مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مشخصات بلاگ
مرکز تخصصی چاپ متین
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

۷ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

سبک های مختلفی در صنعت پوشاک برای اتیکت لباس وجود دارد و این تنوع سبک علاوه بر جذابیت که به لباس می بخشد باعث معروفیت و برند سازی لباس شما هم می شود. شرکت های معروف تولید پوشاک در دنیا سبک های مختلفی برای چاپ اتیکت لباس خود دارند و این اتیکت ها در قسمت های مختلف لباس به شکل های گوناگون قرار می گیرد. در مقاله انواع اتیکت لباس سعی کردیم انواع مدل هایی که شما می توانید بعنوان اتیکت لباس استفاده بکنید معرفی کردیم. این مقاله بیشتر بر روی انواع چاپ تک لباس کاغذی تمرکز دارد در صورتی سبک های مختلف بسیار زیادی درباره تگ لباس وجود دارد که ما به بخشی از آن را بطور مختصری اشاره میکنیم.

اتیکت لباس نه تنها هویت برند شما را نشان می دهد، بلکه به مشتریان بالقوه شما کمک می کند تا کیفیت کار شما را از سایر رقبا متمایز بکند.

علت اهمیت تک لباس

اتیکت لباس به عنوان پلی بین برند شما و مشتریان عمل می کنند. هنگامی که یک مشتری چاپ لباس ی را خریداری می کند، همیشه مشتاقانه منتظر دریافت اطلاعات و دستورالعمل های شیوه استفاده از لباس می باشد که در قالب یک تگ عرضه می شود. هر تولید کننده پوشاک یک برچسبی را انتخاب می کند که منحصر به سازمان خودش باشد. یک نکته بسیار با اهمیتی که در هنگام سفارش اتیکت لباس باید رعایت بکنید این است که با هویت سازمانی شما همخوانی داشته باشد.

اتیکت پوشاک را می‌توان با انواع جنس های مختلف تولید کرد تا دقیقا بر اساس نیاز مشتری شما بشود.

اتیکت پارچه ای

یکی از مرسوم ترین سبک اتیکت های لباس ، تگ های پارچه ای می باشد که معمولا این تگ ها بیشتر در پشت یقه و یا جدیدا در داخل تیشرت دوخته و همچنین این اتیکت ها بعنوان شناسنامه تیشرت بصورت چند ورقه ای عرضه می شود. تمام توضیحات و شرایط نگهداری تیشرت از جمله نوع شستشو ، الیاف پارچه در قالب این اتیکت عرضه می شود. اتیکت های پارچه ای مانند بسیاری از تگ های لباس از تنوع جنس ، طرح و سایز مختلف برخوردار است که ما در این مقاله انواع اتیکت لباس بیشتر تمرکز خودمان را برروی انواع چاپ اتیکت آویز کاغذی انجام داده ایم.

Types of clothing labels 1

اتیکت کاغذی

ما در چاپ متین سعی کردیم تگ لباس کاغذی در شکل و اندازه و جنس های مختلف عرضه بکنیم تا تولید کنندگان پوشاک در هر سبک و مدلی که بخواهند بتوانند به دلخواه یک موردی را انتخاب بکنند.

اتیکت آویز سلفون مات و یووی گنبدی

چاپ اتیکت آویز سلفون مات / یووی گنبدی جز پرفروش ترین محصولات اتیکت آویز می باشد. این نوع تگ ها دارای قالب های آماده ای می باشد که درون سایت چاپ در قسمت راهنمای طراحی اتیکت آویز می توانید فایل مورد نظر را دانلود و براساس آن طراحی را انجام بدهید. چاپ اتیکت آویز گنبدی به صورت افست فول رنگی انجام می شود و سپس با یک روکش سلفون مات و یا بدون روکش (یووی) تولید و چاپ می شود. این نوع اتیکت ها از کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم که یا باروکش سلفون مات و یا بدون روکش بصورت یووی تولید می شود و توصیه می شود برای چاپ این محصول از قالب های  طراحی استفاده شود. شما می توانید از لیبل های یووی بدون روکش برای مواردی که قصد دارید برروی لیبل خود با خودکار بنویسید استفاده و سفارش بدهید.

اتیکت آویز مدرن ( سلفون براق و یا مات )

چاپ اتیکت آویز سلفون مدرن که به ۲ صورت روکش سلفون مات و یا براق عرضه می شود این محصول نیز جز پر استقبال ترین خانواده اتیکت آویز مرکز تخصصی چاپ متین می باشد. سفارش این محصول امکان چاپ یکرو و هم دورو را نیز دارد. این تگ ها با پانچی که در بالای آن قرار دارد به راحتی می توانید بند آویز را از بالای آن رد بکنید و به محصول خود بچسبانید.قالب طراحی این محصول را نیز می تواند از داخل سایت دریافت بکنید و براساس آن طراحی بکنید.

Types of clothing labels 4

اتیکت آویز دایره ای ( براق / مات )

چاپ اتیکت آویز دایره ای یکی دیگر تگ های اختصاصی چاپ متین می باشد. این محصول در قطر 5 سانت و 4 سانت ارائه می شود. جنس بکار رفته در این اتیکت ها از یک گلاسه 300 گرم با روکش سلفون مات و یا براق عرضه می شود. ضخامت این کاغذ مشابه کارت ویزیت های سلفون مات و یا براق می باشد که به صورت افست فول رنگی چاپ و تولید می شود.این نوع تگ ها مانند اتیکت آویز مدرن امکان چاپ یکرو و دو رو را دارد.

Types of clothing labels 2

اتیکت آویز لمینت برجسته

چاپ اتیکت آویز لمینت برجسته یکی از زیباترین و خاص ترین اتیکت های موجود در بازار است که چاپ متین به لیست اتیکت های خود اضافه کرده است. چاپ این اتیکت آویز روی کاغذ مقوای ایندربرد ۳۰۰ گرم انجام می شود با روکش سلفون مات و سپس قسمت های دلخواه مشتری یووی برجسته و براق می شود. سایز این نوع اتیکت ها نسبت به سایر اتیکت ها در سایز و ابعاد بزرگتری عرضه می شود. و شما می توانید قالب طراحی این نوع اتیکت را نیز از سایت دانلود بفرمایید.

Types of clothing labels 3

اتیکت آویز لمینت برجسته طلاکوب

قطعا زیباترین و لوکس ترین اتیکت آویز چاپ متین ، چاپ اتیکت آویز لمینت برجسته طلاکوب می باشد. اتیکت آویز لمینت برجسته طلاکوب نیز مشابه لمینت برجسته روی مقوای ایندربرد ۳۰۰ گرم چاپ می شود که شما می توانید به دلخواه هر قسمتی را طلاکوب بکنید.تگ لمینت برجسته طلاکوب به صورت افست چاپ می شود و کلیه رنگ روی این محصول بسیار شفاف و درخشنده خواهد بود. چاپ اتیکت لمینت برجسته و لمینت برجسته طلاکوب در سایز ۱۱۲ میل در ۵۵ میل بصورت لبه های گرد تولید و چاپ می شود.

امیدوار هستم مقاله انواع اتیکت لباس برای شما مفید بوده باشد و به این نتیجه رسیده باشید که بهترین اتکیت روی لباس کدام است. تنوع تگ لباس در بازار بسیار زیاد می باشد و ما در مجتمع چاپ متین سعی کردیم تنوع زیادی به تگ های لباس بدهیم تا انتخاب راحتی داشته باشید.

  • چاپ متین

اگر به دنبال یک سبک زیبا و ساده و مقرون به صرفه می باشد شما می توانید طیفی از عکس های زیبا و جذابی که در سفر اتفاقات شیرین زندگی خود داشته اید بصورت عکس برروی دیوار اتاق خود بچسبانید به طوریکه این کار به شما یک حس کاشی طرح دار به شما می دهد. ما آموزش چیدمان اتاق‌ خواب قصد داریم راهکارهای مختلف و جذابی که شما می توانید اتاق خودتان را از سادگی خارج بکنید و به یک اتاق مدرن و شیک و قشنگ برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

چند روش برای مدرن سازی و زیبا سازی اتاق خودتان وجود دارد که ما در این مقاله آموزش چیدمان اتاق‌ خواب بصورت گام به گام برای شما بیان میکنیم و امیدوار هستیم برای شما مفید بوده باشد.

شرط اول برای داشتن یک اتاق زیبا و خاص و خارق العاده تمیز و مرتب بودن اتاق می باشد که شما باید حتما این را در الویت کارهای دیگر خود قرار بدهید. با چند دقیقه تمیزکاری در روز می‌توانید اتاق خواب خود را به یک اتاق خواب رویایی و ایده‌آل تبدیل کنید. از شلوغی بپرهیزید و هرگونه وسیله اضافی را که باعث بهم ریختگی و بی‌نظمی اتاق خواب شما می‌شود را از فضای اتاق خواب حذف کنید.

بروز رسانی اتاق با عکس

در این روش شما می توانید با چاپ عکس روی شاسی و یا چاپ عکس روی مگنت و یا حتی فقط چاپ عکس ساده و درج آن با پونز روی دیوار به راحتی می توانید با استفاده از این روش ساده اتاق خودتان را تزئین و زیبا بکنید. شما می توانید عکس ها را در سایز و ابعاد مختلف چاپ و روی دیوار خود نصب بکنید. یک کار جذاب دیگری شما می توانید انجام بدهید و آن این است که با تغییر هر فصل عکس ها روی دیوار رو تغییر و عوض بکنید. این هم به جذابیت هرچه بیشتر اتاق شما کمک می کند.

چگونه یک اتاق را در یک لحظه قشنگ بکنیم

از ایجاد طبقه در اتاق خود غافل نشوید

تزئین اتاق خواب با کمک شلف‌های دیواری و قفسه‌های چوبی ایده بسیار جذاب و کاربردی خواهد بود. از شلف‌های دیواری می‌توانید برای کتاب و تابلو عکس های تزئینی نیز استفاده کنید. کوچک بودن فضای اتاق‌خواب‌ها نیز باعث شده تا فضاهای قابل‌استفاده در این مکان به شدت کاهش یابد و افراد با کمبود فضا مواجه شوند. نصب شلف دیواری در کنج اتاق، کنار پنجره‌ها، فضای خالی بالای تخت و پشت درب اتاق‌خواب ایده بسیار کاربردی خواهد بود.

استفاده از کاغذ براق

شما می توانید با استفاده از چاپ عکس با کاغذ متالیک که کاغذ براق و جذاب و زیبایی می باشد که محیط شما رو جلا می بخشد برای چاپ عکس خود استفاده بکنید. کاغذ متالیک به دلیل شفافیت بسیار بالا و براقیتی که دارد یک محیط را بسیار زیبا و جذاب به شما هدیه می دهد.

انتخاب ترکیب رنگ مناسب اتاق خواب را فراموش نکنید

انتخاب رنگ مناسب از جمله نکات مهم در تزئین اتاق خواب است. ترکیب رنگ مناسب باعث می‌شود، تزئینات فضای اتاق خوابتان بسیار زیباتر از قبل به نظر برسد. اگر در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنید و امکان رنگ کردن دیوار برای شما وجود ندارد، می‌توانید از رنگ‌های جذاب برای پرده و روتختی خود استفاده کنید. اگر به فکر یک ترکیب رنگ خارق‌العاده و آرامش‌بخش در فضای اتاق خواب هستید، می‌توانید سقف اتاق خواب را رنگ کنید یا از سقف کاذب فانتزی برای فضای اتاق خواب استفاده کنید.

ساعت عکسی

یک روش جذاب دیگری که می توانید به اتاق خود جذابیت ببخشید استفاده از عکس ها در سایز های کوچک مربع 8 در 8 و یا 10 در 10 به جای شماره ساعت می باشد. برای این کار کافیست شما یک عقربه ساعت تهیه بفرمایید و آن را در مرکز محیطی که قرار است آن را نصب و تنظیم بکنید و عکس های چاپ شده خودتان را بدور عقربه ساعت قرار بدهید.

در این مقاله آموزش چیدمان اتاق‌ خواب  به صورت کامل شما را با چند مورد از کاربردی‌ترین ایده‌های تزئین اتاق خواب آشنا کردیم. همان طور که مطالعه کردید با استفاده از لوازم کاربردی مانند ریل لباس، سبد داخل کمد لباس، لوازم نورپردازی و شلف‌های دیواری می‌توانید یک چیدمان منظم و اصولی برای اتاق خوابتان داشته باشید.

  • چاپ متین

بدیهی است که پوشاک سفارشی هم در موقعیت‌های حرفه‌ای و هم در موقعیت‌های شخصی مفید است، اما وقتی نوبت به نوع چاپ و نحوه ظاهری طرح یا لوگوی شما می‌رسد، ممکن است در مورد اینکه چه روشی برای چاپ لباس شما مناسب باشد مطمئن نباشید. اگر به دنبال تامین کننده مناسب برای چاپ روی لباس هستید خواندن این مقاله تفاوت های چاپ روی لباس با گلدوزی ممکن است برای شناخت بیشتر شما در چاپ روی لباس کمک بسیاری زیادی بکند.

در همایش های حرفه ای و همچنین در یک محیط تجاری یا برای یک تیم یا باشگاه، ایجاد لباس های فرم یا لباس های سفارشی نه تنها آسان و مقرون به صرفه می باشد بلکه آرامشی را برای کارمندان یا اعضای تیم فراهم می کند. چاپ روی پوشاک به عنوان یک هدیه متفکرانه و زیبا برای هر مناسبتی از تولد گرفته تا جشن و روزهای خاص عمل می کند.

ما در مجموعه‌ چاپ متین تنوع بسیار زیادی را از رسته پوشاک داریم که هریک از این محصولات به نوبه خودش روش های متنوعی را می توان برای چاپ ذوب آن در نظر گرفت بعضی از آنها مانند تی‌شرت، کلاه، پولو شرکت یا همون جودون یقه دار، سویشرت و شال را شامل می شود. هریک از این مواردی که به آن اشاره شد گزینه های مناسبی برای هریک از این روش های چاپی نمی باشد. ما در این مقاله معایب چاپ لباس با گلدوزی به این نتیجه رسیدیم که بطور مختصر ولی مفید به تفکیک تفاوت ها ، مزیت و معایب هریک از این چاپ ها را برای شما بیان بکنیم تا به نتیجه مطلوبی در این زمینه برسید.

چاپ مستقیم روی لباس چیست

چاپ مستقیم روی لباس یا DTG فرآیندی برای چاپ با هر طرحی بر روی پارچه و لباس می باشد. این نوع چاپ یک راه حل پیشرفته و در عین حال گرونی می باشد. شما در مقاله انواع روشهای چاپ تیشرت می توانید بطور کامل تر توضیحاتی در خصوص نحوه چاپ DTG اطلاعاتی را به دست بیاورید. بطور خلاصه این روش بیشتر برای چاپ روی پارچه های نخی روشن استفاده می شود. در این روش چاپ به خورد پارچه رفته ولی به دلیل قیمت بالایی که این شیوه چاپی دارد ممکن است برای مصارف شخصی مقرون به صرفه نباشد. روش دیگر که برای چاپ روی لباس مورد استفاده قرار میگیرد چاپ لیبلی می باشد که هزینه تمام شده آن به صرفه می باشد ولی از دوام بسیار پایینی برخوردار است که برای دانستن در این خصوص می توانید مقاله چاپ تیشرت لیبلی را بطور کامل مطالعه بفرمایید.

معایب چاپ لباس با گلدوزی

روش بعدی چاپ مدیا می باشد که این روش شامل دو روش رنگی و تک رنگ می باشد که دوام این نوع چاپ بسیار بالا و قیمت تمام شده آن به نسبت به روش DTG بسیار پایین تر می باشد ولی این روش برای پارچه نخی مورد استفاده قرار میگیرد. این روش برای چاپ روی هودی و یا چاپ تیشرت های نخی بسیار کاربرد دارد. روش آخر چاپ مستقیم یا چاپ سابلیمیشن می باشد که این روش چاپ به خورد پارچه رفته و فقط برای تیشرت های روشن و پلی استر کاربرد دارد.

روش های چاپ مستقیم همانطور که اشاره کردیم برای پارچه های که از الیاف پلی استر باشد کاربرد دارد . این الیاف می خواهد برای چاپ روی تیشرت اسپان یا چاپ کلاه فالمنت و یا چاپ شال پلی استر باشد که در هر صورت در هریک از این نوع مخصولات امکان چاپ با این روش وجود دارد.

روش دیگری که برای چاپ روی لباس انجام میشود چاپ سیلک می باشد که این روش در تیراژ بالا مقرون به صرفه می باشد و در این مقاله قصد بررسی این روش چاپی را نداریم و بطور خلاصه در مقاله انواع روش های چاپ تیشرت اشاره هایی به آن شده است.

چاپ چاپ گلدوزی چیست

بطور کلی چاپ گلدوزی یک نوع چاپ محسوب نمی شود بلکه فرآیندی است برای زنده کردن یک طرح با استفاده از نخ های در هم پیچیده شکل می گیرد. در محصولات پوشاک الگوی طرح گلدوزی شده معمولاً باید در یک مربع 10 سانت در 10 سانت قرار گیرد. گلدوزی معمولا برای طرح‌های کوچک‌ و ساده مانند لوگو و یا نوشته‌های متنی بسیار می تواند ایده‌آل باشد. معایبی که در چاپ گلدوزی دارد این است که شما باید نزدیک ترین رنگ به لوگوی خودتان را در بین انواع نخ ها پیدا و یکی از آنها را برای چاپ سفارش بدهید.

بیشترین محصولاتی که از چاپ گلدوزی برای چاپ کردن استفاده می شود چاپ روی کلاه و چاپ روی تیشرت می باشد که هر فردی بخواد لوگوی سازمانی خودش را در مقایس کوچک روی آن چاپ بکند.

وقتی صحبت از چاپ روی پارچه و یا گلدوزی به میان می آید، انتخاب چاپ مستقیم روی لباس به جای گلدوزی به شما این مزیت را می دهد که یک طرح تمام رنگی را روی تی شرت یا گرمکن و … بدون هیچ محدودیت رنگی و در سایز های متفاوت به چاپ برسانید.

با این حال، اگر بخواهید گلدوزی را به جای DTG انتخاب کنید، احتمالاً به این دلیل است که طراحی شما ساده و در تیراژ بالا قرار است سفارش بدهید و همچنین به دنبال لباس های سفارشی با ظاهر حرفه ای تر را ترجیح می دهید. از نظر بصری، وقتی صحبت از محل قرارگیری و بافت نخ به میان می‌آید، طرح‌های گلدوزی شده در مقایسه با طرح‌های چاپ‌ مستقیم برجسته‌تر و پیچیده‌تر به نظر می‌رسند.

در مورد داشتن یک پوشاک سفارشی واقعاً بهتر و یا بدتر بودن یک روش چاپی وجود ندارد مهم هدف شما از چاپ روی تیشرت چه می باشد و مصرف شما از آن تیشرت تا چه مدت می باشد. این ارزیابی را شما باید براساس مصرف خودتان داشته باشید تا بتوانید بهترین روش چاپی را انتخاب بکنید. هدف از مقاله آموزش مزایای چاپ گلدوزی با چاپ روی لباس این است که شما به یک نتیجه مطلوبی در این زمینه برسید. امیدوار هستیم مقاله تفاوت های چاپ روی لباس با گلدوزی برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله تفاوت های چاپ روی لباس با گلدوزی برده باشید.

  • چاپ متین

تی‌شرت‌ها (مخصوصاً تی‌شرت‌های سفارشی) یک ایده بسیار زیبا و جذاب برای هر پدر و پدر بزرگی برای مناسبت های روز پدر و یا حتی روز تولد می باشد که ما در مقاله طرح تیشرت برای روز پدر سعی کردیم بهترین ایده های طراحی را بعنوان نمونه در این مقاله برای شما نشان بدهیم البته ایده های طراحی تیشرت برای روز پدر بسیار زیاد می باشد ولی ما در این مقاله بعنوان نمونه چند مورد را نشان می دهیم. همکاران ما در تیم طراحی چاپ متین این قابلیت را دارند هر نوع طرح و ایده ای را بدون محدودیتی برای شما طراحی میکنند. در روز پدر، تولد و هر رویداد مهم دیگری ایده‌های هدیه‌ای عالی و منحصربه‌فرد وجود دارد که ما به بخشی از آن اشاره میکنیم. برای دیدن طرح‌های تی‌شرت، سویشرت و غیره می توانید در ادامه با ما همراه باشید. ما در چاپ متین انواع تیشرت را در جنس و سایز و رنگ های مختلف موجود داریم و شما هر طرحی را که بخواهید می توانید برروی هر یک از این تیشرت ها به چاپ برسانید.

در این مقاله توضیحات مختصری در خصوص انواع تیشرت های چاپی برای شما بیان می کنیم که براساس سلیقه و نوع طرحی که دارید می توانید یکی از این موارد را برای چاپ روی تیشرت انتخاب بکنید.

تیشرت های پنبه ای

چاپ روی تیشرت پنبه ای در 4 رنگ سفید ، مشکی ، قرمز و زرد موجود می باشد و هر شخصی براساس سلیقه خودش می تواند یک تیشرت را انتخاب و طرح دلخواه ش را برروی آن چاپ بکند. تیشرت های پنبه ای به 2 صورت کاتری و مدیا در سایز A4 و A3 به چاپ می رسد که چاپ کاتری برای طرح های تک رنگ و چاپ مدیا برای طرح های رنگی مورد استفاده قرار میگیرد. که هر دو مورد طرح روی تیشرت قرار میگیرد.

تیشرت های اسپان و ملانژ

این نوع تیشرت ها از الیاف مصنوعی پلی استر تشکیل شده است و شما می توانید هر طرحی را با هر جزئیاتی را برروی این تیشرت ها به چاپ برسانید. تیشرت اسپان به رنگ سفید و ملانژ به رنگ طوسی در سایت موجود می باشد. مزیت اصلی این تیشرت ها ارزان بودن و عدم محدودیت در چاپ طرح می باشد. مهترین معایب این نوع تیشرت ها جنس پلی استر بودن آن می باشد.

تیشرت جودون

تیشرت جودون در دو رنگ سفید و مشکی در سایز های مختلف از مدیوم تا دوایکس لارج موجود می باشد و سیستم چاپی آن هم مانند تیشرت پنبه ای هم بصورت مدیا و کاتری عرضه می شود. تیشرت های جودون مانند سایر تیشرت ها پنبه ای تمام نخ می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

سویشرت پنبه ای

سویشرت های پنبه ای بصورت دورس دو نخ تمام پنبه می باشد که در دو رنگ سفید و مشکی تولید می شود و سیستم چاپی این نوع سویشرت هم به صورت مدیا و کاتری عرضه می شود. شما می توانید طرح دلخواه خودتان را برروی سویشرت چاپ بکنید و یک چاپ سویشرت زیبا و خاصی داشته باشید.

با ارائه یکسری توضیحات مختصر در خصوص تنوع تیشرت ها و سویشرت حالا قصد داریم نمونه ای از عکس ها و طرح های روز پدر در این مقاله طرح تیشرت برای روز پدر عرضه میکنیم.

T shirt designs for Father's Day 1T shirt designs for Father's Day 2T shirt designs for Father's Day 3T shirt designs for Father's Day 4T shirt designs for Father's Day 5T shirt designs for Father's Day 6T shirt designs for Father's Day 8T shirt designs for Father's Day 7

امیدوار هستیم مقاله طرح تیشرت برای روز پدر برای شما مفید بوده باشد و با خواندن این مقاله به ایده های جذاب و قشنگی برای روز پدر و یا تولد پدر رسیده باشید و به قشنگ ترین طرح تیشرت برای تولد پدر رسیده باشید و بتوانید یک هدیه زیبا و ماندگاری را به پدر خود هدیه بدهید.

  • چاپ متین

چاپ استند کاربرد چند منظوره برای تبلیغ برند و محصول خدمات شما را دارد.استند این قابلیت را دارد تا اقلام و مزایای خود را به طور قابل قبولی تبلیغ و در فضاهای عمومی منتشر بکنید و پیامی ثابت و متمرکز به مشتریان جدید و فعلی بدهید. شما فقط کافی است آن در جایی قرار دهید که افراد در آن جمع می شوند و پیام شما را دریافت بکند. چاپ استند یک تبلیغ ماندگار و مقرون به صرفه و قابل جایجایی در هر محیطی می باشد.

ایجاد یک چاپ استند پلات لمینت و یا استند اکوسالمنت موثر و چشمگیر نیاز به مهارت بالایی دارد و ساختن آن به این سادگی که به نظر می رسد نیست. فضای روی استند محدود است و برای ایجاد ارتباط بین مشتریان باید آن را با تصویر، رنگ و محتوای مناسب پر کنید. در اینجا 5 نکته وجود دارد که شما را قادر می سازد تا یک پلات لمینت زیبایی را طراحی کنید. ما در چاپ متین در  مقاله اصول طراحی چاپ استند قصد داریم اصول اصلی و اولیه طراحی استند را برای شما بیان بکنیم.

لوگو را بالای طرحتون قرار بدهید

از بالاترین نقطه بنر خود برای نشان دادن آرم سازمان و داده های مهم استفاده کنید. بسیار مهم است که تصویر کلیدی را در مرکز داشته باشید و آن را در سطحی قرار دهید که در هنگام قدم زدن از کنار آن، توجه دیگران را به طراحی خود جلب بکنید. برند و لوگوی سازمانی خودتان را که نشانگر برند سازمانی شما می باشد سعی در بالای طراحی خود قرار بدهید و حتما در طراحی خود از آن استفاده بکنید.

تصاویر

در طراحی خود از تصاویر با کیفیت و رزلوشن بسیار بالا و تا جایی که امکان دارد از فایل اصلی و حتی پولی برای طراحی خود استفاده بکنید. پایین بودن کیفیت تصویر برای کسب و کار شما بشدت آسیب زا می باشد. تصاویری که برای بنر خود انتخاب می کنید باید درخشان و با کالیبر بالا باشند، زیرا هرچه کیفیت عکس شما بهتر باشد توجه دیگران را به خود جلب میکند. در طراحی استند خود باید مد رنگی CMYK و روی رزلوشن 150 تنظیم و طراحی شده باشند.

آموزش اصول طراحی استند

برای درج مطالب صرفه جویی بکنید

به خاطر داشته باشید که شما فقط چند لحظه فرصت دارید تا توجه یک مهمان را به طرح خود جلب کنید، بنابراین چاپ پلات خودتان را با حجم بیش از حد پر نکنید، شما باید از حداقل کلمات استفاده بکنید و نوشته هاتون رو از چیزهای مهم طرحتون رو پر بکنید.شما باید به این نکته توجه بکنید که اگر قرار است مطالبتون را بطور کامل به دیگران معرفی بکنید باید این کار را در قالب چاپ بروشور و یا چاپ تراکت انجام بدهید.

تنظیم رنگ و نور

شما باید در مورد رنگ بیسیک طراحی خود بطور محتاط برخورد بکنید زیرا تم پس زمینه و رنگ طراحی شما باید با تصاویر و رنگ سازمانی شما همخونی داشته باشد. استفاده از یکسری رنگ ها مانند قرمز بسیار مخاطب را به خود جلب می کند. برای انتقال یکسری مطالب مهم سعی کنید از رنگ های روشن مانند زرد استفاده نکنید. استفاده از رنگ های روشن برای انتقال پیام خوب عمل نمی کند در نتیجه انتخاب رنگ در طراحی استند به شما بسیار می تواند کمک بکند. اگر مطالبی در خصوص روانشناسی رنگ ها بخوانید به شما در طراحی برند بسیار کمک می کند

اطلاعات تماس

داشتن راه اتباطی با شما همیشه باید در طراحی خود لحاظ بکنید این راه های ارتباطی می تواند در قالب Qr Code و یا آدرس سایت و یا حتی شماره تماس باشد. اطلاعات تماس یک امر ضرروی در طراحی می باشد و راه مخاطبین تان با شما را فراهم می کند همیشه راه های برقراری مشتری هایتان با شما را فراهم بکنید. شما این راه های ارتباطی با مشتریانتان را باید همیشه حفظ بکنید و آن را برای همیشه داشته باشید.

امیدوار هستم مقاله اصول طراحی چاپ استند برای شما مفید بوده باشد و از این مقاله اصول طراحی چاپ استند نهایت استفاده را ببرید و در طراحی خود نهایت دقت را داشته باشید و یک طراحی زیبا و جذابی را برای چاپ استند خود بکار ببرید.

  • چاپ متین

در عصر دیجیتال و تکنولوژی بیشتر شرکت ها به دنبال یک هدیه و گیفت تبلیغاتی می باشند نشانک کتاب شاید بهترین گزینه و ماندگار ترین هدیه تبلیغاتی باشد که هر شرکت می تواند این مورد را جز سبد تبلیغاتی خودش بگنجاند.

در عصر حاضر با وجود موبایل ها، لپ تاپ ها ، آی پدها و … دیگر سیستم های الکترونیکی ، احتمالاً  شاید فکر می‌کنید که کتاب‌های فیزیکی اهمیت خود را از دست داده‌اند و اصلا چاپ نشانک کتاب صرفه اقتصادی و منطقی ندارد. در حالیکه شما نسبت به این موضوع در اشتباه هستید. به لطف پلتفرم‌های محبوبی مانند TikTok که به ویروسی شدن عناوین کتاب‌ها کمک می‌کنند، و البته عشق مداوم جهانی به ادبیات، جلدهای شومیز و جلدهای گالینگور همچنان کتاب به عنوان یک رسانه محبوب برای دوستداران آن شناخته شده می باشد. در نتیجه با این اوصاف همه کتاب‌های فیزیکی به نشانک کتاب احتیاج خواهند داشت. ما در این مقاله انواع نشانک کتاب سعی کردیم 4 روش مختلف برای چاپ و استفاده از نشانک های کتاب بطور حرفه ای مورد بحث قرار بدهیم.

برای چاپ نشانک ها شما می توانید در سایز و جنس های مختلف تولید بکنید و دقیقا براساس بودجه و هر ابعادی که در نظردارید چاپ و بصورت آنلاین در چاپ متین سفارش بدهید. شما می توانید تمامی خدمات خودتان را در قالب چاپ کارت ویزیت در جنس های کارت ویزیت سلفون دار ( مات / براق ) ، چاپ کارت ویزیت بافت دار ( کتان امباس ، کتان آلمان ) ، چاپ کارت ویزیت مخملی و بسیاری موارد دیگر انتخاب و طرح خودتان را در سایز و شکل مختلف چاپ بکنید. برای به صرفه تر شدن این موضوع شما توانید طرح خودتان را در قالب چاپ تراکت در سایزهای مختلف بگنجانید و با استفاده از یک قالب تراکت را برش خاص بزنید. برای داشتن سایز اختصاصی شما می توانید هم به شکل مستطیلی طرح خودتان طراحی بکنید و هم به شکل و شمایل خاص. ما در این مقاله انواع نشانک کتاب که امکان چاپ آن را دارید برای شما بیان میکنیم و شما می توانید از این متد و روش ها برای تولید یک نشانک کتاب زیبا و جذاب بهره بگیرید و تبلیغات سازمانی خودتان را با استفاده از آن گسترش و توسعه بدهید.

روش اول) آثار هنری خودتان را بفروشید

هیچ چیز جالب‌تر از داشتن یک نشانک نیست که به عنوان یک اثر هنری نیز عمل می‌کند. اگر طراح گرافیک یا هنرمند هستید، با چاپ و فروش بوکمارک ها هم می توانید طرح های خودتان را معرفی و هم از طرح های خود درآمد کسب بکنید. یکی از بهترین مکان هایی برای فروش این بوک مارکت ها سایت های فروش آنلاین کتاب می باشد. زیرا دوستداران کتاب دائماً در حال شکار همچین طرح های زیبا و خارق العاده هستند. همچنین بکار گیری از این طرح های زیبا و جذاب به افرادی که اهل کتاب نیستند می تواند نوعی انگیزه برای سوق دادن این افراد به سمت و سوی کتاب و کتاب خوانی بشود.

Different styles of book market book 2

روش دوم) بصورت سفارشی عمل بکنید

در حال برنامه ریزی برای یک مهمانی هستید و نمی خواهید از چیزهای معمولی و ارزان قیمت در مهمونی خود استفاده بکنید. نشانک‌های سفارشی یک هدایای بسیار جالب و زیبا می باشد ، به خصوص اگر با موضوع جشن‌ها و تولد ها طراحی شده باشد. نه تنها دادن این هدیه به مهمان ها و شرکت کنندگان در یک جلسه و یا کنفرانس به یادماندنی می باشد بلکه در بسیاری از موارد این نشانک ها به عنوان یک هدیه در جشن تولد ها می توان از آن استفاده کرد.

روش سوم ) چکیده ای از یک کتاب

برنامه ریزی برای معرفی کتاب یا چکیده از کل کتاب و یا همچین توضیحات کلی در خصوص نویسنده کتاب. نشانک های سفارشی کتاب بهترین دوست چاپ شما می باشد که بسیاری از اطلاعاتی را درون آن می توانید بگنجانید. شما می توانید مشخصات نویسنده ، چکیده کلی از کتاب ، و یا مشخصات سازمانی شما درون آن بوک مارکت قرار بدهید. بوک مارک ها یک ابزار بازاریابی خلاقانه برای نویسندگان هستند، چه باور کنید چه نکنید. نه تنها درست کردن و تولید بوک مارکت کار نسبتا آسان و مقرون به صرفه ای می باشد بلکه می توانید طرفدار بسیار زیادی را به خودتان جلب بکنید. می‌توانید محصولات بعدی خودتان را درون بوک مارکت طراحی و معرفی بکنید.

روش چهارم ) برش خاص و کاربرد اختصاصی

شما براساس برند و یا سازمانی که دارید می توانید این بوک مارکت ها را به شکل مورد نظر خود برش بزنید. برای نمونه اگر سازمان آموزشی دارید می توانید به شکل یک خط کش و یا به شکل یک مدرسه طراحی و سپس چاپ بکنید. اگر شغلتان فروش ماشین و یا دفاتر اجاره ماشین هستش می توانید کارت ویزیت را به شکل یک ماشین برش بزنید. ایده های بسیار زیاد و مختلفی وجود دارد که هر شخصی می تواند براساس سازمان خود یک طرحی را طراحی و چاپ و درنهایت برش اختصاصی بزند که ما در چاپ متین این قابلیت را داریم که هر شکل و شمایلی که بخواهید طرح مورد نظر خودتان را چاپ و برش بزنیم.

Different styles of book market-book 1

هزینه ای که شما برای چاپ بوک مارکت انجام می دهید همیشه یک هزینه برد بردی می باشد زیرا هم یک کالای تبلیغاتی بسیار پرکاربرد سفارش داده اید و هم سازمان و برند خودتان را تبلیغ کرده اید و همچنین ترویج سنت کتاب خوانی کرده اید و هم برند سازمانی خودتان را تبلیغ کردید. امیدوار هستیم مقاله انواع نشانک کتاب برای شما مفید بوده باشد و سبک های مختلف بوک مارکت کتاب را ملاحظه کرده باشید و به یک سبک خوب و ایده آل را رسیده باشید و سریع دست به اقدام برای چاپ این محصول بزنید.

  • چاپ متین

یکی از برترین مشاغلی که به شدت از بازاریابی و تبلیغات و خدمات چاپی سود می بردشغل های املاک و مستغلات می باشد. داشتن موارد چاپی به ارتقای کسب و کار بنگاهی به شدت کمک می کند و به مشتریان شما این حس را می دهد که با شخصی حرفه ای و کارآمد کار می کنند. در حالی که می دانیم بسیاری از محصولات چاپی که مشاوران املاک به طور منظم از آنها استفاده می کنند مانند چاپ بروشور ، کارت پستال های ، کارت ویزیت بهترین محصولات چاپی می باشد که بسیاری از مشاغل املاکی از آن استفاده می کنند البته ما در این مقاله بهترین تبلیغات دیگری علاوه بر این موارد که برای شاغل املاکی مفید می باشد و شاید به ذهن شما خطور نکرده برای شما بیان میکنیم.

ما در مقاله بهترین تبلیغات برای املاک سعی میکنیم بیشترین و پرکاربرد ترین محصولات چاپی که باید هر املاکی داشته باشد را بطور گام به گام بیان میکنیم. شما در مرکز تخصصی چاپ متین می توانید تنوع محصول و قیمت و روز کاری برای هر محصول چاپی در هر تیراژی داشته باشید و ما بطور مختصر به مهم ترین بخش ها در این مورد به شما اشاره میکنیم.

در این مقاله بهترین تبلیغات برای املاک به مهم ترین و اصلی ترین مواردی که باید هریک از مشاوران املاک بعنوان خدمات چاپی و تبلیغاتی داشته باشند را برای شما بیان میکینم.

بخش اول : چاپ کارت ویزیت

اینکه چرا کارت ویزیت برای مشاوران املاک لازم و ضرروی است به نوعی کاملا مشخص است، اما باز باید به اهمیت آن اشاره بکنیم. وقتی شما به عنوان یک کارشناس با خریدار برای بازدید به یک خانه می روید تنها راه ارتباط شما با مشتری شماره تماس شما می باشد که این شماره تماس باید در قالب یک برگه و یا یک کارت ویزیت در اختیار خریدار و یا فروشنده قرار بگیرد تا هر زمانی که به آن احتیاج پیدا کرد آن را داشته باشد تا بتواند با شما ارتباط بگیرد. مردم اغلب تمایل دارند با آن مشاورانی که بیشترین زمان و وقت را برای پیدا کردن خانه صرف میکنند با آن در ارتباط باشند و بهترین راه ارتباط با شخص مشاور چاپ کارت ویزیت که شماره تماس داخل آن وجود داشته باشد. شما می توانید یک کارت ویزیت فوری و زیبا برای خودتان طراحی بکنید و داشتن یک کارت ویزیت زیبا نشان دهنده شخصیت و اهمیت شما نسبت به کسب و کار خودتان را می دهد. شما می توانید مقاله نکات ضروری کارت ویزیت را مطالعه بفرمایید و اصلی ترین نکاتی که باید درون کارت ویزیتتون قید بکنید را برای شما بیان کرده ایم و می توانید از مطالب آن استفاده بفرمایید.

بخش دوم: سربرگ و پاکت

مکاتبات شما باید در قالب برگه های شخصی سازی شده و دارای یک ظاهری منسجم از طرح و برند و لوگوی سازمانی شما باشد. شما می توانید سربرگ ها و پاکت های خود را با لوگوی خود و در هر شکل و طرحی که دوست داشته باشید سفارش بدهید. چاپ سربرگ ارزان و چاپ پاکت ها دارای انواع جنس های متنوع از تحریر 80 گرمی تا 140 گرمی امکان ثبت سفارش در چاپ متین وجود دارد. شما به راحتی با استفاده از انواع پرینتر های لیزری و جوهرافشان می توانید روی همه آنها چاپ بزنید. مطالبی را که شما باید برروی سربرگ و پاکت درج بکنید را در قالب مقالات متعدد به بخشی از آنها اشاره شده است و می توانید از مطالب آن برای طراحی سربرگ و پاکت خود استفاده بکنید.

بهترین محصولات چاپی برای املاک

بخش سوم : چاپ پرچم

شاید اهمیت چاپ پرچم بر هیچ شخصی پوشیده نباشد و متاسفانه بعضی از مشاوران املاک از پتانسیل و ظرفیت پرچم برای تبلیغات و برندینگ لوگو و مشاور خود استفاده نمی کنند و همین موضوع ممکن از سایر رقبا در این شغل جا بمانید. چاپ پرچم بخش های متنوعی دارد از چاپپ پرچم رومیزی تا تشریفات و چاپ پرچم ساحلی که شاید داشتن یک پرچم ساحلی برای مشاغل یک ابزار تبلیغاتی بسیار مهم و با ارزش می باشد. شما می توانید اطلاعات املاک خودتان از شماره تماس تا لوگوی سازمانی خودتان را برروی پرچم ساحلی درج بکنید.

بخش چهارم: دفترچه یادداشت

ما می دانیم که مشاوران املاک دوست دارند اقلام تبلیغاتی رایگان و مفیدی را به مشتریان خود بدهند و چاپ دفترچه یادداشت ها یکی از محبوب ترین مواردی هستش که می توانیم به شما پیشنهاد بدهیم. شما می توانید یک دفترچه یادداشت ساده طراحی کنید که شامل تمام اطلاعات تماس و نام تجاری شما باشد این کار نه تنها مشتریان شما هر روز از این دفترچه یادداشت برای یادداشت برداری عمومی و تهیه فهرست استفاده می کنند، بلکه اطلاعات املاک شما همیشه برای آنها یادآوری خواهد داشت و این اتفاق به نوعی برای شما برد برد خواهد بود.

بخش پنجم : چاپ بروشور و یا تراکت

داشتن یک بروشور با تمام خدماتی که ارائه می دهید همیشه یک ایده خوب و راهی آسان برای معرفی توانایی ها و حتی تجربه همکاری سایر مشتریان با شما می تواند باشد. چاپ بروشور به صورت چاپ افست قیمت تمام شده آن را ارزان می کند ولی ارزش تبلیغاتی آن بسیار بالا می باشد. شما در چاپ بروشور فوری می توانید از ظرفیت فضای های آن نهایت استفاده را ببرید و برای زمانی که شما اطلاعات بسیار زیادی دارید می توانید سفارش بروشور بدهید ولی اگر این اطلاعات محدود باشد می توانید چاپ تراکت بعنوان تبلیغات برای کسب و کار خود استفاده بکنید.

بخش ششم: چاپ فولدر

به عنوان یک مشاوره، ما می توانیم انتظار داشته باشیم که اطلاعات و مدارک بیشتری نسبت به مشتریان خود داشته باشید. داشتن پوشه‌های مارک دار با آرم، نام و اطلاعات تماس، سرمایه‌ای گذاری می باشد که نباید از آن صرف نظر کنید، نه تنها چاپ فولدر ابزار مناسب برای نگه داشتن تمام محتویات کاغذ هستش بلکه بعنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار مفید برای شما عمل می کند.

با این هفت مورد خدمات چاپی که همیشه در اختیار شما هستش برای شما در مقاله بهترین تبلیغات برای املاک بیان کردیم ، امیدوار هستیم این مقاله بهترین محصولات چاپی برای املاک برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله برده باشید.

  • چاپ متین