مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مشخصات بلاگ
مرکز تخصصی چاپ متین
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

آخرین مقاله ای که در سایت اصفهان نیوز به نشر رسیده در خصوص اهمیت تبلیغات و بازاریابی برای هر کسب و کار از هر اتفاق و مسئله دیگر با اهمیت تر می باشد صحبت شده بود.کسب و کارها باید در عصر تکنولوژی و ارتباطات به فکر تبلیغات و بازاریابی بسیار مهم و با کیفیت باشند. شرکت های بسیاری در این زمینه تبلیغات کسب و کارها به وجود آمده است که با بهره گیری از یکسری افراد موفق پا به عرصه تبلیغات گذاشته اند و بسیاری از افراد می توانند با بهره گیری از این ایده به کسب و کار خود رونق ببخشند. ما در مرکز تخصصی چاپ متین تنوع خدمات و بازاریابی های زیادی برای تبلیغات کسب و کار راه اندازی کردیم که بسیاری از کسب و کارها می توانند با بهره گیری از این شیوه تبلیغات بازاریابی و تبلیغات خودشان را شروع بکنند.

ما سعی کردیم در ابتدا به اهمیت تبلیغات و بازاریابی برای هر کسب و کار یکسری مطالبی را برای شما بیان کرده باشیم. ما در چاپ متین یک شیوه تبلیغات بازاریابی جدید و مدرنی را با استفاده از تبلیغات دیجیتال مارکتین و فعال در حوزه تبلیغات وب سایتی کار خودمان را شروع کردیم. و سعی کردیم با راه اندازی یک سایت بروز و دقیق تبلیغات و خدمات خودمان را بطور آنلاین و بروز برای مخاطبین خود عرضه بکنیم و این خدمات را سعی کردیم روز به روز توسعه و رونق ببخشیم.
به گونه ای که با رفتن یک یوزر داخل وب سایت به راحتی بتواند انواع خدمات چاپ بصورت انلاین مشاهده و بتواند سفارش بدهد. این خدمات دارای انواع بسیار زیاد و شاخه های متنوعی می باشد که هر شخص با رفتن در وب سایت چاپ متین به راحتی انواع خدمات چاپی در بخش های مختلف می تواند پیدا بکند.
ما در چاپ متین سعی کردیم این خدمات را به سه بخش عمده چاپ افست ، چاپ دیجتال ، چاپ سابلیمیشن و سایر خدمات چاپی تقسیم بندی بکنیم.
هر یک از این بخش ها دارای زیر مجموعه ها مخصوص به خودش را دارد که در سایز و جنس و تنوع بسیار زیادی نهادینه شده است.

چاپ ست اداری
چاپ ست اداری یکی از مرسوم ترین خدمات چاپی چاپ متین می باشد که افراد می توانند یک ست کامل اداری را برای خودشان سفارش بدهند. این ست اداری معمولا شامل چاپ سربرگ ، چاپ پاکت ، چاپ کارت ویزیت می باشد. که این ست های اداری در سایز ها و جنس های مختلفی وجود دارد که افراد می توانند هر جنسی را بخواهند به راحتی انتخاب و سفارش بدهند.
چاپ کارت ویزیت
یکی از مهم ترین بخش های تبلیغات در چاپ متین چاپ کارت ویزیت می باشد. کارت ویزیت به سبب اهمیت و کاربردی که دارد دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم دارد و تنوع جنس ، قیمت سایز می تواند برای هر افرادی که قصد سفارش کارت ویزیت را دارند دارای اهمیت باشد زیرا به راحتی با رفتن به صفحه کارت ویزیت می توانند با دنیای از کارت ویزیت و تنوع در این بخش ها مواجه بشوند.
خدمات چاپ افست دارای تنوع های بسیار زیادی می باشد که ما سعی کردیم به دو مورد آن اشاره بکنیم ولی توصیه میکنیم شما با بازدید از وب سایت چاپ متین تنوع های مختلف این حوزه را مشاهده بفرمایید.
 

خدمات چاپ دیجیتال
در این بخش دارای تنوع مختلفی می باشد از چاپ عکس روی شاسی گرفته تا حتی چاپ پوستر دیواری و چاپ بنر که مهم ترین این حوزه چاپ عکس روی شاسی می باشد که از اهمیت بسیار زیادی برای مجتمع چاپ متین برخوردار می باشد.ما در چاپ متین سعی کردیم با بهره گیری از مجهزترین دستگاه ها در عرصه چاپ عکس بتوانیم به مشتریان خود یک عکس با کیفیت عرضه بکنیم. دستگاه هایی که در چاپ عکس روی شاسی استفاده می شود از بروز ترین تجهیزات و وسایل می باشد که چشم هر ببینیده ای با دیدن تصاویر خود به وجه می آید.
سایر خدمات چاپی
در چاپ متین دارای تنوع بسیار زیادی در عرصه خدمات چاپی می باشد این تنوع چاپی دارای تنوع مخصوص به خودش می باشد و تنوع بسیار زیادی از خدمات چاپ در خود جای داده که قصد داریم در این مقاله فقط یک مورد را بطور کامل توضیح و شرح بدهیم اما سایر موارد چاپی دیگر مانند چاپ بادکنک ، چاپ فولدر ، چاپ مهر ، چاپ چسب ، چاپ ساک دستی ، چاپ ماسک و سایر موارد دیگر که در این بخش هریک دارای یک دنیای مخصوص به خودش را دارد.
چاپ فولدر
فولدر ها و یا پوشه ها از جمله خدمات مورد نیاز برای هر نوع شغلی می باشند. چاپ فولدر تبلیغاتی راهی عالی برای نشان دادن حرفه ای بودن شما به مخاطبان و همکاران شماست. اگر می خواهید مرتب باشید و برند خود را تبلیغ کنید ، مرکز تخصصی چاپ متین در کنار شماست تا بهترین راهکار ها و متنوع ترین ایده را برای تبلیغات شما در اختیارتان قرار دهد. گزینه های متنوعی وجود دارد که می توانید نیازهای چاپ فولدر خودتان را برآورده سازد.
چاپ فولدر با سیستم چاپ افست و به ۲ صورت چاپ عمومی و اختصاصی انجام می شود. چاپ فولدر ها با کیفیت و استاندارد بسیار بالا و البته با قیمت بسیار ارزان و رقابتی چاپ و در اختیار مشتریان گرامی در سراسر کشور ایران قرار داده می شود. شما می توانید فولدر خودتان را به دو شکل سلفون مات و براق سفارش بدهید.
ما در چاپ متین سعی کردیم تنوع بسیار زیادی در بخش های مختلف چاپی بدهیم و هر شخصی که قصد تبلیغات و بازاریابی برای کسب و کار خودش باشد به راحتی می تواند یکی از این سیستم های چاپی را برای خود انتخاب و با کیفیت عالی سفارش بدهد.

  • چاپ متین

در مقاله که اخیرا در سایت فرارو به انتشار رسید در خصوص اینکه کسب و کار خودمان را چگونه تبلیغ بکنیم  را برای شما مطالبی را بیان کردیم و ما سعی کردیم در ادامه سلسه مقالات که توسط مجتمع تخصصی چاپ متین به روش های تبلیغات و اینکه چگونه شغل کوچک خودمان را تبلیغ بکنیم و تبلیغات کسب و کار کوچک با هزینه کم به چه شکل این امکان وجود دارد.

تبلیغات آنلاین و چاپ و تکثیر این روزها یک تجارت کاملاً پیچیده است و اگر شما یک شرکت تازه تاسیس هستید  ممکن است از انواع تبلیغات موجود احساس غرق شدگی به شما دست بدهد. از چاپ گرفته تا تبلیغات رسانه های اجتماعی ، در اینجا برخی از انواع متداول تبلیغات آنلاین و کاغذی را برای مشاغل کوچک  و نحوه شروع استفاده از آنها را بطور گام به گام برای شما تشریح می کنیم. ما در مقاله کسب و کار خودمان را چگونه تبلیغ بکنیم تبلیغات را به سه دسته تبلیغات اینترنتی ، تبلیغات شبکه های اجتماعی و تبلیغات چاپی تقسیم بندی کرده ایم. و هریک را بطور مفصل برای شما بیان میکنیم

نمایش تبلیغات

تبلیغات بصورت آنلاین چگونه می باشد.

تبلیغات آنلاین در ساده ترین شکل ممکن می توان گفت یک بنر تبلیغاتی نیز گفته می شوند که می توانند در مکان های مختلفی مانند نصب برروی یک دیوار مغازه ، برروی یک ساختمان ، نصب در فضاهای عمومی ، در اتوبان ها و در بسیار موارد به راحتی نصب و نمایش داده شود. از همه مهتر به راحتی می توانید برروی سایت های اصلی و پربازدید خبر و مطالب خودتان را بازنشر و نمایش بدهید.

تبلغات نمایشی به چه شکل عمل می کند

تبلیغات آنلاین که بصورت بنر برروی سایت های پر بازدید قرار گرفته است مخاطبین شما با بازدید از آن سایت ها بنر تبلیغاتی شما را مشاهده می کند و فقط کافیست با کلیلک برروی آن بنر های تبلیغاتی به سایت و صفحه اصلی شما وارد بشود و از مطالب سایت شما بازدید بکنند.

تبلیغات بنری آیا کاربرد دارد

برخی از بازاریابان احساس می کنند که تبلیغات نمایشی کارایی کمتری دارند زیرا مشتریان هدف به این شکل شناسایی نمی شوند و بازدیدکنندگان وب سایت ها معمولا عادت دارند آنها را نادیده بگیرند این روزها بسیاری از سایت های معروف برای کسب درآمد در قسمت های مختلف سایت خود شروع به تبلیغات بنری می کنند و ممکن است زیادی این تبلیغات آثار تبلیغات بنری را کم بکند زیرا مخاطبین آن سایت ها با تعداد زیادی از بنر که مواجه می شوند اصلا به تبلیغات آن دیگر توجه نمی کنند.

روش شروع تبلیغات آنلاین

شما می توانید براساس نوع محصول ، مکان و مخاطبان هدف خود و شرایط آن را انتخاب کنید. بسیاری از وب سایت ها از طریق فضاهایی مانند Google Ads شرایط تبلیغاتی را برای خود فراهم می کنند. همچنین برخی دیگر با وب سایت های معروف شروع به مذاکره و تبلیغات بنری می شوند که این شیوه ارزان تر و کم هزینه تر از تبلیغات  Google Ads  می باشد. ولی ممکن است کارایی Google Ads را نداشته باشد.

 Google Ads چیست

Google Ads یک تبلیغات سایت گوگل می باشد که شما براساس هزینه ای که بصورت دلاری برای آن لغت انتخاب می کنید تنظیم می شود. شرکت Google  یکسری المان هایی را برای رنک دادن به رتبه هر سایت مشخص کرده است که باید سایت ها براساس آن المان ها سایت خودشان را طراحی و پشتیبانی بکنند که به اصطلاح SEO گفته می شود. ولی یکسری از سایت ها که توانایی SEO ندارند می تواند با پرداخت هزینه ای به شرکت Google سایت خودشان را براساس یک لغت مشخص به بالاترین رنک در سرچ گوگل قرار بدهند که انجام دادن این کار مستلزم پرداخت هزینه به شرکت Google می باشد.

روش کسر هزینه Google Ads

روش هزینه Google Ads به این شکل هستش که به ما به ازای هر کلیلک مخاطبین شما بروی سایت شما مستلزم کسر هزینه از پنلی که برای خود شارژ کردید می باشد. میزان کسر از پنل براساس سختی و با ارزش بودن آن لغت می باشد. برای مثال چاپ عکس ، چاپ لیبل ، چاپ تراکت ، چاپ کارت ویزیت ، تور مشهد و ...

این شیوه تبلیغاتی را باید به چه شکل آغاز بکنیم

برای شروع از طریق تبلیغات بنری و یا تبلیغات Google Ads باید شما شروع به راه اندازی یک وبسایت که در آن خدمات و کالاهایی که عرضه می کنید را نمایش بدهید. اگر خودتان تخصص این کار را دارید می توانید خودتان شروع به کار بکنید والا می توانید از شرکت هایی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند را نیز استفاده بکنید.

معایب تبلیغات بنری و سرچ Google

مهمترین معایبی که این نوع تبلیغات دارد اگر قرار است بصورت اصولی در سرچ Google رنک بگیرید مستلزم زمان و وقت گذاشتن بسیار زیادی در این عرصه می باشد. و اگر قرار است به شکل تبلیغات بنری و یا Google Ads شروع به تبلیغات بکنید باید هزینه زیادی در این مورد انجام بدهید و این هزینه بصورت کاملا دائمی این کار را انجام بدهید و به ازای هر تبلیغات و هزینه ای که شما انجام پرداخت می کنید مشتری مخصوص به خودتان را دریافت می کنید و اگر این هزینه ها را متوقف بکنید درآمد شما هم کم می شود.

تبلیغات شبکه های اجتماعی

تبلیغات اجتماعی یک روش عالی برای ایجاد آگاهی از نام تجاری شما است. از آنجا که افراد وقت زیادی را در شبکه های اجتماعی می گذرانند ، مکرراً در معرض تبلیغات شما قرار می گیرند و باعث ایجاد شناخت و آشنایی با کسب و کار شما می شوند. با این وجود ، برای تازه نگه داشتن محتوای آگهی و نظارت بر فعالیت های شما کمی تلاش لازم است.

این شیوه تبلیغات تا حدودی آسان تر و کم هزینه تر از تبلیغات بنری و سرچ Google Ads می باشد. البته این روزها به دلیل گرایش و استقبال بسیار مردم از این شیوه تبلیغاتی هزینه ها و تبلیغاتی که در این حوزه هم صورت می گیرد با هزینه هایی به مراتب بیشتر Google Ads شده است. ولی همین استقبال سبب شده است که شما بتوانید از ظرفیت به عمل آمده در این شبکه های اجتماعی محصولات و خدمات خودتان را تبلیغ بکنید.

نصب و راه اندازی شبکه های اجتماعی به مراتب بسیار ساده تر و آسان تر از راه اندازی یک سایت با تمام مشخصات و درج محصولات می باشد. در نتیجه اگر شما بتوانید با صرف وقت و حوصله راحت تر به نتیجه های روشنی در این عرصه برسید. در نتیجه می توانید از کسانی که در این حوزه شروع به فعالیت کرده اند و تجربه های زیادی در این عرصه دارد نیز کمک بگیرید و با مطالعه در حوزه شبکه های اجتماعی به درک درست در این حوزه برسید.

معایب اصلی در شبکه های اجتماعی

مهمترین معایبی که در این حوزه متوجه آن است فیلترینگ شبکه های احتماعی می باشد که در این سال ها بسیاری از این شبکه های اجتماعی فیلتر شدند و تمام وقت و هزینه هایی که در این عرصه شد کلا از بین رفت در نتیجه باید در تبلیغات خود بطور گسترده و خدمات خودتان را فقط معطوف به یک شبکه اجتماعی نکنید. ایراد دومی که این شبکه ها دارد باید به دنبال یوزرهای درست و واقعی بگردید که انجام دادن این کار واقعا باید زمان زیادی صرف بشود و بروز رسانی شبکه های اجتماعی و انجام دادن فوت و فن هایی که باید از متخصصین در این کار استفاده بشود حتما باید در این امر رعایت و انجام بشود.

کسب و کار خودمان را چگونه تبلیغ بکنیم

تبلیغات صنعت چاپ

این شیوه تبلیغات یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین شیوه تبلغات می باشد که هر سازمان و کسب و کاری برای شروع کار خود به راحتی می تواند اقدام به راه اندازی این شیوه کسب و کار بکند.تبلیغات چاپی در این سال ها توسعه و گسترش بسیار زیادی کرده است. که برای شروع هر کسب و کار در ابتدا به راحتی می توانید از انواع شیوه های چاپی از چاپ بادکنک ، چاپ تراکت ، چاپ تیشرت ، چاپ پوستر ، چاپ بروشور ، چاپ ساک دستی گرفته تا بسیار موارد دیگر اقدام به چاپ و تکثیر برند و شعار سازمانی خودتان بکنید. تنوع جنس و تنوع شکل در این سال ها سبب جذابیت هرچه بیشتر این حرفه و صنعت شده است که چشم هر ببینده ای را به خود جلب می کند. مهم ترین نکته در این صنعت طراحی خوب و جذاب می باشد که باید حتما در این مورد رعایت بشود. محاسن عمده ای که این شیوه تبلیغاتی دارد شامل سه گزینه می باشد

1-راه اندازی و توزیع بسیار راحت و آسان

2- هزینه کم و ناچیز

3- رسیدن به هدف با هزینه کم ( تبلیغات محلی)

معایب صنعت چاپ

مهم ترین معایبی که می تواند صنعت چاپ داشته باشد وسعت و دامنه محدود این شیوه تبلیغاتی است. شما به هر میزان که هزینه بکنید بخصوص در کسب و کارهای کوچک نهایتا بتوانید یک محله و یا در نهایت یک منطقه ای را با توزیع تبلیغات خود آگاه بکنید ولی اصلا شما نمی توانید بطور گسترده و کشوری این تبلیغات توضیح و تشریح بدهید.

هدف گذاری در تبلیغات

شما در امر تبلیغات و بازاریابی حتما باید قبلش هدف گذاری بکنید. باید مشخص بفرمایید جامعه هدف شما چه افراد و چه تعدادی می باشد. یک وقت هست کسب و کار شما نیازمند توجه اهالی یک محله می باشد . باید شما براساس این هدف گذاری اقدام به تبلیغات بکنید. برای مثال اگر شما شروع به راه اندازی یک سوپرمارکت کرده اید نیازی ندارید تبلیغات بسیار گسترده در شبکه های اجتماعی و یا بصورت سایت با هزینه زیادی بکنید زیرا خدمات شما نمی تواند به کل کشور صادر و توزیع بشود در نتیجه باید حتما باید قبل از شروع به تبلیغات هدف گذاری داشته باشید و جامعه هدفتان را مشخص بکنید.

از کجا باید شروع کرد

تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای مشاغل کوچک بسیار در دسترس است. و شما به راحتی می توانید با یادگیری و آموزش هایی که در اینترنت بسیار زیاد می باشد شروع به هریک از این شیوه تبلیغات بکنید. وقت را تلف نکنید و سریع اقدام به این شیوه های تبلیغاتی برای کسب و کار خود بکنید. برای کسب و کارهای کوچک تبلیغات بسیار مهم تر از سایر موارد می باشد زیرا شناخته شدن در این بازار بسیار با اهمیت تر از سایر بخش ها است.

ما در مقاله کسب و کار خودمان را چگونه تبلیغ بکنیم سعی کردیم مهم ترین و اساسی ترین نکاتی در امر تبلیغات را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم با خواندن این مقاله کسب و کار خودمان را چگونه تبلیغ بکنیم بتوانید شیوه تبلیغات برای کسب و کار خودتان را مشخص بکنید و اینکه چگونه یک تبلیغات کسب و کار کوچک با هزینه کم داشته باشیم.

  • چاپ متین

در مقاله ای که در سایت قطره به انتشار رسیده است قصد داریم بهترین روش تبلیغات انتخاباتی را برای شما بیان بکنیم. با شروع هر انتخابات هر نامزد به دنبال مهم ترین ایده هایی که بتواند حداکثر آرای ماخوذه را به دست بیاورد می گرد. هر نامزدی به دنبال روشی برای معرفی برنامه های خود و برندینگ کردن تصویر و نام خود می باشد. طرح ها و ایده های بسیار متفاوتی وجود دارد که هر نامزدی باید با بهره گیری هر یک از این موارد البته بسته به بودجه و وسعت آن شهری که قرار است در آن تبلیغات ارائه و توزیع بشود تقسیم بندی و رده بندی می شود. شیوه های تبلیغاتی متنوعی وجود دارد که ما قصد داریم کامل ترین مقاله در خصوص بهترین روش تبلیغات انتخاباتی و مهم ترین ترفندهای تبلیغات انتخاباتی را برای شما بیان بکنیم.

تبلیغات انتخاباتی باید براساس وسعت و میزان فراگیری تبلیغات و نوع انتخابات بررسی و سپس تصمیم گیری بشود. وسیع ترین شیوه تبلیغات انتخاباتی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و بعد از آن انتخابات مجلس شورای اسلامی و در انتهای انتخابات شورای شهر و روستا می باشد که هریک از این انتخابات باید تبلیغاتی متناسب با آن انتخابات چه از لحاظ وسعت و هزینه صورت بگیرد.

شیوه نامه ها تبلیغاتی را می توان به دو دسته اصلی تقسیم بندی کرد که شامل: تبلیغات اینترنتی و فضای مجازی دوم تبلیغات خدمات چاپی

هر یک از این شیوه های تبلیغاتی دارای زیرمجموعه های بسیار زیادی می باشد که بستگی به نوع هر انتخابات و وسعت و فراگیر بودن هر یک از این انتخابات باید گستردگی و و تنوع بخشی به هریک از این موارد رعایت بشود.

در این بخش به تبلیغات اینترنتی و فضای مجازی برای شما شرح و توضیح می دهیم و برخی از این شیوه نامه های تبلیغاتی را بطور کامل برای شما بیان بکنیم.ما در این مقاله سعی کردیم نهایت یک تبلیغات انتخاباتی را برای شما بیان بکنیم و هر نامزدی می تواند براساس نیاز و بودجه خود و شهر مورد نظر اقدام به هر یک از این شیوه های تبلیغاتی بکند.

برای انجام هر تبلیغات اینترنتی و یا چاپی اولین قدم برندینگ تصویر نامزد انتخاباتی می باشد. تصویری نامزد انتخاباتی خط مقدم و خط قرم هر نامزدی باید قرار بگیرد. داشتن یکسری چاپ عکس و یا چاپ عکس انتخاباتی با کیفیت و حرفه ای برای شروع و وارد شدن به هر نوع تبلیغاتی نیاز و احتیاج می باشد که هر شخصی باید قبل از شروع به کارزار انتخابات اقدام به گرفتن یکسری عکس های حرفه ای و زیبا بکند. سعی کنید برای انجام دادن این کار از یکسری افراد متخصص در این امر بهره و کمک بگیرید.تصویر و عکس شخص کاندیدا باید به گونه ای باشد که قابل اعتماد و با یک چهره آراسته و خندان عکس برداری شده باشد که مردم به آن چهره بتوانند اعتماد بکنند. این عکس قرار است برروی صفحات و چاپ پوستر کاندیدای مورد نظر قرار بگیرید.

اقدام دومی که باید قبل از هر تبلیغات به آن توجه بشود داشتن یک شعار انتخاباتی می باشد. سعی کنید این شعار انتخاباتی به نحوی نو و تازه و اثرگذار باشد و در طول این تبلیغات برروی این شعار انتخاباتی مانور تبلیغاتی زیادی صورت بگیرید که حتی در صورت نبود تصویر کاندیدای مورد نظر و فقط با داشتن آن شعار انتخاباتی مردم متوجه شخص کاندیدای مورد نظر بشوند. نهایت دقت برای داشتن شعار انتخاباتی باید صورت بگیرید زیرا این شعار قرار است به شکل ساخت مهر و یا چاپ مهر برروی تمامی محصولات تبلیغاتی چه مجازی و چه تبلیغات چاپی قرار بگیرید این شعار به نحوی جای ساخت لوگو برای هر کسب و کاری را می گیرید. در نتیجه نهایت دقت در انتخاب و ساخت شعار تبلیغاتی باید صورت بگیرد.شما بسیاری از تبلیغات دیجیتالی و چاپی خودتان مثل چاپ ماسک و ... را می توانید از طریق این شعار و لوگوی خاص خودتان را به دیگران معرفی بکنید.

ارسال اس ام اس های تبلیغات انتخاباتی

یکی از ساده ترین و راحت ترین راه تبلیغات جمعی تبلیغات بصورت ارسال پیامک می باشد که برای ارسال پیامک های تبلیغاتی با برخی از شرکت هایی که در امر تبلیغات پیامکی فعالیت می کنند می توانید صحبت بکنید و یک منطقه ، محله و حتی یک شهری را تحت پوشش تبلیغات پیامکی خود قرار بدهید. نهایت دقت را باید در هنگام ارسال این پیامک های تبلیغاتی داشته باشید این پیامک ها اصلا نباید دارای محتوای توهین آمیز و یا حرف های بی اساس در پیامک ها وجود داشته باشد زیرا عدم توجه در این امر می تواند بعنوان یک سند رسمی علیه شما استفاده بشود. در این شیوه های تبلیغاتی سعی کنید بیشتر برای معرفی و برندینگ کاندیدا استفاده بشود. برای معرفی ، اعلام برنامه و در نهایت برای تشکر و برنامه های کمپین تبلیغاتی می توانید از این شیوه استفاده بکنید.

https://www.ghatreh.com/image/larg/chapematin0001.jpg

ساخت وب سایت

یکی از اصلی ترین و مهم ترین بخش برای تبلیغات رسمی و موثر و همچنین اعتبار بخشی به یک کاندیدا داشتن و ایجاد یک وب سایت رسمی منسوب به آن کاندیدا می باشد.داشتن یک وب سایت بسیاری از هوداران می توانند از مطالب منسوب به آن کاندیدا را از آن سایت دریافت بکنند. اعلام برنامه های نامزدها ، صحبت های انتخاباتی ، شعارها ،  بهترین تصاویر با کیفیت که هر ستادی در هر محله و شهر به راحتی می تواند به آن تصاویر دسترسی پیدا بکند و اقدام به چاپ و توزیع تصاویر در شهر خود بکند. اخبار موثق و تاییدیه ها و تکذیبیه ها به راحتی می توانید از طریق وب سایت رسمی هواداران خودتان را آگاه بکنید و هرگونه شایعه علیه خودتان را می توانید از این تریبون رد بکنید.

حتما در سایت خود یک شماره تماس و راه های ارتباطی با مردم و همچنین بخشی را برای روش هایی برای راه اندازی یک ستاد تبلیغاتی در هر محله را در سایت های رسمی خود معرفی بکنید که هواداران هر نامزد به راحتی بتوانند به این شرایط دسترسی پیدا بکنند و مردم بتوانند از نامزدهای خودشان حمایت بکنند.

ساختن تیزر تبلیغاتی

بسیاری از مردم تمایلی زیاد به خواند ریز برنامه های شما در قالب چاپ بروشور و ... نیستند و تمایل دارند صحبت ها و کارها و سوابق نامزد را در قالب یک کلیپ تبلیغاتی در 30 یا 10 دقیقه ببیند و به ریز آن نامزد برسند. شما باید از این ظرفیت فیلم سازی برای کارزار تبلیغاتی خود کمک بگیرید و حتما نهایت حوصله و دقت را در ساخت این کلیپ تبلیغاتی بکنید زیرا مطمئن باشید این کلیپ تبلیغاتی بازخورد بسیار زیادی برای شما خواهد داشت و این شیوه تبلیغاتی کمک بسیاری برای معرفی شما ، سوابق و برنامه های انتخاباتی شما می کند

فعال سازی رسانه های اجتماعی

در این عصری که هر خانواده ای حداقل یک گوشی هوشمند دارد و با استفاده از این گوشی هوشمند به همه اخبار و وقایع روز دنیا دسترسی پیدا می کند به راحتی می تواند به بروز ترین اطلاعات دسترسی پیدا بکنند. داشتن این فضا یک فرصت بسیار عالی برای اطلاع رسانی و برندینگ و معرفی یک نامزد انتخابات می تواند باشد که هر نامزدی باید حداقل کاری که انجام می دهد از این فرصت برای تبلیغات و معرفی خود به دیگران استفاده بکند.شما باید یک استراتژی بسیار خوب برای کمپین تبلیغات انتخاباتی در موبایل داشته باشید. استفاده از شبکه های اجتماعی یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش برای ارتقاء انتخابات است. مهم ترین این نرم افزارها اینستاگرام و تلگرام می باشد که باید هر نامزدی یک صفحه رسمی برای خود تاسیس بکند.

بنر در سایت های خبری

یکی از بهترین فضاها برای تبلیغات نامزدها تبلیغات در سایت های خبرگذاری می باشد.این صفحات به دلیل بازدید بسیار بالایی که دارند بستر بسیار مناسبی برای تبلیغات انتخاباتی می باشد. این تبلیغات به شکل بنر برروی یک قسمتی از سایت های خبری قرار میگیرد و امکان انتقال پیام و معرفی یک نامزد را به مخاطبین آن سایت می دهد شما می توانید بنری که قرار است برروی این سایت های خبری قرار بگیرد از تم چاپ بنر هایی که در طرح شهر قرار دارد استفاده بکنید که مردم با دیدن آن سریع ذهن آنها به نامزد مورد نظر برسد. این روش یکی از با اثر ترین شیوه های تبلیغاتی در محدوده بسیار وسیع می باشد.بنر در سایت های تبلیغاتی مانند چاپ پوستر دیواری برروی دیوار بسیار دید دارد و هر شخصی با حضور در آن سایت خبری تصویر شما رو در ذهن خود حک می کند.

https://www.ghatreh.com/image/larg/chapematin0002.jpg

نکته بسیار مهمی که باید در این شیوه های تبلیغات مجازی به آن توجه بشود این شیوه های تبلیغاتی بسیار مستلزم زمان و صرف وقت می باشد که شما باید در این شیوه های تبلیغاتی حتما به آن توجه بکنیم و سعی بکنید پی ریزی های اولیه آن را قبل از نامزد شدن و تاییدیه صلاحیت انجام بشود زیرا برای مثال راه اندازی یک وب سایت و یا یک صفحه رسمی در اینستاگرام و یا تلگرام و یا عضوگیری نیازمند زمان می باشد که باید با تبلیغات در صفحات و سایت های پر مخاطب و یکسری روش های جدید و بروز اقدام به عضوگیری و رسمیت بخشی به صفحات خود بشوید.

ما در مرکز تخصصی چاپ متین سعی کردیم این مقاله بهترین روش تبلیغات انتخاباتی را به دو بخش تقسیم بکینم بخش اول مربوط به فضای مجازی و اینترنت و بخش دوم تحت عنوان مقاله ترفندهای تبلیغات انتخاباتی مربوط به خدمات چاپی تقسیم بندی بکنیم و امیدوار هستیم این مقاله بهترین روش تبلیغات انتخاباتی برای شما مفید بوده باشد و با استفاده از این شیوه های تبلیغاتی بتوانید کارآمدترین تبلیغات را برای خودتان ایجاد بکنید و در انتخابات پیروز بشوید.

 

  • چاپ متین

آخرید مقاله ای که در سایت مشرق نیوز به انتشار رسید درباره روش جذب درآمد بصورت مجازی توسط چاپ متین مطالبی بیان شده است. در دنیای پر زرق و برش و با وجود پیشرفت هایی که روزانه در حال به وقوع پیوستن می باشد هر صنف و کسب کاری به دنبال جذب سرمایه و کسب درآمد می باشد. روش کسب درآمد از ابتدای خلقت انسان ها تغییر کرده و روز به روز متناسب با پیشرفت های تکنولوژی توسعه پیدا کرده است. باید شما براساس نیار آن روز جامعه کسب و کار و درآمد خودتان را به آن سمت سوق بدهید. 

روش جذب درآمد بصورت مجازی توسط چاپ متین

 

 

شاید در گذشته به دلیل محدودیت و نبود رقابت تبلیغات و بازاریابی تا این حد مورد اهمیت نبود زیرا در یک شهر و یا در یک محله بیش از یک مغازه و یا یک کسب کار برای انجام دادن و یا ارائه آن خدمات وجود نداشت و در نتیجه اصلا نیازی برای تبلیغات و یا بازاریابی تا این حد برای صاحبان کسب و کار ضرورت نداشت. در این سال ها و با توسعه تکنولوژی و توسعه و تنوع بخشی در کسب و کارها بازاریابی و تبلیغات کم کم شروع به رونق و توسعه پیدا کرد.

تبلیغات بصورت دهن به دهن و رفتار خوب فروشنده و همچنین قیمت و ارائه خدمات مناسب سبب نوعی بازاریابی و جذب مشتری در گذشته می بود. بعد از آن بازاریابی در قالب این که یک فرد بصورت محله به محله درب به درب و یا رفتن بر سر یک پروژه برای جذب مشتری در قالب استخدام نیروی بازاریابی برای جذب درآمد و سرمایه توسعه و رونق گرفت. این کار یکسری مزایای و یکسری معایبی داشت در شروع این سیستم بازاریابی شاید جذابیت و یا جذب مشتری به دلیل جدید بودن این سیستم تبلیغاتی بسیار زیاد بود ولی با گذشت زمان و توسعه این شیوه تبلیغات کم کم رونق خودش را از دست داده و به نوعی مردم در برابر این شیوه تبلیغات بسیار مقاومت می کنند به گونه ای که قبل از اینکه بازاریاب شروع به صحبت کردن بکند صحبت آن فرد را قطع و مقاومت می کنند.

سیستم دیگری که بعد از آن شروع به توسعه و رونق گرفت سیستم تبلیغات کاغذی از چاپ ساک دستی گرفته تا چاپ تراکت ، چاپ کارت ویزیت ، چاپ بروشور ، چاپ پاکت ، چاپ لیوان کاغذی و ... که عمده این تبلیغات بیشتر در قالب چاپ تراکت و توزیع آن در بین محلات و منازل افراد توسعه و بشدت رونق گرفت.

این سیستم تبلیغاتی مانند سایر روش های بازایابی در شروع کار بسیار محبوبیت و جذابیتی داشت و این شیوه تبلیغاتی سالیان سال بسیاری از کسب و کارها از این شیوه تبلیغات و بازاریابی برای کسب و کار خودشان استفاده می کردند. در حال حاضر هم این شیوه تبلیغاتی بیشتر برای مشاغل محلی و محدود بسیار کاربرد و مفید می باشد. هزینه و زمان راه اندازی این شیوه تبلیغاتی بسیار محدود و بسیار سریع توسعه پیدا می کند. اما به دلیل گسترده گی این شیوه تبلیغاتی در سال های گذشته باعث شده بود شما در هر خیابان و یا مترو تعداد زیادی تراکت های تبلیغاتی در حال توزیع می باشد که گستردگی این موضوع هم باعث می شود بسیاری از مردم از گرفتن تراکت های تبلیغاتی خودداری بکنند.

البته خدمات چاپی در این سال ها به دلیل جذابیتی که برای بسیاری از مشاغل داشته است توسعه های بسیار زیادی داشته است و انصافا جذب سرمایه های بسیار زیادی با این شیوه برای بسیاری از کسب و کارها رونق بخشیده است.

این شیوه تبلیغاتی در حال حاضر برای بسیاری از مشاغلی که بصورت گسترده در سطح کشور خدمات خودشان را ارئه بدهند باید سیستم جدید در امر تبلیغات و بازاریابی ارائه بدهند. البته شیوه تبلیغاتی که بصورت کشوری قرار است انجام بشود تقریبا مشابه تبلیغات بصورت جهانی می باشد. در تبلیغات جهانی تفاوتی که با تبلیغاتی کشوری دارد باید شما تبلیغات خودتان را متناسب با آن کشور و آداب و رسوم و نیاز آن کشور تنظیم و تبلغ بکنید.

روش جذب درآمد بصورت مجازی توسط چاپ متین

تبلیغات بصورت مجازی که شامل اینترنت و یا شبکه های اجتماعی می شود را شامل می شود. تبلیغات بصورت اینترنتی در حال حاضر جز محبوب ترین و رایج ترین راه های کسب مشتری و درآمد در کل کشور و بصورت جهانی می باشد. بسیاری از شرکت ها و سرمایه دارن دنیا با استفاده از تبلیغات بصورت مجازی گسترده محبوب شده اند و یا در بستر همین فضای مجازی به یک آدم موفق و سرشناس در حوزه مربوط به خودشان تبدیل شده اند. جذب سرمایه با استفاده از فضای مجازی و در بستر اینترنت در این سال های بسیار رونق و توسعه پیدا کرده است و روش ها و اپلیکیشن های بسیار زیادی در این سال ها شکل گرفته است و هزینه های بسیار زیادی برای این سبک تبلیغات به انوع مختلف و با مبالغ بسیار زیادی پرداخت می کنند و البته بازگشت سرمایه هم به نسب هزینه هایی که در این حوزه صورت می گیرد برابری می کند و کسانی که قصد دارند توسعه کسب و کار خودشان را با این شیوه ها گسترش بدهند حتما باید هزینه های زیادی در این بخش ها انجام بدهند زیرا هزینه و تبلیغات لازمه ماندگاری و دیده تر شدن هرچه بیشتر کسب و کار شما می شود. داشتن یک لوگو و سپس ساخت مهر و درج آن لوگو در بخش بخش های مختلف سازمانی شما روش دیگری که برای برندیگ سازمانی شما لازم می باشد باید هزینه کرد. برندیگ و و توسعه و درج لوگو در ذهن مردم لازمه هزینه بسیار زیادی در تبلیغات می باشد که باید بصورت گسترده این کار صورت بگیرد تا سازمان و کسب و کار شما بعنوان یک کسب و کار موفق در ذهن های مردم باقی بماند.ما در این مقاله روش جذب درآمد بصورت مجازی سعی کردیم آموزش ها و نکاتی که باید هر کسب و کار در عصر و در این زمانه پیگیری بکند برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم با خواندن این مقاله بتوانید به کسب و کار خودتان براساس نیاز و کسب درآمد خود اقداماتی را انجام بدهید.

راه‌های ارتباطی با مجموعه چاپ متین

ما همواره در مجموعه چاپ متین تلاش خود را بر این داشته‌ایم که بهترین پاسخگویی و کارشناسانه را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم از همین رو خط ویژه زیر را بدون اشغالی در اختیار مشتریان خود قرار داده است .

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸:۳۰ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات می‌توانید با شماره تماس ۷۷۶۲۴۲۰۲-۰۲۱ (10 خط ویژه) و یا به وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه نمایید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما  می‌باشیم.

  • چاپ متین

انتخاب یک نام و یا یک برند تجاری به نوعی مهم ترین سرآغاز شروع یک کسب و کار حرفه ای و بسیار مهم باشد. که انتخاب یک نام و برند تجاری می تواند مانند روشن شدن یک لامپ در یک لحظه اتفاق بیافتد. ما قصد داریم در مقاله چگونه یک نام تجاری انتخاب بکنیم را توضیحاتی در خصوص انتخاب یک برند تجاری و متناسب با حرفه شما به شما آموزش بدهیم.

علت اهمیت نام تجاری برای هر کسب و کاری

نام و برند سازمان شما می تواند یکی از با اهمیت ترین و اساسی ترین گام برای شروع کسب و کار شما باشد و انتخاب یک نام و یک برند معمولا حرفه شما پیرامون این برند توسعه پیدا می کند. به این خاطر انتخاب یک نام و برند در توسعه و رونق گرفتن کسب و کار شما بسیار می تواند با اهمیت باشد.

شما به یک نام تجاری منحصر به فرد و جذاب نیاز دارید تا از خود رقبا متمایز شوید و همچنین مشتریان شما را به یاد بیاورند. و این برند باید مناسب با حرفه شما باشد. یک نام تجاری باید ارزش های شما ، نحوه تجارت و شخصیت افرادی را که در قلب شرکت شما کار می کنند را منعکس کند.

آموزش انتخاب یک نام تجاری

برای برخی از مشاغل کوچک و استارتاپ ها نام واضحی بلافاصله به ذهن خطور می کند زیرا انتخاب نام تجاری دقیقا همزمان با شروع حرفه ای شما می باشد. البته بیشتر این مقاله برای شرکت ها و سازمان هایی می باشد که حرفه خودشان را انتخاب کرده اند ولی هنوز نامی برای حرفه خود انتخاب نکرده اند. شما باید قبل از تصمیم نهایی چندین نام و ایده را دنبال بکنید تا در نهایت به یک نام و یک برند برسید.

نامگذاری مشاغل تصمیمی نیست که در آن عجله ای صورت بگیرد.این یک کاری می باشد که شما هرچه بیشتر در مورد آن وقت و زمان بگذارید کم است حتی اگر همه پاسخ ها همان چیزی نباشد که می خواهید بشنوید. اگر بتوانید انتخاب برند تجاری خودتان را در فضاهای مجازی هم به اشتراک بگذارید شاید به ایده های بسیار جذاب تری برسید.

در انتخاب نام برند باید به گونه ای عمل بکنید که چشم انداز وسیعی برای کسب و کار خودتان در نظر بگیرید یعنی به گونه ای که اگر خواستید حرفه خودتان را توسعه بدهید نام تجاری شما این ظرفیت را داشته باشد که بتوانید متناسب با نام برند خود حرفه تان را توسعه بدهید. شما می تونید همزمان با شروع کسب و کار خودتان به صلاح دید اگر احساس کردید این امکان وجود دارد نام و برند تجاری خودتان را تغییر بدهید می توانید بعد از چند روز نام و برند تجاری خودتان را تغییر بدهید.زیرا یکی از اساسی ترین بخش های هر سازمان انتخاب یک نام بسیار زیبا و در خور می باشد.

انتخاب نام تجاری: مضامین و ارتباط کلمات

برای رسیدن به یک برند تجاری موفق  باید ایده های نام شرکت خود را هماهنگ با کل کسب و کار خود توسعه دهید. شما می توانید با استفاده بازی با کلمات بهمراه حرفه خود یک نام تجاری برای کسب و کار خودتان انتخاب بکنید. این نام می تواند دارای یک بنیه و یک ساختار بسیار محکم با نام برند تجاری شما باشد.

ارزشها و مضامین برند

در طول فرآیند نامگذاری ، ارزشها و فلسفه خود را در ذهن داشته باشید. لیستی کوتاه از ارزش های تجاری را که با افراد و محصولات خود مرتبط می باشد تهیه کنید و نام های تجاری احتمالی خود را در برابر آن بررسی کنید تا مطمئن شوید که در مسیر درستی قرار گرفته اید.

ارتباط کلمه

ارتباط کلمه یک علم دقیق نیست ، اما برای انتخاب ایده های بالقوه نام شرکت می تواند بسیار مفید باشد. هر کلمه مجموعه ای از انجمن های مخصوص به خودش را دارد. این موارد بین افراد کمی متفاوت است ، اما معمولاً یک ارتباط مشترک وجود دارد ، مانند ارتباط “کارت ویزیت” با ایده های مرتبط و مبهم با آن مانند “چاپ” ، “چاپ کارت ویزیت” و “چاپخانه”. بنابراین وقتی به تصمیمی رسیدید ، به برخی از ارتباطات آن کلمه یا عبارت متناسب با نیز فکر کنید.

برخی کلمات به همراه برخی قافیه ها می تواند با هم همراه بشود و این هم قافیه ها می تواند به یک کلمه ای واحد برسد.

آموزش انتخاب یک نام تجاری

انتخاب نام تجاری: عوامل آوایی

یک ارتباط جالب بین آواشناسی و بازاریابی وجود دارد. ما می دانیم که نام های خوب تجاری علاوه بر داشتن معنای کلی ، حاوی لایه های بیشتری از نفوذ در واج های خود می باشد برای مثال فرمت PDF هم نام یک فرمت فایل می باشد و هم نام برند و تجاری یک شرکت.

اگرچه ممکن است بسیاری از افرادی که با آن آوا و نام تجاری فعالیت می کند از آن برند آگاهی نداشته باشند اما به طور ناخودآگاه با آن نام و آوا در حال ارتباط گیری هستند. از طرفی انتخاب یکسری واژه های سخت و سنگین که تلفظ آن برای عموم جامعه آسان نیست نباید انتخاب بکنید. واژه هایی که تلفظ سختی داشته باشد به سختی در ذهن افراد می ماند.

نام تجاری را کوتاه و شیرین بکنید

سعی بکنید نام و برند تجاری خودتان کوتاه انتخاب بکنید زیرا هرچه این نام و برند تجاری شما کوتاه و ساده باشد راحت تر و در مدت بسیار بلندی در ذهن ها می ماند. اگر نام تجاری خودتان نتوانستید بطور خلاصه انتخاب بکنید می توانید بطور مخفف نام تجاری خودتان را انتخاب بکنید. برای مثال شرکت هواپیمایی هما “هواپیمایی ملی ایران” شما به این شکل می توانید یک کلمه بسیار ساده ولی با محتوای بسیار زیاد نام تجاری خودتان را انتخاب بکنید.

انتخاب نام تجاری: سازگاری و برند تجاری

هویت برند مفهوم مهمی است که باید هنگام ایجاد نام تجاری درک کنید. این به معنای “جزئیات” آشکار حضور شرکت شما است – قسمتهایی که برای عموم قابل مشاهده است ، مانند گرافیک ، جبهه های فروشگاه ، نام محصول ، آرم ، حساب وب سایت و شبکه های اجتماعی. این داستان کل برند شما نیست ، اما این یک قسمت اساسی است ، به ویژه هنگامی که شما به عنوان یک شرکت جدید شروع به کار می کنید.

همانطور که در مقاله چگونه یک نام تجاری انتخاب بکنیم ذکر کردیم  واقعی بودن تصویر برند شما بسیار مهم است و این بدان معناست که تمام قسمتهای مختلف هویت برند را بهم گره بزنید تا به طور کلی کار کنند. نام شرکت شما قسمت بزرگی از این فرآیند است و نقش بسزایی در تعریف استراتژی برند شما دارد.

انتخاب نام برند شما هم باید بگونه ای باشد اگر قرار است در آینده سایت و یا شبکه های اجتماعی را برای آن راه اندازی بکنید این ظرفیت و توانایی داشته باشد که وقتی برند خودتان را به انگلیسی تایپ می کندی به راحتی بتوانید این لغت را تایپ و یا فارسی این لغت را در اینترنت و شبکه های اجتماعی جستجو بکنید.

هنگام جستجوی نام های تجاری خود، جنبه های دیگر هویت برند خود را به خاطر بسپارید ، مانند:

طراحی لوگو

نام و دامنه محصولات

کانال های بازاریابی از جمله رسانه های اجتماعی

نام دامنه ای که برای وب سایت خود استفاده خواهید کرد

در نهایت شما باید از خود بپرسید که قرار است هر روز باید با این نام تجاری زندگی بکنید و افراد و مشتریان شما قرار است هر روز با این نام با شما ارتباط بگیرند. بنابراین باید برای انتخاب نام تجاری خود لحظه بیشتر وقت بگذارید زیرا قرار است این نام تجاری شما برروی چاپ سربرگ ، چاپ پوستر ، چاپ بروشور ، چاپ عکس ، چاپ پاکت نامه ها و بسیار موارد دیگر ست اداری شما قرار بگیرد و باید نام تجاری شما به گونه ای باشد که هر روز انرژی های مثبتی از این نام تجاری بگیرید و با این نام تجاری به موفقیت های بسیار بزرگی در عرصه کسب و کار برسید.

ما در این مقاله چگونه یک نام تجاری انتخاب بکنیم سعی کردیم به تمامی زوایای انتخاب یک برند خوب و کارآمد برای هر سازمانی ارائه بدهیم و امیدوار هستیم با خواندن این مقاله چگونه یک نام تجاری انتخاب بکنیم توانسته باشید روش انتخاب یک برند خوب و کارآمد رسیده باشید و بتوانید با این نام تجاری یک کسب و کار خوب و مفیدی را شروع بکنید.

  • چاپ متین

با هربار نزدیک شدن به روزهای برگزاری انتخابات یکسری استرس و دلشوره ای برای هریک از نامزدهایی که پا به عرصه انتخابات گذاشته اند می افتد که برای معرفی و برندیگ خود از چه راهی استفاده بکنند و اصلا از کجا باید شروع بکنند و این تبلیغات را باید از چه زمانی راه اندازی بکنیم. ما در ادامه سلسله مقالات مرکز تخصصی چاپ متین مقاله ترفندهای تبلیغات انتخاباتی را در ادامه مقاله ایده های تبلیغات انتخاباتی را برای شما آورده ایم و قصد داریم در مقاله ترفندهای تبلیغات انتخاباتی به بخش دوم تبلیغات انتخاباتی یعنی بخش خدمات چاپی اشاره بکنیم و توضیحاتی در این زمینه برای شما بیان بکنیم. شما مطمئن باشید داشتن برنامه ریزی در انتخابات قطعا می تواند شاه کلید پیروزی شما در رقابت های انتخاباتی بشود. از این رو استفاده توامان از فناوری و خدمات چاپی می تواند از جمله ابزارهای موثر به منظور دستیابی به این هدف باشد.

اگر برنامه جامعی برای شهر خود دارید و خواهان حمایت مردمی برای رسیدن به اهداف خود هستید با هدف گذاری استراتژیک تبلیغاتی خود در انتخابات پیش رو و دسترسی به ابزارهای مناسب میتوانید توجه رای دهندگان را به سمت خود جلب کنید و امیدوار هستیم بتوانید بیشترین آرای ماخوذه را به خودتان جلب بکنید

روش های تبلیغاتی با توجه به نوع زندگی، فرهنگ و میزان نیازمندی های هر منطقه متفاوت است و دربرگیرنده ی هردو نوع تبلیغ مدرن و سنتی می شود. در جامعه امروز روش های تبلیغاتی مدرن مبتنی بر تکنولوژی همچون راه اندازی شبکه های مجازی که به طور کامل در مقاله ایده های تبلیغات انتخاباتی برای شما بیان شده است را سعی کنید در کنار تبلیغات سنتی قرار بدهید.

ما در مقاله گذشته به دو اصل قبل از ورود به کارزار تبلیغات برای شما بیان کردیم و در این مقاله به اصل سوم یعنی انتخاب و داشتن یک رنگ انتخاباتی می باشد. سعی کنید شما یک رنگی را انتخاب و تبلیغات خودتان را براساس آن تم رنگی انجام بدهید این تبلیغات می خواهد چه بصورت چاپی و چه بصورت مجازی باشد ، نکته حائز اهمیت داشتن یک تم رنگی برای تبلیغات است که حتما قبل از ورود به تبلیغات آن را به دلخواه انتخاب بکنید.

چاپ تراکت و پوستر

یکی از متداول ترین ، آسان ترین و سریع ترین شیوه های تبلیغاتی برای معرفی یک نامزد انتخاباتی چاپ تراکت و یا چاپ پوستر می باشد که بسیاری از نامزدها کافی است از یک طراح برای تبلیغات خود کمک بگیرد و اقدام به چاپ تراکت و سپس توزیع آن در یک محله و یا یک شهر بکند.این شیوه تبلیغاتی به دلیل اینکه به شخص تحویل داده و یا روی دیوار نصب می شود و فرد می تواند با خودش به هرجایی ببرد می تواند بسیار موثر و کارآمد باشد و باعث می شود تصویر نامزد در هنگام رفت آمد در سطح شهر در ذهن مردم حک بشود و این شیوه تبلیغاتی از قدیم بسیار مورد استقبال قرار میگرفت و در حال حاضر هم هنوز این شیوه تبلیغاتی کارایی لازم خودش را دارد.

چاپ بادکنک

شاید کمتر کسی به داشتن و چاپ بادکنک برای تبلیغات خود فکر بکند ولی مطمئن باشید این شیوه تبلیغاتی بسیار جذاب و پرمخاطب می باشد و توصیه ما بر این است که هر نامزدی برای تبلیغات خود حداقل یکبار از این شیوه تبلیغاتی برای خودش استفاده بکند زیرا این شیوه های تبلیغاتی بسیار می تواند مخاطبین را جذب بکند بخصوص برای کودکان ، این شیوه های تبلیغاتی مانند یک پیام بازرگانی می باشد که تا زمان رسیدن فرد به منزل این بادکنک را در اختیار دارد و در طول مسیر به بسیاری از مردم خواه ناخواه آن نامزد را معرفی می کند.این شیوه تبلیغاتی برای تمام انتخابات ها کارایی لازم را دارد.

شیوه نامه تبلیغات انتخابات

چاپ تیشرت و لیوان

چاپ تیشرت و یا چاپ لیوان یک شیوه تبلیغاتی بسیار زیبا و خاص می باشد که بهتر است حداقل افراد حاضر در ستادها تیشرت عکس نامزد مورد نظر را برتن داشته باشند. چاپ تیشرت و چاپ لیوان یک تبلیغات بسیار زیبا ولی تا حدودی گران قیمت می باشد که این شیوه تبلیغاتی بیشتر برای انتخابات ریاست جمهوری استفاده می شود زیرا به دلیل فراگیری این انتخابات بسیاری از مردم از پوشین تیشرت نامزد مورد نظر خود استقبال می کنند در نتیجه حداقل اگر قرار نیست عکس نامزد انتخاباتی در قالب لیوان و یا تیشرت در بین مردم توزیع بشود افراد حاضر در ستادهای نامزدهای انتخاباتی حتما یک تیشرت از عکس نامزد مورد نظر داشته باشند.البته چاپ لیوان کاغذی نسبت به چاپ لیوان های سرامیکی به صرفه تر و افراد بسیار زیادتری می توانند از این شیوه های تبلیغاتی برای نامزدهای خود استفاده بکنند.

چاپ شال و کلاه

یکی دیگر از تبلیغات برای انتخابات چاپ کلاه و یا چاپ شال می باشد که چاپ کلاه بیشتر برای آقایان و چاپ شال برای خانم ها مصرف بسیار زیادی و استقبال بسیار زیادی از آن می شود.شال و کلاه می تواند براساس تم رنگی نامزد و عکس و با شعار مخصوص کاندیدا برروی آن چاپ بشود.این شیوه تبلیغاتی هم ممکن است هزینه بر باشد ولی بسیار مورد استقبال قرار میگیرد و در کمپین های انتخاباتی نامزدها بسیار کارایی و جذاب می باشد و هواداران شرکت در این کمپین را به نوعی متحدالشکل می کند. استفاده از این شیوه تبلیغات حداقل برای ستادهای تبلیغات نامزدها مورد استفاده قرار بگیرد.

چاپ کارت ویزیت

یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین ابزارهای تبلیغات نامزدها بخصوص در انتخابات شورای شهر و روستا چاپ کارت ویزیت می باشد. چاپ کارت ویزیت هزینه بسیار اندکی برای نامزد دارد و افراد بسیار زیادی را می تواند تحت پوشش قرار بدهد. کارت ویزیت به دلیل فضای کمی که دارد بسیار قابل حمل می باشد و هر فرد به راحتی می تواند آن را با خودش حمل بکند. کارت ویزیت امکان معرفی نامزد ، تصویر نامزد ، کد انتخاباتی ، برنامه ها و بسیاری موارد دیگر را می تواند در خود جای بدهد. کارایی بسیار زیادی دارد و توصیه می شود حتما در هر نوع انتخاباتی هر یک از نامزدها اقدام به چاپ و توزیع کارت ویزیت بکند. در طراحی کارت ویزیت نهایت دقت را داشته باشید فضای کارت ویزیت بسیار محدود و کوچک می باشد به این خاطر سعی نکنید تمامی اقدامات ، شعارها ، برنامه ها ، سوابق و همه موارد را در قالب یک کارت ویزیت با فونت بسیار ریز بگنجانید. از چند نفر متخصص در امر طراحی بخصوص طراحی های انتخاباتی حتما مشورت بگیرید که بتوانید یک کارت ویزیت زیبا و جذاب برای خودتان داشته باشید.

چاپ ساک دستی

یکی از بهترین ابزار تبلیغات داشتن و وجود چاپ ساک دستی می باشد. این ساک دستی می تواند سوزنی و یا کاغذی باشد ولی اهمیت اصلی آن داشتن و وجود خود ساک دستی است. شما می توانید پکیچ تبلیغاتی خودتان از چاپ تراکت ، چاپ لیبل بهمراه سی دی تبلیغاتی شما که چاپ لیبل سی دی روی آن قرار گرفته است ، خودکار ، کلاه ، شال و بسیار موارد دیگر را می توانید در قالب آن ساک دستی قرار بدهید و توجه داشته باشید ساک دستی دقیقا همان قابلیت بادکنک را دارد به گونه ای که فرد با گرفتن یک ساک دستی و حرکت در بین شهر کار یک پیام بازرگانی سیار را برای شما بازی می کند و می تواند یک تبلیغات بسیار خوبی برای شما باشد.

ما سعی کردیم اصلی ترین شیوه های تبلیغات انتخاباتی را در قالب مقاله ترفندهای تبلیغات انتخاباتی را برای شما بیان بکنیم و ممکن است بسیاری از تبلیغات دیگر برای نامزدها وجود داشته باشد ولی ما سعی کردیم اصلی ترین و پرکاربردترین این تبلیغات را برای شما در قالب دو مقاله یکی ترفندهای تبلیغات انتخاباتی و دیگری در مقاله ایده های تبلیغات انتخاباتی برای شما بیان کرده باشیم. اگر بتوانید اکثر این ترفندهای تبلیغاتی که در دو مقاله برای شما بیان شد را رعایت بکنید مطمئن باشید خودتان را به راحتی می توانید به مردم معرفی بکنید و شما مطمئن باشید در هر انتخاباتی مهم شناختن خود و برنامه ها به مردم می باشد که با استفاده از این شیوه های تبلیغاتی به راحتی می توانید به اهداف خود برسید.

  • چاپ متین

با شروع هر انتخابات هر نامزد به دنبال مهم ترین ایده هایی که بتواند حداکثر آرای ماخوذه را به دست بیاورد می گرد. هر نامزدی به دنبال روشی برای معرفی برنامه های خود و برندینگ کردن تصویر و نام خود می باشد. طرح ها و ایده های بسیار متفاوتی وجود دارد که هر نامزدی باید با بهره گیری هر یک از این موارد البته بسته به بودجه و وسعت آن شهری که قرار است در آن تبلیغات ارائه و توزیع بشود تقسیم بندی و رده بندی می شود. شیوه های تبلیغاتی متنوعی وجود دارد که ما قصد داریم کامل ترین مقاله در خصوص ایده های تبلیغات انتخاباتی و مهم ترین ترفندهای تبلیغات انتخاباتی را برای شما بیان بکنیم.

تبلیغات انتخاباتی باید براساس وسعت و میزان فراگیری تبلیغات و نوع انتخابات بررسی و سپس تصمیم گیری بشود. وسیع ترین شیوه تبلیغات انتخاباتی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و بعد از آن انتخابات مجلس شورای اسلامی و در انتهای انتخابات شورای شهر و روستا می باشد که هریک از این انتخابات باید تبلیغاتی متناسب با آن انتخابات چه از لحاظ وسعت و هزینه صورت بگیرد.

شیوه نامه ها تبلیغاتی را می توان به دو دسته اصلی تقسیم بندی کرد که شامل: اول تبلیغات اینترنتی و فضای مجازی دوم تبلیغات خدمات چاپی

هر یک از این شیوه های تبلیغاتی دارای زیرمجموعه های بسیار زیادی می باشد که بستگی به نوع هر انتخابات و وسعت و فراگیر بودن هر یک از این انتخابات باید گستردگی و و تنوع بخشی به هریک از این موارد رعایت بشود.

ما قصد داریم در این مقاله ایده های تبلیغات انتخاباتی به هر دو بخش تمرکز داشته باشیم و بصورت دو مقاله در دو بخش برای شما بیان بکنیم.

در بخش اول قصد داریم به تبلیغات اینترنتی و فضای مجازی برای شما شرح و توضیح بدهیم و برخی از این شیوه نامه های تبلیغاتی را بطور کامل برای شما بیان بکنیم.ما در این مقاله سعی کردیم نهایت یک تبلیغات انتخاباتی را برای شما بیان بکنیم و هر نامزدی می تواند براساس نیاز و بودجه خود و شهر مورد نظر اقدام به هر یک از این شیوه های تبلیغاتی بکند.

برای انجام هر تبلیغات اینترنتی و یا چاپی اولین قدم برندینگ تصویر نامزد انتخاباتی می باشد. تصویری نامزد انتخاباتی خط مقدم و خط قرم هر نامزدی باید قرار بگیرد. داشتن یکسری چاپ عکس و یا چاپ عکس انتخاباتی با کیفیت و حرفه ای برای شروع و وارد شدن به هر نوع تبلیغاتی نیاز و احتیاج می باشد که هر شخصی باید قبل از شروع به کارزار انتخابات اقدام به گرفتن یکسری عکس های حرفه ای و زیبا بکند. سعی کنید برای انجام دادن این کار از یکسری افراد متخصص در این امر بهره و کمک بگیرید.تصویر و عکس شخص کاندیدا باید به گونه ای باشد که قابل اعتماد و با یک چهره آراسته و خندان عکس برداری شده باشد که مردم به آن چهره بتوانند اعتماد بکنند. این عکس قرار است برروی صفحات و چاپ پوستر کاندیدای مورد نظر قرار بگیرید.

اقدام دومی که باید قبل از هر تبلیغات به آن توجه بشود داشتن یک شعار انتخاباتی می باشد. سعی کنید این شعار انتخاباتی به نحوی نو و تازه و اثرگذار باشد و در طول این تبلیغات برروی این شعار انتخاباتی مانور تبلیغاتی زیادی صورت بگیرید که حتی در صورت نبود تصویر کاندیدای مورد نظر و فقط با داشتن آن شعار انتخاباتی مردم متوجه شخص کاندیدای مورد نظر بشوند. نهایت دقت برای داشتن شعار انتخاباتی باید صورت بگیرید زیرا این شعار قرار است به شکل ساخت مهر و یا چاپ مهر برروی تمامی محصولات تبلیغاتی چه مجازی و چه تبلیغات چاپی قرار بگیرید این شعار به نحوی جای ساخت لوگو برای هر کسب و کاری را می گیرید. در نتیجه نهایت دقت در انتخاب و ساخت شعار تبلیغاتی باید صورت بگیرد.شما بسیاری از تبلیغات دیجیتالی و چاپی خودتان مثل چاپ ماسک و … را می توانید از طریق این شعار و لوگوی خاص خودتان را به دیگران معرفی بکنید.

ارسال پیامک های تبلیغاتی

یکی از ساده ترین و راحت ترین راه تبلیغات جمعی تبلیغات بصورت ارسال پیامک می باشد که برای ارسال پیامک های تبلیغاتی با برخی از شرکت هایی که در امر تبلیغات پیامکی فعالیت می کنند می توانید صحبت بکنید و یک منطقه ، محله و حتی یک شهری را تحت پوشش تبلیغات پیامکی خود قرار بدهید. نهایت دقت را باید در هنگام ارسال این پیامک های تبلیغاتی داشته باشید این پیامک ها اصلا نباید دارای محتوای توهین آمیز و یا حرف های بی اساس در پیامک ها وجود داشته باشد زیرا عدم توجه در این امر می تواند بعنوان یک سند رسمی علیه شما استفاده بشود. در این شیوه های تبلیغاتی سعی کنید بیشتر برای معرفی و برندینگ کاندیدا استفاده بشود. برای معرفی ، اعلام برنامه و در نهایت برای تشکر و برنامه های کمپین تبلیغاتی می توانید از این شیوه استفاده بکنید.

راه اندازی وب سایت

یکی از اصلی ترین و مهم ترین بخش برای تبلیغات رسمی و موثر و همچنین اعتبار بخشی به یک کاندیدا داشتن و ایجاد یک وب سایت رسمی منسوب به آن کاندیدا می باشد.داشتن یک وب سایت بسیاری از هوداران می توانند از مطالب منسوب به آن کاندیدا را از آن سایت دریافت بکنند. اعلام برنامه های نامزدها ، صحبت های انتخاباتی ، شعارها ،  بهترین تصاویر با کیفیت که هر ستادی در هر محله و شهر به راحتی می تواند به آن تصاویر دسترسی پیدا بکند و اقدام به چاپ و توزیع تصاویر در شهر خود بکند. اخبار موثق و تاییدیه ها و تکذیبیه ها به راحتی می توانید از طریق وب سایت رسمی هواداران خودتان را آگاه بکنید و هرگونه شایعه علیه خودتان را می توانید از این تریبون رد بکنید.

حتما در سایت خود یک شماره تماس و راه های ارتباطی با مردم و همچنین بخشی را برای روش هایی برای راه اندازی یک ستاد تبلیغاتی در هر محله را در سایت های رسمی خود معرفی بکنید که هواداران هر نامزد به راحتی بتوانند به این شرایط دسترسی پیدا بکنند و مردم بتوانند از نامزدهای خودشان حمایت بکنند.

آموزش مشاوره تبلیغات انتخاباتی

ایجاد رسانه های اجتماعی

در این عصری که هر خانواده ای حداقل یک گوشی هوشمند دارد و با استفاده از این گوشی هوشمند به همه اخبار و وقایع روز دنیا دسترسی پیدا می کند به راحتی می تواند به بروز ترین اطلاعات دسترسی پیدا بکنند. داشتن این فضا یک فرصت بسیار عالی برای اطلاع رسانی و برندینگ و معرفی یک نامزد انتخابات می تواند باشد که هر نامزدی باید حداقل کاری که انجام می دهد از این فرصت برای تبلیغات و معرفی خود به دیگران استفاده بکند.شما باید یک استراتژی بسیار خوب برای کمپین تبلیغات انتخاباتی در موبایل داشته باشید. استفاده از شبکه های اجتماعی یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش برای ارتقاء انتخابات است. مهم ترین این نرم افزارها اینستاگرام و تلگرام می باشد که باید هر نامزدی یک صفحه رسمی برای خود تاسیس بکند.

ساختن کلیپ

بسیاری از مردم تمایلی زیاد به خواند ریز برنامه های شما در قالب چاپ بروشور و … نیستند و تمایل دارند صحبت ها و کارها و سوابق نامزد را در قالب یک کلیپ تبلیغاتی در ۳۰ یا ۱۰ دقیقه ببیند و به ریز آن نامزد برسند. شما باید از این ظرفیت فیلم سازی برای کارزار تبلیغاتی خود کمک بگیرید و حتما نهایت حوصله و دقت را در ساخت این کلیپ تبلیغاتی بکنید زیرا مطمئن باشید این کلیپ تبلیغاتی بازخورد بسیار زیادی برای شما خواهد داشت و این شیوه تبلیغاتی کمک بسیاری برای معرفی شما ، سوابق و برنامه های انتخاباتی شما می کند

تبلیغات در سایت های خبری

یکی از بهترین فضاها برای تبلیغات نامزدها تبلیغات در سایت های خبرگذاری می باشد.این صفحات به دلیل بازدید بسیار بالایی که دارند بستر بسیار مناسبی برای تبلیغات انتخاباتی می باشد. این تبلیغات به شکل بنر برروی یک قسمتی از سایت های خبری قرار میگیرد و امکان انتقال پیام و معرفی یک نامزد را به مخاطبین آن سایت می دهد شما می توانید بنری که قرار است برروی این سایت های خبری قرار بگیرد از تم چاپ بنر هایی که در طرح شهر قرار دارد استفاده بکنید که مردم با دیدن آن سریع ذهن آنها به نامزد مورد نظر برسد. این روش یکی از با اثر ترین شیوه های تبلیغاتی در محدوده بسیار وسیع می باشد.

نکته بسیار مهمی که باید در این شیوه های تبلیغات مجازی به آن توجه بشود این شیوه های تبلیغاتی بسیار مستلزم زمان و صرف وقت می باشد که شما باید در این شیوه های تبلیغاتی حتما به آن توجه بکنیم و سعی بکنید پی ریزی های اولیه آن را قبل از نامزد شدن و تاییدیه صلاحیت انجام بشود زیرا برای مثال راه اندازی یک وب سایت و یا یک صفحه رسمی در اینستاگرام و یا تلگرام و یا عضوگیری نیازمند زمان می باشد که باید با تبلیغات در صفحات و سایت های پر مخاطب و یکسری روش های جدید و بروز اقدام به عضوگیری و رسمیت بخشی به صفحات خود بشوید.

ما در مرکز تخصصی چاپ متین سعی کردیم این مقاله ایده های تبلیغات انتخابات را به دو بخش تقسیم بکینم بخش اول مربوط به فضای مجازی و اینترنت و بخش دوم تحت عنوان مقاله ترفندهای تبلیغات انتخاباتی مربوط به خدمات چاپی تقسیم بندی بکنیم و امیدوار هستیم این مقاله ایده های تبلیغات انتخاباتی برای شما مفید بوده باشد و با استفاده از این شیوه های تبلیغاتی بتوانید کارآمدترین تبلیغات را برای خودتان ایجاد بکنید و در انتخابات پیروز بشوید.

  • چاپ متین

با تمام صحبت هایی که در مورد اهمیت بازاریابی صحیح محصول یا خدمات انجام شده است ، مهم این است که از با ارزش ترین کالای تبلیغاتی در دنیای تکنولوژی غافل نشویم. همان اندازه که آن آگهی تبلیغاتی با ظاهر زیبا توجه شما را برای یک محصول تبلیغاتی جلب می کند ، یک کارت ویزیت طراحی شده زیبا و خاص هم همان کار را برای تصویر حرفه ای و هم به طور کلی شغل شما انجام دهد. ما در این مقاله قصد داریم به اهمیت کارت ویزیت در دنیا دیجیتال و اینکه چرا به کارت ویزیت نیاز داریم نکاتی را برای شما بیان بکنیم.

اما آیا چاپ کارت ویزیت ها هنوز هم در دنیای دیجیتال جایگاهی دارند؟ در عصری که به لطف ابزارهایی مانند شبکه های اجتماعی اینترنت و سایر موارد دیجیتالی یافتن شخصی از همیشه آسان تر شده است ، آیا هنوز هم مردم باید از طریق طراحی چاپ و توزیع کارت ویزیت خودشان را به دیگران معرفی بکنند. پاسخ این سوال ممکن است شما را متعجب کند.

کارت های کسب و کار: توسط شماره ها

با کنار گذاشتن آمار و ارقام به راحتی می توان پاسخ این سوال که اهمیت کارت ویزیت در دنیا دیجیتال تا چه میزان می باشد را ارائه داد. به طور قاطع می توانیم به این سوال بله بگوئیم که هر ساله حدود ۲ میلیارد کارت ویزیت در ایران چاپ می شود  یا تقریباً هر روز ۱۰میلیون کارت ویزیت چاپ و توزیع می شود.

آن چیزی که واضح تر هستش این است که کارت ویزیت ها عملکردی را انجام می دهند که فراتر از نشر اطلاعات تماس و مشخصات فردی افراد است. آنها در واقع نقش مهمی در تجارت شما نیز دارند. به ازای گذراندن هر ۲۰۰۰ کارت ویزیت ، می توانید انتظار داشته باشید که فروش شما به طور متوسط ۲٫۵ درصد افزایش یابد. کارت ویزیت ها همه کارها را انجام می دهند ، از نشان دادن جدی بودن شخصی برای افزایش شناخت و آگاهی از برند شخصی.

یکی از مهم ترین نقاط قوت بازاریابی بصورت سیستم چاپی و همچنین استفاده از کارت ویزیت فیزیکی بودن و قابل لمس بودن آن است. اینها چیزی ملموس است که مردم می توانند آن را در دست بگیرند و از همه مهمتر با دوستان و سایر اعضای خانواده به اشتراک بگذارند. در عصری که مردم بیش از هر زمان دیگر توسط پیام های دیجیتالی بمباران می شوند و می توان ایمیل ها را در عرض چند ثانیه پاک کرد (و می توان در سایت های شبکه های اجتماعی مانند توییتر افراد را بی صدا کرد) هرگز این واقعیت ساده و با اهمیت در خصوص داشتن یک کارت ویزیت زیبا و جذاب که چشم هر ببینده ای را به خود جلب می کند را ساده نگیرید.

اهمیت کارت ویزیت در دنیا دیجیتال

قدرت اولین برداشت

صرف این که کارت ویزیت ها به طور کلی به یک هدف می پردازند ، به این معنی نیست که همه کارت ویزیتها به طور یکسان ایجاد می شوند. تعدادی از نکات طراحی وجود دارد که باید شما در امر طراحی نکات آن را رعایت بکنید زیرا هرچه که ما از اهمیت داشتن کارت ویزیت برای شما مطالبی را بیان بکنیم ولی کارت ویزیت شما طراحی زیبا و خاصی نداشته باشد در نگاه اول به مخاطبین شما تاثیر بسیار زیادی میگذارد در نتیجه سعی کنید در طراحی کارت ویزیت خود نهایت دقت را داشته باشید زیرا نگاه اول برای هر مخاطب بیشترین اهمیت را دارد.

یک شرکت تحقیقاتی تخمین زده است که مشتریان کارت ویزیت های سفید را ده برابر بیشتر از کارت ویزیت ها تیره نگه داری می کنند.

رنگ ها همچنین تأثیر تعامل بر توانایی فرد در پیروی از دستورالعمل های ساده را افزایش می دهد. این یک مزیت بسیار قدرتمند است که نمی توان آن را نادیده گرفت.در نتیجه شما باید در انتخاب رنگ ها نهایت دقت را داشته باشید.

همین شرکت ها بررسی کرده اند که هفتاد و دو درصد افراد می گویند که شرکت یا سازمانی را که آن فرد برای آن کار می کند بر اساس کیفیت کارت ویزیت و رنگ طراحی شده، آن سازمان را قضاوت می کنند. به همین ترتیب ، سی و نه درصد از کسانی که به یک نظرسنجی پاسخ دادند ، گفتند که اگر کارت ویزیت با ظاهری ارزان و ساده داشته باشند اصلا آن شرکت را برای تجارت انتخاب نمی کنند.در نتیجه باید در انتخاب نوع رنگ و جنس کارت ویزیت نهایت دقت را داشته باشید.

در طراحی کارت ویزیت شما باید به یکسری اصولی اساسی در امر طراحی انجام بدهید که یک کارت ویزیت زیبا و جذابی را داشته باشید ما در مقاله اصول طراحی کارت ویزیت به یکسری از اصلی ترین نکاتی که شما باید در طراحی کارت ویزیت انجام بدهید برای شما بیان کردیم و می توانید با مطالعه این موارد به نکات مهم و مفید در امر طراحی کارت ویزیت برسید.

کارت ویزیت ها هنوز در دنیای دیجیتال ضروری و با اهمیت می باشد و این بدان معناست که شما باید وقت خود را برای طراحی کردن یک کارت ویزیت زیبا و شکیل صرف بکنید و در نهایت اقدام به چاپ کارت ویزیت با جنس مورد نظر با طراحی خود انجام بدهید زیرا داشتن کارت ویزیت در دنیای تکنولوژی هنوز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

ما در شرکت چاپ متین سعی کردیم صفر تا صد همه این موارد را رعایت بکنیم از طراحی گرفته تا تنوع در جنس کارت ویزیت و زمان تحویل که هریک به نوبه خودش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و سعی کردیم این موارد رو رعایت بکنیم. ما در مقاله اهمیت کارت ویزیت در دنیا دیجیتال سعی کردیم اصلی ترین و مهم ترین نکاتی که در طراحی و سپس چاپ کارت ویزیت فوری انجام بدهیم برای شما بیان کردیم و امیدوار هستیم این مقاله اهمیت کارت ویزیت در دنیا دیجیتال برای شما مفید و سودمند باشد.

  • چاپ متین