مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مشخصات بلاگ
مرکز تخصصی چاپ متین
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

مقاله ای که به تازگی توسط تیم تحریریه چاپ متین منتشر شده است قرار است در خصوص چندین راهکار برای ارتقای برند برای شما بیان بکنیم. این مقاله برای همه کسب و کارها مفید و کاربردی می باشد و چه به تازگی شروع به کار کرده باشید و چه دارای یک کسب و کار بزرگ و پر مشغله باشید. همیشه راهکار جدید برای رشد برند شما وجود دارد. ما در این مقاله 5 نکته و راهکار برای شما بیان میکنیم. امیدوار هستیم تا پایان این مقاله چندین راهکار برای ارتفای برند کسب و کار تان ما را همراهی بکنید.

راهکار اول : خدمات آفلاین انجام بدهید

یکی از بهترین و آسان‌ترین راه‌ها برای اینکه برند خود را در معرض دید مردم قرار دهید، آفلاین کردن سیستم تبلیغاتی شما می باشد. حضور در رویدادها، نمایشگاه‌های تجاری و کنفرانس‌های مرتبط با کسب‌وکار و صنعت به شما این امکان را می‌دهد از فضاسازی دیجیتالی شما کاسته بشود و بصورت رو در رو با مردم درباره کاری که انجام می‌دهید صحبت کنید.

سال جدید زمان بسیار خوبی برای انجام این کار است، زیرا سایر مشاغل برای سال آینده برنامه ریزی خواهند کرد. پس تحقیق کنید و مطمئن شوید که از این فرصت ها برای رشد برند خود استفاده می کنید. زمان بندی نمایشگاه ها و سمینارها و رویدادهای مهمی که می تواند برند شما را معرفی و شناخته بکند شرکت و فعالیت خودتان را معرفی بکنید.

و به یاد داشته باشید، دست خالی نروید. اگر با مردم ملاقات می کنید، می خواهید چیزی را به آنها بسپارید تا شما را به خاطر بسپارند. از یک کارت ویزیت ارزان با بافت زیبا گرفته تا هدایای تبلیغاتی دیگر به شرکت کننده ها هدیه بدهید.

راهکار دوم : انجام تغییرات

شما از زمانی که کسب و کار خودتان را آغاز کرده اید از همان فونت و تصاویر استفاده می کردید؟! شاید وقت آن رسیده است که همه چیزها رو عوض بکنید. زیرا همه چیز پس از یک مدتی تکراری و از مد میافتد و شما برای تحریک و تغییر فضای کسب و کار خودتان بهتر است تصاویر و رنگ های سازمانی و یا لوگوی خودتان را ارتقا بدهید. اصلا نگران تغییر نباشید بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا در طول این سال ها عکس برند خودشان را عوض کردند برای مثال شرکت خودروسازی بی ام وی برند خودش را در طول این سال ها ارتقا و تغییر داده است.

بسیاری از شرکت‌ها برای کمک به این موضوع با یک آژانس برندینگ تماس می‌گیرند، اما شما می‌توانید بدون بودجه چند میلیونی ظاهر سازمان خودتان را تغییر بدهید. برای شروع می توانید از ست اداری خودتان شروع بکنید از چاپ سربرگ ، چاپ پاکت تا ساخت مهر خودتان شروع بکنید. ما در چاپ متین به شما برای شروع این تغییر کمک شایانی خواهیم کرد.

همیشه تغییر جنبه های منفی ندارد چه بسا تغییر سبب جذابیت هرچه بیشتر کسب و کار شما می کند پس نسبت به تغییرات اصلا مقاومت نداشته باشید. با یک هزینه کم برای طراحی سعی کنید تغییرات را همیشه در چاپ خود لحاظ بکنید.

راهکار سوم : شخصی سازی بکنید

سعی کنید بسیاری از مطالب و تصاویر را شخصی سازی بکنید و این شخصی سازی را در ذهن مخاطب هک بکنید. این شخصی سازی می تواند هروقت مشتریان شما با آن تصویر و یا آن نوشته روبرو بشود به اسم و برند شما برسند.

بسیاری از تبلیغات فقط با شنیدن یک صدا همه مشتریان به یاد نام آن برند می رسند. یا یک شخصیت عروسکی در طراحی ها باعث می شود با دیدن آن شخصیت به نام برند شما برسند.

راهکار چهارم : تمرکز برروی شبکه های اجتماعی

با گسترش روز افزون تعداد شبکه‌های اجتماعی، تلاش برای فعالیت‌های بازاریابی در همه این شبکه‌های اجتماعی کاری احمقانه است. اگر کسب و کار شما برای یک شبکه اجتماعی خاص مناسب باشد، باید تمرکز خود را بر روی آن شبکه اجتماعی بگذارید. به عنان مثال، سایت‌هایی که از از عکس‌های سنگین در تبلیغات خود استفاده می‌کنند ممکن است بر روی اینستاگرام یا پینترست تمرکز کنند. شما همچین باید بدانید مخاطبان شما بیشتر از چه شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و تمرکز خود را بر روی این شبکه‌ها قرار دهید. اما این به این معنی نیست که به طور کامل شبکه‌های اجتماعی دیگر را رها کنید، بلکه باید بیشترین تلاشتان را برای آن شبکه‌های اجتماعی خاص انجام دهید. اگر در مورد شبکه اجتماعی اصلی که در مورد آن مطمئن نیستید می‌توانید شروع به تحقیق و تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید که ترافیک ارجاع شما در کدام شبکه بیشتر است.

رهکار پنجم : نظرات کارمندان عنصر اصلی برند کارفرمایی

شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین تصاویر برند از نظرات کارمندان شما شکل می‌گیرد. نظرات و تجربیات کارکنان گذشته و فعلی به طور قابل توجهی بر نحوه درک مخاطبان بیرونی و کارمندان دوستدار شما تاثیر می‌گذارد. امروزه نیز کارمندان و حتی افرادی که به مصاحبه می‌روند، می‌توانند توسط سایت‌هایی مشابه سالپاکو و غیره نظراتشان را به اشتراک بگذارند. افراد مستعد و کارمندان خوب نیز برای انتخاب شغل، تصمیم‌گیری و سنجش اعتبار یک برند به این پایگاه‌ها مراجعه می‌نمایند.

شما به عنوان کارفرما می‌توانید با به اشتراک گذاشتن این نظرات در ارتباطات خود و در کانال‌های اجتماعی به جز جذب افراد مستعد و نشان دادن اعتبار برندتان به کارکنان خود نیز نشان دهید که چقدر برای بازخورد آن‌ها ارزش قائلید.

این پنج گام می تواند با کنترل بهتر بر استراتژی اجتماعی شما و ارائه راهکار های مورد استفاده برای بهبود نام تجاری (برند) کسب و کارتان ، موثر و مفید باشد .

اگر در اجرای هرکدام از این گام ها نیاز به کمک دارید ، تیم متخصص ما در چاپ متین با بیش از یک دهه تجربه در حوزه دیجیتال مارکتینگ و دیجیتال برندینگ در کنار شماست. امیدوار هستیم مقاله چندین راهکار برای ارتفای برند کسب و کار برای شما مفید بوده باشد و با مطالعه این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

راه های ارتباطی با چاپ متین

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات و اطلاع از هزینه و طرح سوالات می‌توانید با شماره تماس 021-77624202 (10 خط ویژه) و یا وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه کنید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما می‌باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی