مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مشخصات بلاگ
مرکز تخصصی چاپ متین
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

۱۸ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

مرکز تخصصی چاپ متین ، این افتخار را دارد که در سال های حضور خود در عرصه چاپ و تبلیغات کشور و به علت داشتن ایده هایی نو و تصمیمات به موقع و داشتن نیروها و کارشناسان متخصص در این حوزه صنعت چاپ کشور اقدامات و تاثیر به سزای خود را در این بازار بگذارد و از جهات مختلف نسبت به ارائه خدمات مطلوب تر چاپ و تبلیغات به صورت آنلاین ( در کنار سایر روش ها ) و در جهت رضایت مندی هرچه بیشتر مشتریان گرامی و به خصوص مشتریان عزیز شهرستانی و به دلیل دور بودن از بازار بزرگ چاپ در پایتخت کشور شرایط و زیر ساخت های لازم برای بهره مندی بیشتر از خدمات با کیفیت و البته ارزان قیمت را فراهم آورد.

مجموعه بزرگ چاپ متین این افتخار را دارد که به دلیل تنوع بالای خدمات در حوزه های مختلف صنعت چاپ به عنوان یکی از پیشتازان این عرصه شناخته و به سرعت جای خود را در این بازار بزرگ باز و هزاران مشتری عزیز از خدمات این مجموعه بهره مند هستند. مرکز تخصصی چاپ و تبلیغات متین این افتخار را دارد که کلیه مجوزات رسمی برای فعالیت در عرصه اینترنتی و آنلاین کشور از جمله مجوز اعتماد الکترونیک دوستاره و همچنین مجوز مرکز فناوری اطلاعات را کسب کند.

برخی از خدمات مرکز تخصصی چاپ متین

مجموعه چاپ متین این افتخار را دارد که در حال حاضر در چهار حوزه چاپ افست ، چاپ دیجیتال ، چاپ سیلک و همچنین چاپ سابلیمیشن حضور فعال داشته باشد؛ که به طور خلاصه در این مطلب سعی خواهد شد به برخی از این خدمات اشاره شود.

بخش چاپ افست در مرکز چاپ متین

چاپ افست یکی از رایج ‌ترین و مقرون به صرفه ترین شیوه‌های چاپ تیراژ بالا در کشور و البته دنیا می‌باشد. امروزه از چاپ افست برای چاپ انواع کتاب ، کارت ویزیت ، تراکت ، سررسید ، ساک دستی ، کاتالوگ ، بروشور ، پوستر ، سربرگ‌ های اداری ، ست های مدیریتی ، پاکت‌نامه ، لیبل ها و ... استفاده می‌شود. معمولا به دلیل نوع سیستم چاپ افست حداقل تیراژ چاپی ۱۰۰۰ عدد می‌باشد که البته در سیستم چاپ افست با افزایش تیراژ به دلیل استفاده از فیلم و زینک کمتر هزینه های چاپ کاهش چشمگیری می کند و طبیعتا با افزایش تیراژ چاپ هزینه رشد کندتری خواهد داشت.

در ادامه به برخی از موارد پرکاربرد چاپ افست اشاره کوتاهی خواهیم کرد...

چاپ انواع کارت ویزیت

در مرکز تخصصی چاپ متین یکی از پرمصرف ترین و رایج ترین خدمات ، ارائه چاپ کارت ویزیت هایی با تنوع بسیار بالا و با قیمت بسیار ارزان و البته با کیفیت بسیار بالا می باشد که بسیار مورد توجه و استقبال مشتریان گرامی این مجموعه شده است . مرکز چاپ متین کارت ویزیت های خود را با ارائه بیش از 50 مدل کارت ویزیت در سایز ها و طرح ها و جنس های متنوع و در عین حال با سرعت های چاپ متنوع عادی و فوری یکروزه ارائه می کند که کلیه موارد به تفکیک روی وب سایت توضیح و شرح داده شده است.

چاپ تراکت

یکی دیگر از محصولات پرفروش و پر مصرف بازار کشور چاپ تراکت های تبلیغاتی می باشد که مرکز چاپ متین این افتخار را دارد با ارائه تراکت های تبلیغاتی در سایز ها و جنس های کاغذ بسیار متنوع یکی از کامل ترین بسته های چاپ تراکت را در کشور ارائه نماید.

یکی از محصولات زیبا و لوکسی که مجموعه چاپ متین افتخار ارائه آن را دارد چاپ تراکت های لوکس با کاغذ گلاسه 300 گرم و با روکش سلفون مات و یا براق می باشد که توضیحات تکمیلی تر بر روی وبسایت مجموعه می باشد.

چاپ ساک دستی کاغذی

از سری محصولات زیبا و لوکس مجموعه چاپ ساک دستی کاغذی یندی می باشد که به خصوص برای ایام انتهایی سال و همچنین برای نمایشگاه ها همواره بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. چاپ ساک دستی های کاغذی در این شرکت برروی کاغذ های گلاسه 170 گرم با روکش سلفون مات و یا براق و یا برروی کاغذ کرافت 130 گرم انجام میشود. از ویژگی های این محصول چاپ با تیراژ کم 500 عددی می باشد که امکان ثبت سفارش این محصول برروی سایت میسر میباشد.

 بخش چاپ سابلیمیشن در مرکز چاپ متین

روش چاپ سابلیمیشن و یا به اصطلاح چاپ حرارتی یکی از سیستم های چاپی رایج در کشور می باشد. در این سیستم چاپی امکان چاپ روی اشیاء متنوعی همچون پارچه ، تیشرت ، لیوان ، کلاه ، شال و سویشرت ، انواع پرچم های رومیزی و تشریفات با کیفیت و ماندگاری بسیار بالا میسر می باشد. از ویژگی های بسیار حائز اهمیت در این روش چاپی ، امکان چاپ در تیراژ پایین محصولات یعنی حتی یک عدد می باشد که مرکز تخصصی چاپ متین افتخار این را دارد که بسیاری از خدمات متنوع حوزه چاپ سابلیمشن همچون انواع چاپ روی تیشرت و ... با نازلترین قیمت و با بالاترین کیفیت را ارائه نماید.

 بخش چاپ دیجیتال در مرکز چاپ متین

در مرکز تخصصی چاپ متین در حوزه سیستم چاپ دیجتال خدمات بسیار متنوعی همچون چاپ عکس ، چاپ پوستر دیواری سفارشی ، چاپ بنر ، چاپ سررسید و کتاب های با سیستم دیجیتالی.

چاپ عکس روی شاسی در این مرکز در لابراتوار تخصصی و کاملا پیشرفته برروی کاغذ های متنوعی همچون کاغذ سیلک ، لاستر مات یا براق و کاغذ متالیک چاپ و برروی انواع شاسی با ضخامت های متنوع با بالاترین کیفیت نصب میشوند. شما نیز اگر برای چاپ و نگهداری عکس های خود نیاز به چاپ با کیفیت داشتید می توانید با مراجعه به وب سایت مرکز چاپ متین به صورت آنلاین ثبت سفارش عکس کنید و کلیه عکس های خود را با بالاترین کیفیت درب منزل دریافت نمایید.

راه‌های ارتباطی با مجموعه چاپ متین

ما همواره در مجموعه چاپ متین تلاش خود را بر این داشته‌ایم که بهترین پاسخگویی و کارشناسانه را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهیم از همین رو خط ویژه زیر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸:۳۰ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات می‌توانید با شماره تماس ۷۷۶۲۴۲۰۲-۰۲۱ (4 خط ویژه) و یا به وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه نمایید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما می‌باشیم.

  • چاپ متین

ماگ ها یا به اصطلاح لیوان برای مصارف شخصی و سازمانی به شدت کاربرد دارد و هر فرد و یا هر سازمانی براساس نیازی که دارد لیوان خودش را براساس اون ابعاد سفارش می دهد. لیوان ها در انواع و سایز های مختلفی وجود دارد که ما در این مقاله قصد داریم بیشتر در خصوص راهنمایی طراحی چاپ لیوان با شما مطالبی را بیان بکنیم و امیداست که بتوانیم نهایت بهره را از این مقاله ببرید.

شما به چند طریق می توانید طراحی و سپس چاپ لیوان خودتان را انجام بدهید. مهم ترین ابزار برای طراحی لیوان نرم افزار فتوشاپ و بعد از آن سایر نرم افزار ها می باشد.

ما قصد داریم طراحی چاپ لیوان را با استفاده از نرم افزار فتوشاپ و اصولی که باید در فتوشاپ برای طراحی لیوان رعایت بکنید را برای شما بیان بکنیم.

راهنمای طراحی چاپ لیوان

نخستین گام برای طراحی لیوان تان باید نوع لیوان را انتخاب بکنید و سپس براساس نوع لیوانتون سایز بندی طراحی خودتان را مشخص بکنید.

مجموعه چاپ متین با بیش از ۳۵ مدل لیوان یکی از بزرگترین شرکت ها در خصوص چاپ لیوان بحساب می آید و لذا شما به راحتی می توانید هر نوع لیوانی که مد نظرتون هست را انتخاب و سپس طرح خودتان را برروی آن چاپ بکنید.

بصورت کلی ما ابعاد مختلف لیوان ها را بصورت مختصر برای شما بیان می کنیم:

لیوان های دسته و داخل سفید، لیوان دسته و داخل رنگی، لیوان های قاشق دار، لیوان های دسته قلبی ، حرارتی ، فسفری ، شیشه ای ، اکلیلی همه این مدل لیوان ها باید در ابعاد ۲۰ در ۹٫۶ سانتی متر طراحی بشود.

لیوان های فنجون را باید ابعاد ۷ در ۱۷٫۵ سانتی متر طراحی بکنید.

دمنوش ها را باید در ابعاد ۲۰ در ۹٫۴ طراحی بشود.

و لیوان های طرح قلب را باید در ابعاد ۲۰ در ۸٫۵ سانتی متر طراحی بکنید.

قصد داریم آموزش طراحی چاپ لیوان را در فتوشاپ بصورت قدم به قدم برای شما بیان بکنیم

گام اول: در ابتدا شما باید یک پنجره ای در فتوشاپ براساس نوع و سایز لیوانتان را باز بکنید.

گام دوم: رزلوشن تصویر خودتان را در حالت ۳۰۰ قرار بدهید.

گام سوم: حتما باید کد رنگی خودتان را در حالت RGB قرار بدهید

Mug Printing Guide1

گام چهارم: اگر قصد دارید وقتی شما لیوان را با دست راست می گیرید می خواهید یک تصویر را خودتان مشاهده بکنید باید تصویر را در سمت راست طراحتان قرار بدهید و همچنین اگر قصد دارید وقتی لیوان را با راست می گیرید و یک تصویر را مخاطبتان ببیند باید طرح را دست سمت چپ لیوان قرار بدهید.

Mug Printing Guide2

Mug Printing Guide3

گام پنجم: بستگی به نوع طرحتان باید محل قرار گیری طرح برروی لیوان را طوری تنظیم بکنید و نیازی نباشد مخاطب برای روئیت تصویر لیوان را مدام به چرخش در بیاورد و به اصطلاح طرحتان در دو لپ لیوان قرار بگیرد.

به این خاطر باید طرح را در فاصله ۱٫۵ سانتی متر از انتهای طرحتون قرار بدهید ک طرح دقیقا برروی لپ لیوان قرار بگیرد. این شیوه بیشتر برای شرکت یا سازمانی هایی می باشد که قصد دارند فقط لوگوی خودشان را در سایز استاندارد برروی لیوان قرار بدهند رعایت این فاصله بندی سبب می شود که طرح دقیقا در دو سمت لیوان قرار بگیرد.

ولی برای افرادی که قصد دارند تصاویر به یادماندنی و ماندگار خودشان را برروی لیوان قرار دهند بهتر است یک طرح افقی را انتخاب بکند به طوری که سرتاسر لیوان را آن طرح بگیرد این سبب زیبایی دوچندان به لیوان شما می شود و نیازی نیست طراح ۱٫۵ سانتی متر از هر طرف فاصله بگیرد.

اگر قصد دارید از دو عکس عمودی استفاده بکنید شما هم باید طبق روش چاپ لوگو برروی لیوان عکس خودتان را در فاصله ۱٫۵ سانتی متری از انتهای طرح عکس را قرار بدهید.

Mug Printing-Guide4

امیدوار هستیم مقاله راهنمای طراحی چاپ لیوان برای شما مفید بوده باشد و بتوانید نهایت استفاده را از این مقاله ببرید و یک عکس ماندگار و زیبایی را برروی لیوان قرار بدهید.

  • چاپ متین

همه در هنگام مناسبت ها مثل تولد ، سالگر ازدواج ، فارغ التحصیلی و .. . به دنبال یافتن یک کادو بسیار زیبا و ماندگار و قشنگی می گیردیم که بتوانیم توسط آن هدیه شخص مورد نظر خودمان را خوشحال بکنیم به گونه ای که هر وقت آن هدیه رو مشاهده می کند به یاد ما بیافتد.

برخی از هدیه ها ممکن جنبه مادی بسیار بالایی نداشته باشد ولی ما می توانید ارزش بسیار زیادی به آن ببخشیم.

ما سعی کردیم در این مقاله یک ایده بسیار زیبا و تا حدودی خاص و جذاب برای شما بیان بکنیم و آن آموزش چاپ پازل در خانه هست که شما می توانید توسط این هدیه بسیاری از دوستان خودتان را خوشحال بکنید.

این سوال برای شما پیش میاد که چطور می توانیم این هدیه را در خانه و با وجود نبود امکانات اقدام به این کار بکنیم.

ما سعی میکنیم در این مقاله بصورت گام به گام آموزش های لازم در این خصوص را برای شما بیان بکنیم که براحتی بتوانید یک چاپ پازل فوری و ارزان در خانه به چاپ برسانید.

توصیه اول ما این است که شما می توانید این کار را به شرکت هایی که خدمات چاپ پازل را انجام میدهند واگذار بکنید و یا اینکه می توانید با یک ذره دقت و حوصله به راحتی خودتان می توانید این کار را در منزل انجام بدهید.

ابزار مورد نیاز:

پازل کتد دار و یا قابلیت جذب جوهر – انتخاب عکس دلخواه – چاپ برروی کاغذ توسط دستگاه های رنگی( بهتر است کاغذ سابلمیشن و جوهر بکار رفته در آن جوهر مخصوص سابلیمیشن باشد) – اتو – چسب نسوز

روش اول:

در این مرحله کافی است شما یک عکس زیبا و مورد دلخواه خودتان را انتخاب بکنید. سعی کنید عکس از کیفیت و وضوح بسیار مطلوبی برخوردار باشد به گونه ای که جزئیات تصویر در آن پیدا باشد . نکته قابل توجه این است که هرچه کیفیت عکس شما بهتر باشد کیفیت چاپ شما هم به مراتب افزایش پیدا میکند.

روش دوم:

در این مرحله سعی بکنید عکس دلخواه خودتان را برروی کاغذ چاپ بکنید. شما باید از چاپگر های رنگی در این کار استفاده بکنید دقت داشته باشید برای مطلوبیت هر چه بیشتر عکس برروی پازل از کاغذ سابلیمیشن و جوهر سابلیمیشن استفاده بکنید.

شما اگر ابزار این کار را ندارید می توانید توسط شرکت هایی که در این حوزه مشغول فعالیت هستن این کاغذ و این نوع چاپ را تهییه بفرمایید.

دقت داشته باشید شما باید متناسب با سایز پازلی که تهییه کرده اید عکس خودتان را متناسب با آن پازل به چاپ برسانید.

روش سوم:

در این مرحله کافی است کاغذی را که طرح خودتان را برروی آن به چاپ رسانده اید را برروی پازل قرار بدهید. دقت داشته باشید باید نهایت دقت را در ست کردن کاغذ برروی پازل را داشته باشید.  هرگونه ایراد و نواقص در تنظیم کردن این عکس برروی پازل بکار ببرید ممکن است کار خودتان را خراب بکنید و بخشی از پازل خودتان را کج و یا بخشی از آن سفیدیش باقی بمونه و کارتون خراب بشود. برای جلوگیری از این موارد کافی است وقتی شما عکس را روی پازل ست می کنید با چسب نسوز سعی بکنید به دقت عکس را محکم برروی پازل قرار بدهید تا وقتی حرارت می بیند این عکس شما جابجا نشود زیرا کوچکترین جابجایی عکس برروی پازل سبب تار شما عکس شما می شود و کار شما را خراب میکند. در نتیجه سعی بکنید نهایت دقت را در این کار داشته باشید.

روش چهارم

در این مرحله شما سعی کنید اتو خودتان را در بالاترین دما تنظیم بکنید و اگر شما اتوی بخار دارید سعی بکنید از آب و یا هرگونه مایعاتی در گرم کردن کار خود جلوگیری بکنید زیرا سبب می شود رنگ های چاپ شده روی کاغذ پخش بشود.

سعی بکنید هر نقطه را به مدت ۴۰ ثانیه در بالاترین دمای اتو آن را گرم نگهدارید و هر وقت یک ناحیه ۴۰ ثانیه اش کامل شد اتو را در قسمت دیگر اتو قرار بدهید تا این دما به همه قسمت های پازل سرایت بکند.

دقت داشته باشید در این مرحله که اتو را برروی قسمت های مختلف پازل جابجا میکنید کاغذ روی پازل جابجا نشود.

بعد از این مرحله وقتی به این نتیجه رسیدید که حرارت به همه قسمت های پازل رسیده کاغذ را از روی پازل جدا بکنید.

حالا شما یک پازل بسیار زیبا و خانگی خواهید داشت که با یک بسته بندی و کادوی مناسب به راحتی می توانید پازل خودتان را هدیه بدهید.

ما سعی کردیم در این مقاله آموزش چاپ پازل در خانه را بطور مختصر و ساده برای شما بیان کرده باشیم و شما بتوانید با استفاده از این آموزش به راحتی چاپ پازل زیبا و قشنگی را به چاپ برسانید.

  • چاپ متین

در خصوص اصول طراحی بنر روش ها و متدهای بسیار زیادی وجود دارد که بسته به نوع کارایی هرکس از چاپ بنر متفاوت می باشد. در هر حوزه ایی و در هر بخشی از طراحی ها که قرار است به چاپ برسد سادگی و بی آلایش بودن آن طراحی در حوزه های تبلیغات بسیار مفید و موثر می باشد. اگر قصد شما از طراحی جذب مردم به سمت کسب و کار خودتان می باشد باید آن طراحی بسیار ساده و همه فهم باشد بگونه ایی که هرکس به راحتی بتواند تصویری را که خلق کرده اید متوجه بشود و به راحتی بتواند با آن ارتباط برقرار کند.

برخی از طراحان براین عقیده هستند که وجود یک طراحی معنا دار ممکن است بیشتر مشتری را به سمت خودش جذب کند زیرا اعتقاد دارند با درگیر کردن ذهن مشتری به طراحی خودشان آن مشتری می تواند غرق در دنیای کسب کار آنها بشود. در نتیجه برخی از طراحان اقدام به این نوع طراحی در حوزه تبلیغات خود می کنند و می بینید در چاپ بروشور ، چاپ تراکت و یا چاپ بنر کسب و کار خودشان از این متد نیز استفاده می کنند.

یکی از موفق ترین این شرکت ها در حوزه تبلیغات شرکت اپل می باشد که برای معرفی گوشی های همراه خود همه مشخصات گوشی خودش را در هنگام معرفی یک محصول بصورت واضح بیان نمی کند و همین گنگ بودن این مشخصات باعث جذب بیشتر مردم به این محصولات می شود. شرکت اپل یک نمونه موفق از این متد در حوزه تبلیغات می باشد ولی بسیاری از شرکت های دنیا با استفاده از این متد ضربه های بسیار جبران ناپذری در مقایسه با سایر رقبا خوردند.

ما در این مقاله قصد داریم اصول طراحی بنر را برای شما گوشزد کنیم امید است مورد فایده قرار بگیرد.

عناصر اصلی برای طراحی بنر شامل موارد زیر می باشد:

با کیفیت بالا بنر خودتان را طراحی کنید

سعی کنید از یکسری علامت و متون جذاب استفاده کنید که توجه بازدیدکننده را جلب کند و آن‌ها را وادار به توجه بیشتر در طراحی بنر خود کنید. اطلاعات باید مختصر باشد ، اما به اندازه کافی باید جذاب تا بازدیدکننده با انگیزه بسیار زیاد با شما تماس حاصل کند.

استفاده از تصاویر مرتبط

اطمینان حاصل کنید که همه تصاویر بکار رفته در چاپ بنر مربوط به محصول یا سرویس ارائه دهنده شرکت شما می باشد. با استفاده از یکسری تصاویری ببیننده را جذب کنید که به وب سایت شما مراجعه کند.

انگیزه برای تماس

شما می توانید با استفاده از ابزارهای بسیار زیادی مشتریانتان را به خودتان جذب کنید این ابزارها می تواند بعنوان یک هدیه مناسب بعنوان مثال کارت هدیه، کارت تخفیف، کارت قرعه کشی و یا هرچیز دیگه ایی که ممکن است هر بیننده ایی را به شما جذب کند و با شما تماس بگیرد و یا اینکه به وب سایت شما مراجعه بکند استفاده بکنید.

استفاده از متن مختصر

دقت داشته باشید که از متون بسیار خلاصه ولی جذاب استفاده کنید به گونه ایی که همین متن کوتاه پیام شما را به بیننده مخابره کند و هدف کسب و کار شما در چند بند مختصر بیان کند.

استفاده از یک هارمونی رنگی

استفاده از رنگ های جذاب و خیره کننده چه در متون و یا چه در پس زمینه می تواند چشم هرکسی را به چاپ بنر شما جذب کند. دقت کنید که این هارمونی رنگی باید مطابق با هم باشد یعنی رنگ پس زمینه با رنگ متون باید تضاد داشته باشد و متون بیشتر دیده شود. برای مثال پس زمینه سفید با متون قرمز یا پس زمینه زرد با متون سفید این تضاد ها چشم هرکسی را به خودش جذب می کند.

استفاده از لوگو

سعی کنید در طراحی و سپس چاپ بنر فوری خود از لوگوی خود در طراحی بنر نیز استفاده کنید. زیرا استفاده از لوگو نوعی برند سازی می شود و شما نسبت با سایر رقبا بیشتر دیده می شوید.

موارد بسیار زیاد دیگری وجود دارد که ما سعی کردیم یکسری از اصول طراحی بنر که متدهای اولیه ولی کاربردی هستند رو برای شما بیان کرده باشیم.

انتخاب یک چاپخانه بسیار خوب نیز به نوبه خودش بسیار می تواند به طراحی شما کمک کرده باشد زیرا اگر طراحی شما بسیار عالی باشد ولی چاپ از کیفیت بسیار خوبی برخودار نباشد ممکن است طراحی شما زیاد دیده نشود پس سعی کنید در طراحی و چاپ بنر خود بسیار دقت کنید که بتوانید نهایت بهره برداری در خصوص چاپ بنر برده باشید.

  • چاپ متین

در گذشته بادکنک های بسیار محدودی در زندگی ما وجود داشت و معمولا با یک شکل و ظاهر خاصی در زندگی ظاهر می شدند و هر وقت صحبتی از بادکنک به میان می آمد ذهن ما به سمت اون سری از بادکنک ها می رفت. ولی در دنیای فعلی در حوزه چاپ بادکنک تنوع بسیار زیادی چه از لحاظ سایز و اندازه و چه از لحاظ کارایی و جنس و ابعاد مختلف که هرکس بسته به نیاز خود یکی از این انواع بادکنک را انتخاب می کند.

در گذشته بادکنک ها تنها به عنوان یک اسباب‌بازی در بین بچه در نظر گرفته می شود اما اکنون از آن‌ها برای موقعیت‌ها و اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. در حال حاضر از چاپ بادکنک  برای اهداف تجاری و هم برای تبلیغات و ترویج یک رویداد یا برای ارائه یک محصول یا خدمات به کار می‌روند. معمولا در خصوص چاپ بادکنک در مکان و در محل های پر رفت آمد نصب و راه اندازی می شود.معمولا  چاپ بادکنک ها را برای تزیین مجالس عروسی  ، انتخابات ، نمایشکاه ، تولد ، افتتاحیه ها و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

مزیت چاپ بادکنک بسیار زیاد و متنوع می باشد. چاپ بادکنک بعنوان یک کالا ارزان قیمت نسبت به سایر روش های تبلیغاتی می باشد و در کل قیمت چاپ بادکنک بشدت مناسب می باشد. مزیت دیگر چاپ بادکنک وزن سبک و قابل حمل آن می باشد و طرفدار های بسیار زیاد و مخصوص به خودش را دارد.

بادکنک های چاپی، بسته به نیازهای یک فرد، در اندازه‌های مختلف و در شکل‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارد. این نوع شیوه تبلیغات منحصر به فرد سبب می شود مشتریان را به سمت شما هدایت بکند و منجربه افزایش محبوبیت شما و خدمات شما می شود. وقتی شما طرحی روی بادکنک چاپ می کنید و این بادکنک در فضای عمومی در حرکت باشد سبب می شود طرح شما در ذهن و خاطره همه قرار بگیرد.

اگر قصد چاپ بادکنک را دارید باید چند نکته را توجه کنید:

متن ساده و طرح ساده

سعی کنید برای چاپ بادکنک خود از یک متن ساده و خوانا استفاده بکنید و اگر قصد دارید یک طرح گرفیکی برروی بادکنک خود استفاده کنید از یک طرح بسیار ساده مثل یک لوگو روی بادکنک خود استفاده بکنید زیرا طرح های پیچیده و متن های ناخوانا هنگامی که قرار است از دور ببینید اصلا پیدا و عملا چاپ بادکنک شما بلا استفاده می شود.

رنگ بادکنک

انتخاب و رنگ بادکنک هم نیز یکی دیگر از فاکتور های مهم برای بهتر دیده شدن طرح و نوشته شما می باشد و سعی کنید از رنگ هایی استفاده بکنید که جذابیت و کشش بسیار برای مخاطب داشته باشد.

رنگ چاپ بادکنک هم نیز تاثیرگذاری بسیار بالایی دارد به گونه ای که هرچه رنگ چاپ با رنگ بادکنک متناسب باشد دید بهتری برای مخاطب خواهد داشت.

اصول چاپ بنر

بادکنک‌های چاپی مانند بیلبوردهای کوچک کار می‌کنند. برای تاثیر بیشتر، سعی کنید تنها از چند کلمه کوتاه استفاده کنید و به پیامی که می‌خواهید منتقل کنید اشاره کنید.

مزیت چاپ بادکنک این است که شما با هزینه بسیار ناچیز می توانید یک تبلیغات بسیار جذاب و پر بیننده ای رو را برای خود ایجاد کنید. بادکنک وسیله ای است که برای جذب بسیاری از کودکان در نمایشگاه ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین وجود بادکنک مانند یک آگهی تلویزیونی در سطح شهر عمل می کند و هرکسی که بادکنک شما را در دست داشته باشد مانند یک  رسانه عمل می کند.

اگر به دنبال یک استراتژی بازاریابی بسیار خوب هستید، با استفاده از چاپ بادکنک فوری می‌توانید به شرکت و سازمان خودتان کمک بکنید.

مزیت چاپ بادکنک بسیار زیاد است که در یک مقاله نمی شود خلاصه کرد و همه موارد را بیان کرد ولی امیدوار هستیم بتوانیم در سایر مقالات به بخش های دیگر مزیت چاپ بادکنک بپردازیم.

  • چاپ متین

بسیاری از سازمان و شرکت ها در ماه های منتهی به سال به دنبال یک هدیه تبلیغاتی ارزشمند و کاربردی برای پرسنل و مشتریان وفادار خود می باشند.

و نیمه دوم سال رو به شرکت های تبلیغاتی برای انتخاب یک هدیه تبلیغاتی ارزشمند می کنند. انتخاب این هدیه بسیار سخت و زمان بر می باشد به دلیل تنوع بالای هدایای تبلیغاتی که بخصوص در این سال ها به وجود آمده انتخاب را برای مدیران بسیار سخت کرده است.

یکسری هدایای تبلیغاتی کلاسیک وجود دارد که سالیان سال است بخصوص در ایران رواج و بشدت کاربرد دارد که از جمله این موارد تقویم رومیزی و چاپ سررسید می باشد.

ما سعی کردیم در این مقاله در خصوص چاپ تقویم و مدل های مختلف تقویم به شما مطالبی را ارائه بدهیم.

مدل های مختلف تقویم ها را هم می تواند براساس سایز و طرح و هم براساس جنس و هم براساس طرح و شکل ظاهری دسته بندی کرد.

مدل های مختلف تقویم

تقویم رومیزی شرکت های تولیدی این محصولات سعی میکند برای جلب نظر مشتریان خودشان تقویم هایی را در سایز های مختلف طراحی و چاپ بکند. برخی در ابعاد های بسیار کوچیک که مناسب برای جاهایی که نیازمند فضای کمی هستند طراحی می کنند و هم برای مدیرانی که فضای بسیار بزرگی برای میز خود دارند طراحی می کنند. بعضی از این تقویم ها دارای فضایی کافی برای نوشتن مطالب خودشان دارند برخی یکسری کاغذی ها کوچیک ۱۰ در ۱۰ در جلوی خودش دارند برای کسانی که نوشته هایی را قصد دارند بنویسید از این مدل ها استفاده می کند و برای بخش های اداری بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

یکسری دیگر تقویم ها بصورت ساده در ابعاد های مختلفی وجود دارد یکسری ها با طرح های کشیده یکسری با طرح ها افقی در تنوع های مختلفی که هر سال این طرح ها با استفاده از طراح های خلاق بروز می شوند که البته یکسری از این طرح ها به دلیل استقبال بالایی که در طول سالیان سال می شود به عنوان یک طرح کلاسیک شناخته می شود و هر سال آن شرکت آن طرح خودش را تجدید چاپ می کند.

 بسیاری از شرکت ها برای این منظور که تقویم را بخواهند بعنوان هدیه به مشتریان خودشان بدهند از تقویم های رومیزی ساده استفاده و چاپ میکنند که بیشتر جنبه ظاهری و بصری تقویم ملاک قرار داده بشود نه جنبه نت و نوشتاری برروی تقویم.

بسیاری از شرکت های چاپ تقویم در این سال های اخیر طرح های بسیار جذابی را برای تقویم رومیزی خود طراحی می کند از بکار بردن ساعت در تقویم تا شکل های تقویم به حیوان آن سال.

از نظر جنس هم تقویم ها توسط مقواهای سخت و با یک روکش سلفونی برای استحکام هر چه بیشتر تقویم از آن استفاده می کنند ولی باز با این حال خیلی از شرکت ها با استفاده از جنس های متنوع سعی بر تغییرات عمده در ظاهر آن می کنند.

ما سعی کردیم در این مقاله مدل های مختلف تقویم را برای شما بیان بکنیم و امید است مفید بوده باشد و سعی براین است در مقالات آینده بصورت مفصل و تخصصی تر در این خصوص وارد بشویم.

  • چاپ متین

انواع کاغذ چاپ عکس

هر کس به دنبال دستیابی یک عکس با کیفیت و ماندگار و زیبا می باشد و لازمه این موارد رعایت یکسری اصول در عکاسی و چاپ انتخاب کاغذ و جوهر می باشد.

 هنر عکس برداری و همچنین استفاده از یک دوربین با کیفیت و حرفه ای عوامل خلق یک عکس با کیفیت و رعایت اولین اصل در ایجاد چاپ عکس با کیفیت می باشد. اصول عکس برداری یک هنری می باشد که علاوه بر استعداد نیازمند یکسری مهارت در این حرفه می باشد. که ما در این مقاله انواع کاغذ چاپ عکس قصد نداریم به طور تخصصی به آن بپردازیم.

پس اگر در نظر دارید با انواع کاغذ چاپ عکس و مدل های متنوع انواع کاغذ عکس برای نصب روی شاسی آشنا شوید در ادامه با ما همراه شوید…

انواع کاغذ چاپ عکس

چاپ عکس روی شاسی

اصل دوم در ایجاد یک عکس با کیفیت انتخاب یک لابراتوار و یک چاپخانه معتبر و با کیفیت می باشد هرچه که شما یک عکس با کیفیت را ایجاد بکنید ولی در اصل دوم که انتخاب یک چاپ با کیفیت توسط یک لابراتوار با کیفیت با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و مجهز و مخصوص به چاپ عکس می باشد نکنید نمی توانید یک عکس با کیفیت را داشته باشید.

اصل سوم که کانون توجه و مقاله ما در خصوص انواع کاغذ چاپ عکس هست تنوع قصد داریم در این مقاله انواع کاغذ عکس ، تنوع و مزیت و معایب جنس های مختلف کاغذ عکاسی را برای شما بیان بکنیم. شما در اصل سوم باید بسته به نوع عکس و هدف شما از چاپ عکس و اینکه چه نکاتی برای شما با اهمیت می باشد باید کاغذ دلخواه خودتان را انتخاب بکنید.

در حوزه جنس کاغذ چاپ عکس و شاسی باید این نکته را به شما گوش زد بکنم که تنوع بسیار زیادی در این خصوص وجود دارد و ما سعی کردیم در این مقاله بصورت کاملا تخصصی و ساده مزیت ها و تفاوت ها را برای شما بیان بکنیم که براحتی بتوانید براساس عکس خود جنس کاغذ دلخوه خودتان را انتخاب بکنید.

کاغذهای مختلفی وجود دارد که هر کدام مزیت و معایب مخصوص به خودشان را دارند اساسی ترین و پرکاربرترین این نوع کاغذها شامل موارد زیر می باشد:

  • کاغذ عکس گلاسه براق
  • کاغذ عکس لاستر مات
  • کاغذ عکس سیلک
  • کاغذ متالیک

۱- کاغذ گلاسه براق (Glossy)

کاغذ عکس براق جز پر مصرف ترین انواع کاغذهای رایج عکاسی می باشد و اکثر مردم این نوع کاغذ را برای انتخاب چاپ عکس خود استفاده می کند. کاغذ عکس گلاسه براق براحتی قابل تشخیص می باشد(به سبب برق زدن کاغذ در معرض نور)

از این نوع کاغذ برای طراح های شاد و متنوع توصیه می شود. درخشش نور در این نوع کاغذ به راحتی به چشم می آید و همین سبب محبوبیت و جذب افراد به این کاغذ می باشد. از این نوع عکس برای کارهای عروسی در بعضی موارد دیگر استفاده می شود.

کاغذ گلاسه براق بشدت به اثر انگشت حساس می باشد و اگر اهل مراقبت از عکس های خود نیستید و یا اگر قرار است در آلبوم هایی بدون محافظ قرارش بدهید اصلا این نوع کاغذ را توصیه نمیکنیم. کاغذ گلاسه براق بیشتر برای افرادی که تمایل دارند انعکاس نور را در داخل آن مشاهده بکنند این نوع کاغذ برای آنها بسیار جذابیت دارد و حتی وقتی شما این نوع کاغذ را در معرض نور قرار میدهید براحتی می تونید فلزات براق را داخل این نوع کاغذ مشاهده بکنید.

براق بودن این نوع کاغذ سبب می شود عکس هایی که از کیفیت و مطلوبیت زیادی برخوردار نمی باشند با براقیت این نوع کاغذ ضعف ها موجود در عکس  را پوشش بدهد و به اصطلاح نویز گیر می کند.

کاغذ گلاسه براق البته دارای دسته بندی های مختلف براق و نیمه براق هم می باشد که معمولا از یک مدل در لابراتورها استفاده می شود.

کاغذ گلاسه براق برای نگهداری و ماندگاری بلند مدت توصیه نمی شود زیراکه بشدت حساس و آسیب پذیر می باشد. و این یک ضعف بزرگی برای این مدل کاغذ بشمار می رود ولی با این حال شرایط نگهداری شما بشدت در ماندگاری این نوع عکس ها تاثیر گذار می باشد.

۲- کاغذ عکس مات یا لاستر ( Lustre )

کاغذ عکس مات یا لاستر جز پرکاربردترین و پر مصرف ترین انواع کاغذهای عکاسی می باشد به همین دلیل از این نوع کاغذها بیشتر برای مصارف صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. دلایل بسیاری زیادی مبنی بر استفاده از کاغذ مات یا لاستر وجود دارد و بخشی این دلایل این است که اولا هیچ براقیتی ندارد و نکته دوم در برابر کثیفی و اثر انگشت بسیار مقاوم می باشد و همچنین هزینه این نوع کاغذها نسبت به سایر نوع های کاغذهای عکاسی مناسب تر و ارزان تر می باشد. کسانی که قصد دارند آرشیو عکس های خانوادگی با هزینه اندک و با ماندگاری بالا را ایجاد بکنند ما این مدل کاغذ را توصیه می کنیم.

کاغذ لاستر انعکاس نور در آنها اتفاق نمی افتد و بافت های ماسه ای دارند و کنتراست رنگی بسیار خوبی در این نوع کاغذها بوجود می آید و برای کارهای مشکی و تیره جلوه بسیار زیادی به آن بخشیده می شود. ماندگاری این نوع کاغذها به نسبت قیمت ها آنها بسیار بالا می باشد و در ایران بسیار کاربرد دارد.

به دلیل اینکه میزان فلزات براق در این نوع کاغذ پایین می باشد برای تصاویری که به دنبال چاپ و دیده شدن جزئیات باشید این نوع کاغذ توصیه نمی شود و همین علت سبب می شود عکس های بی کیفیتی که با این نوع کاغذ به چاپ می رسد ضعف های عکس در آن کمتر دیده بشود.

۳- کاغذ عکس سیلک (Silk)

نوع دیگر کاغذهای عکاسی کاغذ سیلک یا به اصطلاح کاغذ ابریشمی می باشد. این نوع کاغذ جز پرمصرف ترین و پرکاربردترین نوع کاغذهای عکاسی و بخصوص لابراتوارها می باشد. کنتراست و وضوح در این نوع کاغذ ها بشدت بالا و از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار می باشد و از این نوع کاغذ ها برای چاپ عکس های حرفه و ای و بخصوص از این نوع عکس ها برای چاپ شاسی توسط لابراتوارها مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع کاغذ برای عکاسان حرفه ای که قصد ندارند هزینه زیادی بکنند بسیار توصیه می شود.

کاغذ سیلک بین کاغذ گلاسه مات و براق می باشد و رنگ ها بکار رفته برروی کاغذ سیلک بسیار زنده و به اصطلاح شارپ می باشد. وقتی شما این کاغذ را لمس می کنید زبر بودن و بافت های درشت آن را احساس میکنید. مهمترین ویژه گی کاغذ سیلک این است که اثر انگشت برروی این کاغذ برجای نمی ماند. ماندگاری کاغذ سیلک بسیار بالا و مطلوب می باشد و توصیه ما در چاپ عکس و چاپ عکس فوری و ارزان این مدل کاغذها می باشد و از کیفیت چاپ بسیار بالایی برخوردار می باشد.

۴- کاغذ متالیک (Metallic)

کاغذ عکس متالیک جز گران قیمت ترین و به اصطلاح لوکس ترین نوع کاغذ عکاسی می باشد زیراکه فلزات براق بکار رفته در آن همچون نقره بسیار بالا می باشد و همین امر سبب می شود بشدت ظاهری براق و بسیار شفاف داشته باشد. کیفیت چاپ عکس در کاغذمتالیک بقدری بالا می باشد که می توانید ریزترین و با جزئیات ترین حتی یک نقطه در یک عکس را بخوبی مشاهده بکنید و از این جهت برای چاپ عکس روی شاسی بسیار نیز مناسب می باشد. وضوع و شفافیت و براقیت در این نوع کاغذ عکس سبب می شود احساس کنید تصویر شما سه بعدی می باشد. به این خاطر برای عکس های بشدت با کیفیت که توسط دوربین های با کیفیت گرفته شده است از این نوع کاغذ استفاده می شود. کاغذ متالیک از مقاومت بسیار بالایی در مقایسه با کاغذ گلاسه براق برخوردار است و با وجود فلزات براق زیادی که در این نوع کاغذ بکار رفته است از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار است و همین امر سبب قیمت بالای این نوع کاغذ می شود. در هنگام شستشو بیشتر توصیه می شود با آب شسته بشود.

ما در مقاله انواع کاغذ چاپ عکس سعی کردیم محاسن و معایب انواع کاغذ چاپ عکس را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم برای شما مفید بوده باشد و بتوانید یک جنس کاغذ متناسب با کار خودتان انتخاب کرده و در نهایت به چاپ برسانید.

  • چاپ متین

یکی از مهم ترین نکته ای که برای خرید گوشی موبایل خود به یک محصول بروز تر و جدید تر رعایت می کنیم میزان مگاپیکسل گوشی می باشد. در صورتی ما باید علاوه بر کیفیت دوربین آن گوشی یکسری اصول عکاسی حرفه ای با گوشی را رعایت بکنیم.

برای داشتن یک عکس با کیفیت و زیبا و ماندگار همیشه باید سه اصل رعایت بشود.

 اصل اول داشتن مهارت عکس برداری که لازمه هر کاری داشتن تجربه و داشتن مهارت در آن حوزه می باشد که این مهارت با کسب آموزش و تمرین و بدست آمدن تجربه بدست می آید.

 اصل دوم داشتن یک دوربین با کیفیت و مگاپیکسل بالا می باشد.

و اصل سوم رعایت یکسری اصول اولیه و ابتدایی فنون عکس برداری می باشد که این فنون هم برای دوربین ها عکاسی و هم برای گوشی وجود دارد و ما قصد داریم در این مقاله آموزش عکاسی حرفه ای با گوشی را برای شما بطور مفصل و ساده بیان بکنیم.

باید این نکته را توجه بکنیم که رعایت یکسری اصول و استفاده از یکسری متدها در عکس برداری با گوشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و این اهمیت از میزان مگاپیکسل دوربین عکس برداری بیشتر نباشد کمتر نیست.

البته نمیشه این نکته را نادیده گرفت که وجود دوربین با کیفیت و رزلوشن بسیار بالا گام مهم و اصلی در وجود یک عکس با کیفیت می باشد.

ولی با رعایت یکسری اصول در عکس برداری در صورت نبود دوربین با کیفیت شما به راحتی می توانید بسیاری از این خلا ها را جبران بکنید.

ما قصد داریم به شما آموزش عکاسی حرفه ای با گوشی را بطور مختصر و ساده بیان بکنیم. رعایت اصول اولیه عکس برداری حرفه ای با گوشی به شما کمک می کند حتی با داشتن دوربین معمولی بتوانید یک عکس با کیفیت و زیبا و ماندگاری را بگیرید و سپس با خیال راحت چاپ عکس با کیفیت و زیبا و یا حتی چاپ عکس روی شاسی ماندگاری را به چاپ برسانید.

این سری اصول رو قصد داریم بصورت گام به گام و بهمراه عکس برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم مقاله آموزش عکاسی حرفه ای با گوشی برای شما مفید بوده باشد و تا انتها همراه ما باشید.

روش اول: دوربین خودتان را با یک دستمال تمیز بکنید

برای شروع عکس برداری اولین نکته تمیز کردن لنز دوربین خود می باشد که شما باید با یک دستمال لطیف لنز دوربین خودتان را تمیز بکنید. این کار سبب می شود لکه ها دست و یا کثیفی که در حین استفاده از گوشی روی لنز دوربین ایجاد می شود با این کار تمیز بشود و یک عکس با نهایت وضوح داشته باشید.

Professional photography tutorial with handset1

روش دوم: ایجاد خطوط تراز بندی

یکی از بهترین نوع عکس ها عکسی هستش که صاف و تراز بندی شده باشد به این خاطر شما باید از قابلیت تراز بندی در گوشی خود استفاده بکنید. وجود این خطوطی سبب می شود شما به راحتی بتوانید یک عکس صاف و زیبا داشته باشید.

برای این کار اگر از گوشی های آیفون استفاده می کنید در قسمت Settings

برروی Photos & Camera را انتخاب کرده و سبب برروی گزینه Grid را روشن بکنید.

در گوشی های سامسونگ در قسمت تنظیمات برروی Grid Lines کلیک کرده تراز بندی گوشی خودتان را فعال بکنید.

Professional phone photography training2

روش سوم: برای عکس برداری از پایه استفاده بکنید

در هنگام عکس برداری سعی کنید گوشی خودتان را برروی پایه قرار بدهید. این کار سبب می شود لرزش دست شما که سبب تار شدن عکس می شود جلوگیری بکند و یک عکس صاف و بدون لرزش رو بگیرید.

Professional phone photography training3

روش چهارم: از نور فلش گوشی خود در روز استفاده بکنید

برخی عادت ها در عکس برداری که سبب استفاده فلش در شب می شود سبب غیر طبیعی جلوه دادن عکس می شود. در فضای تاریک به یک مرتبه یک ناحیه بشدت روشن می شود همین امر سبب می شود عکس شما از حالت حرفه ای خارج بشود.

سعی کنید در روز در مواردی که سایه هایی برروی برخی از اشیاء ایجاد شده است و این سایه ها سبب تاریکی بعضی نقاط شده با استفاده از نور فلش این سایه ها رو حذف بکنید.

Professional phone photography training4

روش پنجم: در عکس برداری خود زوم نکنید

سعی کن به هیج عنوان در عکس برداری با گوشی خود زوم نکنید زیرا زوم کردن سبب افت کیفیت عکس برداری شما می شود. اگر قصد دارید به سوژه نزدیک باشید با زوم کردن این فاصله رو جبران نکنید خودتان را به سوژه نزدیک بکنید این امر سبب ارتقا کیفیت عکس برداری و چاپ عکس شما می شود.

Professional phone photography training5

روش ششم: از سورژه خود در زوایای مختلف عکس بگیرید

سعی کنید در عکس برداری از زوایای مختلف عکس برداری بکنید همین زوایای مختلف باعث می شود شما به یک زاویه برسید که نهایت دید و جذابیت را داشته باشد. عکس برداری از پایین از بالا از بین یک شی و بسیار موارد دیگر که به خلاقیت شما بشدت بستگی دارد.

یک حسنی که در چاپ عکس دیجیتال وجود دارد این است که شما به هیچ عنوان محدودیت عکس برداری ندارید و براحتی می توانید از زوایای مختلف عکس برداری بکنید تا به یک عکس در یک زاویه مطلوب برسید. و سپس یک چاپ شاسی زیبا داشته باشید.

مثلا در عکس پایین کاملا گویا هستش که این مرد یک کوه نورد می باشد که در یک ارتفاع بسیار بالایی رسیده و حس فتح قله را دارد.

Professional phone photography training6

روش هفتم: تنظیمات نور دوربین خودتان را در حالت دستی قرار بدهید

سعی کنید در بعضی مواقع تاریک و یا خیلی روشن از تنطیمات دستی تنظیم نور خود موبایل استفاده بکنید زیرا این تنظیمات دستی سبب می شود که زیادی نور یا کمبود نور را بصورت دستی کنترل بکنید که این هوش مصنوعی در این گوشی ها شاید بخوبی نتواند این کار را انجام بدهد.

Professional phone photography training7

روش هشتم:  از حالت پانورامای گوشی خود استفاده بکنید

خیلی از عکس ها در یک زاویه دوربین قرار نمی گیرد و به اصطلاح محدود به لنز دوربین نمی شود به این خاطر در این شرایط از قابلیت پانورامای دوربین خود استفاده بکنید.

این قابلیت سبب وسعت دید در یک زاویه به شما می دهد و تمام زیبایی های یک منطقه را در اختیار شما قرار می دهد.

Professional phone photography training8

روش نهم: با امکانات گوشی خود عکس ها را ویرایش بکنید

در حال حاضر بسیاری از گوشی ها دارای قابلیت ویرایش عکس های مختلف می باشد. این قابلیت به جایی رسیده که بسیاری از مزایای نرم افزار های گرافیکی پیشرفته نظیر فتوشاپ را دارا می باشد و لذا استفاده از این قابلیت ها سبب می شود شما خیلی از ضعف ها در عکس برداری را جبران بکنید.

و به اصطلاح از ویرایش ها نترسید و تا جایی که می توانید این ویرایش ها را برروی عکس خود استفاده بکنید.

Professional phone photography training9

روش دهم: از یک سوم عکس استفاده بکنید

برای عکس برداری سعی کنید سوژه را وسط در وسط محیط عکس برداری خود قرار ندهید طوری عکس برداری بکنید که دو سوم محیط دید داشته باشد و از ظرفیت های پشت تصویر خود نهایت استفاده ببرید.

Professional phone photography-training10

ما سعی کردیم در این مقاله آموزش عکاسی حرفه ای با گوشی را به شما آموزش بدهیم و امیدوار هستیم این مقاله آموزش عکاسی حرفه ای با گوشی برای شما مفید بود باشد و بتوانید چاپ عکس فوری و یا یک چاپ عکس روی شاسی زیبا و ماندگار داشته باشید. رعایت این ۱۰ اصل سبب می شود هرباری که عکس برداری می کنید آن عکس شما ماندگار و زیبایی همیشگی داشته باشد و حتی نیازی نیست برروی عکس خود رتوشی انجام بدید و شما به راحتی می توانید چاپ عکس ارزان داشته باشید.

  • چاپ متین

اگر نیازمند طراحی کارت ویزیت عجله ای هستید و تخصصی در نرم افزارهای سخت گرافیکی ندارید ولی دوست دارید خودتان کارت ویزیت خودتان را طراحی کنید می توانید با استفاده از نرم افزارها ساده ورد یک کارت ویزیت بسیار حرفه و زیبایی رو ایجاد کنید. شما کافی لوگوی کسب و کار خودتان را داشته باشید تا با جایگزاری کردن در ورد به راحتی بتوانید یک طراحی کارت ویزیت با ورد را داشته باشید. شما می توانید از سمپل های موجود در ورد برای کارت ویزیت خودتان نیز استفاده کنید.

شما به دو صورت می توانید طراحی کارت ویزیت با ورد داشته باشید یکی به روش نمونه های آماده در ورد و دیگری با استفاده از Table های موجود در ورد نیز کارت ویزیت خودتان را نیز طراحی کنید.

امیداوار هستیم شما بتوانید با استفاده از این چند گام ساده یک کارت ویزیت بسیار حرفه ای و خارق العاده ای را ایجاد کنید به طوریکه قیمت چاپ کارت ویزیت برای شما بسیار ارزان تر تمام شود و همچنین هیچ کس باورش نشود شما طراحی کارت ویزیت با ورد داشته اید و این نکته هم هست طراحی بسیار خوب باعث چاپ کارت ویزیت خوب هم میشود.

این آموزش ها مطابق با 2016 Microsoft Word می باشد و در سایر نسخه ها ورد هم کاربرد دارد ولی ممکن است برخی از قسمت های آن جابجا شده باشد.

روش اول طراحی کارت ویزیت

مرحله اول

در قسمت بالای نرم افزار برروی گزینه File کلیک کنید و سپس برروی گزینه NEW کلیک کنید این کار باعث می شود شما یک فایل جدیدی رو باز کنید. این کار باعث می شود شما تعداد زیادی کارت ویزیت مشاهده کنید.

business card1

business card2

مرحله دوم

در پنجره باز شده در قسمت جستجو  business card templates  را سرچ کنید و طرح های رایگان مختلفی را مشاهده می کنید که شما می توانید برای کارت ویزیت های خودتان از آن استفاده کنید و سپس چاپ کارت ویزیت داشته باشید. شما می توانید با استفاده از این نمونه ها هم بصورت عمودی و هم بصورت افقی طرحی را انتخاب و سپس به چاپ برسانید.کافی است یکی از طرح ها را انتخاب کنید تا طرح دلخواه شما دانلود و به نمایش در بیاید.

business card3

business card4

مرحله سوم

شما می توانید لوگوی خودتان را در قسمتی که بصورت پیش فرض کارت ویزیت قرار دارد جایگزاری بکنید. همچنین شما می توانید تصویر پس زمینه و یا هزچیز دیگری را جایگزین طرح انتخابی پیش فرض بکنید.

هر موضوعی که باب میل شما هم نبود نیز به راحتی می توانید آن را تغییر بدهید. کافی است بر روی آن دوبار کلیک کنید و سپس یا آن را تایپ و یا تغییرش بدهید.

طراحی کارت ویزیت با ورد4

business card6

business card7

مرحله چهارم

در این مرحله پس از تکمیل طرحتون می توانید در سربرگ File برروی Print کلیک کرده و نسخه خودتان را پرینت و یا اینکه می توانید در سربرگ File برروی Save as کلیک کرده و فایل خودتان را به هر فرمتی که دوست دارید تغییر بدهید.

business card8

business card9

روش دوم طراحی کارت ویزیت

در این مرحله شما دیگری نیازی به طرح های محدود ورد ندارد و می توانید بصورت کاملا مستقل طرح خودتان را به راحتی طراحی کنید.

مرحله اول

در این مرحله در سربرگ Insert برروی گزینه Table کلیک کرده و جدولی  2 در 5 را انتخاب می کنید.

business card2-1

business card2-2

مرحله دوم

و در قسمت ستاره کنار پنجره باز شده کلیک راست بزنید و برروی گزینه Table Properties می زنید و سپس تنظیمات جدول را نیز می توانید در این قسمت تنظیم بفرمایید.

business card2-3

مرحله سوم

و در پنجره های باز شده نیز می توانید نوشته و عکس مورد نظرتون رو در آن پنجره ها وارد کنید.

business card2-4

در انتها شما نیز می توانید چاپ کارت ویزیت ارزان قیمت و یا چاپ کارت ویزیت فوری داشته باشید بدون کوچک ترین هزینه با سلیقه خودتان.

امیدوارهستیم مقاله طراحی کارت ویزیت با ورد برای شما مفید بوده باشد. اگر تمایل داشتید طراحی با فتوشاپ را آموزش ببینید می توانید مقاله طراحی تراکت با فتوشاپ را مطالعه بفرمایید.

  • چاپ متین

در دنیای که ما در آن زندگی میکنیم پر از نرم افزار های متنوع و پیچیده که برای هر کاری که ما قصد انجام آن را داشته باشیم ، نرم افزاری برای آن تعبیه شده است. کار با هریک از این نرم افزارها علاوه بر مزیتی که دارند باید مدت زیادی وقت خودمان را صرف یادگیری از این نرم افزارها بکنیم. بخصوص برای زمانی که ما قصد اجرای یک کار بسیار خاصی را نداریم، صرف وقت گذاشتن بر روی این نرم افزارها شاید از حوصله و توان ما خارج باشد لذا سعی می کنیم برای انجام کارهای پیش پا افتاده خود از یکسری نرم افزارهایی که تخصصی حداقلی و یا حداقل دید کلی نسبت به آنها داریم استفاده کنیم. یکی از این نرم افزارها که در بین مردم بسیار محبوب و کاربردی می باشد مجموعه نرم افزار های Microsoft office است که از بین مجموعه این نرم افزارها نرم افزار Word بسیار محبوب و کاربردی می باشد که بیشتر برای تایپ و نگارش بسیاری از متون از این نرم افزار استفاده می شود در حالیکه می توان از این نرم افزار به ظاهر ساده کارهای بسیار زیبا و خارق العاده ایی که چشم هر ببینیده ایی را به خودش جذب کند استفاده کنید. ما در مقالات متعددی به بخش هایی از توانمندی های این نرم نرم افزار اشارات مختصری کردیم که از جمله این مقالات ” طراحی سربرگ در ورد ” ” طراحی کارت ویزیت با ورد” می باشند. در حال حاضر ما قصد آن را داریم به گوشه ایی دیگری از ویژه گی های خارق العاده ای این نرم افزار اشاره بکنیم. شما می توانید با استفاده از امکانات مندرج در این نرم افزار طراحی پاکت نامه با ورد را داشته باشید که در نوبه خودش بسیار ساده ولی بسیار کاربردی برای افرادی که حوصله کار با نرم افزارهای پیچده و سخت گرافیکی ندارند و فقط شما کافی است با مطالعه مقاله طراحی پاکت نامه با ورد را تا انتها مطالعه بفرمایید تا به دستاوردهای بسیار ویژه ایی در کار با نرم افزار ورد برسید. شما با استفاده از این نرم افزار ها نیازی به هزینه کردن اضافی برای طراحی پاکت نامه خود ندارید و با انتخاب چاپخانه مناسب می توانید چاپ پاکت نامه فوری و بسیار زیبایی داشته باشید.اساس آموزش این مقاله مطابق با Word 2016 می باشد.

در نرم افزار ورد شما می توانید به چند طریق به طراحی و سپس چاپ پاکت نامه برسید که هر دو روش بسته به نیاز خودتان می توانید یکی را انتخاب کنید.

روش اول

روش اول بسیار ساده و کاربردی می باشد و هرکسی می تواند از این طریق چاپ پاکت نامه ارزان قیمت و زیبایی داشته باشد.

در این روش شما کافی است در سربرگ File برروی گزینه New کلیک کرده و سپس در کادر جستجوی بالا کلمه envelope را جستجو کنید.

envelope-1

envelope-2

شما می بینید با یک جستجوی ساده در این قسمت انواع مختلف از پاکت نامه را به راحتی مشاهده می کنید و با انتخاب یکی از پاکت نامه ها پنجره ایی برای شما باز می شود.

در پنجره باز شده برروی گزینه creat کلیک کرده (توجه داشته باشید باید سیستم شما به اینترنت متصل باشد).

envelope-3

پس از دانلود پاکت نامه مورد نظر شما از سرورهای Microsoft office پاکت نامه مورد نظر شما ظاهر می شود.

در پنجره ظاهر شده شما می توانید با تغییر نوشته ها و تصاویر، لوگو و یا هر نوشته ایی که مورد نظرتان است جایگزین نوشته های پاکت نامه دانلود شده بکنید.

طراحی پاکت نامه با-ورد

روش دوم

در روش دوم که بیشتر برای ارسال نامه توسط ایمیل بکار می رود ولی شما می توانید با استفاده از این امکانات یک پاکت نامه اختصاصی بسته با سایز و تصاویر دلخواه خود ایجاد کنید.

مرحله اول

در این مرحله شما کافی است برروی سربرگ Mailings در Microsoft office2016 کلیک کنید.

Envelopes-2-1

مرحله دوم

در این مرحله کافی است برروی گزینه Envelopes کلیک کنید.

Envelopes-2-2

مرحله سوم

در این مرحله در پنجره باز شده و در قسمت Delivery address می توانید آن آدرسی که قرار است ارسال بشود را نیز درج کنید.

Envelopes-2-3

مرحله پنجم

در این مرحله در قسمت option نیز شما به یکسری از تنظیمات پاکت نامه خود دسترسی پیدا می کنید که می توانید اندازه پاکت نامه ، نحوه قرارگیری نوشته ها و در قسمت  Printing option نیز می توانید نحوه قرارگیری پاکت نامه را مشخص بکنید.

Envelopes-2-4

مرحله ششم

سپس با زدن برروی گزینه Add to Document تغییرات نوشته های خودتان را مشاهده بکنید و یا با زدن برروی گزینه Print پاکت نامه خودتان را پرینت بگیرید.

Envelopes-2-5

Envelopes-2-6

امیدوار هستم با خوانده این مقاله مختصر ولی کاربردی در خصوص طراحی پاکت نامه با ورد نهایت استفاده و بهره را برده باشید. امیداور هستیم بتوانید شما در رسیدن به اهدافتان یاری کرده باشیم.

  • چاپ متین