مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مشخصات بلاگ
مرکز تخصصی چاپ متین
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

لیوان کاغذی یک لیوان یک بار مصرف می باشد ، و اغلب با پلاستیک و یا موم پوشش داده می شوند که در مقابل مایعات مقاومت داشته باشند و از اینگونه لیوان کاغذی به طور گسترده در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. امروزه در سراسر دنیا و همچنین در ایران چاپ لیوان کاغذی برای شرکت ها و بخصوص برند ها بسیار بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. امروزه و با گسترش کمپین های حمایت از محیط زیست استفاده از لیوان های کاغذی و سلولوزی بسیار رایج و مرسوم شده و مجموعه تخصصی چاپ متین تلاش خود را بر این داشته تا در راستای اهداف خود که همانا حمایت از محیط سبز است و در همین مسیر و متناسب با مسئولیت خود چاپ لیوان کاغذی مرغوب را در دستور کار خود قرار دهد.

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

 
 
 
چاپ لیوان کاغذی
 
 
 

چاپ لیوان کاغذی یکی از جدیدترین خدماتی است که مجموعه تخصصی چاپ متین  اقدام به چاپ آنها می نماید. چاپ لیوان کاغذی ۲۲۰ سی سی پرطرفدارترین و پرمصرف ترین لیوان در کشور می باشد. در چاپ روی لیوان کاغذی از پوشش پلی اتیلن استفاده میشود که استفاده از پلی اتیلن در چاپ لیوان ها باعث می شود اینگونه لیوان ها در محیط زیست زودتر بازیافت شوند و به محیط زیست کمترین صدمه را وارد می نماید و از طرفی در تماس با مایعات (با درجه حرارت بالا) کمترین تاثیر شیمیایی بر روی آنها می گذارد و کاملا اصول بهداشتی روی آنها رعایت شده. جهت ثبت سفارش چاپ لیوان کاغذی حتما با متخصصین مجموعه هماهنگ نمایید.

 
 
چاپ لیوان کاغذی ۲۲۰ سی سی
 
 

چاپ لیوان کاغذی ۳۶۰ سی سی (بزرگ)

 

چاپ لیوان کاغذی بزرگ ۳۶۰ سی سی یکی دیگر از خدمات منحصر به فرد و جدید مجموعه تخصصی چاپ متین می باشد. در این نوع لیوان کاغذی های از مرکب های گیاهی استفاده شده و در ساخت مواد اولیه این لیوان هم از پلی اتلین استفاده شده است. استفاده از لیوان های کاغذی بزرگ برای برند ها و شرکت های بزرگ و رستوران های مطرح بسیار پراستفاده میباشد. جهت طراحی این لیوان های کاغذی حتما با مشاوران ما راهنمایی نمایید.

 
 
 
چاپ لیوان کاغذی ۳۶۰ سی سی
 
 

چاپ بهترین ها برای کسب کار شما هدف ماست .
ما مفتخریم در چاپ متین اعلام نماییم که آماده عقد قرارداد با سازمانها و ارگان های دولتی و خصوصی در خصوص انواع خدمات در حوزه چاپ تبلیغاتی و اداری در سریع ترین زمان ممکن و به صورت مستقیم و بدون واسطه می باشیم. چاپ متین مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های چاپ و ضمانت بهترین رنگ ها با شعار قیمت کاملا رقابتی به صورت آنلاین همواره در کنار شما عزیزان هستیم.

 
 
 
چاپ لیوان کاغذی
 
  • چاپ متین

پوستر دیواری قطعاتی هستند که در کنار یکدیگر برروی دیوار و یا هر سطح عمودی چیده شده و کاغذ دیواری را می سازند. معمولا پوستر دیواری و یا کاغذ دیواری ها شامل هر دو عنصر متن و گرافیک می باشند. هرچند یک پوستر ممکن است فقط شامل متن و یا یک طرح گرافیکی باشد ولی در هر صورتچاپ کاغذ دیواری اختصاصی در هر دوحالت می تواند چشم نواز و جذاب باشد و دیوار و سطح شما را با دیگران کاملا از دیگران متمایز نماید. از پوستر های دیواری برای مقاصد گوناگونی از جمله تبلیغ یک برند، معرفی یک محصول و علی الخصوص زیبا سازی محیط با استفاده از آثار هنری مشهور و یا طرح های گرافیکی برای محیط های مسکونی و اداری تجاری استفاده می شود.

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

 
 
چاپ کاغذ دیواری اختصاصی

 

با پیشرفت روز افزون علم وصنعت چاپ در دنیا و با ظهور دستگاههای چاپ لارج فرمت امروزه این امکان برای ما بسیار سهل تر از گذشته شده که بتوانیم دقیقا و تماما نیاز خود را متناسب با مد و شرایط دوران پیاده سازی و اجرا کنیم و طبیعتا هزینه ی بسیار کمتری را متقبل شویم. امروزه چاپ کاغذ دیواری اختصاصی از جمله چاپ های پرمصرف بازار دنیا محسوب شده و دستگاه های این علم و همچنین جوهر های اکوسالونت این تکنولوژی جز صنعت های بروز و البته گران قیمت دنیا به حساب می آید و همین امر سبب شده که دستگاه های چاپ پوستر دیواری اختصاصی در کشور عزیزمان ایران محدود باشد و برخی از دوستان به دلیل هزینه های بالای این دستگاه اقدام به تغییر کاربری سایر دستگاه ها می زنند که طبیعتا نتیجه مطلوب ندارند و با شکست مواجه میشود.

کیفیت به سـادگی به دست می آیـــد !!!

قــدری تــوجه می خـواهد…

 
چاپ پوستر دیواری اختصاصی
 
 
 

مجموعه تخصصی چاپ متین به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران عرصه چاپ کشور اقدام به رونمایی و ورود به حوزه کاغذ دیواری و علی الخصوص چاپ کاغذ دیواری اختصاصی نموده است. در حال حاضر دستگاه های اختصاصی این مجموعه دارای بالاترین تکنولوژی های روز دنیا و البته در حال استفاده از برترین رنگ های بادوام و با کیفیت در دنیا می باشد.

 

 
 

اسکرول وسط تصویر را جابه جا کنید.

زیبایی به همین سادگی ست…

برای زیبا شدن خانه و یا محل کار، کاغد دیواری علی الخصوص چاپ کاغذ دیواری اختصاصی یکی از بهترین روش هاست. مسلما از ویژگی های کاغذ دیواری تنوع رنگی و نداشتن مشکلات رنگ است، که به راحتی می توانید با وسایل منزلتان ست شود.

 

جنس کاغذ دیواری

 

چاپ کاغذ دیواری اختصاصی در حال حاضر در این مجموعه برروی ۴ جنس متفاوت کاغذ بافت دار با عرض رول ۱۱۰ سانت انجام می شود که در آزمایش های اختصاصی مجموعه بالاترین ماندگاری و زنده ترین رنگ ها را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد چاپ کاغذ دیواری های این مجموعه قابل شستشو بودن آنها می باشد که می بایست حتما در هنگام خرید به این نکته توجه ویژه شود.

 
 
چاپ پوستر دیواری
 

چاپ کاغذ دیواری ۳ بعدی

 
چاپ کاغذ دیواری ۳بعدی
 

چاپ کاغذ دیواری اختصاصی ۳ بعدی از خدمات منحصر به فرد و ویژه این مجموعه میباشد. امروزه نه فقط در کشور عزیزمان بلکه در دنیا گرایش به سمت چاپ پوستر دیواری سه بعدی با سرعت فزاینده ای رو به افزایش است. تنها ویژگی ای که یک طرح را در نگاه مخاطب ۳ بعدی می کند سایه هایی است که ایجاد می شود و دقیقا همین سایه هستند که به ما حس بُعد می دهند. و یکی از سختترین قسمت های چاپ کاغذ دیواری اختصاصی سه بعدی، چاپ سایه های (کم رنگ و توسی) آنهاست و این امر دقیقا همان وجه تمایزی است که کیفیت دستگاه های چاپ را با یکدیگر نمایان می کند. همین امر و موارد مشابه است که تفاوت قیمت های در بازار را مشخص میکند.

 
 
 
چاپ کاغذ دیواری
 
 
 
 

چــــرا چــــاپ مـــتیـن !!!

 
  • دارای دستگاههای بروز و پیشرفته روز دنیا
  • استفاده از متریال مرغوب با ماندگاری بالا
  • تخصصی ترین مرکز انواع چاپ در ایران
  • مشاوره خرید رایگان
  • دارای گالری تصاویر بیشمار در هر تم و زمینه
 

دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید محصول و اطلاع از هزینه های چاپ

 
 
 

 

 
 
  • چاپ متین


چاپ لیبل می تواند به عنوان شناسنامه برند و روشی مناسب برای معرفی محصول و یا خدمات شما باشد. چاپ لیبل می تواند به سازمان ، نهاد و خدمات شما اعتباری دوچندان ببخشد. در نتیجه در طراحی و چاپ استیکر خود نهایت دقت را داشته باشید. چاپ متین همواره سیاست کلی خود را بر این داشته تا در زمینه طراحی و چاپ لیبل و سایر خدمات چاپی شما نهایت دقت و همکاری را با شما عزیزان داشته باشد که همواره با آسودگی خیال خدمات آنلاین چاپی خود را در اختیار ما قرار دهید. چاپ لیبل در حال حاضر در این مرکز بر روی ۳ جنس لیبل یووی ، لیبل سلفون براق و لیبل متالایز در سایز های متنوع و دلخواه شما صورت می پذیرد.

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

 
 
چاپ لیبل

 

چاپ لیبل یووی پرکاربرد لیبل مورد استفاده در بازار می باشد. قیمت این نوع لیبل نسبت به سایر لیبل ها بسیار مقرون بصرفه تر است و از یکی ویژگی های منحصر به فرد این محصول امکان ارائه این نوع استیکر به صورت فوری یکروزه می باشد. چاپ لیبل یووی UV به صورت فول رنگی انجام می شود و در سایز ها و ابعاد مختلف و متنوع قابل عرضه می باشد. این نوع لیبل به صورت کاغذی می باشد و با روکش یووی محافظت می شود و کیفیت چاپ برروی این نوع لیبل بسیار مطلوب بوده و رنگ ها همگی کاملا براق و اشباع می باشند.

برای ایجاد فضای اطمینان در زمان برش توصیه می شود لوگو و سایر نوشته های خود را حداقل به میزان ۵ میلیمتر از لبه های کار فاصله دهید.

 
 
 
لیبل یووی
 
 

چاپ لیبل سلفون براق از دیگر مدل های قابل عرضه در مجموعه تخصصی چاپ متین می باشند. از ویژگی های چاپ لیبل سلفون براق همانگونه که از اسم این محصول مشخص است حالت گلاسه و یا براق بودن آن است. این نوع لیبل هم مشابه لیبل یووی به صورت فول رنگی و در سایز های متنوع قابل عرضه می باشد. کیفیت چاپ برروی این نوع لیبل بسیار مطلوب بوده و رنگ ها همگی کاملا براق و اشباع می باشند.

برای ایجاد فضای اطمینان در زمان برش توصیه می شود لوگو و سایر نوشته های خود را حداقل به میزان ۵ میلیمتر از لبه های کار فاصله دهید.

 
 
 
لیبل سلفون براق
 
 

لیبل متالایز دارای چسبندگی مناسب بر روی شیشه ، پلاستیک و فلز و البته قطعات صنعتی می باشد. از ویژگی های لیبل متالایز ضد خش ، ضد آب و قابل شستشو بودن و همچنین مقاومت بیشتر در برابر درجه حرارت بالا و همچنین اسید می باشد این نوع لیبل ها می باشد. لیبل متالایز از خدمات منحصر به فرد این مجموعه می باشد که در ساز ها و ابعاد دلخواه شما قابل عرضه میباشد. چاپ روی این نوع لیبل نیز به صورت فول رنگی می باشد.

برای ایجاد فضای اطمینان در زمان برش توصیه می شود لوگو و سایر نوشته های خود را حداقل به میزان ۵ میلیمتر از لبه های کار فاصله دهید.

 
 
 
لیبل متالایز
 
 

شما می توانید لیبل خودتان را در سایز های مختلف و براساس نیاز خودتان به چاپ برسانید. نوع چسب لیبل ها بسیار عالی می باشند و براحتی برروی هر سطوحی می چسبند. برخی لیبل ها دارای یک لایه UV می باشند که همین امر سبب می شود در برابر آب و ضربه بسیار مقاوم و ماندگار باشند. برچسب ها بصورت دور صاف برش می خورند ولی اگر شما بخواهید به اشکال خاصی دربیاد مثل بیضی ، مربع و … می توانید یک قالب برش تعبیه کنید و سپس براساس سایز دلخواه خودتان آن را برش بزنید.

 
 

سایزبندی چاپ لیبل

کوچک ترین سایز هر لیبل ۸٫۵ در ۴٫۸ می باشند و شما می توانید براساس نیاز خودتان این سایز ها را در کنار هم قرار بدهید و هر سایز و اندازه ای که خواستید برای خودتان لیبل طراحی کنید و دقت داشته باشید هزینه هر لیبل براساس این سایز بندی محاسبه می شود.

 

ویژگی چاپ لیبل در چاپ متین

سفارش آنلاین

تحویل درب منزل

پرداخت آنلاین

تحویل فوری یکروزه

کیفیت چاپ عالی

سایز بندی متنوع

 
 

 

 
 
  • چاپ متین