاریابی و انتخاب منابع نهایت دقت را داشته باشید. تحقیقاتی که در سال های گذشته صورت گرفته تاثیر پذیری صنعت چاپ کاهش داشته و شما نباید تنها تبلیغات خودتان را فقط در حوزه صنعت چاپ محدود بکنید. اما بعضی از مشاغل تنها  بهترین راه برای جذب مشتری و بازاریابی تبلیغات کاغذی می باشد. اما شما باید متناسب با شغل خودتان منابع مختلف برای بازاریابی خودتان را مشخص بکنید.

ما سعی کردیم در این مقاله تمامی مزایا و معایب صنعت چاپ را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم شما با خواندن مزایا و معایب صنعت چاپ به نتیجه مطلوب در حوزه تبلیغات خود رسیده باشید و به راحتی بتوانید بهترین شیوه برای تبلغات در حوزه مشاغل خود رسیده باشید.

  • چاپ متین

سریع به تمام عکسهایی که در زندگی تان گرفته اید دوباره فکر کنید. قطعا شما نمی توانید همه آنها را به یاد داشته باشید؟ حتی شما نمی توانید بیشتر آنها را به خاطر بسپارید؟ پس کدامیک را به یاد دارید؟ احتمالا تعداد معدودی هستند که بلافاصله به ذهن شما خطور می کنند.داشتن یکسری عکس متین های زیبا و به یادماندنی و تکرار نشدنی که می تواند در یک مکان خاص ، عکس برداری با یک شخصیت برجسته و یکسری اتفاقات خاص دیگر که شاید به تعداد انگشتان دست باشد به یاد شما بیاید.

همه عکس ها به یاد ماندنی نمی باشد، در حقیقت  بیشتر عکس ها به یاد ماندنی نیستند. فقط ممکن است با به اشتراک گذاری توسط یکسری از سرویس های مبتنی بر عکس مانند اینستاگرام، تصاویر و سفرهای خودتان را به اشتراک بگذارید. فکر می کنید چندتا عکس می توانید از حافظه تان توصیف کنید؟ یک یا دو؟ یا اصلا هیچ!!!

به عنوان یک عکاس قصد دارید عکس هایتان به یاد ماندنی باشد؟ احتمالاً شما باید دلیل اصلی عکس گرفتن در وهله اول را بدانید. آیا به این دلیل است که می خواهید خاطرات خود را حفظ کنید ، یا به این دلیل که می خواهید هنری خلق کنید که شخص دیگری از آن یاد کند. بنابراین ایجاد تصاویری که مدت ها بعد در ذهن بیننده شما باقی بماند ، احتمالاً مهمترین چالش یک عکاس می باشد که با آن روبرو هستید. بیایید ببینیم چگونه … ما قصد داریم در مقاله روش داشتن عکس به یادماندنی یکسری آموزش عکاسی به یادماندنی برای شما بیان بکنیم. و امیدوار هستیم آموزش عکاسی به یادماندنی برای شما مفید و سودمند باشد.

چه چیزی باعث به یادماندنی عکس می شود

چند سال پیش ، MIT  یک مطالعه ای را به پایان رسانید که در آن این سری سؤالات را مطرح می کرد. محققان مجموعه ای را در حدود ۱۰،۰۰۰ تصویر جمع آوری کردند که در ژانرهای مختلف از مناظر گرفته تا عکسهای صاف و بی نظیر از مردم و تصاویر منظره و عکس از بنا و … در آن حضوری دارد. از آزمونی هایی که درباره این تحقیق همیشه سوال و خواسته می شود برای یکبار همه این عکس ها را ببینید.

و از آنها درباره آن تصاویری که مشاهده کردند پرسیده می شود و این افراد بیشتر تصاویر به یادگار مانده از مردم در ذهن هایشان به خاطرات مانده است و پس از آن عکس هایی از فضای داخلی و بیرونی ساختمان و عکس های از اشیاء استاتیک. و اگر عکاس از مناظر چشم نواز هستید این نوع عکس ها از نظر به یاد ماندنی در رتبه های آخر قرار دارند.

این بدان معنا نیست که اگر می خواهید عکس هایی به یاد ماندنی ایجاد کنید ، باید روی عکس های مردم تمرکز کنید ، اما سعی کنید از عکس های مناظر عاری از مردم تا جایی که برای شما مقدور می باشد استفاده نکنید به این معنی نمی باشد که اصلا عکس های منظره نگیرید ولی همچنین به یاد داشته باشید که این یک مطالعه تحقیقاتی علمی و آکادمیک بود که لزوماً شامل آن دسته از عکسهایی نبود که مطابق با استانداردهای باکیفیت باشند ، بنابراین نتایج فقط به جواب سوال بزرگتر اشاره نمی کنند.

چگونه عکس های خودمان را به یادماندنی بکنیم

چند عامل وجود دارد که تقریباً می تواند یک عکس به یاد ماندنی را تضمین کند ، و همه آنها به یک چیز ختم می شود:

 وجود احساسات

شاید مهمترین و بزرگ ترین عامل ماندگاری عکس ها وجود احساسات در عکس باشد. احتمالاً به همین دلیل است که عکس از یک منظره زیاد به یادماندنی نباشد. در حالی که مطمئنا مناظر می توانند احساس آرامش و هیجان را به ما منتقل بکند، غالباً آن احساسات خام و شدید را که یک عکس از یک شخص می تواند داشته باشد نخواهید داشت.ما قصد داریم به یکسری از عکس های به یادماندنی در ذهن برخی از افراد نگاهی بیندازیم و نکاتی که سبب به یادماندنی شدن آن شده است برای شما مطالبی را بیان بکنیم. عکس اول:  بالا بردن پرچم ایوو جیما عکس نمادین که الهام بخش یادبود جنگ دریایی ایالات متحده در ویرجینیا بود. این عکس به یاد ماندنی است زیرا یک لحظه احساسی را در جریان یکی از مهمترین نبردهای جنگ جهانی دوم به تصویر می کشد. تصویری از چندین مرد که در تلاش برای بالا پرچم را به ما الهام می کنند زیرا این نماد جنگ است. به یاد ماندنی است زیرا می توانیم به آن نگاه کنیم و تصور کنیم که آن سربازان باید در آن لحظه و در آن لحظات قبل و بعد از برافراشتن پرچم چه چیزی را تجربه کرده باشند. خلاصه اینکه ، یک تن از احساسات در آن تصویر وجود دارد ، که بخشی از این است که چرا اینقدر فراموش نشدنی است. آن عکس انقدر احساسات وطن دوستی و پیروزی و رسیدن به موفقیت با تمام مشکلات و سختی وجود دارد که بسیاری از این عوامل را به شما منتقل می کند. در جنگ ۸ ساله ایران هم پر از این عکس های توام با احساسات و وطن دوستی می باشد و در ذهن تمام مردم ایران این تصاویر غرور آویز موج می زند. ساخت پلی که سبب آزادی خرمشهر شد و یا عکسی که پس از آزادی خرمشهر که در پرچم ایران بالای مسجد خرمشهر نصب شده است شاید در ذهن همه ایرانیان نقش بسته است.

Memorable photography training1

عکس از دختر افغان به همان اندازه می تواند به یاد ماندنی می باشد ، هرچند احساسات کمتری در آن عکس می باشد. این تصویر (که برای اولین بار در سال ۱۹۸۵ در جلد National Geographic ظاهر شد) هم زیباست و هم آزار و اذیت هایی را می توان در چهره دختر خواند ، که پر از ترس ، عصبانیت ، عدم اطمینان و شجاعت است ، همه افراد در ابتدا رنگ خیره کننده چشم دختر هر بیننده را به خود جلب می کند و فضا را برای رسیدن به تمام آن احساسات فراهم بکند و این نتیجه الهاماتی که از آن تصویر می توان گرفت.

Memorable photography training3

ناهار در بالا ی یک آسمان خراش شاید به خاطر احساسی که در بیننده بوجود می آورد به یاد ماندنی باشد – یک احساس عالی از مردانی که از یک وعده غذایی بعد از ظهر لذت می برند درحالیکه در معرض خطر هستند و هر لحظه ممکن است به کام مرگ بیفتند. تصویر باعث ایجاد احساس اضطراب در بیننده می شود و این به نوبه خود باعث می شود عکس به یادگاری بشود. چاپ عکس این مدل تصاویر و یا چاپ عکس روی شاسی قرار دادن این تصاویر به یادگار کردن و در ذهن افراد کمک می کند.

عکاسی از مردم

مردم مملو از درام و احساسات هستند ، از احساسات لطیف گرفته تا نه چندان ظریف. به تمام عکس های زیبا و جذاب خانوادگی که تا حالا گرفته اید فکر کنید و ببینید کدام یک از آنها را بهتر دوست دارید؟ قطعا شما عکس های بچه هایی که توی خیابان هستند برای شما به یادماندنی و جذاب نخواهد بود ولی در عوض عکس چهار ساله خودتان که بصورت تعجب و حیرت زده به آتش بازی داره نگاه می کنه برای شما جذاب تر می باشد و شما آن عکس را انتخاب میکنید.

ثبت احساسات در مردم بسیار ساده است اگر شما به یاد داشته باشید چند قانون وجود دارد: ثبت واقع و اتفاقی که خود به نوبه خودش با ارزش و به یادماندنی می باشد می تواند کمک زیادی به ثبت تاریخی و ثبت در ذهن مخاطبین شما بکند. برای مثال عکس از یک قفس پر از پرنده در مقایسه با عکس در حین آزادی یک پرنده چقدر می تواند به زیبا و به یادماندنی باشد.  در بیشتر مواقعی که تصاویر به یادماندنی می شود وجود افراد و یا اتفاقاتی که در آن تصویر می افتد سبب به یادماندنی عکس می کند .خیلی بیشتر از تصاویر که افراد آن را ثبت می کند در واقع هیچ کاری انجام نمی دهند. افرادی که مشغول فعالیت خاصی در آن تصویر هستند سبب می شود یک عکس به یاد ماندنی تر و چاپ عکس بهتری و زیبا تری داشته باشد. ما در مقاله در خصوص این که چگونه توی عکس قشنگ بیافتیم مطالبی در خصوص این مورد برای شما بیان کردیم. شما فقط عکس گرفتن از حالات و اتفاقات و احساسات افراد می توانید عکس خودتان را ماندگار بکنید.

عکس از بَنا

معماری کاری پیچیده و دشوار است. و عکس برداری از بنا ها و معماری های ساختمانی علاوه بر دشواری که دارد سبب ماندگاری آن عکس می شود این عکس های افراد اغلب فوراً و بی نظیر هستند. عکاسی از برخی از مکان ها و بنا ممکن است تا چند وقت قبل اصلا توجهی به آن مکان و بنا نشده باشد گاهی اوقات با ثبت عکس زیبا از آن بنا سبب زیبایی و توجه بیشتر افراد نسبت به آن مکان می شود.

گنجاندن یک شخص در کنار یک ساختار بزرگ می تواند به مقیاس بیننده شما کمک کند و یک شخص یا گروهی از افراد نیز می توانند به فراهم کردن این زمینه کمک کنند.

همچنین می توانید با انتخاب زوایای عجیب و یا تمرکز بر روی خط سبب به یادماندنی کردن معماری کمک کنید. هنگام انتخاب نقطه از یک بنا از خود بپرسید که چند عکس از این ساختمان یا عکسهای مشابه از این نقطه گرفته شده است. اگر فکر می کنید ممکن است زاویه منحصر به فرد باشد ، از آن استفاده کنید. منحصر به فرد بودن سبب به یاد ماندنی بودن عکس شما می شود. شما می توانید با چاپ عکس فوری و یا چاپ عکس ارزان قرار دادن چاپ شاسی می توانید به ماندگاری هرچه بیشتر عکس کمک بکنید.

عکس برداری برخی از مکان ها ممکن است در شب بسیار به یادماندنی تر و زیبا تر باشد و کافی است شما تا شب صبر و از یک سه پایه استفاده کنید و ممکن است ساختمانی که در روز دید خوبی ندارد و یا اینکه از روز آن ساختمان زیاد عکس گرفته شده است از فرصت شب برای ماندگاری عکس خود کمک بگیرید. عکس برداری از شب شاید به خاص بودن عکس شما کمک شایانی بکند

وجود نور مصنوعی و طبیعی در آن ساعات پس از غروب آفتاب می تواند حس درام و رازآلودی را به عکس شما بدهد که ممکن است تنها با تغییر زاویه دید از مکان نتوانید یک عکس به یادماندنی ایجاد بکنید.

Memorable photography training2

عکس برداری از طبیعت

شاید عکس برداری از طبیعت یکسری استعداد و توانمندی خاص خودش را می خواهد. ولی شما عکس برداری از یکسری از حیوانات و یا از یکسری از مکان ها سبب ماندگاری عکس شما نمی شود مثلا شما با عکاسی از یک آهویی که در یک دشت در حال خوردن چمن می باشد آن زیبا و به یادماندنی عکس را به شما نمی دهد ولی عکس برداری از آهویی که برروی دوپای خود در حال راه رفتن می باشد و یا شیری که در کنار یک ببر نشسته و … که در طبیعت به ندرت اتفاق می افتد سبب ماندگاری و جذابیت هرچه بیشتر عکس شما می کند. عکس از حیوانات باید مانند عکس برداری از انسان ها باید کاری انجام بدهند که سبب زیبایی به آن تصویر بشود والا عکس برداری از یک حیوان شاید آن زیبایی که فکر می کنید نداشته باشد.

Memorable photography training4Memorable photography training5

عکس برداری از هر اتفاق و یا از هر شی می تواند آموزش مخصوص به خودش را داشته باشد و ما سعی کردیم بخشی از این موارد را برای شما بیان بکنیم در مقاله آموزش عکاسی به یادماندنی و سعی کردیم روش داشتن عکس به یادماندنی را بطور کامل برای شما بیان بکنیم و همچنین شما می توانید با چاپ عکس روی شاسی ارزان و یا چاپ عکس با شاسی زیبا به این ماندگاری عکس کمک بیشتر بکنید. امیدوار هستیم مقاله آموزش عکاسی به یادماندنی برای شما مفید و سودمند باشد و شما بتوانید با خواندن آموزش عکاسی به یادماندنی نهایت لذت را ببرید و بتوانید یک عکس زیبا و به یادماندنی را چاپ و داشته باشید.

  • چاپ متین

ما در ادامه مقالات آموزشی در چاپ متین و همچنین کار با نرم افزار های مختلف آموزشی قصد داریم در این مقاله طراحی سربرگ با فتوشاپ را برای شما از ابتدا بیان بکنیم.

در مقالات گذشته ما طراحی سربرگ با ورد را برای شما بیان کردیم و مطالبی را در ارتباط با سربرگ و کار با نرم افزار WORD را بطور گام به گام برای شما بیان کردیم.

در مباحث گذشته در ارتباط با اهمیت و مزایای چاپ سربرگ مطالبی را برای شما بیان کردیم و نکاتی در این رابطه که وجود سربرگ در اعتبار بخشی و اثربخشی به سازمان شما چقدر می تواند به حرفه شما کمک بکند نکاتی را بیان کردیم.

ما در سلسله مقالات گذشته آموزش هایی در خصوص کار با نرم افزار فتوشاپ مانند طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ ، طراحی تراکت با فتوشاپ ، طراحی بروشور با فتوشاپ مطالبی را برای شما بیان کردیم و در آن مقالات اصول اولیه و یکسری توضیحات اولیه در خصوص کار با نرم افزار فتوشاپ برای شما مطالبی بیان کردیم و در این آموزش قصد نداریم آن مطالب را از ابتدا برای شما بیان بکنیم.فقط یکسری توضیحات اولیه و کلیدی که قبلا بیان شده بود دوباره برای شما بیان میکینم که شما فقط با خواندن مقاله طراحی سربرگ با فتوشاپ به راحتی بتوانید یک سربرگ زیبا و شیک برای سازمان و حرفه خود طراحی بکنید.

این آموزش براساس نرم افزار فتوشاپ ۲۰۱۵ می باشد اگر شما از نرم افزارهای جدیدتری دارید به راحتی می توانید با این آموزش یک طراحی و سپس چاپ سربرگ داشته باشید. در نسخه های جدیدتر یکسری امکانات و شکل بعضی از آیکن ها عوض شده والا کلیات نرم افزار یکی می باشد.

رعایت یکسری نکات اولیه قبل از طراحی

نکته اول: اگر شما قصد داریم پس از طراحی ، سربرگ خودتان را چاپ بکنید باید توجه بکنید که قرار است با کدام سیستم چاپی این کار می خواهید انجام بدهید. ما این آموزش را براساس سیستم چاپ افست برای شما بیان میکنیم. در نتیجه باید قبل از شروع در پنجره باز شده Color Mode خودتان را در حالت CMYK قرار بدهید.

نکته دوم: چاپ سربرگ همیشه در سایز واقعی انجام می گیرد در نتیجه اگر قصد طراحی سربرگ در ابعاد A4 را دارید باید ابعاد خودتان را در حالت ۲۱ در ۲۹٫۷ سانتی متر قرار بدهید.

نکته سوم: رزلوشن برگه خودتان را باید در حالت ۳۰۰ پیکسل بر اینچ قرار بدهید.

آموزش طراحی سربرگ با فتوشاپ را مانند سایر مقالات سعی میکنیم بصورت گام به گام به همراه توضیحات و تصویر برای شما بیان بکنیم. ما یک نمونه طراحی سربرگ را برای شما بیان میکنیم و شما می توانید همین نمونه رو باز طراحی بکنید یا می توانید با استفاده از آموزش های داده شده یک سربرگ اختصاصی برای خودتان طراحی بکنید.

دو نوع روش برای طراحی سربرگ وجود دارد یکی این است که شما یک طرحی را از ابتدا بصورت اختصاصی برای خودتان طراحی بکنید. روش دیگر این است شما از نمونه های آماده استفاده بکنید و فقط محل قرارگیری لوگو و مشخصات های شخصی خودتان را در آن لحاظ بکنید.

در آموزش های گذشته یکسری آموزش هایی در خصوص نحوه عملکرد برخی از ابزارها نکاتی برای شما بیان کرده ایم در این مقاله سعی میکنیم از تکرار بعضی از نکات صرف نظر بکنیم و بیشتر سعی میکنیم از ابزار جدید که قبلا در آموزش های گذشته بیان نشده بود در این مقاله آموزش طراحی سربرگ با فتوشاپ برای شما بیان بکنیم

گام اول : آموزش طراحی سربرگ با فتوشاپ

در مرحله اول کافی است شما یک برگه در سایز واقعی خود باز بکنید. ما قصد داریم چاپ سربرگ A4 را برای شما بیان بکنیم. شما می توانید از منوی بالا برروی گزینه File و سپس برروی New بزنید شما می توانید از دکمه میانبر Ctrl+N بجای انجام دادن این مراحل استفاده بکنید.

در پنجره باز شده شما می توانید در قسمت Document Type برروی حالت International Paper قرار بدهید. در قسمت سایز برروی حالت A4 قرار بدهید.

شما می توانید بصورت دستی در قسمت طول عرض اندازه سایز A4 یعنی ۲۹٫۷ در ۲۱ را انتخاب بکنید.

در قسمت رزلوشن در حالت ۳۰۰ پیکسل بر اینچ قرار بدهید. در قسمت Color Mode برروی حالت CMYK قرار بدهید.

Design a Letterhead with Photoshop1

گام دوم

در این قسمت شما باید حاشیه امن برای طرح خودتان در نظر بگیرید. شما با رعایت این حاشیه امن باعث می شود که در هنگام چاپ و سپس برش قسمت های مهم طرح شما را از بین نرود. حایشه امن به این معنا می باشد که شما باید نوشته ها و طرح های اصلی خودتان را داخل آن محدوده قرار بدهید ولی نباید کل طرح را در آن محدوده قرار بدهید شما باید طرح را بسط بدهید فقط نوشته ها و نکات اصلی را داخل آن قرار بدهید.

برای ایجاد حاشیه امن در چاپ سربرگ باید در منوی بالا برروی View و سپس برروی New Guide Layout در پنجره بازه شده سیستم خط کش را برحالت Margin قرار بدهید و سپس در ۴ تا باکس که باید میزانی که قصد دارید خط کش ایجاد بشود را در آن باکس ها که از ۴ جهت بالا و پایین و چپ و راست می باشد عدد ۰٫۵ سانتی متر قرار بدهید.

Design a Letterhead with Photoshop2

گام سوم

در این مرحله ما قصد داریم با استفاده از ابزار Pen یکسری منحنی های در طرح سربرگ خود ایجاد بکنید.این ابزار همان ابزار جدیدی می باشد که در آموزش های گذشته خصوص نحوه عملکرد آن هیچ اشاره ای نشده بود. ابزار Pen یک ابزار بشدت قدرتمند و پر کاربرد می باشد ما قصد داریم در مقاله طراحی سربرگ با فتوشاپ به بخش کوچکی از توانمندی های ابزار Pen  برای ایجاد یکسری منحنی های صاف و قشنگ اشاره بکنیم. شما می توانید از این ابزار برای بسیاری از بازطراحی ها استفاده بکنید.

دکمه میانبر ابزار Pen (P) می باشد. در این ابزار یکسری دکمه های کاربرد دارد. شما باید ابتدا و انتهای ابزار را در نهایت بهم وصل بکنید. شما می توانید بین دو خط با کلیک یک گره ایجاد بکنید و با ایجاد آن گره منحنی هایی را در آن خط ایجاد بکنید. شما می توانید با نگه داشتن دکمه Ctrl نقطه های که ایجاد کردید جابجا بکنید و با استفاده از دکمه Alt اگر منحنی های اشتباهی را ایجاد کردید تمام منحنی های اشتباهی خودتان را حذف بکنید.

Design a Letterhead with Photoshop3

گام چهارم

دقت داشته باشید در این مرحله بعد از طراحی و با استفاده از ابزار Pen ابتدا و انتهای آن را که بهم متصل کردید یک باکس ی ایجاد می شود و شما می توانید آن باکس را با هر رنگی که دوست دارید با سیلقه خودتان متناسب با رنگ سازمانی و یا متناسب با رنگ لوگوی خودتان آن را رنگ آمیزی بکنید. برای این کار باید باید در نوار ابزار بالا در قسمت Fill بزنید و در پنجره باز شده هر رنگی که تمایل دارید را انتخاب بکنید.

Design a Letterhead with Photoshop7

گام پنجم

شما این کار را تا سه بار انجام بدهید. دقت بکنید که ترتیب لایه ها باید به گونه ای باشد که ابتدا نیم حلال وسطی (قرمز روشن) را طراحی بکنید سپس نیم حلال ابتدایی(قرمز تیره)  در انتها نیم حلال آخر (طوسی) را با استفاده از ابزار Pen طراحی بکنید. برای زیبایی بیشتر طرح لایه آخر را تا وسط طرح بکشید.

Design a Letterhead with Photoshop8

گام ششم

در این مرحله شما با استفاده از Ellipse Tool یا دکمه میانبر (U) و با نگه داشتن دکمه Shift یک دایره ای برای ایجاد محل لوگوی خودتان ایجاد بکنید.

Design a Letterhead with Photoshop4

گام هفتم

در این مرحله شما از لایه هایی که در قسمت بالای سربرگ خود ایجاد کردید می توانید کپی بگیرید و در قسمت پایین سربرگ خود در زاویه تضاد با آن ایجاد بکنید.

Design a Letterhead with Photoshop5

گام هشتم

بستگی به نیاز خود که چه مواردی قصد دارید در سربرگ خود درج بکنید لوگو و آیکن آنها را از اینترنت دانلود بکنید و در قسمت پایین سمت راست سربرگ خود به ترتیب قرار بدهید. و توضیحات لازم در رابطه با هریک از موارد می توانید جلوی لوگوی خودتان بنویسید. و درج لوگو در قسمت بالایی سربرگ که ایجاد کردید می توانید قرار بدهید.

Design a Letterhead with Photoshop6

شما می توانید هرگونه تغییرات بستگی به نیاز سازمانی خودتان روی طرح ایجاد بکنید. چه در خصوص انتخاب فونت ، رنگ و یا اندازه نوشته هاو… بستگی به مطالب و نیازی که دارید می توانید این تغییرات را انتخاب بکنید. ما یک نمونه از طراح های بسیار زیادی که طراحی سربرگ وجود دارد یکی را برای شما انتخاب کردیم و سعی کردیم یک نمونه برای شما از ابتدا طراحی بکنیم.

اگر این طراحی مورد پسند شما واقع نشد می توانید با استفاده از ابزارهای موجود در فتوشاپ یک طرح دیگری را خلق بکنید. یا همچنین می توانید با استفاده سایت های محصوص طراحی که در آن طرح های آماده سربرگ دارند یکی را انتخاب بکنید و فقط با جایگزاری و درج لوگو و مطالب خود سربرگ را برای خودتان اختصاصی بکنید. طراحی سربرگ با فتوشاب بسیار راحت می باشد و فقط شما باید به دقت آموزش طراحی سربرگ در فتوشاپ مطالعه و توجه بکنید که بتوانید یک سربرگ زیبا و قشنگی برای خودتان چاپ بکنید.

امیدوار هستیم مقاله طراحی سربرگ با فتوشاپ برای شما مفید بوده باشد و شما با مطالعه این مقاله به راحتی بتوانید یک سربرگ زیبایی را طراحی بکنید و چون احتیاجی ندارد که بابت طراحی سربرگ هزینه ای پرداخت بکنید در نتیجه می توانید در نهایت یک چاپ سربرگ ارزان داشته باشید.

  • چاپ متین

این روزها بیشتر مشاغل در سراسر دنیا به دنبال برند سازی و اعتبار بخشی به سازمان و نهاد خود می باشند. راه های زیادی را برای این برند سازی و اعتبار بخشی به سازمان خود بکار میگیرند. از تبلیغات در فضاهای مجازی و استفاده از شبکه های اجتماعی تا بکارگیری از وب سایت های بروز و پیشرفته که روزانه به دنبال پیشرفت و اعتبار بخشی به سازمان خود می شوند بهره می گیرند. مزایای چاپ فاکتور و اهمیت داشتن چاپ فاکتور انقدر زیاد و مهم می باشد بسیاری از سازمان ها دوست دارند از این ظرفیت برای حرفه خود در هنگام عقد قراداد های محصولات خود می از آن استفاده بکنند.

در این روزهای با پیشرفت تکنولوژی و عصر ارتباطات بسیاری از شرکت از ظرفیت های موجود و سنتی در عصر بازاریابی غافل می شوند. بسیار به تبلیغات در فضای مجازی ، راه اندازی یک وب سایت بروز ، نصب بنر در سطح شهر و یا پخش و چاپ تراکت در نهایت توجه می کنند. در حالیکه از ظرفیت موجود در هنگام فروش و پس از آن و تحویل فاکتور به مشتری اصلا توجهی نمی کنند.

وجود چاپ فاکتور با درج لوگو و برند سازمانی بهمراه مشخصات و راه های ارتباطی در چاپ فاکتور می تواند یک اعتبار بخشی و یک اهمیت بسیار زیادی به شرکت شما در بخش بازاریابی و اهمیت دادن به سازمان و حرفه شما بدهد.

در بعضی از سازمان های در استفاده از فاکتور های اختصاصی مقاومتی صورت می گیرد و اعتقاد براین دارند که این نوع تبلیغات هزینه اضافی و به درد نخور می باشد درحالیکه  مزایای چاپ فاکتور انقدر زیاد می باشد که اگر به اهمیت داشتن چاپ فاکتور توجه بکنید متوجه می شید داشتن یک فاکتور چقدر می تواند به کسب اعتبار و اثربخشی به سازمان شما کمک بکند و شما می توانید با دادن فاکتور بهمراه لوگوی سازمانی خودتان به مشتریان خود اطمینان بیشتری بدهید و  خیال آنها از خرید محصولات سازمانی شما را راحت بکنید و خریدی که از مجموعه شما داشتند با خیال راحت می توانند تبلیغات شما را پیش دیگران ببرند و خیالشان راحت می که از یک مجموعه خوب و معتبر خریداری کردند.

ما در مقاله مزایای چاپ فاکتور سعی میکنیم به بخشی از مهم ترین مزایا و اهمیت داشتن چاپ فاکتور نکاتی را برای شما بیان بکینم و امیدوار هستیم با خواندن این مطالب به اهمیت موجود در چاپ فاکتور برسید.

شما باید در مورد چاپ فاکتور خود یکسری اصول اولیه در طراحی فاکتور را رعایت بکنید ما در مقاله اصول طراحی چاپ فاکتور مطالبی در خصوص اصول اولیه که باید در طراحی فاکتور رعایت بکنید که به جذابیت هرچه بیشتر فاکتور شما کمک بکنند نکات بسیار مهم و کلیدی برای شما بیان کردیم.

مزایای مختلفی برای چاپ فاکتور می توان برشمرد که ما سعی میکنیم اصلی ترین و مهم ترین نکات طراحی فاکتور برای شما بیان بکنیم.

نکته اول: مقرون به صرفه بودن

اگر شما چاپ فاکتور را بصورت عمده در تیراژ بالا بصورت چاپ افست انجام بدهید قیمت تمام شده برای شما بسیار پایین در می آید و شما می توانید یک چاپ فاکتور ارزان داشته باشید. اگر قصد ندارید در تیراژ بالا چاپ بکنید می توانید بصورت چاپ دیجیتال در تیراژ کم فاکتور خودتان را انجام بدهید. هیچ تبلیغاتی با این مبلغ کمی که شما در ارتباط با چاپ فاکتور انجام میدهید مناسب و ارزان برای شما تمام نمی شود. شما می توانید با یک مبلغ کم یک تبلیغات و بازاریابی بسیار زیادی برای خودتان انجام بدهید.

نکته دوم: ماندگاری بالا

دغدغه بسیاری از افراد که چاپ تراکت انجام می دهند این است که آیا تراکتی که چاپ می کنند کارایی دارد و یا مشتریانشان مطالب مندرج در تراکت را مطالعه می کنند؟ اما شما به راحتی با با یک چاپ فاکتور به دلیل اهمیتی که فاکتور برای خریدار دارد از ماندگاری بالایی هم برخوردار است. اکثر افراد فاکتور هایی که از سمت شرکت هایی که خریدار کردند را برای حفظ سند و بحث مالیات نگهداری می کند و همین دلیل مهم باعث ماندگاری بدون زحمت فاکتور شما می شود. شما باید دقت داشته باشید در طراحی تراکت خود لوگوی سازمانی و تمامی مشخصاتی که نمایانگر سازمان و حرفه شما می باشد در فاکتور شما لحاظ شده باشد.

راه های ارتباطی خودتان را در آن درج بکنید که هر وقت مشتریان شما به فاکتور شما نگاه می کنند به فکر سازمان شما بیافتند و همچنین با وجود راه های ارتباطی به راحتی با شما ارتباط بگیرند.

اهمیت داشتن چاپ فاکتور

نکته سوم: برقراری ارتباط با شما

شاید خیلی از افراد فقط راه ارتباطی خودشان با مشتریانشان را چاپ کارت ویزیت بدانند درحالیکه اهمیت چاپ فاکتور درباره روش های برقراری ارتباط شما با مشتریانتان از کارت ویزیت بیشتر نباشد کمتر نیست. وقتی شما راه های ارتباطی را در فاکتور درج می کنید هر وقت مشتریان شما به فاکتور شما نگاه می کنند به فکر سازمان شما بیافتند و همچنین با وجود راه های ارتباطی همچون شماره تماس ، آدرس ایمیل ، آدرس شبکه های احتماعی ، آدرس وبسایت و بسیاری موراد دیگر که به راحتی می توانند با شما ارتباط بگیرند.

نکته چهارم: مناسب برای همه مشاغل

در مورد چاپ فاکتور همه مشاغل می توانند از ظرفیت های موجود در چاپ فاکتور برای خود استفاده بکنند. محدودیتی برای هیچ مشاغلی در چاپ فاکتور وجود ندارد همه مشاغل می توانند از امکانات و مزایای چاپ فاکتور بهره بگیرید. از مشاغل ارائه دهنده خدمات گرفته تا فروش محصول می توانید برای خودشان یک فاکتور اختصاصی تولید و چاپ بکنند.

نکته پنجم: قابل حمل بودن

بسیاری از ابزارهای بازاریابی مانند چاپ بروشور حمل و نقل نسبتا سختی دارد ولی چاپ فاکتور یک ورق نازک و همچنین قابل حمل می باشد بسیار از شرکت ها فاکتورها را درون یک چاپ پاکت نامه و آن را در اختیار شما قرار می دهند نکته بعدی هم این است که به دلیل اهمیتی که چاپ فاکتور دارد در هر اندازه و هر شکلی که باشد مخاطبین شما آن را حمل و نگه داری می کنند.

مزایای متنوع و زیادی می توان برای چاپ فاکتور فوری برشمرد که مهم ترین مزایای چاپ فاکتور اهمیت خود فاکتور برای ثبت و نگه داری سندهای فاکتور در واحدهای حسابداری می باشد که بسیاری از شرکت برای ارائه به ادارت مالیات و همچنین برای ثبت مخارج خود فاکتور شما را نگه داری می کنند. شما باید از این ظرفیتی که بسیاری از شرکت ها این اسناد را نگه داری می کنند برای خودتان استفاده بکنید و برای سازمان و حرفه خودتان چاپ فاکتور داشته باشید. امیدوار هستیم اهمیت داشتن چاپ فاکتور انقدر زیاد باشد که هر سازمان و هر حرفه ای از این امکانات موجود در چاپ فاکتور برای خودشان یک امتیازی بخرند.

  • چاپ متین

ارتقاء مشاغل و برندسازی اهداف اصلی هر شرکتی است که در واقع برای بقای حیات آن می باشد.این مهم نیست که شما تازه کارتون رو شروع کرده اید یا اینکه قدمت طولانی در حرفه و رشته خود دارید شما باید برنامه اصلی خودتان را رسیدن به مشتری در امر بازاریابی و بویسله و ابزار های مختلف که در امر بازاریابی از جمله چاپ تراکت می باشد بکار بگیرید. ما در مقاله مراکز مهم پخش تراکت سعی میکنیم شما را در رسیدن به هدف خود کمک کرده باشیم.

اثر بخشی چاپ تراکت شما زمانی زیاد و کارآمد می شود که یک توزیع مناسب و در مکان ها بجا و متناسب با شغل شما صورت بگیرد. ما در مقاله مراکز مهم پخش تراکت یکسری مکان های مهم و کارآمد را برای شما بیان میکنیم و سعی میکنیم این مکان ها برای شما کارآمد و مفید باشد. شما باید تصمیم گیری نهایی را براساس شغل و حرفه سازمانی خودتان در امر توزیع انجام بدهید.

آموزش توزیع مناسب تراکت اگر مهم تر از طراحی و چاپ تراکت نباشد کم اهمیت تر نمی باشد. بسیار مهم می باشد که شما در چه محل ها و چه مکان هایی تراکت چاپ شده خودتان را توزیع می کنید.

بطور کلی چاپ تراکت یک ابزار مهم و کلیدی در عرصه بازاریابی مدرن و سنتی می باشد و نیازی به توضیح بیشتر در این رابطه نیست. ما در مقاله مزایای چاپ تراکت به محاسن و اهمیت های موجود در چاپ تراکت بطور کامل مطالبی را برای شما بیان کردیم و سعی کردیم در آن مقاله اهمیت چاپ تراکت بعنوان یک ابزار مهم و کلیدی در امر بازاریابی نکاتی را برای شما بیان کرده باشیم.

مکان های بسیار زیاد و مهمی برای توزیع و پخش تراکت وجود دارد. در انتخاب محل توزیع تراکت خود باید دقت داشته باشید از مکان هایی استفاده شود که در آن افراد متنوع با سلایق مختلف حضور داشته باشند استفاده بکنید که این موارد بیشتر در اجتماع ها و مکان های شلوغ اتفاق می افتد.

ما در مقاله مراکز مهم پخش تراکت سعی میکنیم آموزش توزیع مناسب تراکت و همچنین انتخاب مکان های مناسب با مشاغل خودتان توضیحاتی را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم در این مقاله مراکز مهم پخش تراکت به شما شناخت کافی برای پخش و توزیع تراکت بدهد و بتوانید به راحتی مکان های مناسب برای شغل خودتان انتخاب بکنید و تراکت ها را پخش و توزیع بکنید.

شرکت های زیادی در این سال ها برای پخش تراکت تاسیس شده اند زیرا احساس نیاز و اهمیت این موضوع سبب ایجاد و تاسیس این گونه شرکت ها شده است. شما می توانید برای سهولت در کار خودتان با برخی از این شرکت ها تماس بگیرید و توضیحی در خصوص حوزه کاری خودتان بدهید و یکسری توضیحاتی از این شرکت ها برای بازخورد هرچه بیشتر مشورت بگیرید.

شما هم می توانید یکسری مکان هایی را برای این نوع شرکت ها مشخص بکنید و با استفاده از نیروهایی که در آن شرکت ها مشغول کار هستند تراکت های شما را در آن مکان ها توزیع بکنند.

اجازه بدید به برخی از مهم ترین مکان ها مهم برای پخش و توزیع تراکت خود نگاهی بیاندازیم.

ایستگاه های حمل و نقل

یکی از مهم ترین مراکز پخش توزیع تراکت ایستگاه های حمل نقل عمومی مانند مترو و ایستگاه های اتوبوس و یا پایانه های تاکسی می باشد. به دلیل حضوری بسیار زیاد افراد با سلایق مختلف شما می توانید هر شغل و یا هر حرفه ای که دارید از این مکان ها برای پخش تراکت خود استفاده بکنید. در پایانه های حمل نقل تاکسی رانی و یا اتوبوس رانی وقتی تراکت خودتان را توزیع می کنید مسافران تا رسیدن به مقصد فرصت کافی برای مطالعه مطالب مندرج در تراکت خودتان را دارند که تراکت و تبلیغات شما را مطالعه بکنند.تبلیغات در این مراکز محدود به یک شغل نمی باشد هر شغل و هر سازمانی می تواند از این ظرفیت برای مشاغل خود استفاده بکنند.

Important flyer Distribution Centers2

توزیع درب منازل

توزیع درب منازل یکی از سنتی ترین و پرکاربردترین روش برای توزیع تراکت می باشد. باید دقت داشته باشید در توزیع درب منازل نهایت دقت انجام بگیرد که تراکت شما به مخاطبین هدف شما برسد.تراکت های شما نباید در پارکینگ و یا بین در و یا در یک نقطه کوری بیافتد که کسی متوجه تبلیغات شما نشود.توزیع درب منازل و یا درب شرکت ها بیشتر برای رستوران ها کاربرد زیادی دارد بخصوص برای شرکت هایی که قصد دارند برای ناهار غذا سفارش بدهند. البته تبلیغات درب منازل محدود یه یک شغل و یا یک سازمان نیست و بسیاری از مشاغل از این ظرفیت حتما در توزیع تراکت خود استفاده بکنند زیرا در توزیع درب به درب اتفاقات بسیار خوبی می افتد.

Important flyer Distribution Centers1

مراکز خرید

مرکز خرید و فروشگاهی هم جز مهم ترین مراکز پخش و توزیع تراکت ها می باشد بخصوص مغازه هایی که در آن پاساژ مغازه دارند بهتر است تراکت های تبلیغاتی خودشان را درب آن پاساژ توزیع بکنند. وقتی که شما یک OFF بسیار زیاد و یا یک محصول جدیدی را معرفی می کنید مخطابین شما با مطالعه آن تراکت همزمان با ورود به آن پاساژ اول به سراغ مغازه شما می آیند.

مراکز فرهنگی

مراکز فرهنگی همچون سینما ، تئاتر ، کنسرت،  کتابخانه ها ، سرامحله ها و موزه ها مکان های مهمی هستند که شما می توانید تراکت های خودتان را توزیع بکنید. بخصوص مشاغل فرهنگی مانند فروش کتاب ، مراکز آموزشی (موسیقی ، زبان ، کارهای هنری و …) کافه ها و … می باشد که بسیار توصیه می شود در این مکان ها تراکت های چاپ شده خودتان را توزیع بکنند.

Important flyer Distribution Centers3

نمایشگاه

در بسیاری از نمایشگاه ها بخصوص نمایشگاه های شناخته شده که بسیاری از مردم با سلایق مختلف در آن نمایشگاه ها شرکت می کنند مکان های بسیار مهم و کلیدی می باشد. در ایران بخصوص در تهران نمایشگاه کتاب یکی از پربازدید ترین نمایشگاه ها در دنیا می باشد و شما می توانید از این ظرفیت ها مهم و کلیدی برای پخش تراکت خود استفاده بکنید.

برخی از نمایشگاه که مرتبط با مشاغل شما می باشد توزیع تراکت در آن نمایشگاه بسیار مهم و کاربردی می باشد. مثلا شرکت های چاپ و تبلیغات در روز نمایشگاه نشر و تبلیغات مکان و فرصت بسیار مناسبی می باشد که تبلیغات خودشان را در آن نمایشگاه انجام بدهند زیرا افرادی که در آن نمایشگاه شرکت می کنند افرادی که دغدغه پیدا کردن یک شرکت خوب در عرصه مثلا چاپ را دارند.

اصلا از ظرفیت های برگزاری نمایشگاه های مربوط به شغل های خود غافل نشوید ممکن است افراد زیادی در آن نمایشگاه شرکت نکنند ولی همین افراد کم هم دغدغه پیدا کردن شرکت هایی را دارند که شما تاسیس کرده اید.

مراکز عملی

مکان های علمی بخصوص مدارس و دانشگاه ها یک ظرفیت های نهفته بسیار مفیدی هستند که باید بسیاری از مشاغل از این ظرفیت قشر علمی و دانشجو نهایت استفاده را بکنند. بخصوص مشاغلی مانند نشر و فتوکپی ها ، مراکز تولید محتوا(مقاله) ، فروش کتاب های کمک آموزشی ها ، لوازم و التحریر ،کافه ها ، رستوران ، قهوه خانه ، مراکز آموزشی ، زبانکده ها ، فروش آپارتمان (خوابگاه) و… می توانند از این ظرفیت استفاده بکنند.

Important flyer Distribution Centers4

مراکز درمانی

مراکز درمانی و پزشکی یکی دیگر مکان هایی می باشد که بسیاری از افراد در آن ها رفت آمد دارند و بسیاری از مشاغل به مراکز درمانی وابستگی دارند و توزیع تراکت در آن مکان ها بازخوردهای خوبی خواهند گرفت. مشاغلی همچون فروش تجهیزات پزشکی ، گل فروشی ها ، داروخانه ها ، سوپر مارکت ها و بسیار دیگر مشاغل از این مراکز برای توزیع و پخش تراکت های خود استفاده بکنند.

مراکز مذهبی

بسیاری از مکان های مذهبی همچون مساجد و حسینه ها مکان هایی می باشد که رفت آمد و جمعیت زیادی که در بعضی از زمان ها افراد زیادی در آن داخل و خارج می شوند و شما می توانید از این مکان ها برای مشاغل محلی خود نهایت استفاده را ببرید. بیشتر مشاغل مانند موسسه های خیریه ، گل فروشی ها ، شیرینی فروشی ها، رستوران ها ، سوپر مارکت ها و .. می توانند از این ظرفیت برای تبلیغات سازمانی خود استفاده بکنند و بازخورد بسیار خوبی در این رابطه بگیرند.

Important flyer Distribution Centers5

سعی کنید ابتدا بازار هدف و مشتریان خودتان را مشخص بکنید و سپس براساس آن تصمیم گیری و توزیع تراکت خودتان را انجام بدید. اگر شما قصد دارید به هدف خودتان در رسیدن به بازاریابی عیده آل و جذب مشتریان و همچنین بهینه سازی چاپ تراکت خود برسید باید تلاش کنید مکان های مناسب برای توزیع و پخش تراکت خود را انتخاب بکنید و سعی کنید در انتخاب هریک از این مکان ها نهایت دقت را داشته باشید. فرصت برگزاری نمایشگاه مرتبط با حرفه خودتان را از دست ندهید فرصت بسیار خوبی برای هر سازمان می باشد که در طول سال معمولا یکبار اتفاق می افتد از ظرفیت نمایشگاه برای تبلیغات سازمانی خود استفاده بکنید.

ما در مقاله مراکز مهم پخش تراکت سعی کردیم به شما آموزش توزیع مناسب تراکت را بطور مورد به مورد برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم این مقاله مراکز مهم پخش تراکت در آگاهی بخشی به شما برای رسیدن مکان های مناسب توزیع تراکت رسیده باشید و بتوانید هزینه ای که بابت چاپ تراکت فوری انجام داده اید نهایت استفاده را از آن برای مشاغل خودتان ببرید.

  • چاپ متین

یکی از قدرتمندترین سلاح های بازاریابی چاپ کارت ویزیت می باشد.

روش های بسیاری برای جذب مشتری یا مشتری های بالقوه در مشاغل وجود دارد. می توانید یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کنید یک وب سایت ایجاد کنید ، میزبان یک رویداد باشید یا یک استراتژی در رسانه های اجتماعی را ایجاد  کنید. اما یکی از قدرتمندترین سلاح های موجود در امر بازاریابی چاپ کارت ویزیت شما می باشد.

حتی در این روزها با وجود رسانه های قدرتمند اجتماعی همچون اینستاگرام ، تلگرام ، توئیتر و بسیار دیگر رسانه های اجتماعی که یک ابزار قدرتمند در امر بازاریابی این روزها به حساب می آیند به اندازه مزایای چاپ کارت ویزیت و اهمیت وجود چاپ کارت ویزیت برای هر سازمانی نرسیده اند.

درست می باشد که فناوری های پیشرفته موجود چهره تجارت را تغییر داده است ، اما هیچ ابزاری نتوانسته است جایگزین کارت ویزیت بشود. ظرفیت های موجود در کارت های ویزیت انقدر پیشرفت کرده که اهمیت وجود چاپ کارت ویزیت روز به روز نمایان تر می شود.

در بسیاری از سازمان ها هنوز یک شرم و حیا وجود دارد و آن این است که افراد هر سازمان کارت ویزیت شخصی ندارند علت اصلی آن ندانستن مزایای چاپ کارت ویزیت و همچنین اهمیت داشتن کارت ویزیت که متاسفانه نمی دانند.

شما هر نامه و هر هدایای تبلیغاتی و هر دستوری را که می خواهید صادر بکنید باید کارت ویزیت خودتان را درون آن قرار بدهید که شخص گیرنده بتواند با شما ارتباط برقرار بکند و بتواند با شما صحبت بکند.

چاپ کارت ویزیت به ما در برجسته کردن خدماتی که شما ارائه می دهد کمک می کند و همچنین به شما کمک می کنند تا تصویر خوبی از شما به دیگران بدهید بلکه کارت ویزیت می توانند به ارتقاء تصویر شخصی شما به عنوان یک سازمان تجاری موفق کمک کنند. داشتن چاپ کارت ویزیت مشروعیت شرکت شما و کارهایی که انجام می دهید یا خدمتی که ارائه می دهید را بهبود می بخشد.

ما به دنبال این هستیم که مزایای چاپ کارت ویزیت و اهمیت داشتن کارت ویزیت را در این مقاله برای شما بیان بکنیم این اهمیت را بصورت گام به گام برای شما بیان میکنیم.

مزیت اول: مقرون به صرفه ترین راه برای تبلغ برند شما

شما می توانید با چاپ کارت ویزیت ارزان در حجم بسیار بالا بصورت چاپ افست سفارش بدهید. این عدد می تواند منعطف پذیر باشد هم می توانید در حجم بالا و یا پایین سفارش بدهید. شما می توانید این سفارش رو برای چند نفر از اعضای سازمانتان سفارش بدهید. می توانید برای تیم بازاریابی و تیم تحقیقات و … سفارش بدهید. هیچ تبلیغاتی در این حجم ارزان تر و مناسب تر از کارت ویزیت نمی باشد.

حتی می توانید در یک کارت اسامی مختلف اعضای سازمان خودتان برای به صرفه بودن کارت ویزیت خود سفارش بدهید. اگر قرار است این کار رو انجام بدهید شما می توانید در حجم زیادی سفارش بدهید.

مزیت دوم: استفاده در رویدادهای مهم

شرکت در نمایشگاه ها فرصت بسیار مناسبی برای هر سازمان و مشاغل که می خواهند برند و محصول خودشان را تبلیغ بکنند و از نمایشگاه بعنوان یک پایگاه ارتباطی برقرار بکنند بسیار مناسب و منطقی می باشد. وجود همچنین رویدادی برای دیدار با مشتریان جدید بسیار مناسب می باشد. وجود چاپ کارت ویزیت در این مراسامات بیشتر خودش را نمایان می کند. وجود کارت ویزیت این اطمینان را به شما و مخاطبین شما می دهد که درصورت نیاز بتوانند با شما ارتباط بگیرند و به راحتی بتوانند با شما در تماس باشند.

مزیت سوم: توزیع و انتقال سریع داده

چاپ کارت ویزیت برای شما می تواند به عنوان یک نمایشگر و یا یک وبسایت پر از مطالب برای شما عمل بکند که افراد با دیدن کارت ویزیت شما پی به همه مشخصات فردی ، حیطه کاری ، نحوه عملکرد ، راه های ارتباطی و بسیاری موارد دیگر می توانید در یک لحظه به مخاطبین خود منتقل بکنید.

مزیت چهارم: ایده آل برای سازمان ها و مشاغل خاص

ما در زندگی سرگرم گوشی و لپ تاپ هستیم و متاسفانه از ظرفیت هایی که در دیدار های رو در رو ایجاد می شود غافل هستیم. بسیاری از مشاغل در حالت رو در رو مشخص می شود و شما باید یک نام و نشان از خودتان داشته باشید که بتوانید با ارائه یک کارت ویزیت زیبا و شکیل مشخصات و راه های ارتباطی خودتان را که در آن درج کردید به شخص مخاطب خودتان بدهید.

مزیت پنجم: یادآوری راه های ارتباطی

شماره تماس و آدرس ایمیل و یا آدرس سایت مواردی هستش به دلیل مشاغل فکری خودمان سریع فراموش می شود ولی داشتن و وجود چاپ کارت ویزیت فوری این امکان را به ما می دهد که با دیدن یکبار کارت ویزیت همه مشخصات و مطالبی که مد نظرمون هست مجدد به آنها دسترسی پیدا بکنیم.

مزیت ششم: احساس حرفه ای بودن

با دادن کارت ویزیت در یک جلسه و یا سمینار به مشتریان تان احساس حرفه ای بودن و با اهمیت بودن سازمان شما به آنها دست می دهد و به راحتی می توانید با دادن یک کارت ویزیت به مشتریان خود این احساس با ارزش و اعتبار بودن سازمان خودتان را به مشتریان خود منتقل بکنید.

مزیت هفتم: قابل حمل بودن

کارت ویزیت این قابلیت بسیار بزرگی که نسبت به سایر موارد تبلیغاتی همچون به چاپ بروشور ، چاپ تراکت و … را دارد قابل حمل بودن و اینکه راحت مشتریان شما می تواند یک کارت ویزیت را در جیب و یا کیف پول خود جای بدهند و در کوچکترین جای ممکن می توانند آن را جای بدهند.

Benefits of Business Card Printing

مزیت هشتم: از نظر بصری در ذهن باقی می ماند

از نظر بصری وقتی مشتریان شما کارت ویزیت شما را در اختیار خود داشته باشند برند و لوگوی سازمانی شما در ذهن آنها حک می شود و تا مدت ها باعث می شود نام و برند سازمانی شما را در ذهن خود نگه دارند.

ما سعی کردیم در مقاله مزایای چاپ کارت ویزیت ، اهمیت داشتن کارت ویزیت و هم آشنایی با مزایای چاپ کارت ویزیت مطالبی را برای شما بیان بکنیم و امیداوار هستیم این مطالب برای شما مفید و سودمند باشد و شما را مجاب کرده باشد که یک چاپ کارت ویزیت ارزان و زیبایی و با کیفیتی داشته باشید.

  • چاپ متین

چاپ کارت ویزیت سلفون مات همواره در بین محصولات این مرکز و همچنین در بین خانواده کارت ویزیت ها جز یکی از پرطرفدار ترین و البته ارزان قیمت ترین سری انواع کارت ویزیت مجموعه تخصصی چاپ متین می باشد.

از بهترین ترین ویژگی های سری کارت ویزیت های سلفون مات قیمت بسیار مناسب این محصول و تنوع بالایی آن می باشد. در عین حال این محصول برای استفاده های روزمره از ضخامت و استحکام قابل تحسینی برخوردار است. شیت های کارت ویزیت سلفون مات دورگرد ۹ در ۶ سانت در فرم های ۵۰۰ عددی و ۱۰۰۰ عددی موجود میباشد ولی در سایر تنوع ها فقط به صورت ۱۰۰۰ عددی چاپ و عرضه می باشد. چاپ کارت ویزیت سلفون مات در ۷ فرم زیر موجود و قابل ارائه می باشد.

مشاهده کلیه نمونه های چاپ کارت ویزیت مجموعه چاپ متین

  1. سلفون مات ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورصاف
  2. سلفون مات دور گرد ۶×۹
  3. سلفون مات دایره ای
  4. سلفون مات با برش خاص قالبدار
  5. سلفون مات پروانه ای
  6. سلفون مات دورگرد موضعی
  7. سلفون مات دورگرد طلاکوب

به تفکیک مشخصات ، شرایط ، قیمت و کلیه اطلاعات مورد نیاز کارت ویزیت سلفون مات شرح داده شده است.

 

چاپ کارت ویزیت سلفون مات

مشخصات چاپ کارت ویزیت سلفون مات :

  • ابعاد قابل چاپ : دورگرد ۶×۹ و ویزیتی ۸.۵x۴.۸
  • نوع کاغذ : گلاسه ۳۰۰ گرم
  • نوع روکش : کاور سلفون مات
  • گوشه کارت : دورگرد و دورصاف
  • محدوده خطر برش : رعایت فاصله برش ۵ میلیمتر از ۴ طرف

دسترسی سریع انواع کارت ویزیت سلفون مات

 

 

چاپ کارت ویزیت سلفون مات ۸٫۵x4.8 دورصاف

چاپ کارت ویزیت سلفون مات ویزیتی ۸٫۵ در ۴٫۸ سانتی متر دور صاف ارزان ترین کارت ویزیت شرکت چاپ متین و البته یکی از سری کارت ویزیت های خوش فروش این مرکز می باشد. سایز نهایی این کارت ویزیت بعد از برش ۸٫۲ در ۴٫۵ سانت می باشد و حداقل تیراژ برای ثبت سفارش ۱۰۰۰ عدد می باشد. چاپ کارت ویزیت سلفون مات ویزیتی دورصاف هم به صورت یکرو و هم دورو ارائه می شود که طبیعتا هزینه دورو بالاتر می باشد.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات ویزیتی دورصاف در سه سرعت چاپ ۸ روزکاری ، ۳ روزکاری و فوری یکروزه قابل چاپ و ارائه می باشد.

 

زمان تحویل کارت ویزیت

  • سفارشهای چاپ فوری در روزهای شنبه تا چهارشنبه اگر قبل از ۱۱ صبح ثبت شوند تا پایان روز کاری ویا اول وقت روزبعد تحویل داده خواهند شد.
  • سفارشات ۳ و ۸ روزکاری اگر قبل از ساعت ۱۴ ثبت شوند فردای آن روز به عنوان روز اول

چاپ کارت ویزیت سلفون مات

 

قیمت چاپ کارت ویزیت سلفون مات ۸٫۵x4.8 دورصاف

  • کلیه قیمت های کارت ویزیت ها به تومان می باشد.
تیراژ وجه چاپ ۸ روزه چاپ ۳ روزه چاپ فوری
۱۰۰۰ عدد یک رو ۳۵.۰۰۰ ۴۰.۰۰۰ ۴۵.۰۰۰
دو رو ۴۶.۰۰۰ ۵۰.۰۰۰ ۵۵.۰۰۰

 

طراحی کارت ویزیت سلفون

  • مد رنگی فایل های ارسالی باید CMYK باشد.
  • از قرار دادن نوشته ها و لوگو های خود در فضای ۳ میلیمتری فضای برش اکیدا خودداری نمایید.
  • به علت خطای احتمالی برش از کادر های قرینه استفاده نکنید. ( بعد از برش کادر شما وسط در وسط نخواهد بود)
  • حتی الامکان فایل ارسالی خود را با فرمت JPG و یا PDF ارسال نمایید.
  • فونت های مشکی خود را برروی کد رنگی C=0 M=0 Y=0 K=100 تنظیم نمایید.
  • برای زمینه های (بکگراند) مشکی کد رنگ زمینه ی خود را برروی C=100 M=100 Y=100 K=100 تنظیم نمایید.
  • حتما توصیه می گردد قبل از ارسال فایل خود، توصیه های عمومی طراحی کارت ویزیت را مطالعه نمایید.

قالب راهنمای طراحی کارت ویزیت سلفون مات ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورصاف :

  • لطفا بعد از طراحی از برنامه ها خروجی JPG و یا PDF گرفته و ارسال نمایید.

 

چاپ کارت ویزیت سلفون مات دور گرد ۹x6

چاپ کارت ویزیت سلفون مات دورگرد ۹ در ۶ نسبت به سایر کارت ها سری سلفون مات پرطرفدار تر و پرفروش تر می باشد. سایز نهایی کارت ویزیت سلفون مات دورگرد ۹x6 بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانتیمتر می باشد و در دو سری تیراژ فرم ۵۰۰ عددی و ۱۰۰۰ عددی قابل ارائه می باشد. چاپ کارت ویزیت سلفون مات دورگرد فقط به صورت دورو چاپ می شود و طبیعتا هزینه چاپ یکرو آن نیز تفاوتی نخواهد داشت.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات دورگرد نیز در سه سرعت چاپ ۸ روزکاری ، ۳ روزکاری و فوری یکروزه قابل عرضه می باشد.

 

زمان تحویل کارت ویزیت

  • سفارشهای چاپ فوری در روزهای شنبه تا چهارشنبه اگر قبل از ۱۱ صبح ثبت شوند تا پایان روز کاری ویا اول وقت روزبعد تحویل داده خواهند شد.
  • سفارشات ۳ و ۸ روزکاری اگر قبل از ساعت ۱۴ ثبت شوند فردای آن روز به عنوان روز اول کاری محاسبه خواهد بود.

 

چاپ کارت ویزیت سلفون مات

 

قیمت چاپ کارت ویزیت سلفون مات ۹x6 دور گرد

  • کلیه قیمت های کارت ویزیت ها به تومان می باشد.
تیراژ وجه چاپ ۸ روزه چاپ ۳ روزه چاپ فوری
۵۰۰ عدد دو رو / یک رو ۵۱.۰۰۰ ۵۹.۰۰۰ --------
۱۰۰۰ عدد دو رو / یک رو ۷۱.۰۰۰ ۷۹.۰۰۰ ۸۶.۰۰۰

 

طراحی کارت ویزیت سلفون

  • مد رنگی فایل های ارسالی باید CMYK باشد
  • حتی الامکان فایل ارسالی خود را با فرمت JPG ارسال نمایید
  • فونت های مشکی خود را برروی کد رنگی C=0 M=0 Y=0 K=100 تنظیم نمایید.
  • برای زمینه های (بکگراند) مشکی کد رنگ زمینه ی خود را برروی C=100 M=100 Y=100 K=100 تنظیم نمایید.
  • حتما توصیه می گردد قبل از ارسال فایل خود، توصیه های عمومی طراحی کارت ویزیت را مطالعه نمایید.

قالب راهنمای طراحی کارت ویزیت ۹x6 دورگرد :

  • لطفا بعد از طراحی از برنامه ها خروجی JPG و یا PDF گرفته و ارسال نمایید.

 

چاپ کارت ویزیت سلفون مات دایره ای

چاپ کارت ویزیت سلفون مات دایره ای جز محصولاتی است که به تازگی به لیست خدمات این مرکز اضافه شده است. چاپ کارت ویزیت دایره ای در ۴ سایز استاندارد بدون هزینه اضافه تر و یا هر سایز دلخواهی با قطر انتخابی با پرداخت هزینه ساخت قالب قابل انجام می باشد. سایز های استانداری که برای کارت ویزیت سلفون مات به صورت معمول قابل انجام می باشد شامل قطر ۳ ، ۴ ، ۵٫۵ و ۷٫۵ سانتیمتر می باشد ، که البته همان طور که عرض امکان تحویل در هر سایزی تا قطر ۳۳ سانت با ساخت قالب میسر می باشد که باید برای اطلاع از شرایط با شرکت تماس بگیرد. حداقل تیراژ سفارش برای کارت ویزیت سلفون مات دایره ای ۱۰۰۰ عدد می باشد.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات دایره ای نیز در سه سرعت چاپ ۱۰ روزکاری ، ۵ روزکاری و فوری ۲ روزه قابل عرضه می باشد.

 

زمان تحویل کارت ویزیت

  • سفارشهای چاپ فوری در روزهای شنبه تا چهارشنبه می بایست قبل از ۱۱ صبح ثبت شوند.
  • سفارشات ۵ و ۱۰ روزکاری اگر قبل از ساعت ۱۴ ثبت شوند فردای آن روز به عنوان روز اول کاری محاسبه خواهد بود.

 

چاپ کارت ویزیت سلفون مات

 

قیمت چاپ کارت ویزیت سلفون مات دایره ای

  • کلیه قیمت های کارت ویزیت ها به تومان می باشد.
سایز (سانتیمتر) وجه چاپ 10 روزه چاپ 5 روزه چاپ فوری 2 روزه
قطر 3 سانت یک رو 86.000 91.000 96.000
دو رو 97.000 101.000 106.000
قطر 4 سانت یک رو 86.000 91.000 96.000
دو رو 97.000 101.000 106.000
قطر 5.5 سانت یک رو 122.000 132.000 142.000
دو رو 144.000 152.000 162.000
قطر 7.5 سانت یک رو 122.000 132.000 142.000
دو رو 144.000 152.000 162.000

 

  • مد رنگی فایل های ارسالی باید CMYK باشد.
  • کارت ویزیت های با قطر ۳ سانت و ۴سانتیمتر باید در سایز ۸٫۵ در ۴٫۸ طراحی شوند.
  • کارت ویزیت های با قطر ۵٫۵ سانت و ۷٫۵ سانتیمتر باید در سایز ۸٫۵ در ۹٫۶ طراحی و آماده چاپ شوند.
  • حتی الامکان فایل ارسالی خود را با فرمت JPG ارسال نمایید
  • فونت های مشکی خود را برروی کد رنگی C=0 M=0 Y=0 K=100 تنظیم نمایید.
  • برای زمینه های (بکگراند) مشکی کد رنگ زمینه ی خود را برروی C=100 M=100 Y=100 K=100 تنظیم نمایید.
  • حتما توصیه می گردد قبل از ارسال فایل خود، توصیه های عمومی طراحی کارت ویزیت را مطالعه نمایید.

قالب راهنمای طراحی کارت ویزیت با قطر ۳ سانت:

قالب راهنمای طراحی کارت ویزیت با قطر ۴ سانت:

قالب راهنمای طراحی کارت ویزیت با قطر ۵٫۵ سانت:

قالب راهنمای طراحی کارت ویزیت با قطر ۷٫۵ سانت:

  • لطفا بعد از طراحی از برنامه ها خروجی JPG و یا PDF گرفته و ارسال نمایید.

 

چاپ کارت ویزیت سلفون مات برش خاص قالبدار

چاپ کارت ویزیت سلفون مات برش خاص قالب دار این امکان را برای شما فراهم می کند که هر شکل و طرحی که مد نظرتان باشد را پیاده سازی کنید نظیر دوربین عکاسی ، کفش ، ماشین ، ساختمان و یا هر آنچه که مد نظر دارید متناسب با کسب و کار شما . امکان چاپ کارت ویزیت سلفون مات قالبدار تا سایز ۳۴ در ۴۸ سانت فراهم می باشد که البته با افزایش سایز به دلیل اینکه هزینه ساخت قالب و برش افزایش می یابد قیمت باید به روز استعلام شود ولی  برای ۳ سایز استاندارد دیگر قیمت های کامل محاسبه شده که در جدول پایین قابل رویت می باشد. حداقل تیراژ سفارش برای کارت ویزیت سلفون مات قالبدار ۱۰۰۰ عدد می باشد.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات برش خاص قالبدار نیز در دو سرعت چاپ ۱۰ روزکاری و ۵ روزکاری قابل عرضه می باشد.

 

زمان تحویل کارت ویزیت

  • سفارشات ۵ و ۱۰ روزکاری اگر قبل از ساعت ۱۴ ثبت شوند فردای آن روز به عنوان روز اول کاری محاسبه خواهد بود.

 

چاپ کارت ویزیت سلفون مات

 

قیمت چاپ کارت ویزیت سلفون مات برش خاص قالبدار

  • کلیه قیمت های کارت ویزیت ها به تومان می باشد.
سایز طراحی (سانتیمتر) وجه چاپ چاپ 10 روزه چاپ 5 روزه
تا سایز 8.5x4.8 یک رو 106.000 111.000
دو رو 117.000 121.000
تا سایز 8.5x9.6 یک رو 174.000 194.000
دو رو 189.000 208.000
تا سایز 8.5x14.4 یک رو 216.000 246.000
دو رو 241.000 276.000
برای چاپ سایز بالاتر استعلام بگیرید.

 

  • مد رنگی فایل های ارسالی باید CMYK باشد.
  • طرح دلخواه برش خودتان را به صورت یک فایل مشکی تک رنگ ارسال کنید.
  • هزینه ها برای چاپ ویزیت اختصاصی تا سایز ۸٫۵ در ۱۴٫۴ در جدول قیمت قید شده است.
  • حتی الامکان فایل ارسالی خود را با فرمت JPG ارسال نمایید
  • فونت های مشکی خود را برروی کد رنگی C=0 M=0 Y=0 K=100 تنظیم نمایید.
  • برای زمینه های (بکگراند) مشکی کد رنگ زمینه ی خود را برروی C=100 M=100 Y=100 K=100 تنظیم نمایید.
  • حتما توصیه می گردد قبل از ارسال فایل خود، توصیه های عمومی طراحی کارت ویزیت را مطالعه نمایید.
  •  

 

چاپ کارت ویزیت سلفون مات پروانه ای

چاپ کارت ویزیت سلفون مات پروانه ای از یکی دیگر از کات ویزیت های فانتزی و زیبایی است که به این مرکز اضافه شده است. شکل کلی و ظاهری این کارت ویزیت شبیه به پروانه می باشد که زیبایی خارق العاده ای به طرح کلی شما می بخشد و با توجه به اینکه قالب این کار از قبل آماده شده با مراتب در هزینه های شما صرفه جویی به عمل می آورد. گوشه های این کارت ویزیت همان گونه که در تصویر می بینید به صورت دور صاف می باشد و سایز کلی طراحی می باشد ۹ در ۶ سانت باشد که البته بعد از برش سایز کارت حدود ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت می شود. حداقل تیراژ سفارش برای کارت ویزیت سلفون مات پروانه ای ۱۰۰۰ عدد می باشد.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات پروانه ای در یک سرعت چاپ ۱۰ روزکاری چاپ و قابل عرضه می باشد.

 

زمان تحویل کارت ویزیت

  • سفارشات ۱۰ روزکاری اگر قبل از ساعت ۱۴ ثبت شوند فردای آن روز به عنوان روز اول کاری محاسبه خواهد بود.

 

چاپ کارت ویزیت سلفون مات

 

قیمت چاپ کارت ویزیت سلفون مات پروانه ای

  • کلیه قیمت های کارت ویزیت ها به تومان می باشد.
تیراژ وجه چاپ 10 روزه
۱۰۰۰ عدد دورو / یک رو ۸۷.۰۰۰

 

طراحی کارت ویزیت پروانه ای

  • مد رنگی فایل های ارسالی باید CMYK باشد
  • به علت خطای احتمالی تیغ باید فاصله برش ۷ میلیمتری از اطراف رعایت گردد
  • به علت خطای تیغ از طرح های متقارن استفاده نفرمایید
  • حتی الامکان فایل ارسالی خود را با فرمت JPG ارسال نمایید
  • فونت های مشکی خود را برروی کد رنگی C=0 M=0 Y=0 K=100 تنظیم نمایید.
  • برای زمینه های (بکگراند) مشکی کد رنگ زمینه ی خود را برروی C=100 M=100 Y=100 K=100 تنظیم نمایید.
  • حتما توصیه می گردد قبل از ارسال فایل خود، توصیه های عمومی طراحی کارت ویزیت را مطالعه نمایید.

قالب راهنمای طراحی کارت ویزیت پروانه ای:

  • لطفا بعد از طراحی از برنامه ها خروجی JPG و یا PDF گرفته و ارسال نمایید.

 

چاپ کارت ویزیت سلفون مات موضعی

چاپ کارت ویزیت سلفون مات موضعی نیز از دیگر کارت ویزیت های زیبا و البته رده ارزان قیمت این مرکز می باشد. کارت ویزیت موضعی مشابه کارت ویزیت های برجسته می باشد یعنی به این صورت که روکش روی کارت ویزیت سلفون مات است ولی قسمت هایی از کارت ویزیت به انتخاب خودتان می تواند یووی موضعی براق بخورد که جلوه خاصی به کارت ویزیت های سلفون مات می بخشد. سایز این کارت ویزیت نیز ۹x6 دورگرد می باشد که البته بعد از برش سایز کار ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت می شود. حداقل تیراژ سفارش برای کارت ویزیت سلفون مات موضعی ۱۰۰۰ عدد می باشد.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات موضعی در یک سرعت چاپ ۱۳ روزکاری چاپ و قابل عرضه می باشد.

 

زمان تحویل کارت ویزیت

  • سفارشات ۱۳ روزکاری اگر قبل از ساعت ۱۴ ثبت شوند فردای آن روز به عنوان روز اول کاری محاسبه خواهد بود.

 

چاپ کارت ویزیت سلفون مات

 

قیمت چاپ کارت ویزیت سلفون مات موضعی

  • کلیه قیمت های کارت ویزیت ها به تومان می باشد.
تیراژ وجه چاپ ۱۳ روزه
۱۰۰۰ عدد دورو / یک رو ۹۳.۰۰۰

 

  • طراحی کارت ویزیت سلفونمد رنگی فایل های ارسالی باید CMYK باشد
  • حتی الامکان فایل ارسالی خود را با فرمت JPG ارسال نمایید
  • قسمت هایی از کارت ویزیت که می خواهید یووی شود باید در یک فایل جداگانه به صورت مشکی ۱۰۰درصد ارسال گردد.
  • یووی موضعی نباید لبه کارت باشد اگر باشد در آن صورت بعد از چاپ بلند می شود
  • فونت های مشکی خود را برروی کد رنگی C=0 M=0 Y=0 K=100 تنظیم نمایید.
  • برای زمینه های (بکگراند) مشکی کد رنگ زمینه ی خود را برروی C=100 M=100 Y=100 K=100 تنظیم نمایید.
  • حتما توصیه می گردد قبل از ارسال فایل خود، توصیه های عمومی طراحی کارت ویزیت را مطالعه نمایید.

قالب راهنمای طراحی کارت ویزیت موضعی :

لطفا بعد از طراحی از برنامه ها خروجی JPG و یا PDF گرفته و ارسال نمایید.

 

چاپ کارت ویزیت سلفون مات طلاکوب

چاپ کارت ویزیت سلفون مات طلاکوب قطعا از خاص ترین و زیباترین کارت ویزیت در بین خانواده سلفون مات می باشد که خدمتتان معرفی شد. در چاپ کارت ویزیت طلاکوب این مرکز فیلم طلاکوبی که باید جداگانه ارسال شود برروی کاغذ گلاسه کارت ضرب می شود و سپس روی آن روکش می شود که این امر سبب ماندگاری بسیار بالای فیلم طلاکوب روی کارت ویزیت می شود. سایز این کارت ویزیت طلاکوب نیز ۹x6 دورگرد می باشد که البته بعد از برش سایز کار ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت می شود و حداقل تیراژ سفارش برای کارت ویزیت سلفون مات طلاکوب ۱۰۰۰ عدد می باشد.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات طلاکوب به صورت چاپ ۱۳ روزکاری می باشد.

 

زمان تحویل کارت ویزیت

  • سفارشات ۱۳ روزکاری اگر قبل از ساعت ۱۴ ثبت شوند فردای آن روز به عنوان روز اول کاری محاسبه خواهد بود.

 

چاپ کارت ویزیت سلفون مات

 

قیمت چاپ کارت ویزیت سلفون مات طلاکوب

  • کلیه قیمت های کارت ویزیت ها به تومان می باشد.
تیراژ وجه چاپ ۱۳ روزه
۱۰۰۰ عدد دو رو / یک رو ۱۶۰.۰۰۰

 

طراحی کارت ویزیت سلفون

  • مد رنگی فایل های ارسالی باید CMYK باشد
  • حتی الامکان فایل ارسالی خود را با فرمت JPG ارسال نمایید
  • قسمت هایی از کارت به انتخاب خودتان طلاکوب می شود و قسمت های دلخواه یووی و برجسته براق می شود.
  • کلیشه طلاکوب با چاپ ، ۱ الی ۲ میلیمتر خطای روی هم خوری دارد. در هنگام طراحی به این موضوع توجه کنید و از طرح هایی که بایستی فایل های چاپی با فایل طلا روی هم خوری داشته باشند ، استفاده نکنید.
  • از فونت ها و خطوط نازک برای طلاکوب استفاده نفرمایید زیرا احتمال بریده بریده شدن دارد
  • قسمت هایی از کارت ویزیت را که می خواهید طلاکوب شود را نباید در فایل چاپی قرار دهید و باید محل آن را خالی بگذارید و در فایل دوم به صورت مشکی فایل طلاکوب را ارسال نمایید
  • فونت های مشکی خود را برروی کد رنگی C=0 M=0 Y=0 K=100 تنظیم نمایید.
  • برای زمینه های (بکگراند) مشکی کد رنگ زمینه ی خود را برروی C=100 M=100 Y=100 K=100 تنظیم نمایید.
  • حتما توصیه می گردد قبل از ارسال فایل خود، توصیه های عمومی طراحی کارت ویزیت را مطالعه نمایید.

قالب راهنمای طراحی کارت ویزیت طلاکوب :

  • لطفا بعد از طراحی از برنامه ها خروجی JPG و یا PDF گرفته و ارسال نمایید.

 

طراحی کارت ویزیت سلفون مات

طراحی و ارسال فایل کارت ویزیت در مجموعه تخصصی چاپ متین به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جایگذاری و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان مجموعه چاپ متین

همان گونه که در بالا به اختصار خدمت شما بزرگواران روش های طراحی فایل ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایستبه صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در مواقعی که شما دسترسی به فایل های کارت ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارد و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی داشته باشید و یا در کل برای نخستین بار است که می خواهید اقدام به چاپ کارت ویزیت بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین . طراحان مجموعه چاپ متین حساب بفرمایید.

طراحی در این مجموعه به صورت انجام می شود : طراحی و اجرای کارت ویزیت یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا یک طراحی تماما اختصاصی کاملا مناسب با نظر و سلیقه ی شما صورت می گیرد که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می برد.

🎨شروع روند طراحی و ارجاع کار برای واحد طراحی مستلزم واریز هزینه طراحی و تایید حسابداری مجموعه می باشد.🎨
……………………………………..
⏱روند پروسه طراحی معمولا بین ۱ الی ۳ روزکاری زمان بردار است.(و طبیعتا با توجه به اینکه طراحی یک امر سلیقه ایست این پروسه ممکن است تا یک هفته هم به طول بیانجامد)⏱
……………………………………..
⚖️مالکیت حقیقی و حقوقی طراحی انجام شده توسط مجموعه تماما متعلق به مجموعه چاپ متین می باشد ولی طبیعتا مجموعه خود را در نوبت های بعدی موظف به چاپ کارت ویزیت ، بدون دریافت هزینه اضافه تر (طراحی) می داند. (خروج طرح لایه باز از مجموعه مستلزم پرداخت کلیه هزینه متقبل شده شرکت و به صورت توافقی برای فرد متقاضی می باشد.)

  • چاپ متین

در حال حاضر برخی مشاغل از بازاریابی به روش تراکت استفاده می کنند. چاپ تراکت یک ابزار مفید برای تبلیغات محصولات و خدمات تجاری محسوب می شود. اطلاعات ارائه شده در تراکت مهم ترین عامل تأثیرگذاری بر رفتار مصرف کننده و جذب آنها به خدمات یا محصول شما به حساب می آید. یک تراکت می تواند در سایز های مختلف همچون چاپ تراکت A5 که معمول ترین سایز تراکت برای مصرف کنندگان می باشد و همچنین می توان در سایز های استاندارد دیگر و یا سایز های غیر استاندارد چاپ و همچنین در رنگ های مختلف و یا حتی به صورت سیاه و سفید چاپ کرد. هدف اصلی تبلیغات این است که مصرف کننده از یک سرویس (خدمات) یا کالای جدیدی که قصد دارد ارائه بدهد ، آگاهی یابد. در اینجا به برخی از مزایای چاپ تراکت که به عنوان یک ابزار بازاریابی سنتی ولی پرکاربرد می باشد اشاراتی می کنیم:

تولید آسان

بسیاری از شکل های بازاریابی می تواند برای تهیه و توزیع آن ماه ها نیازمند برنامه ریزی و صرف زمان باشد و یا حتی اجرای آنها می تواند بیشتر زمان ببرد. تراکت های تبلیغاتی را می توان ظرف یک الی دو روز برای هرگونه مصارف بازاریابی آماده و راه اندازی کرد. در حال حاضر سیستم چاپی بسیار پیشرفته ای چه در بخش چاپ دیجیتال و یا چه در بخش چاپ افست وجود دارد که فقط نیازی به یک طراح حرفه ای و یا زیبا می باشد که ما قصد نداریم در این مقاله نکات لازم در طراحی تراکت را برای شما بیان بکنیم. ابزارهای متعددی می توانید برای یک طراحی ساده و زیبا نیز بهره بگیرید این ابزار های طراحی شامل نرم افزارهای گرافیکی همچون فتوشاپ و یا ایلستیریتور و کورل و یا حتی نرم افزار ورد می باشد. ما آموزش با برخی از این نرم افزار ها را برای شما بصورت گام به گام بیان کردیم برخی از این مقالات شامل طراحی تراکت با فتوشاپ و یا طراحی تراکت با ورد می باشد.

قیمت مناسب

در هر جایی که یک ابزار کامپیوتر و دستگاه کپی چه رنگی و یا سیاه و سفید وجود داشته باشد  می توانید چاپ تراکت خودتان را انجام بدید. شرکتی و یا سازمان هایی که به دنبال چاپ تراکت باکیفیت و مطلوب می باشد می تواند از چاپ افست یا چاپ دیجیتال استفاده کند که بخصوص در چاپ افست به صورت عمده قیمت تمام شده پایینی برای شما محاسبه می شودو به نوعی یک چاپ تراکت ارزان خواهید داشت و نیاز به پول زیادی ندارید و برخی از شرکت ها می توانند با سفارش دادن چاپ تراکت دو رو بسیاری از هزینه های تبلیغاتی خودشان را پس انداز بکنند و به آن اهداف لازم برای جذب مشتری برسند.

بازخورد مطلوبی را خواهید گرفت

مشاغل می توانند با چاپ تراکت توضیحات دقیقی در مورد مزایای و خدمات و یا محصولات جدید خود استفاده کرده و پاسخ فوری دریافت کنند.در چاپ تراکت و پخش آن تعامل بین مشتری و مصرف کننده و بازاریاب بصورت چهره به چهره خواهد بود. این امر باعث می شود تا شرکت از نحوه واکنش مصرف کنندگان نسبت به خدمات یا محصول خود بصورت چهره به چهره به نتیجه برسد. چاپ تراکت و توزیع آن به این سازمان ها کمک می کند تا کیفیت ارائه خدمات خود را بهبود بخشیده و آن را به استانداردی برسند که نیازهای مصرف کنندگان را برآورده کند. زیرا همزمان با ارائه تراکت ها می توانند نحوه مواجه مصرف کننده با آن خدمات و ارائه محصولاتی که قرار است انجام بدهند بشوند و به راحتی می توانند عملکرد خودشان را اصلاح بکنند.

خواندن آسان

تیم بازاریابی در هنگام طراحی تراکت باید جزئیات مهم در مورد خدمات محصول را به بطور کامل بیان بکند. این تیم باید  ضمن ارائه همه اطلاعات که نیاز است در تراکت گفته بشود باید بصورت ساده و مختصر هم نیز بیان بشود به گونه ای که کاملا قابل فهم باشد. جزئیات باید به گونه ای ساده گفته بشود که توجه مشتریان را به خود جلب بکند و باعث بشود آنها را در مورد خدماتی که ارائه می دهند علاقه مند بکند. تیم طراحی باید از کلمات کمتر و بیان ساده تر در طراحی خود استفاده بکند که این امر باعث ترغیب مشتریان برای خرید از محصولات و یا استفاده از خدمات می شود.

معایبی که می توان از چاپ تراکت بیان کرد شامل:

طول عمر کوتاه

تراکت ها مانند سایر روشهای بازاریابی تأثیر طولانی مدت در جذب مشتریان ندارند. با این وجود ، یک مصرف کننده می تواند متقاعد بشود که آن محصول را خریداری و مصرف بکند اما به احتمال زیاد از آن تراکت استفاده نکند. برای جلوگیری از این اتفاق ، شرکت ها باید در نظر داشته باشند که فعالیت های مداوم را در طول سال انجام دهند. یعنی در بازه های مختلف زمانی به چاپ تراکت بپردازند زیرا تاثیر گذاری آن ممکن است محدود به یک بازه زمانی باشد. روش دیگری که می توان استفاده از تراکت را طولانی مدت کرد این است که از ابزارهایی که محبوبیت عمومی دارد مثل تقویم ، یکسری جملات بزرگان و … در طراحی تراکت خود نیز استفاده بکنید.

در بعضی از موارد بی تاثیر می باشد

غالباً بعضی از مصرف کنندگان صرفاً هنگام موجه با تراکت آن را نادیده می گیرند. بسیاری از آنها حتی مطالب را نمی خوانند یا ممکن است چند سطر از آن را بخوانند و سپس آن را دور بریزند. علت اصلی آن می تواند عدم نیاز برای مصرف کننده باشد که توصیه ما این است که در بحث طراحی توصیه می شود از مطالب کوتاه و در عین حال ساده و خوانا استفاده بشود که مشتریان با خواندن یک خط جمله ترغیب بشود به سمت سازمان شما جذب بشود.

اکنون تا حدودی متوجه شدید که چگونه می توانید از تراکت به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده کنید. تراکت هنوز هم یک ابزار بازاریابی بسیار مؤثر تلقی می شوند. این مزیت و معایب چاپ تراکت  را سعی کردیم در این مقاله مزایای چاپ تراکت بطور کامل برای شما بیان شده باشد و با مطالعه این مقاله مزایای چاپ تراکت  بتوانید به نتیجه مطلوب رسیده باشید.

چاپ تراکت فوری هنوز هم یک ابزار کلیدی و موثر محسوب می شود علاوه بر اینکه این نوع بازاریابی در مقایسه با سایر موارد بازاریابی می تواند بسیار کاربردی و اثر گذار باشد و به نتیجه ای که مدنظر سازمان ها می باشد با چاپ تراکت ارزان برسند.

  • چاپ متین

شکی نیست که در مورد بازاریابی آنلاین برای مشاغل هیجان ایجاد شده است اما کارآفرینان و تیم های بازاریابی آنها هنوز نباید از بازاریابی آفلاین موثر مانند استفاده از کیسه های تبلیغاتی یا همان چاپ ساک دستی با آرم سازمان خود استفاده کنند. این یک استراتژی جذاب برای مشتریان بالقوه است زیرا آنها هنگامی که محصول را مصرف می کنند ، پیام بازاریابی شما را دریافت می کنند.

این استراتژی بازاریابی به دلیل مزایای بیشماری که برای شرکت به ارمغان می آورد ارزش دارد امتحان کنید. شرکت ها باید کیف های باکیفیت مانند کوله پشتی ، کیسه های حمل و نقل برای خرید ، کیسه های بسته بندی و حتی کیسه های دوقلوی که با نام برند آن چاپ شده را تولید کنند تا به مشتریان بالقوه خود هدیه بدهند. در زیر بزرگترین مزایای ساک دستی تبلیغاتی را برای شما بیان میکنیم و کامل به شما توضیح خواهیم داد مزایای ساک دستی تبلیغاتی چه امتیازاتی بصورت باالقوه برای سازمان ها خواهند داشت.

چاپ ساک دستی با لوگوهای سازمان ها قابلیت و کاربردهای بسیار زیادی برای مشتریان شما خواهد داشت شاید ساک دستی مانند چاپ کارت ویزیت انقدر مزایا نداشته باشد. ولی ساک دستی به دلیل مزایا و امکاناتی که دارد برای مخاطبین شما بسیار پرکاربرد و بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

به عنوان مثال ، از این کیف ها می توانند لوازم جانبی کودک ، لباس ورزشی و لوازم خرید را استفاده بکنند ، فقط به ذکر چند مورد که با قرار گرفتن مشتریان شما در معرض لوگوی شرکت نسبت به مشتریانی که از این امکانات برای بازاریابی استفاده نمیکنید بسیار تفاوت خواهند داشت. به گفته تحلیلگران بازاریابی ، از هر ۵ نفری که برای اولین بار آرم شما را می بینند ممکن است نسبت به برند شما کنجکاو بشوند.

ما به چندین نکته درباره اهمیت و مزایای چاپ ساک دستی تبلیغاتی برای شما مطالبی را بیان میکنیم و امیدوار هستیم برای شما مفید بوده باشد.

نکته اول: افزایش شناخت برند

تصور کنید وقتی شخصی در فعالیتهای روزانه خود از ساک دستی که لوگوی شما روی آن چاپ شده است استفاده بکنید، چند نفر نام تجاری شما را خواهند دید. به غیر از دیدن آرم سازمانی شما آنها همچنین کنجکاو خواهند شد که درباره این مارک اطلاعات بیشتری کسب کنند در نتیجه وجود ساک دستی می تواند کار ارتقا بخشی به سازمان شما را راحت بکند. ممکن است اگر نزدیک شخصی باشند که ساک دستی سازمان شما را حمل می کنند ، به احتمال زیاد در مورد مارک آن ساک دستی از آن شخص سوال میکنن و این برای شما بسیار می توانید مفید باشد.

نکته دوم: سکوی پرتاب تبلیغات رایگان

یک کیف دستی سفارشی که چاپ کرده اید و در اختیار مشتریان خود قرار می دهید می تواند بسیاری از پیام ها و مشخصات و خدماتی که می توانید شما ارائه بدهید را به مخاطبین شما به راحتی و رایگان ارائه بدهد و شما اصلا نیازی نیست کار خاصی انجام بدهید فقط کافی است تمامی مشخصاتی که باید روی ساک دستی قرار داشته باشد روی ساک دستی چاپ بکنید و مخاطبین خودتان در سطح جامعه به خودتان جذب بکنید.

بطور قطع در طولانی مدت اثرات بسیار مثبی برای عملکرد و شناخت سازمانی شما خواهد داشت.

نکته سوم: فروش بیشتر

نکته اصلی هر تجارت داشتن فروش بیشتر است. چاپ ساک دستی سفارشی به عنوان مواد تبلیغاتی با هدف جذب  مشتریان استفاده می شود. هنگامی که شرکت ها بطور مداوم به چاپ ساک دستی اختصاصی به مشتریان خود می دهد ، بسیاری از افراد وفادار می شوند و به مجدد به سمت شما باز می گردند.

برخی حتی به نوعی تعهد می دهند که کیسه به راحتی از بین نرود یا پاره نشود. چنین حرکتی در مشتریان قفل می شود زیرا آنها دوباره و دوباره به سازمان شما برمیگردند. به همین ترتیب ، مشتریان جدید هنگامی که برند شما را ببینند لوگو و برند شما برای آنها جدید نیست و راحت اعتماد می کنند.

نکته چهارم: تضمین هزینه

کارآفرینان مشتاق هستند بدانند که آیا هر گونه سرمایه گذاری در هر بخشی که انجام می دهند ، بازپرداخت می شود. همانطور که گفته شد ، این ساک دستی ها در افزایش فروش نقش بسزایی دارند.

به محض اینکه مشتری این کیف را به صورت رایگان دریافت کرد ، دو اتفاق می افتد. یک مشتریانتان شغل شما را به عنوان شغلی که به مشتریان خود اهمیت می دهد قدردانی می کنند و احتمالاً  در آینده باز می گردند. ثانیاً ، احتمالاً اگر ساک دستی شما از کیفیت خوبی برخوردار باشد از این کیف استفاده می کنند و این باعث می شود برند و محصولات شما به صورت رایگان در سطح جامعه عرضه بشود.

در مدت زمان کوتاهی ، ساک دستی ها از طریق افزایش فروش شما هزینه خودشان را پرداخت می کند این یک استراتژی بازاریابی آفلاین و تضمین شده می باشد.

نکته پنجم: ساک دستی باید دوستانه و جذاب باشند

ضروریت ندارد که یک شرکت از منابع مالی زیادی در استراتژی های بازاریابی خود استفاده کند. به عنوان مثال ، کیف های ارزان قیمت با لوگوی شما اغلب در فروشگاه های خرید استفاده می شوند بدون اینکه بودجه بزرگی را برای کارآفرین بدست آورند. اگر قابل استفاده مجدد باشد ، ارزش پول افزایش می یابد زیرا مشتریان بیشتر از آنها استفاده می کنند.

با مقایسه با سایر راهبردهای تبلیغاتی که در آنجا وجود دارد ، این استراتژی آفلاین مقرون به صرفه تر است. خرده فروشی ها و حتی مشاغل خدماتی که جدید هستند می توانند به راحتی از کیسه های چاپی استفاده کنند حتی اگر آنها را به صورت انتخابی به مشتریان ارائه دهند.

نکته ششم: بهتر از سازگار با محیط زیست باشد

همه ما می دانیم که محیط جهان از خوب به بد تغییر می کند. با توجه به مبارزات بی شماری که انجام شده است تا جهان به مکانی بهتر برای همه ما تبدیل شود ، مردم به این نتیجه رسیده اند که کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف مدت زمان بسیار طولانی نیاز دارد که در محیط تجدید بشود ولی اکنون یکسری ساک دستی های وجود دارد که سازگار با محیط زیست و به راحتی تجدید پذیر هستند ساک دستی های کاغذی به مراتب از ساک دستی های کیسه ای تجدید پذیر تر می باشد و مشتریان شما نیز از این رفتار شما احساس رضایت می کند یک نکته مثبت در امر تبلیغاتی شما قلمدار می شود.

نکته هفتم: انتخاب گزینه های گوناگون

ساک دستی سفارشی که با آرم شرکت چاپ می شوند ، در طرح ها و رنگ های بسیاری زیادی وجود دارد. این وظیفه کارآفرینان می باشد که یک یا چند نمونه از این طرح ها را برای سازمان خود انتخاب کند. کیف های قابل حمل با رنگ های مختلف که در بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی مورد استفاده قرار میگیرید از محبوبیت بالایی برخوردار است.

با این حال ، مشاغل های مختلفی در بازار مانند بانک ها و شرکت های بیمه ممکن است تصمیم بگیرند که کوله پشتی و کیف های مخصوص حمل بار را به مشتریان خود تحویل بدهند.

شرکت هایی از کیسه های تبلغاتی متنوعی استفاده میکنند در امر بازاریابی پیشتاز خواهند بود.

نکته هشتم: فروش کیف های گران قیمت

همانطور که اشاره کردیم ، ساک دستی تبلیغاتی محدود به کیف های کم هزینه نیستند که بصورت رایگان داده می شوند. کیف کاغذی، ساک دستی های کاغذی ، ساک دستی پارچه ای ، کیف لپ تاپ ، کیف های تبلت و غیره می باشد که شرکت ها به راحتی می تواند این سری کیف هایی که خیلی از افراد توانایی خرید آن کیف های را ندارند لوگو و یا برند خودشان را برروی آن بزنند و با قیمت کمتر بفروشند در عین حال هم سود کمی بگیرند. زیبایی فروش این کیف ها این است که آنها برای کاربران مفیدتر خواهند بود و این باعث افزایش شانس تبلیغ برند شما می شود و شما علاوه بر اینکه هر هزینه ای که بابت کیف ها کرده اید باز میگردد و هم به نوعی تبلیغاتی بسیار مفید و سودمند برای خود انجام داده اید.

در نیتجه

مزایای استفاده از ساک دستی تبلیغاتی با یک آرم چاپی به اینجا ختم نمی شود. مزیت های بیشتری وجود دارد که هنگام شروع استفاده از این استراتژی آفلاین تجربه خواهید کرد. با این حال ، تیم بازاریابی باید بداند که رقبا چه کاری انجام می دهند و شما باید یک گام جلوتر از رقبای خود عمل بکنید.

مزایای ساک دستی تبلغاتی بسیار زیاد هست ما قصد داریم داشتیم در این مقاله بیشتر به مزایای بکار رفته در چاپ ساک دستی فوری و یا چاپ ساک دستی ارزان برای شما بیان کرده باشیم ولی امیدوار هستیم در مقالات آینده در خصوص نکاتی که باید در ساک دستی گنجانده بشود که علاوه بر گویا بودن خدمات و مفاهیمی که شما توقع دارید مخاطبین خودتان با مشاهده با آن ساک دستی ببیند به راحتی پی به سازمان و عملکرد شما برسند.

امیدوار هستیم این مقاله مزایای ساک دستی تبلیغاتی برای شما مفید و سودمند باشد و نهایت استفاده را از این مقاله برده باشید.

  • چاپ متین