مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مشخصات بلاگ
مرکز تخصصی چاپ متین
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

۲۹ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

div class="fusion-layout-column fusion_builder_column fusion_builder_column_1_1 fusion-one-full fusion-column-first fusion-column-last 1_1" style="font-family: Tahoma;">

در چاپ متین تمام تمرکز و اولویت ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد و ما بر این باور هستیم که نهایت دقت، تحویل به موقع و بی نقص بودن سفارشات شما می تواند در جذب سایر مشتریان کمک شایانی نماید. با این حال بروز خطا و اشتباه در هرکاری امکان پذیر می باشد بخصوص در مشاغل خدماتی که بروز خطا از ناحیه ما امری اجتناب ناپذیر است.ما همواره آماده هستیم که اگر ایراد و اشتباهی از ناحیه ما سربزند درصدد جبران آن بربیایم و به اصلاح آن بپردازیم و تلاش ما بر این است که این خطاها مجدد برای سفارشات دیگر پیش نیاید. ما شرایط گارانتی موجود در سایت متین را براساس جلب رضایت مشتریان تنظیم کرده ایم.

امید است بتوانیم همیشه در طراحی و سفارش چاپ محصولاتتان در کنارتان بمانیم. 

 

نکاتی در خصوص شرایط پیش از چاپ

ما در چاپ متین نهایت تلاش خود را انجام می دهیم که فایل های ارسالی شما با نهایت دقت و کیفیت به چاپ برسد. ما با با بکار گیری از متخصصین حرفه در حوزه چاپ و طراحی و با استفاده از نرم افزارهای مخصوص در این حوزه سفارشات ارسالی شما را با دقت مورد بررسی قرار می دهیم و هنگام بروز هر مشکل و ایرادی اگر قابل جبران باشد مشکل آن را رفع میکنیم و اگر مشکل و نقص عمده ای داشت مجدد آن را در اختیار شما قرار میدهیم تا شما فایل خودتان را اصلاح کنید و مجددا در اختیار ما قرار بدهید چراکه بروز خطا و اشتباه در فایل های سفارشی شما امکان دارد سفارشات شما به نحو احسن به چاپ نرسد.

مهمترین فاکتور در یک چاپ استاندارد وجود یک فایل بی عیب و نقص می باشد.

 
 
  • چاپ متین

چاپ پرچم

پرچم ها روش بسیار خوبی برای جلب توجه سایرین به لوگو ، برند و یا برای اعلام یک رویداد مهم مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید از پرچم هاچه در سطح خیابان و چه در محل شرکت به صورت پرچم رومیزی و یا پرچم تشریفات استفاده کنید. تمامی چاپ روی پرچم ها با استفاده از یک پروسه رنگ مستقیم به چاپ می رسند. یعنی اینکه رنگ در داخل پارچه رسوخ می کند. شما می توانید با قیمت بسیار پایین و با وجود یک طرح بسیار جذاب با رنگ ها و تصاویر منحصر به فرد و قرار گیری پرچم در جای مناسب راهکاری بسیار عالی برای جلب توجه دیگران به برند و لوگوتان باشد.

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

 
 
 
چاپ پرچم

 

 

 

  • چاپ متین

چاپ بنر برای بسیاری از موارد از جمله برای بازاریابی یک محصول و یا یک شرکت بکار می رود. وسعت جذب مشتری و بازاریابی بنر به مراتب خیلی بیشتر از چاپ بروشور ، چاپ تراکت ، چاپ کارت و یزیت و  … می باشد. بنابراین شما باید در طراحی بنر خود نهایت تلاش را انجام دهید سعی کنیداز سایر بنر ها الگو برداری و یا از نیروهای متخصص در این راه کمک بگیرید.

با رعایت از این تکنیکهای قبل از چاپ بنر، می تواند باعث شود که شما نهایت بهره برداری از چاپ بنر خود را داشته باشید. ما در اینجا یکسری تکنیکهای چاپ بنر را برای شما یادآور می شویم:

 

  • چاپ متین

تاریخچه مختصر درباره پوستر

زمان پیدایش پوستر لیتوگرافی

ما قصد داریم در این مقاله درباره پوستر بصورت کامل یکسری توضیحاتی را به شما ارائه بدهیم.

پوستر لیتوگرافی در سال ۱۷۹۸ اختراع شد،در ابتدا برای تولید هر پوستر زمان بسیار زیاد و هزینه زیادی باید صرف می شود. اکثر پوسترها در آن زمان بصورت حکاکی های روی چوب یا فلز بودند.

فرآیند لیتوگرافی  ” اثر سنگی ” در دهه ۱۸۸۰ تغییر کرد ، پیشرفتی که به هنرمندان اجازه داد تا هر رنگی را موجود در رنگین‌کمان در قالب سه سنگ(معمولا قرمز ، زرد و آبی) به  ثبت دقیق برسانند.

اگرچه این فرآیند بسیار دشوار بود ، اما نتیجه آن به شدت از نظر رنگ و بافت بسیار قابل‌توجه بود ، با شفافیت و جزئیات عالی حتی تا به امروز غیرقابل ممکن است . امکان ترکیب کلمه و تصویر در چنین قالبی جذاب و اقتصادی بود که در نهایت باعث شد لیتوگرافی در عصر مدرن به یک شیوه تبلیغاتی تبدیل شود . یک هنرمند بسیار با استعداد به نام Cheret توانست در طول ۳۰ سال زندگیش بیش از ۱۰۰۰ پوستر طراحی و ایجاد کند.

در سال ۱۸۹۱ ، اولین پوستر خارق‌العاده زیبا توسط تولوز ایجاد شد. او توانست وضعیت پوستر را به هنرهای زیبا تبدیل کند و باعث یک تحول عظیمی در بخش پوستر شد. در دهه ۱۸۹۰ ، به نام بل در فرانسه ، نمایشگاه‌های پوستر ، مجلات و فروشندگان گسترش یافت ؛ یک تاجر پاریسی توانست ۲۲۰۰ پوستر مختلف را به نام خود به ثبت برساند.

سه سال بعد ، آلفونس ، در پاریس ، اولین شاهکار طراحی پوستر هنری نو را ایجاد کرد . با توجه به تاثیرات متعدد این طرح بگونه ای شد که این سبک گل گیاه بعنوان یک جنبش هنری تزئینی بین المللی، تا زمان جنگ جهانی اول تبدیل شود.

در هر کشور ، پوستر برای جشن گرفتن نهادهای فرهنگی منحصر به فرد جامعه مورد استفاده قرار گرفت.در کشور فرانسه این نوع پوسترها در کافه ها و جشن ها در معرض نمایش قرار می گرفت؛ در کشور ایتالیا در اپرا و سالن های مد ؛ در کشور اسپانیا در  فستیوال‌هاو جشنواره ها ، در کشور آلمان در نمایشگاه‌های تجاری و مجلات و نشریات ادبی و در بریتانیا و آمریکا در مسابقات دوچرخه سواری و سیرک .

در سال های بعد سبک‌های منحصر به فرد ملی نیز آشکار شدند – طراحی پوستر های هلندی با محدودیت و نظم و ترتیب مشخص شده ، پوسترهای ایتالیایی به شکل درام و مقیاس های بزرگ , پوسترهای آلمانی بصورت و قرون وسطایی

 

  • چاپ متین

در طول ۱۰ ثانیه اول مشتریانتان یک دید اولیه و تا حدودی پایدار به شما پیدا می کند، به نظر می آید باور این موضوع بسیار سخت باشد و متاسفانه حقیقت دارد و شما باید در این مدت زمان کم دید مشتریانتان را به خودتان مثبت کنید.

خوشبختانه چندین ترفند وجود دارد که می توانید با الهام گرفتن از این روش ها ذهن متشریانتان را به خود جلب کنید از جمله این که شما می توانید با استفاده از یک کارت ویزیت طراحی شده به صورت حرفه ای و منحصر به فرد مشتریان خودتان را مبهوت کسب و کار خودتان بکنید.

ایده بسیار خوبی است که شما برخی از مطالب خود را در قالب کارت ویزیت در جیب خود حمل کنید ، چه در کنفرانسی که شرکت می‌کنید و اینکه در آن کنفراس کسی از شما مشخصات خودتان را بخواهد یا برای مثال زمانی که شما به یک دوست قدیمی برخورد می‌کنید که می تواند بعنوان یک شریک کسب و کار شما در آینده تبدیل بشود وجود یک کارت ویزیت می تواند بسیار مفید باشد. کارت ویزیت شما باید به خوبی طراحی شود تا تاثیر خوبی داشته باشد .

ما در پایین یکسری نکات ضروری کارت ویزیت را به شما یادآور می شویم امید است که برای شما مفید واقع شود.

موضوع اندازه و رنگ

قبل از شروع فرآیند طراحی ، یک چاپگر بسیار خوب برای چاپ کارت ویزیت انتخاب کنید . شما می‌توانید اندازه کارت‌هایتان را در حین طراحی ببینید و یا اینکه آیا آن کارت ویزیت در اندازه ای دلخواه شما است؟

رایج‌ترین اندازه کارت ویزیت ، ۸۴ میلی متر و ۵۵ میلی متر است ، بنابراین بهترین اندازه برای این کار ۱۰۳۹ x ۶۹۷ پیکسل است. مطمن شوید هر تصویری که از آن در کارت ویزیت خود استفاده می‌کنید حداقل dpi۳۰۰ باشد چراکه کار شما با کیفیت بالا به چاپ می رسد.

بهتر است کارت ویزیت تان در حالت رنگی CMYK یا RGB باشد . CMYK نماد فیروزه‌ای ، کهربایی ، زرد و سیاه است ( رنگ سیاه به عنوان رنگ کلید شناخته می‌شود ) و در چاپ رنگ استفاده می‌شود . CMYK یک مدل رنگ کم رنگ است که با پاشیدن رنگ‌ها بر روی پس‌زمینه سفید یا سفید کار می‌کند و میزان و رنگ نوری که توسط کاغذ منعکس می‌شود را کاهش می‌ دهد .

نمایش که از آن برای خواندن این مقاله استفاده می‌کنید یک مدل رنگ RGB قرمز ، سبز و آبی می باشد  و ترکیب این سه رنگ، رنگ سفید را ایجاد می کند. در حال حاضر برخی طراحان ترجیح می‌دهند در RGB طرح خودشان را طراحی کنند .

 

  • چاپ متین

یک سربرگ حرفه‌ای می‌تواند باعث ارتقا در نحوه درک کسب‌وکار شما ایجاد کند . اگر بسیار زیاد با مشتریان خود سرو کار دارید ، وجود یکسری لوازم‌التحریر برچسب دار  وجود سربرگ ، لیوان ، پوستر و یا به اصطلاح یک ست اداری کامل می تواند بسیار برای شما و اعتبار بخشی به کسب و کار شما بسیار موثر باشد. ما در این قسمت بصورت مختصرمراحل چاپ سربرگ را به شما آموزش می دهیم.

مرحله اول – طراحی

سربرگ شما باید ساده و منظم و بی آلایش باشد . لوگوی کسب و کار شما می تواند نقش بسیار بزرگی در کسب و کار شما بازی کند پس بنابراین وجود لوگو در سربرگ بسیار کارآمد خواهد بود.

بقیه قسمت های چاپ سربرگ باید طراحی ساده ای باشد. وجود یک قسمت از اطلاعات تماس، ایمیل، آدرس سایت، آدرس شبکه های اجتماعی می تواند در سربرگ وجود داشته باشد ولی اگر قرار است این سربرگ را درون پاکت نامه قرار بگیرد می توان یکسری از این اطلاعات را روی جلد پاکت نامه درج شود.

 

  • چاپ متین
div class="fusion-fullwidth fullwidth-box nonhundred-percent-fullwidth" style="font-family: Tahoma;">

لیوان های تبلیغاتی یکی از محبوب ترین کالاهای بازاریابی هستند؛ با این حال، در مورد روش های مختلف چاپ شده ای که می تواند مورد استفاده قرار گیرد، کاملا گیج کننده است. در اینجا ما چندین تکنیکهای مختلف چاپ لیوان را بصورت مختصر برای شما بیان می کنیم.

چاپ روی صفحه نمایش مناسب ترین گزینه برای شرکت هایی است که درگیر قیمت چاپ روی لیوان هستند و طریقه بودجه خرج کردن براشون خیلی مهمه زیرا از این تکنیک اغلب برای چاپ لیوان های تبلیغاتی ارزان قیمت مورد استفاده قرار می گیرد. چاپ صفحه به طور کلی برای لوگو و طرح های ساده بسیار مناسب می باشند، که معمولا تا چهار رنگ می تواند تصویر شما را بر روی لیوان چاپ کنند. رنگ‌های سایه دار و بخشی از رنگ های زیر سایه دار برای چاپ دیجیتالی مناسب نیستند ، ، با این وجود به طور معمول می‌توان با استفاده از رنگ‌های شرکتی تصویر را بر روی لیوان چاپ کرد.رنگ های چاپ شده روی لیوان به روش صفحه نمایش از ماندگاری بالایی برخورداراند.

 

شما می توانید با استفاده از این روش یکسری طرح های با ایده های نو را با استفاده از این شیوه پیاده سازی کنید چراکه هم قیمت چاپ روی لیوان در این روش بسیار پایین برای شما تمام می شود و هم به دلیل ماندگاری بالایی که دارد شما می توانید طرح های ساده خودتان را از این شیوه برای چاپ روی لیوان استفاده کنید.

 
چاپ لیوان
 
 
  • چاپ متین

تاریخچه

پیشگام در تبلیغات بنر آنلاین در زمان گذشته متعلق به یک شرکت به نام IBM بود. این شرکت برای تبلیغ محصولات Sears در دهه ۱۹۸۰ ، و سپس برای سایر شرکت های تبلیغ کنندگان از جمله AOL فعالیت می کرد که آن شرکت یکی از رقبای مستقیم Prodigy’s می بود. اولین آگهی وب(قابل کلیک) clickable ( که بعدها با واژه ” بنر ” شناخته شد ) توسط شبکه اینترنت جهانی ( GNN ) در سال ۱۹۹۳ به هلر ، Ehrman ، وایت ، مک اولیف ، یک شرکت قانون که اکنون از دست رفته, فروخته شد . GNN اولین نشریه اینترنتی پشتیبانی شده و یکی از اولین وب سایت‌های تجاری جهانی می باشد.

HotWired واژه ” بنر تبلیغاتی ” را ابداع کرد و اولین شرکتی بود که گزارش‌های نرخ را در قالب بنر برای مشتریان خود قابل کلیک کردن کرد. اولین بنر اینترنتی که توسط HotWired فروخته شد برای T & Corp. پرداخت شد و در ۲۷ اکتبر ۱۹۹۴ به صورت آنلاین قرار گرفت.

اولین سرور مرکزی در جولای ۱۹۹۵ توسط Focalink ارتباطات Focalink ایجاد شد که مدیریت ، هدف‌گیری و ردیابی تبلیغات آنلاین را فعال کرد. مدل تبلیغاتی آنلاین جدید در سال‌های اولیه قرن ۲۱ ظهور کرد.

 

  • چاپ متین

ما نگاهی به  شیوه های مختلف بازاریابی در کسب و کارها می اندازیم و می گوییم چرا نباید آگهی را نادیده بگیریم.

اگر شما صاحب کسب‌وکار کوچکی هستید و اخیرا فروشگاه یا فروشگاه آنلاین را باز کرده‌اید ، یا اینکه برای مدتی یک کسب‌وکار ثابت داشته اید و می‌خواهید یک رویداد خاص یا فروش ویژه ای را اعلام کنید ،یکی بهترین ابزار تبلیغاتی در این بخش استفاده از چاپ تراکت می باشد.

هر کسب‌وکاری بر بازاریابی آنلاین و روش‌های مدرن متمرکز است و توجهی به روش های بازاریابی سنتی ندارد همچون چاپ تراکت، چاپ پوستر و …  درحالیکه این طور نیست ، چون این روش آگهی‌ها قطعا هنوز در بودجه بازاریابی تجاری کوچک جایگاهی دارند . به طور کلی ، آگهی‌ها برای آگاه کردن مردم از چیزی وجود دارند ، و اغلب موقعیکه که زمان شما محدود است و شما باید با افراد زیادی صحبت کنید و همچنین بخواهید یکسری اطلاعات زیادی را در آن مدت زمان محدود به دیگران منتقل کنید این روش چاپ تراکت بسیار مفید می تواند باشد. شاید شما بگویید همه این موارد را می توان با استفاده از شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، تلگرام و … بتوانم توجه هزاران نفر که با این شبکه های اجتماعی سرو کار دارند را به خود جلب کنم، اما برای کسانی که شبکه های اجتماعی ندارند و یا زیاد با آن سرو کار ندارند چه می شود شما از بسیاری از این افراد بالقوه در سطح شهر محروم می شوید.

بنابراین چرا نباید از چاپ تراکت، چاپ بنر، چاپ پوستر و … برای کسب و کار کوچک و بزرگ خوتان استفاده کنید

 

  • چاپ متین

همه چیز درباره کارت ویزیت

ما در این مقاله قصد داریم همه چیز درباره کارت ویزیت به شما آموزش بدهیم. یک کارت ویزیت خوب یک ابزار مناسب برای دادن اطلاعات شما به مشتریان می باشد همچنین یک چشم انداز جدید برای معرفی کسب کار شما به مشتریان می باشد. یک کارت ویزیت خوب هرگز نمی تواند جایگزین شبکه های اجتماعی موجود در اختیار ما بشود.

چاپ کارت ویزیت خوب باعث گسترش نام تجاری شما می شود که اطلاعات درستی را درباره شخصیت و کارتان و بصورت به یاد ماندنی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

  • چاپ متین