مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مشخصات بلاگ
مرکز تخصصی چاپ متین
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

پوستر دیواری قطعاتی هستند که در کنار یکدیگر برروی دیوار و یا هر سطح عمودی چیده شده و کاغذ دیواری را می سازند. معمولا پوستر دیواری و یا کاغذ دیواری ها شامل هر دو عنصر متن و گرافیک می باشند. هرچند یک پوستر ممکن است فقط شامل متن و یا یک طرح گرافیکی باشد ولی در هر صورت چاپ کاغذ دیواری اختصاصی در هر دوحالت می تواند چشم نواز و جذاب باشد و دیوار و سطح شما را با دیگران کاملا از دیگران متمایز نماید. از پوستر های دیواری برای مقاصد گوناگونی از جمله تبلیغ یک برند، معرفی یک محصول و علی الخصوص زیبا سازی محیط با استفاده از آثار هنری مشهور و یا طرح های گرافیکی برای محیط های مسکونی و اداری تجاری استفاده می شود.

با پیشرفت روز افزون علم وصنعت چاپ در دنیا و با ظهور دستگاههای چاپ لارج فرمت امروزه این امکان برای ما بسیار سهل تر از گذشته شده که بتوانیم دقیقا و تماما نیاز خود را متناسب با مد و شرایط دوران پیاده سازی و اجرا کنیم و طبیعتا هزینه ی بسیار کمتری را متقبل شویم. امروزه چاپ کاغذ دیواری اختصاصی از جمله چاپ های پرمصرف بازار دنیا محسوب شده و دستگاه های این علم و همچنین جوهر های اکوسالونت این تکنولوژی جز صنعت های بروز و البته گران قیمت دنیا به حساب می آید و همین امر سبب شده که دستگاه های چاپ پوستر دیواری اختصاصی در کشور عزیزمان ایران محدود باشد و برخی از دوستان به دلیل هزینه های بالای این دستگاه اقدام به تغییر کاربری سایر دستگاه ها می زنند که طبیعتا نتیجه مطلوب ندارند و با شکست مواجه میشود

برای زیبا شدن خانه و یا محل کار، کاغد دیواری علی الخصوص چاپ کاغذ دیواری اختصاصی یکی از بهترین روش هاست. مسلما از ویژگی های کاغذ دیواری تنوع رنگی و نداشتن مشکلات رنگ است، که به راحتی می توانید با وسایل منزلتان ست شود.

لیست قیمت کاغذ دیواری

قیمت های ارائه شده در پایین بر حسب متر مربع می باشد و این لیست قیمت برای ۴ جنس کاغذ دیواری و به تومان می باشد.

جنس کلیه کاغذ ها به تحقیق مجموعه برروی بهترین متریال می باشند و از لحاظ ماندگاری فوق العاده و کاملا قابل شستشو می باشند.

کلیه چاپ ها کاغذ دیواری این مرکز به وسیله دستگاه های ژاپنی اکوسالونت و با بالاترین کیفیت انجام میشود.

 

جنس کاغذ دیواری

چاپ کاغذ دیواری اختصاصی در حال حاضر در این مجموعه برروی ۴ جنس متفاوت کاغذ بافت دار :

  • کاغذ دیواری جنس چرم
  • کاغذ دیواری جنس ماسه ای
  • کاغذ دیواری جنس پوشالی
  • کاغذ دیواری جنس اکلیلی

با عرض رول ۱۱۰ سانت انجام می شود که در آزمایش های اختصاصی مجموعه بالاترین ماندگاری و زنده ترین رنگ ها را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.(H5)

جنس کلیه کاغذ های دیواری ترک می باشند و به دلیل کیفیت پایین و ماندگاری ضعیف سایر برند در این مجموعه از آنها استفاده نمیشود.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد چاپ کاغذ دیواری های این مجموعه قابل شستشو بودن آنها می باشد که می بایست حتما در هنگام خرید به این نکته توجه ویژه شود.

چاپ کاغذ دیواری اختصاصی ۳ بعدی از خدمات منحصر به فرد و ویژه این مجموعه میباشد. امروزه نه فقط در کشور عزیزمان بلکه در دنیا گرایش به سمت چاپ پوستر دیواری سه بعدی با سرعت فزاینده ای رو به افزایش است. تنها ویژگی ای که یک طرح را در نگاه مخاطب ۳ بعدی می کند سایه هایی است که ایجاد می شود و دقیقا همین سایه هستند که به ما حس بُعد می دهند. و یکی از سختترین قسمت های چاپ کاغذ دیواری اختصاصی سه بعدی ، چاپ سایه های (کم رنگ و توسی) آنهاست و این امر دقیقا همان وجه تمایزی است که کیفیت دستگاه های چاپ را با یکدیگر نمایان می کند. همین امر و موارد مشابه است که تفاوت قیمت های در بازار را مشخص میکند. (H5)

  • چاپ متین

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  چاپ متین یک شرکت استارتاپی و فعال که چندین سال است بطور رسمی و بصورت جدی پا به عرضه خدمات آنلاین چاپ گذاشته است. و در این سال ها تمام سعی و تلاش خود را در جهت بهبود رضایت مشتری و همچنین توسعه کسب کار خود پرداخت است.

گروه تخصصی خدمات آنلاین چاپ متین در این سال ها تواسته است با بهره گیری از بروز ترین و مجهز ترین دستگاه ها و ماشین آلات روز دنیا پا به عرصه انواع خدمات آنلاین چاپ بگذارد.

کارشناسان و موسسان حاضر در چاپ متین نبود یک سایت قوی و بروز در عرضه خدمات چاپ را در کشور احساس کردند و همین امر سبب شد که با استفاده از یک تیم فعال در امر آی تی و کدنویسی شروع به راه اندازی یک سایت قوی و بروز با بهترین امکانات بکنند. خلاها و نیازهایی که در این بازار چاپ وجود داشت باعث شد تیم پشتیبانی سایت چاپ متین در جهت رفع این نیازهای بازار شروع به راه اندازی یک سایت قوی و با کیفیت در تراز جهانی انجام بدهند.

چگونه چاپ متین توانست رضایت مشتریان خود را جلب بکند

مهم ترین ضعف در بازار چاپ نبود همه امکانات چاپی در بخش های مختلف چاپ مانند خدمات چاپ افست ، چاپ دیجیتال و چاپ سابلیمیشن و سایر خدمات جانبی چاپی که همه این خدمات در قالب یک مجموعه چاپی کامل و جامع که مشتری به راحتی انواع خدمات چاپی خودش را در شکل و نوع مختلف به صورت یکجا و در قالب یک شرکت ارائه بدهد در گذشته وجود نداشت.

نبود تنوع بالای محصولات و انجام دادن همه این خدمات چاپی بدون واسطه ما را در چاپ متین بر این کار وا داشت که دست به راه اندازی یک شرکت استارتاپی در این حوزه بکنیم.

اهمیت دیگری که چاپ متین در مقایسه با سایر شرکت های چاپی در این عرصه دارد تخصصی بودن همه فعالیت های ما در این عرضه است به گونه ای که شما با ورود به هر حوزه به دنیایی تخصصی در اون بخش وارد می شوید. برای مثال اگر قصد چاپ کارت ویزیت دارید با ورود به صفحه کارت ویزیت می بینید که تنوع بسیار زیادی در این بخش از ارزان قیمت ترین نوع کارت ویزیت تا کارت ویزیت های مدیریتی گران قیمت نیز در این صفحه بهمراه فایل های طراحی و نمونه تصاویر وجود دارد. که هر فردی با مراجعه به این صفحات به راحتی می تواند یکی از انواع این کارت ویزیت ها را در شکل و اندازه های مختلف انتخاب و سپس درخواست چاپ خودش را بدهد.

در سایر حوزه های افست مثل تراکت در سایز و کاغذهای متنوعی از تحریر در وزن های مختلف تا گلاسه در گرماژهای مختلف تا کرافت و کاغذهای صدفی سعی کردیم یک تنوع بسیار بالایی در این بخش ارائه بدهیم. که بخش چاپ بروشور هم به طبع از تراکت نیز این تنوع محصولات و کاغذها در خود جای داده است.

در حوزه های سربرگ و پاکت هم به همین ترتیب سعی کردیم در جنس های و حتی در بخش پاکت در قالب های متنوع در سایز و اندازه های مختلف این بخش را توسعه و راه اندازی بکنیم.

در بخش چاپ لیبل سعی بر این شد که در شکل و اندازه و جنس های مختلف و زمان های تحویل متنوع شروع به راه اندازی این بخش بکنیم که بخش لیبل به سبب اهمیت و کاربرد بسیار زیادی که دارد سعی کردیم با دقت و نظارت بسیار زیادی این بخش را راه اندازی بکنیم

در حوزه چاپ فاکتور هم مانند سایر بخش های چاپی تمرکز اصلی خودمان را به سایز فاکتورها جمع کردیم و به دنبال راه اندازی یک صفحه چاپ فاکتوری که انواع سایز و طرح هایی را در خود جا بدهد دادیم.

در بخش افست یکسری چاپ های فصلی و اختصاصی وجود دارد که این بخش ها شامل چاپ تقویم و چاپ سررسید است که چاپ تقویم شامل تقویم های رومیزی و دیواری و جیبی است که هر ساله انتهای سال این بخش هم نیز بطور کامل و مفصل شروع به فعالیت می کند.

در بخش های دیجتالی تمرکز اصلی خودمان را به چاپ عکس و چاپ عکس روی شاسی انجام دادیم. که در این بخش به دنبال راه اندازی سامانه چاپ عکس با کیفیت و با قیمت مناسب شدیم. سعی کردیم چاپ عکس را یک تنوع سایز و جنس بدهیم و به طبع آن در بخش شاسی به ضخامت های آن تنوعی بدهیم. یکسری شاسی های مکعبی و پازلی هم نیز برای جذاب تر شدن این بخش سعی کردیم در صفحه چاپ عکس روی شاسی اعمال بکنیم.

در بخش لارج فرمت به دنبال این هستیم که فقط با انجام دادن چاپ بنر خدمات خودمان را مختصر نکنیم و به دنبال توسعه هر چه بیشتر این بخش رفتیم و پس از راه اندازی چاپ بنر شروع به راه اندازی چاپ پوستر دیواری با طرح و شکل و اندازه دلخواه کردیم. که مشتری به راحتی هر طرح و شکلی و اندازه ای که علاقه مند و دوست داشته باشد به راحتی می تواند در خواست چاپ با بالاترین کیفیت بدهد. البته یکسری کمبود هایی در بخش های لارج فرمت وجود دارد که شرکت سعی بر راه اندازی سایر بخش هایی مانند چاپ استیکر و یا چاپ مش است که ان شاالله در آینده ای نزدیک این بخش هم نیز شروع به فعالیت می کند.

در بخش چاپ سابلیمیشن سعی کردیم بطور تخصصی و جامع تر در این بخش با بهره گیری از  کارشناسان با تجربه ای که داشتیم ورود بکنیم. در بخش سابلیمیشن سعی کردیم تحول عظیم و بنیادی انجام بدهیم اولین تحولی که سعی کردیم در این بخش انجام بدهیم تحول محصولات در عین تحول خدمات چاپ انجام بدهیم که این تحول سعی بر این شد در همه بخش های سابلیمیشن اتفاق بیافتد از جمله در چاپ تیشرت ، چاپ سویشرت ، چاپ لیوان ، چاپ کلاه ، چاپ پازل ، چاپ پدموس و چاپ شال که هر یک از این موارد با انواع محصولات در بخش ها مختلف شروع به راه اندازی آن بکنیم.

چگونه چاپ متین توانست رضایت مشتریان خود را جلب بکند

همه این ها بخش های اصلی انواع خدمات گروه تخصصی چاپ متین است که سعی کردیم با استفاده از نیروهای جوان و متخصص در این امر شروع به راه اندازی یک مجموعه حرفه در امر چاپ بپردازیم و هدف اصلی خودمان را جلب رضایت مشتری ارائه انواع خدمات چاپ با بالاترین کیفیت و با قیمت مناسب بکنیم.

راه‌های ارتباطی با مجموعه چاپ متین

ما همواره در مجموعه چاپ متین تلاش خود را بر این داشته‌ایم که بهترین پاسخگویی و کارشناسانه را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهیم از همین رو خط ویژه زیر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

برای ارائه سفارشات می‌توانید با شماره تماس ۷۷۶۲۴۲۰۲-۰۲۱ (10 خط ویژه) و یا به وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه نمایید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر دریافت انتقاد و پیشنهادات در حوزه خدمات چاپ متین می‌باشیم.

  • چاپ متین

در ادامه سلسله مراتب آموزش های چاپ متین سعی کردیم این بار طراحی فاکتور با ورد را به شما آموزش بدهیم.

ما آموزش های متعددی همچون آموزش طراحی تراکت با ورد ، طراحی بروشور با ورد ، طراحی کارت ویزیت با ورد و طراحی سربرگ در ورد را به شما بیان بکنیم و در هر یک از این مقالات به یکسری از توانمندی های نرم افزار ورد اشاره کردیم و به راحتی با مطالعات هر یک از این مقالات می توانید توانمندی خودتان را در کار با نرم افزار WORD بالا ببرید.

نرم افزار ورد به دلیل ساده گی و شناخت عمومی افراد از این نرم افزار استفاده از این نرم افزار بسیار آسان و قابل انجام می باشد و به راحتی افراد می توانند هر شکلی در هر قالبی را با این نرم افزار طراحی بکنند. که دیگر نیازی به هزینه ای بابت طراحی نداشته باشد. شما می توانید بسیاری از خدمات طراحی خود که بعدها قصد چاپ آن را داشته باشید با استفاده از این نرم افزار به سرانجام برسانید برای مثال اگر قصد چاپ فاکتور را داشته باشید شما می توانید براساس این آموزش ها یک چاپ فاکتور فوری زیبا و شکیل داشته باشید.

ما سعی کردیم در سلسله مقالات آموزشی که توسط گروه طراحی چاپ متین ارائه شده است آموزش های گام به گام همراه با تصاویر برای شما دوستان بیان کرده باشیم. در مقاله طراحی فاکتور با ورد مانند سایر مقالات سعی بر آن شده که آموزش بصورت گام به گام همراه با یکسری توضیحات و تصاویر مطالبی را برای شما بیان کرده باشیم این آموزش براساس نرم افزار Microsoft Word 2016 می باشد که استفاده از سایر نسخه های ماکروسافت هیچ تفاوتی با نسخه های قبل و بعد آن ندارد و ما سعی میکنیم از ابزارهایی استفاده بکنیم که در نسخه های قبل و بعد آن وجود داشته باشد تنها تفاوت آن ممکنه است محل قرار گیری آن ابزار در برخی نسخه های نرم افزار باشد.

رعایت یکسری نکات اولیه

شما باید قبل از طراحی یکسری نکاتی را رعایت بکنید که یک طراحی حرفه و متناسب با نیاز خودتان انجام بدهید.

نکته اول: سایز مورد نیاز خودتان را قبل از طراحی در برگه ورد باید تنظیم بکنید.

نکته دوم: با استفاده از یک کاغذ و قلم طرح اولیه ای که تمایل دارید آماده سازی بکنید را ترسیم و با استفاده از آن طرح اولیه اقدام به طراحی با استفاده از این نرم افزار بکنید.

نکته سوم: یکسری توضیحات در خصوص ابزارهایی که در نرم افزار های ورد هست و قبلا در آموزش های گذشته به آن بطور کامل اشاره و توضیحات آن ارائه شده است بصورت مختصر از کنار آن می گذریم و شما به راحتی می توانید با مطالعه سایر مقالات به آشنایی کلی به برخی از آن ابزارها برسید

آموزش طراحی فاکتور با ورد به صورت گام به گام و به دو روش آموزش از ابتدا و آموزش با استفاده از الگوهای آماده خود نرم افزار ورد می باشد که در آموزش ما به این دو روش بطور کامل و مفصل اشاره میکنیم. نکته آخر باید شما مشخص بکنید قصد دارید طراحی فاکتور خودتان یکسری توضیحات بالای جدول و سپس جدول ترسیم بشود و یا اینکه کلا توضیحات مندرج همچون آدرس و مشخصات سازمانی خودتان همه و همه در قالب جدول کشی و همه توضیحات درون آن جدول کشی باشد.

روش اول (طراحی از ابتدا)

گام اول

در این مرحله ابتدا کافی است سایز دلخواهی که قصد دارید فاکتور خودتان را طراحی بکنید را مشخص بکنید.

برای این کار از سربرگ Layout در زیر مجموعه Page Layuot برروی Size کلیک کرده و در پنجره باز شده اگر سایز دلخواه شما در لیست باز شده وجود نداشت می توانید در انتهای لیست برروی More Paper Size کلیک کرده و در پنجره باز شده در سربرگ PaPer اندازه دلخواه خودتان را براساس سانتی متر تنظیم بکنید. توجه داشته باشید که سیستم کامپیوتر و نرم افزار خودتان برروی CM تنظیم شده باشد.

ما برای طراحی فاکتور خود قصد داریم یک فاکتور با سایز A4 یعنی ابعاد ۲۱ در ۲۹٫۷ می باشد تنظیم بکنیم.

Invoice design with Word 1

گام دوم

درج لوگو و ایجاد یکسری نوشته های مرتبط با سازمان شما می باشد که باید برروی فاکتور خود ایجاد بکنید. برای درج لوگو برروی فاکتور خود کافی است در سربرگ Insert برروی Pictures کلیک کرده و از بین تصاویر ذخیره شده در رایانه خود لوگوی سازمانی مورد نظر خودتان را انتخاب بکنید.

Invoice design with Word2

گام سوم

برای جابجا کردن لوگو شما باید در سربرگ Format رفته و سپس در قسمت Wrap Text کلیک کرده و سپس برروی حالت Square قرار می دهید و در این قسمت Position محل قرار گیری تصویر خودتان را برروی برگه خود تنظیم می کنید.

Invoice design with Word3

گام چهارم

در این مرحله شما می توانید میزان کیفیت و وضوح رنگی و تیره گی و روشنی تصویر خودتان را براساس نیاز خودتان تنظیم بکنید برای این کار کافی است

گام پنجم

در این قسمت شما می توانید به چند روش متن و نوشته های مورد نیاز خودتان را در فاکتور درج بکنید. توصیه ما استفاده از روش Text Box می باشد زیرا شما می توانید نوشته های خودتان را در هرجا و مکانی جابجا و تنظیم بکنید برای این کار کافی است از نوار ابزار بالا برروی Insert و سپس در زیر مجموعه Text بررروی Text Box زده و در پنجره باز شده یکی را براساس دلخواه انتخاب میکنیم و این Text Box باز شده برروی صفحه به راحتی میتوانیم در هر جای صفحه به حرکت در بیاوریم و نوشته دلخواه خودمان را داخل آن بنویسیم و هر جای تصویر که نیاز شد به حرکت در بیاوریم.

Invoice design with Word4

گام ششم

برای تنظیم نوشته های مندرج در Text Box کافی است یکبار برروی آن کلیک کرده و سپس در نوار ابزار بالا برروی Format کلیک کرده در این نوار ابزار شما به راحتی میتوایند رنگ پس زمینه و حتی حذف پس زمینه با استفاده از ابزارهای موجود تنظیم بکنید. انتخاب فونت و سایز فونت هم نیز در سربرگ Home به راحتی می توانید این تغییرات را اعمال بکنید.

Invoice design with Word5

گام هفتم

در این قصد ایجاد جدول کشی براساس نیاز خودمان داریم. به چندین روش می توانید این جدول کشی رو انجام بدهید. روش اول با استفاده از سلول های بصورت پیش فرض ورد و روش دیگر بصورت دستی می توانید این میزان را ترسیم بکنید. برای این کار شما کافی است در سربرگ Insert برروی Table کلیک کرده در پنجره باز شده می توانید از خونه های پیش فرض تعداد دلخواه خودتان را انتخاب بکنید و یا در قسمت Insert Table کلیلک بکنید و در پنجره باز شده میزان ستون و ردیف جدول خودتان را مشخص بکنید.

Invoice design with Word7Invoice design with Word7.1

گام هشتم

در این مرحله شما می توانید با گزنیه ای که در بالای سمت راست جدول خودتان وجود دارد جدول خودتان را در هر قسمتی که بخواهید جابجا و در محل مناسب قرار بدهید.

Invoice design with Word8

گام نهم

در این مرحله می توانید به جدول ترسیم شده خودتان خط را اضافه و یا کسر بکنید. برای این کار کافی است ابتدا کل جدول را انتخاب بکنید و در سربرگ Layout در زیر مجموعه Draw به هر قسمتی از جدول که بخواهید خطی را اضافه یا کسر بکنید.

Invoice design with Word9

گام ده ام

در این مرحله شما می توانید بعضی از ستون ها و یا ردیف های جدول خودتان را بزرگ یا کوچک بکنید برای این کار کافی است موس خودتان را برروی خطوط ترسیم شده قرار بدهید حالت موس تغییر می کند و سپس به راحتی می توانید ستون های را به بالا و یا پایین و یا راست و چپ تغییر بدهید.

Invoice design with Word10

گام یازدهم

در این مرحله شما می توانید نحوه قرارگیری نوشته ها را تنظیم بکنید برای این کار کافی است ابتدا رو جدول کلیلک بکنید و در سربرگ layout و در زیر مجموعه Alignment محل قرار گیری نوشته های خودتان را ترسیم بکنید.

Invoice design with Word11

گام دوازده ام

در این مرحله شما می توانید از قالب های پیش فرض جدول کشی نرم افزار Word طراحی زیبایی را به فاکتور خود بدهید برای این کار کافی است ابتدا برروی جدول کلیک کرده و از سربرگ Design در زیر مجموعه Table Styles به جدول خود رنگ و شکل خاص و زیبایی بدهید.

در قسمت Design یکسری تنظیمات دیگری هست که شما براساس نیاز خودتان می توانید جدول کشی زیبایی برای خود ایجاد بکنید.

Invoice design with Word12

روش دوم (با استفاده از طرح های خود نرم افزار)

گام اول

در این روش شما می توانید با استفاده از نمونه ها و طرح های آماده نرم افزار Word یکی را به دلخواه و براساس نیاز خودتان یکی انتخاب بکنید. برای این کار کافی است در سربرگ File برروی New کلیک کرده و در پنجره باز شده نوشته انگلیسی فاکتور یعنی Invoice را در قسمت جستجوی نرم افزار وارد نمایید. توجه داشته باشید حتما سیستم شما به اینترنت متصل باشد زیرا برای جستجو حتما نیاز به اینترنت می باشد.

Invoice design with Word2.1

گام دوم

در این مرحله کافی است شما نوشته ها و تصاویر پیش فرض را براساس نیاز خود تغییر بدهید و نیازی نیست از ابتدا شروع به جدول کشی و یا طراحی بکنید. کافی است شما نوشته و متن و تصاویر را براساس نیاز خود تغییر بدهید.

گام سوم

در این مرحله شما با استفاده از ابزارهایی که در سربرگ Layout در زیر مجموعه Draw وجود دارد می توانید به جدول های پیش فرض خطی را اضافه یا کسر بکنید.

Invoice design with Word2.3

ما سعی کردیم در این مقاله طراحی فاکتور با ورد بطور کامل و گام به گام مطالب را بیان کرده باشیم و آموزش طراحی فاکتور با WORD برای شما مفید بوده باشد و امیدوار هستیم در مقالات آینده طراحی فاکتور با فتوشاپ را برای شما بیان بکنیم. این آموزش از سلسه آموزش های چاپ متین می باشد که امیدوار هستیم در مقالات آینده به نکات بیشتری از کار با نرم افزارهای مختلف برای شما بیان کرده باشیم.

  • چاپ متین

بسیاری از دانشمندان طی یک تحقیقی بررسی کردن که میزان تاثیرات چاپ تراکت بر فروش به چه میزانی می تواند تاثیرگذار باشد. اثرات مثبت و منفی که می تواند چاپ تراکت های تبلیغاتی بر میزان اثرگذاری بر مشتری می تواند باشد را بررسی کردند. آیا پرداخت مقداری هزینه و اقدام به چاپ تراکت به چه میزان می تواند بر آن شرکت و یا آن کسب کار تاثیرگذار باشد.

در مقاله تاثیرات چاپ تراکت بر میزان فروش ما سعی کردیم تمامی نکاتی که می تواند چاپ تراکت بر میزان فروش داشته باشد را بررسی کردیم و امیدوار هستیم در مقالات آینده به بررسی اقدامات لازم در جهت میزان اثرگذاری چاپ تراکت بر مخاطب در بیشترین حالت بررسی خواهیم کرد.

محققان به این نتیجه رسیدن که سرمایه گذاری که شما در رسانه های اجتماعی و رادیو تلویزیون میکنید باید براساس یک قاعده و منطقی باشد که آیا پرداخت این میزان هزینه برای سازمان و نهاد شما مقرون به صرفه می باشد یا نه

این مطالعه به بررسی میزان ارتباطات مشتریان با شما بصورت آنلاین و آفلاین در بر میگیرد.

آگهی های اینترنتی منجر به رفتار خرید مخاطبین شما در لحظه می شود و این نوع رفتار بیشتر برای سازمان ها و نهادهای بزرگ همچون بانک به صرفه و منطقی می باشد و این نهادها می توانند فقط در قالب تبلیغات آنلاین خدمات و کالاهای خود را تبلیغ بکنند. در صورتی که خرده فروشان که به دنبال کاهش هزینه ها و نتیجه ای به مراتب نزدیک به خدمات آنلاین هستند می توانند از طریق خدمات چاپی برای خدمات و فروش کالای خود تبلیغ بکنند.

 و این افراد به راحتی می توانند محدوده به محله و منطقه خودشان را که قرار است سرویس بدهند را تبلیغ بکنند.

بیشتر شرکت های تازه تاسیس و مغازه ها و رستوران هایی که تازه شروع به فعالیت کرده اند و قصد دارند افرادی که در آن محله و منطقه زندگی می کنند را جذب خود بکنند با این روش به راحتی می توانند با کمترین هزینه اکثر افراد حاضر در منطقه را به خود جلب بکنند.

در بخش خدمات آنلاین تمامی تمرکز شرکت های ارائه دهنده خدمات آنلاین به کسب درآمد و سرمایه خودشان می باشد و شما به عنوان سفارش دهنده هیچ دخل و تصرفی در این موضوع ندارید درحالیکه در خدمات چاپی شما زمان و مکان و محل توزیع تراکت تبلیغاتی خودتان را به راحتی می توانید مشخص بکنید.

البته شرکت ها و ارائه دهنده های خدمات خورد که می توانند بصورت گسترده خدمات و محصولات خودشان را توزیع و ارائه بدهند و در حال حاضر تازه شروع به فعالیت کرده اند بهتر است در کنار خدمات کاغذی به صورت موازی خدمات آنلاین هم برای تبلیغات خود در نظر بگیرند.

تحقیقات و نظرسنجی که بین بسیاری از مشتریان و مصرف کننده صورت گرفت در خصوص میزان اهمیت دادن به خدمات چاپی و آنلاین و میزان اعتماد سازی شما نسبت به هر دو مورد نشان داد که میزان اعتماد سازی نسبت به خدمات چاپی به نسبت بسیار زیادی بالاتر از تبلیغات آنلاین و بصورت مجازی می باشد زیرا پیگیری حقوقی و قضایی بصورت مجازی بسیار سخت و مشکل می باشد و فرار از مشکلات بصورت مجازی بسیار راحت تر از سفارشات بصورت حقیقی و حضوری می باشد.

میزان تاثیرگذاری تراکت تبلیغاتی بر مشتری

در تبلیغات چاپی اعتماد سازی و توجه بسیار راحت تر و سریع تر اتفاق می افتد زیرا اکثر تبلیغات کاغذی بصورت محلی می باشد و افراد محله با چشم خود وجود آن دفتر و یا آن کسب و کار را می بییند و نیازی به تحقیق و پرس و جو در این مورد نیست.

تحقیق در خصوص میزان اثرگذاری خدمات آنلاین نتایجی که به دست آمد متفاوت بود به گونه ای که یکسری ها معتقد بودند باز ممکن است میزان اثرگذاری تبلیغات چاپی به مراتب بیشتر از تبلیغات آنلاین می باشد زیرا تبلیغات چاپی معمولا با آدرس و مکانی همراه است و هرکسی به راحتی می تواند برای اطمینان به آن محل مراجعه بکند و نکاتی که توی تبلیغات چاپ ی خود می نویسید را از نزدیک مشاهده بکند.

تحقیق در خصوص میزان وسعت و پراکندگی میزان تبلیغات، به طبع اکثر افراد به تبلیغات آنلاین اشاره دارند زیرا شما با تبلیغات آنلاین می توانید خدمات خودتان را به یک محله و یا یک شهر بسنده نکنید و یک کشور را زیر پوشش خدمات خود قرار بدهید.

ولی این اتفاق اگر بخواین بصورت تراکتی انجام بدهید باید یک هزینه ای بسیار زیاد در این راه انجام بدهید و شاید اون میزان اثرگذاری را نداشته باشد.

در کل شما باید به این نکته توجه بکنید هدف از تبلیغات برای خدمات خود معطوف به یک منطقه و یا یک کشور می باشد. اگر شما این موضوع رو برای خودتان حل و فصل بکنید به راحتی می توانید مقرون به صرفه ترین و مناسب ترین روش تبلیغاتی را برای کسب و کار خودتان اعمال بکنید. در مقاله تاثیرات چاپ تراکت بر میزان فروش سعی کردیم این نکات را برای شما بیان کرده باشیم.

در نهایت این تصمیم باید با شما باشد که کدام روش را قصد دارید انتخاب بکنید. مهم ترین نکته در تبلیغات میزان اثرگذاری متناسب با هزینه ای که انجام میدهید دارد یا خیر. در تبلیغات همیشه باید این نکته را توجه بکنید به میزانی که هزینه می کنید برای شما سودآوری دارد یا خیر. ممکن است خدمات شما فقط می تواند معطوف به یک محله و یا یک منطقه باشد و شما شروع به فعالیت بصورت آنلاین بکنید و ممکن بسیار هزینه بکنید ولی وقتی نتوانید به تمامی نقاط سرویس دهی بکنید این هزینه ای که شما پراخت کردید اصلا برای شما مفید و سودمند نباشد و شاید شما با پرداخت یک دهم اون هزینه بصورت تبلیغات تراکتی همان بازخورد مثبت برای کسب و کار خود به دست بیاورید

در مقاله تاثیرات چاپ تراکت بر میزان فروش سعی کردیم تمامی نکاتی که می تواند یک تراکت تبلیغاتی برای کسب کار شما داشته باشد برای شما بیان کرده باشیم و همچنین اثراتی که چاپ ترکت تبلیغاتی برای شما کسب و کار شما می تواند داشته باشد در این مقاله میزان تاثیرگذاری تراکت تبلیغاتی بر مشتری بطور کامل بیان شد و امیدواریم با مطالعه این مقاله توانسته باشید به یک جمع بندی مفیدی در این باره برسید.

  • چاپ متین

پوستر دیواری یک کالا لوکس و تزئینی محسوب می شود. ولی توجه و استفاده از آن مثل بسیاری از کالاهای لوکس و تزئینی هزینه ای بسیار بالایی برای مصرف کننده نخواهد داشت.

چاپ کاغذ دیواری های سفارشی یکی از سنتی ترین اشکال طراحی داخلی ساختمان محسوب می شود. می توان از کاغذ دیواری برای پوشش هر سطحی از فضا استفاده کرد تا جلوه و زیبایی بسیار خاصی به آن فضا ببخشد. چاپ پوستر دیواری می تواند یک محیط را  زنده و پویا بکند. چاپ پوستر دیواری به راحتی می تواند فضاهایی را که با هزینه های زیاد باید اصلاح و ترمیم بشود با یک هزینه بسیار کم زیبا و خاص بشود. همه ما در محل زندگی و محیط کارمان یکسری فضاهای خاص و در معرض دید داریم که ممکن است به ذهن ما خطور نکند که ما این فضاها را به چه شکل و ترکیبی تزئین بکنیم. اما شما به راحتی می توانید با یک هزینه کم نسبت به سایر بخش های تزئینی یک محیط ساده و بی آلایش را به یک محیط زنده و زیبا و خاص تبدیل بکنید.

یکسری فضاهایی هم در بعضی از محیط ها وجود دارد که شما فقط کی توانید از بخشی از آن فضاها استفاده بکنید. برای مثال یک دیواری وجود دارد ک یک مبل یا یک کالای ارزشی و گران قیمت و یا سک تابلو بسیار گران قیمت و با ارزشی وجود دارد که شما نمی توانید از آن تابلو صرف نظر بکنید و باید یک کالای تزئینی رو انتخاب بکنید که به تابلوی با ارزش شما آسیب نزند. شما می تونید از یکسری از طرح های پوستر دیواری خاص متناسب با محیط خودتان انتخاب بکنید به گونه ای که اصلا نیازی نباشد به دیوار یا تاقچه خودتان دست بزنید.

ما قصد داریم در این مقاله به بخشی از مزایای چاپ پوستر دیواری اشاره بکنیم چون اعتقاد داریم اگر قرار است کسی را برای انجام یک کاری متقاعد بکنید کافی است از مزایا و اهمیت های آن دیگران را آگاه بکنید تا دیگران از آن کالا و یا خدمات استفاده بکنند. مقاله مزایای چاپ پوستر دیواری به دنبال اجرا کردن این سیاست یعنی اعلام کاربردها چاپ پوستر دیواری می باشد. ما در این مقاله بطور گام به گام برای شما مطالبی را بیان میکنیم

  1. شما می توانید طرح های خودتان را در هر شکل و اندازه ای چاپ بکنید

شما می توانید طرح و شکل های مورد نظر خودتان را در هر اندازه و شکلی به چاپ برسانید. وقتی صحبت از پوسترهای سفارشی می شود اصلا در خصوص اندازه و شکل محدودیتی وجود نخواهد داشت. برای اهداف تبلیغاتی یا بازاریابی به راحتی می توانید در هر شکل و ابعادی یک طرحی را به چاپ برسانید. شما همچنین می توانید براساس نیاز خودتان نوع کاغذ بکار رفته در پوستر دیواری را انتخاب بکنید. برای مثال به راحتی می توانید از کاغذ های مات و یا براق و یا چرمی و یا بافت دار متناسب با سلیقه ای خودتان یک مدل کاغذ را انتخاب بکنید.

  1. نصب در هر جا و مکان

بسته به اندازه پوستر و مکان مورد استفاده می توانید تصمیم بگیرید که کجا می خواهید آن را قرار دهید یا اینکه بیشتر مردم آن طرح و کاغذ دیواری را می ببنند.به دلیل حمل نقل راحت و آسان به راحتی شما می توانید پوستر دیواری خودتان را جابجا بکنید. کافی است شما ابعادی که می خواهید کاغذ دیواری خودتان را نصب بکنید اندازه بگیرد و یک طرحی را متناسب با آن دیوار خودتان انتخاب و سپس نصب بکنید. شما می توانید در قالب چاپ بنر یک طرحی را در محیط بیرون محل کسب کار خودتان نیز استفاده بکنید.مهمترین نکته در مورد قرارگیری پوستر دیواری این است که مطمئن شوید آنها در نقاط کاملاً قابل مشاهده می باشند تا به شما کمک کنند تا حد ممکن در معرض دید قرار بگیرید.

  1. قیمت پوستر دیواری ارزان می باشد

پوسترهای سفارشی بسته به اندازه رنگ و جنس کاغذ می توانند از نظر قیمت گذاری متفاوت باشند. با این حال ، پوسترها هنوز یک کالاهای تزئینی ارزان قیمت می باشد ولی بازده بسیار بالایی در سرمایه گذاری دارد. دلیل اصلی آن رقابت و توسعه این صنعت در بازار ایران می باشد.

  1. پوستر دیواری ها همه کاره می باشند

پوسترها می توانند برای اهداف مختلف تبلیغاتی استفاده شوند. چه بخواهید یک رویداد را تبلیغ کنید ، چه اینکه بخواهید مردم در مورد شرکت شما اطلاعاتی کسب کنند و یا اینکه یک طبیعت و یا یک منظره ای را برای آرامش خود و اعضای خانواده تان می توانید یک پوستر دیواری نصب بکنید. وسترها می توانند توسط مشاغل بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار گیرند ، به راحتی در مکان های بیرونی یا داخلی قرار می گیرند و می توانند از آنها برای پیشبرد پیشنهادات موقت یا مداوم استفاده کنند.

  1. پوستر دیواری راه عالی برای آگاهی بخشی به دیگران می باشد

یک پوستر سفارشی می تواند به شما کمک کند تأثیر بصری فوری و فوق العاده ای را به مخاطبان خود بگذارید. علاوه بر این پوستر دیواری پیام شما را در معرض دید دیگران به راحتی قرار می دهد و هنگامی که در مناطق پر رفت و آمد قرار دارید، پوسترها به شما این امکان را می دهند به راحتی پیام خودتان را به دیگران منتقل بکنید. پوستر دیواری ها در بسیار مناطقی مثل رستوران ها کافی شاپ ها و مراکز خرید بسیار کاربرد و مصرف دارد.

  1. انتخاب طرح

مهم ترین و اصلی ترین مزایای چاپ پوستر دیواری اختصاصی قدرت انتخاب طرح و نقشه می باشد. شما در چاپ کاغذ دیواری سفارشی به راحتی هر طرح و هر نوشته و هر عکسی را می توانید انتخاب و متناسب با دیوار خودتان آن را چاپ بکنید. سایت های ایرانی و خارجی بسیار زیادی در مورد طرح های پوستر دیواری وجود دارد ک شما به راحتی می توانید با مراجعه به آن سایت ها از جمله سایت www.shutterstock.com به راحتی می توانید متناسب با هر تم و طرحی جستجو بزنید و طرحی که علاقه دارید را انتخاب و سپس چاپ بکنید. انتخاب طرح هم بسیار مهم می باشد سعی کنید در انتخاب طرح از چند نفر نظرخواهی بکنید زیرا پوستر دیواری قرار است روی دیوار برای یک مدت طولانی نصب و قرار بگیرد و همیشه باید جلو چشم شما باشد به همین خاطر سعی بکنید طرحی را انتخاب بکنید که به آن علاقه دارید و فکر میکنید با دیدن چندین بار آن اصلا خسته نمی شوید.

ما سعی کردیم در مقاله مزایای چاپ پوستر دیواری مهم ترین و اصلی ترین نکات لازم در اهمیت چاپ پوستر دیواری را برای شما بیان بکنیم و همچنین امیدوار هستیم با انتخاب یک شرکت با سابقه و با تجربه طرح چاپ ی خودتان را به آن بسپارید و در نهایت یک چاپ پوستر دیواری زیبا و شکیلی داشته باشید.

  • چاپ متین

کار طراحی و انجام دادن خدمات گرافیکی یک کار بسیار بزرگ و فراتر از ذهن می باشد. کار طراح این است که از شنیده ها و دیده ها یک داستان و یک طراحی را در ذهن خود ایجاد و براساس آن یک طراحی زیبا و خلاقانه ایجاد بکند.

شما به عنوان یک طراح می توانید یک داستان و یک ایده را بصورت خلاقانه و با رنگ و قلم های متناسب یک طراح گرافیکی ایجاد بکنید. نرم افزار های بسیار زیادی برای طراحی وجود دارد که مهم ترین آن نرم افزار نرم افزارهای فتوشاپ و کورل می باشد که نرم افزار های فتوشاپ براساس پیکسل هستش و نرم افزار کورل براساس برداری و خطی می باشد.

هر طرحی یک قطعه هنری جدید و منحصر به فرد است که در دنیا متولد می شود. شما هم این فرصت را دارید که خلاق باشید و سبک خود را انتخاب کنید. اصولی که باید در طراحی رعایت بکنید و اصول اساسی در زمینه طراحی گرافیک که باید رعایت بکنند رو سعی میکنیم در مقاله اصولی که باید در طراحی رعایت بکنید را اصلی ترین نکات رو برای شما بیان بکنیم.

به همین دلیل تلاش کردیم با بسیاری از طراحان گرافیک حرفه ای صحبت کنیم و از آنها پرسیدیم که باید طراحان چه نکاتی در زمینه طراحی گرافیک رعایت بکنند و چه چیزی را با همکاران خود در میان می گذارند.

پس از جمع آوری نظرات مختلف و اصول طراحی گرافیک ، لیستی از مهم ترین  نکته طراحی گرافیکی ارائه کردیم که می توانید در پروژه های طراحی فعلی و آینده خود پیاده سازی کنید.

شما به راحتی می توانید با رعایت این چند نکته اساسی و اصلی در همه طراحی های خود و حتی در طراحی های خدمات چاپ افست مثل کارت ویزیت ، سربرگ ، تراکت ، بروشور و … و همچنین در طراحی های سایز های بزرگ مثل بنر ، پوستر دیواری و … و همچنین در طراحی و روتوش عکس های خانوادگی خود می توانید از این روش ها استفاده و این نکات را پیاده سازی بکنید.

نکته اول: استفاده از فونت های محدود

متدوال ترین نکته ای که باید در طراحی خود رعایت بکنید و یک نکته متدوال و فراگیر بین اکثر طراحان این است که از فونت های مختلف در طراحی های خود استفاده بکنید اما در این کار اصلا اغراق و افراط نباید صورت بگیرد.

شما همیشه می خواهید اطمینان حاصل کنید که فونت های شما به خوبی با هم نسبت دارند و سعی می کنید تعداد فونت هایی را که استفاده می کنید به سه یا کمتر محدود کنید. با فونت هایی که قبلاً در نرم افزاری مختلف که با آن آشنا شده اید می توانید در طراحی های خود استفاده بکنید.

نکته دوم: سایز فونت ها را تنظیم بکنید

شما باید با فونت هایی که در طراحی خود بکار گرفته بودید بازی و سایز و اندازه های آن را تغییر بدهید. ارتفاع ، سایز و فاصله های بین فونت را تغییر بدهید که به یک اندازه و سایز عیده آل برسد. این نکته را باید بیشتر در طراحی کارت ویزیت رعایت بکنید.

شما باید اطمینان کسب بکنید که اندازه و سایز و فاصله فونت ها متناسب با طراحی شما می باشد و سعی بکنید تقارن بین نوشته شما و طراحی به خوبی رعایت شده باشد.

نکته سوم: بزرگ نمایی بکنید

به دنبال این باشید که در طراحی خود برخی نکات و مطالبی که احساس می کنید نیازمند بزرگنمایی هستند در طراحی خود آن را بزرگ و بولد کنید زیرا این بزرگ نمایی و تغییر سایز ها در یک طراحی یک جلوه بسیار زیبا و اثربخشی را به طراحی شما می دهد و نکاتی که علاقه دارید بیشتر دیده بشود با بزرگ نمایی این اتفاق برای آن در طراحی شما بوجود می آید. رعایت این اصول بخصوص در چاپ تراکت بسیار کاربرد دارد.

نکته چهارم: از رنگ های متضاد استفاده بکنید

این یک واقعیت در طبیعت ما انسان ها وجود دارد و آن علاقه مندی به چیزهای غیرمعقول و در تضاد می باشد. به همین دلیل استفاده از رنگ های متضاد در طراحی بسیار ضرروی و چشم نواز می باشد این تضاد رنگی در طراحی های متنوع بخصوص در طراحی چاپ عکس بسیار کاربرد دارد.

Principles that you must follow in design2

نکته پنجم: از فضای سفید استفاده بکنید

به قول معروف بعضی وقت ها برای انتقال پیام و بیان یک نکته نیازی به بزرگ نمایی و استفاده از رنگ ها نیست. وقتی شما از فضاهای سفید استفاده میکنید از گم شدن و به هرج و مرج رفتن پیام های شما در انواع رنگ ها و تصاویر جلوگیری میکند. به این خاطر سعی کنید بعضی از پیام ها را در قسمت های سفید بیان بکنید.

نکته ششم: به متن های خود ساختار خوبی بدهید

در هر نرم افزاری که کار طراحی خودتان را انجام میدهید سعی کنید از ابزارهای تراز بندی در طراحی خود رعایت بکنید این نکته را بیشتر در چاپ پوستر و چاپ سربرگ نیز استفاده بکنید. در طراحی متن و نوشته ها را به حداقل برسانید.

نکته هفتم: از نمادها استفاده بکنید

در طراحی به دنبال استفاده از نماد ها و آیکون ها مثل آیکون شماره تماس ، تلگرام ، اینستاگرام و …  به نحوه احسن استفاده بکنید. استفاده از این نمادها به طراحی شما زیبایی دوچندانی می بخشد

نکته هشتم: از پالت رنگی استفاده بکنید

در طراحی سعی کنید از پالت های رنگی و از یک طیف رنگی های جیغ و شاد استفاده بکنید تا دید هر ببیننده ای را به طراحی شما جلب بکند و زیبایی دو چندانی به طراحی شما ببخشد.اگر این طیف رنگی شما از ترکیب چند رنگ یا از یک رنگ شروع و به یک رنگ دیگر خاتمه بیابد زیبایی طراح شما بیشتر می کند.

Principles that you must follow in design1

نکته نهم: نسبت را رعایت بکنید

در طراحی خود نسبت تصاویر را رعایت بکنید. رعایت این سلسله مراتب در طراحی حتما باید رعایت بشود و باید به ببیندگان این القائات را بدهد که نسبت های این تصویر شما به درست طراحی شده بنابراین باید مطمئن باشید که طراحی شما منطقی و متناسب صورت گرفته است. این نکته بیشتر برای طراحی بنر و چاپ پوستر دیواری بسیار کاربرد دارد.

نکته دهم: حالت طراحی خودتان را مشخص بکنید.

قبل از طراحی باید از خودتان بپرسید این طراحی را که قرار است طراحی بکنید باید در چه سبک و روحیه ای باشد. لحن و حال هوای طراحی باید در چه سبکی تنظیم و مرتب بشود. عناصر متن و تصاویری که قرار است در طراحی خود استفاده بکنید باید از چه طیف رنگی و در چه حال هوایی باشد. قرار است یک طراحی تیره و ترسناک و یا یک طراحی پیام رسان و آگاهی بخش و یا یک طراحی الهام بخش و روحیه بخش انجام بدهید. رعایت این اصل مستلزم توجه به یکسری نکات قبل از طراحی می باشد.

Principles that you must follow in design3

ما در این مقاله به بخشی از اصولی که باید در طراحی رعایت بکنید اشاره کردیم و امیدوار هستیم این مقاله اصولی که باید در طراحی رعایت بکنید برای شما مفید و پر فایده باشد و با رعایت آن یک طراحی زیبا و به یادماندنی خلق بکنید.

  • چاپ متین