مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مشخصات بلاگ
مرکز تخصصی چاپ متین
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

۹ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

آخرین مقاله ای که در سایت رسالت منتشر شده است. هدایای تبلیغاتی روشی جدید و منحصر به فرد برای قدردانی از مشتریان و کارمندان به شمار می آید که در گذشته و بخصوص در این سال ها توجه بسیار زیادی به آن شده است. در بیشتر مواقع وقتی هدیه‌ای بصورت رایگان به ما داده می شود، به صورت ناخودآگاه ما به فکر جبران کردن از هدیه دهنده می افتیم. در بیشتر مواقع این جبران کردن می تواند با خرید از آن فرد یا برند شکل بگیرد. اگر هم ما قصد خرید از آن فروشگاه یا آن برند را نداشته باشیم آن هدیه همیشه به یادگار در ذهن ما نقش می بندد و آن را به دوستان و آشنایانمان معرفی خواهیم کرد.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، یکی از دغدغه‌ های مدیران در شرکت های مختلف این است که کدام هدیه برای تبلیغات آخرسال مناسب است بسته به توانمندی مالی هر سازمان این هدایا، مختلف می باشد.

به صورت سنتی، بسیاری از شرکتها در ایران، شروع به دادن هدیه چاپ سررسید و یا تقویم رومیزی و یا تقویم دیواری می کنند. در صورتیکه هدایای تبلیغاتی بسیار زیادی می تواند وجود داشته باشد که هر شرکتی براساس بودجه و توان مالی خود اقدام به این هدایای تبلیغاتی بکند. ما قصد داریم در این مقاله به انواع این هدایای تبلیغاتی جذاب و مفید را به شما معرفی بکنیم.

هدایای تبلیغاتی پایان سال یک شرکت به نوعی بیانگر کلاس کاری و میزان اهمیت آن ها به مخاطبان خود تلقی شده و می ‌تواند نقش به ‌سزایی در تدعی تصور مطلوب در ذهن مشتریان ایفا کند. با سفارش هدایای تبلیغاتی خود مرکز تخصصی چاپ متین می توانید از مشاوره ی کارشناسان ما برای انتخاب هدیه ی مناسب برای شرکتتان بهره مند شده و بهترین پیشنهاد هدایای تبلیغاتی آخر سال را از ما دریافت کنید.

کارت هدیه

شاید برای بسیاری از شرکت ها دادن یک کارت هدیه به مشتریان و یا کارمندان خود راحت ترین راه برای این احساس مسئولیت خود باشد که یک مبلغ پولی را درون یکی از کارت های هدیه بانک ها قرار می دهند و این کارت را به مخاطبین خود هدیه می دهند. شاید این روش آسان ترین و از نظر ما بی ارزش ترین کار ممکن باشد زیرا دادن کارت هدیه فقط در نگاه اول جذابیت دارد ولی بعد از چند روز و استفاده شدن این پول به راحتی فراموش می شود. توصیه اول ما این است هیچ وقت یک هدیه ساده حتی یک خودکار کارایی بسیار بیشتری نسبت به دادن یک کارت هدیه هرچقدر گران نمی کند.

چاپ فلش

شاید برای شما سوال باشد که چه هدیه ای کاربردی و مفید می باشد. چاپ فلش و یا یک فلش تبلیغاتی که اسم و برند شما برروی آن حک شده باشد بسیار می تواند کارایی و جذابیت داشته باشد. این هدیه هم کاربرد بسیار زیادی دارد و هم ارزشمند می باشد. چاپ فلش تبلیغاتی بسیاری از افراد برای آهنگ گوش دادن و یا انتقال مطالب بسیار کاربرد دارد و هر روز و یا حداقل هر هفته شخص با آن فلش بخاطر قرار گرفتن اطلاعات آن درون آن فلش با آن درگیر می باشد.

پاور بانک

این روزها اکثر افراد با خود یک گوشی هوشمند حمل می کنند و این گوشی هوشمند تنها عیبی که دارد ضعف در باطری و به اتمام رسیدن باطری آن می باشد. پاور بانک این ضعف گوشی ها را تا حدودی جبران کرده است و شرکت ها می تواند از این ابزار بسیار کارآمد برای تبلیغات و هدیه دادن استفاده بکنند. پاوربانک تبلیغاتی یک ابزار بسیار خوب برای معرفی برند و شعار سازمانی شما می باشد.

چاپ سررسید

از دیرباز بسیار از شرکت ها به انتهای سال نزدیک می شویم اقدام به چاپ سررسید می کنند. چاپ سررسید یک ابزار بسیار کارآمد و مفیدی می باشد که علاقه ای بین بسیاری از ایرانی ها به گرفتن سررسید وجود دارد زیرا این هدیه تبلیغاتی بسیار مفید و کارآمد می باشد. شرکت می توانند با درج لوگو و برند سازمانی خود برروی آن شروع به تبلیغات سازمان خود بکنند. در این سال ها تنوع بسیار زیادی در بخش چاپ سررسید به وجود آماده است و البته افزایش قیمت پیدا کرده است که شاید از عهده هر شرکتی بر نمی آید.

چاپ تقویم رومیزی / تقویم دیواری

چاپ تقویم رومیزی و یا دیواری یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی آخر سال می باشد. این هدیه تبلیغاتی بسیار می تواند کارآمد و مفید باشد. شرکت ها می توانند با درج برند و لوگوی سازمانی خود برروی این تقویم ها اقدام به توزیع و هدیه دادن به افراد و مشتریان خود بکنند. تقویم یکی از ابزارهای بسیار مفید و کارآمدی می باشد که برای هر شخصی کارآمد و مفید می باشد به این خاطر این هدیه می تواند یک ابزار بسیار مفید تبلیغاتی برای افراد باشد.

حتی ‌الامکان سعی کنید هزینه ‌ای را که برای هدیه دادن به یک مخاطب ویژه در نظر گرفته ‌اید برای خرید دو یا چند نوع هدیه تقسیم کنید تا با این کار علاوه بر خود شخص، خانواده و یا اطرافیان او نیز شاد و خوشحال شوند.

به یاد داشته باشید این نکات کلیدی و موارد فوق، یک زمانی برای سفارش هدایای تبلیغاتی موثر برای نام تجاری تان به کار می‌آیند. با در نظر داشتن این عوامل کلیدی، مطمئن شوید که محصولی را که انتخاب می‌کنید که بیشترین اثر را روی مصرف کنندگان داشته باشد.

راه های ارتباطی با چاپ متین

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات و اطلاع از هزینه و طرح سوالات می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱-۷۷۶۲۴۲۰۲ (۱۰ خط ویژه) و یا وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه کنید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما می‌باشیم.

  • چاپ متین

آخرین مقاله که در سایت گیم فا منتشر شده است. هیچ چیز بهتر از دادن یک هدیه سورپرایز خاص ، زیبا و  شخصی در روز مادر نیست. مهم نیست که این هدیه از طرف چه کسی باشد ، شوهر شریک زندگی، فرزند، خویشاوند ، همکار و یا دوستان باشد مهم این است که این هدیه با هزاران عشق و علاقه داده شده است. شاید مهمترین دغدغه ای که هر شخصی ممکن است در این روز با آن مواجه شود این است که چه نوع هدیه ای می تواند برای روز مادر مناسب باشد. چون این اتفاق هر سال تکرار می شود انتخاب یک هدیه مناسب علاوه بر اینکه بشدت سخت است می تواند مهم و کاربردی باشد.

در هدیه دادن مهم نیست که این هدیه گران قیمت و با ارزش باشد مهم کاربرد و با ارزش بودن این هدیه می باشد.برای انتخاب یک هدیه باید سلیقه ، سن ، موقعیت که درون آن قرار گرفته است ، مجرد و متاهل بودن شخص مورد نظر بسیار می تواند شما را در رسیدن به هدف نزدیک و نزدیک تر بکند.

ما در این مقاله بهترین هدیه برای روز مادر سعی کردیم شیرین ترین ، زیبا ترین و صمیمانه ترین ایده های مناسب برای روز مادر را در این مقاله بهترین هدیه برای روز مادر برای شما بیان بکنیم. بهتر است یک کارت پستال و یا کارت هدیه بهمراه کادو خود ارسال بکنید تا هرچه دل نوشته و یا جمله ای که دوست دارید درون آن بنویسید.

در این مقاله سعی میکنیم مواردی که امکان اجرا توسط چاپ متین وجود دارد را در این مقاله بهترین هدیه برای روز مادر برای شما بیان بکنیم. ما ۵ مورد از بهترین موارد را در این مقاله بیان میکنیم.

هدیه اول: عکس و شاسی

یکی از بهترین هدایایی که هر شخصی می تواند با هزینه های متفاوت به مادران خود هدیه بدهد. سفارش عکس روی شاسی یک هدیه ماندگار و تا حدودی ارزان قیمت می باشد. شما می توانید سایز و جنس مورد نظر خودتان را انتخاب بکنید و در بازه زمانی کوتاه سفارش عکس فوری خودتان را تحویل بگیرید.

هدیه دوم : لیوان سرامیکی

یکی دگیر از مواردی که به راحتی می توانید سفارش بدهید چاپ روی لیوان سرامیکی می باشد. شما می توانید با هزینه بسیار کم و با داشتن یک عکس زیبا و به یادماندنی لیوان سرامیکی زیبا و جذاب خودتان را در چاپ متین سفارش بدهید. برای این کار کافی یک سر به صفحه چاپ روی لیوان بزنید و نوع لیوان مورد نظر خودتان را انتخاب بکنید و به راحتی سفارش بدهید.

هدیه سوم: شال و روسری

شما در چاپ متین این امکان را دارید شال را با طرح مورد نظر خودتان را چاپ و به دیگران هدیه بدهید. شال و روسری جز موارد بسیار پرکاربردی می باشد که هر شخصی از گرفتن این هدیه حتی به دفعات خوشحال می شود. شما می توانید از یک طرح زیبا و خاصی که دوست دارید درون سایت چاپ متین در خواست بدهید و سفارش خودتان را دریافت بکنید.

هدیه چهارم: پازل

یکی از زیبا ترین و جذاب ترین هدایایی که شما می تواند بعنوان روز مادر در نظر بگیرد چاپ پازل اختصاصی می باشد. سفارش پازل در سایز و جنس و اندازه های مختلف با بالاترین کیفیت سفارش بدهید. شما در اگر می توانید هزینه های بیشتری بدهید از پازل چوبی برای کار خود سفارش بدهید. پازل چوبی در سایز های متنوع تر و جنس متفاوت تر را سفارش بدهید. پازل مغناطیسی هم وجود دارد که برای نصب بروی درب یخچال و یا قسمت های فلزی می توانید سفارش بدهید.

هدیه پنجم : چاپ تیشرت

یکی دیگر از پرفروش ترین و جذاب ترین سفارشات برای هدیه روز مادر هدیه از نوع پوشاک می باشد. ما در چاپ متین هم امکان سفارش تیشرت و هم سویشرت برای دوستان فراهم می باشد. و دوستان می توانند در شکل و اندازه های مختلف طرح اختصاصی خودتان را به یک جمله زیبا و ماندگار چاپ و به مادر خود هدیه بدهید. در چاپ متین این قابلیت هم وجود دارد که تیشرت را بصورت کادو پیچ برای دوستان ارسال بشود. شما می توانید یک چاپ روی تیشرت زیبا و خاصی با طرح های قشنگ را به مادر خود هدیه بدهید.

کادوهای بسیار بیشتر وجود دارد که چون امکان ارائه آن توسط مجتمع چاپ متین وجود ندارد فقط به آن اشاره میکنیم برخی از این موارد شامل: گلدان ، لوازم آرایش ، روی تختی ، پتو ، قالیچه ، قالی ، آباژور ، طلا ، دستگاه تصفیه هوا ، کفش ، مانتو ، قلم نوری قرآن ، گوشی موبایل ، عینک ، ساعت ، اتو مو ، سفر تفریحی ، کتاب ، بلیط سینما ، کیف ، بلیط یک جلسه ماساژ ، ظرف شویی ، وسایل آشپزخانه ، پارچه و …

ما در مقاله بهترین هدیه برای روز مادر که توسط تیم نویسندگان چاپ متین منتشر شده است سعی کردیم مواردی را بیان که بتوانیم توسط تیم چاپ متین اجر بکنیم برای شما بیان کردیم. امیدوار هستیم به یک ایده بسیار زیبا و جذابی برای هدیه دادن روز مادر برسید.

راه های ارتباطی با چاپ متین

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات و اطلاع از هزینه و طرح سوالات می‌توانید با شماره تماس 021-77624202 (10 خط ویژه) و یا وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه کنید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما  می‌باشیم.

  • چاپ متین

آخرین مقاله ای گه در سایت چیکاو منتشر شده است این است که اگر می خواهید پاسخ سوال چرا صنعت چاپ مهم است؟ را بدانید، فقط باید به اطراف خود نگاه کنید. زندگی ما با چاپ گره خورده است، به طوری که گاهی اوقات آن را بدیهی می دانیم. در واقع، اگر اختراع ماشین چاپ نبود، خواندن آنچه من نوشته ام برای شما ممکن نبود. باور نمی کنید؟ امیدوار هستم تا انتهای این مقاله علت اهمیت صنعت چاپ در چاپ متین را مطالعه بفرمایید به اهمیت صنعت چاپ پی خواهید برید.

چاپ یکی از نشانه های تمدن ما است که شبیه به آفرینش زبان، استانداردسازی الفبا و توسعه کاغذ است. قبل از اینکه یوهانس گوتنبرگ ماشین چاپ را اختراع کند، انتشار ایده ها در کتاب ها فرآیندی خسته کننده بود. کتاب‌ها باید با دست کپی می شدند، فرآیندی کند و پر زحمت که مستعد اشتباه است. به عنوان مثال، یکی از آثار کپی شده، کتاب های مقدسی مانند قرآن چندین خطای کتبی و جایگزینی کلمه در طول ترجمه ممکن بود به وجود بیاید. به همین دلیل فقط چند کتاب در دسترس قرار گرفت. نادر بودن آنها آنها را برای علما و راهبان ارزشمند و منحصر به فرد ساخته است.

پیش ساز دستگاه چاپ، چاپ چوبی است. برای هر صفحه یک قطعه چوب با نقش برجسته حک شده بود که سپس با جوهر رنگ آمیزی می شود. سپس الگوی برجسته روی یک سطح فشار داده می شود تا چاپ شود.

دستگاه چاپ یوهانس گوتنبرگ از این فناوری استخراج شده است. نوآوری او در سال 1440 شامل یک نوع متحرک بود که چاپگرها می توانستند حروف و نمادها را دوباره مرتب کنند. چاپگرها همچنین می توانند از آنها برای چاپ های دیگر استفاده مجدد کنند و چاپ را مقرون به صرفه و در دسترس عموم قرار دهند.

چاپ و ارتباطات جمعی

در سال 1500، اختراع گوتنبرگ به کل اروپا گسترش یافت و عصر جدیدی از ارتباطات جمعی را آغاز کرد. این حرکت ساختار جامعه را به شدت تغییر داد، عمدتاً به دلیل این روش جدید انتشار اطلاعات. به عنوان مثال، گوتنبرگ اولین نسخه چاپی کتاب مقدس را در سال 1455 چاپ کرد، که کتاب مقدس را از دست راهبان و دانشمندان به توده های مردم منتقل کرد.

جریان نامحدود اطلاعات از مرزها و طبقات کشور فراتر رفت. چاپ باعث افزایش شدید سواد در میان طبقه پایین جامعه شد. نخبگان و مراجع مذهبی دیگر دانش را در انحصار خود درآورده بودند دیگر با توسعه صنعت چاپ منحصر به یکسری افراد نشد.

در شروع از چاپ برای چاپ و نشر کتاب استفاده می شد و بعدها برای نصب اعلامیه ها مانند پوستر دیواری و یا در قالب یک سری تراکت تبلیغاتی که با طرح های مختلفی از عکس و متن ترکیب در هم استفاده و چاپ می شد.

نوآوری در فناوری چاپ

از آن زمان به بعد نوآوری های زیادی به صنعت چاپ اضافه شد. در دهه 1800، توسعه رول های کاغذی پیوسته، کارایی چاپ را بهبود بخشید. این امر منجر به افزایش تیراژ رسانه های چاپی، به ویژه روزنامه ها و جزوه ها شد. این به نوبه خود منجر به توسعه روزنامه‌ها، مجلات، کارت ویزیت، آگهی‌ها و سایر مواد تبلیغاتی ارزان‌تر در دوران مدرن شد.

برای دوستداران تایپوگرافی، چاپخانه همچنین منجر به توسعه فونت ها شد. بیشتر فونت‌هایی که امروزه استفاده می‌شوند در واقع اختراعات قرن هجدهم هستند. فناوری انواع متحرک ماشین چاپ اساس ماشین تحریر بود که به نوبه خود منجر به توسعه نرم افزارهای پردازش متن و چاپ و در نهایت کامپیوتر شد.

اندازه گیری میزان تأثیرگذاری چاپ بر فرهنگ و جامعه بسیار دشوار است. امیدواریم دلایلی که در بالا برشمردم برای شما در رسیدن به جواب سوالی که چرا صنعت چاپ مهم است داده باشد.بنابراین اگر کسی همین سوال را از شما بپرسد، امیدوارم هستیم بتوانید با مطالبی که خواندید بتوانید به سوال آنها جواب بدهید.

راه های ارتباطی با چاپ متین

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات و اطلاع از هزینه و طرح سوالات می‌توانید با شماره تماس 021-77624202 (10 خط ویژه) و یا وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه کنید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما  می‌باشیم.

  • چاپ متین

در دنیای دیجیتال مارکتینگ و فروش آنلاین، به راحتی می توان فهمید که چرا برخی از مردم فکر می کنند که چاپ تراکت اکنون بی ربط و هزینه اضافی می باشد. در صورتی در این مقاله چگونه تراکتی را طراحی کنیم که دیده بشود در خصوص اهمیت داشتن یک تراکت و اینکه چه کاری انجام بدهیم که هزینه ای بابت چاپ تراکت انجام دادیم بلااستفاده نشود و کارایی بهتر از دیجیتال مارکتینگ بشود.

تراکت تبلیغاتی راهی عالی برای ارتباط با مشتریان بالقوه با پیام کوتاه و انگیزشی است که می تواند باعث افزایش فروش شود. شما در حال حاضر لیستی از مشتریان فعلی خود دارید که با استفاده از این آدرس ها می توانید یک بروشور تبلیغاتی و یا یک کاتالوگ تبلیغاتی ایجاد بکنید و پست بکنید. اگر لیستی از مشتریان ندارید می توانید از مشتریان بالقوه ای که در این حوزه فعالیت می کنند آدرسی تهیه بکنید و برای این افراد تراکت تبلیغاتی خودتان را ارسال بکنید.

اکنون  موقع آن رسیده که شروع به ایجاد چاپ تراکت فوری کنید که توجه مخاطبین شما را به خود جلب کند. در اینجا ۱۰ پیشنهاد وجود دارد که شما می توانید با الهام بخشی از جدیدترین کمپین بازاریابی به نتیجه مطلوبی برسید.

از مشتریان خود برای اثربخشی بیشتر استفاده بکنید

از یکی از مشتریان وفادار خود عکس بگیرید و به آنها اجازه دهید گواهی رضایت خود را از کسب و کارتان به شما ارائه دهند. این رویکرد باعث ایجاد اعتماد می‌شود و به احتمال زیاد مورد توجه قرار می‌گیرد، زیرا مردم معمولاً دنبال آن هستند ببینید کسایی که از کسب و کار شما استفاده کرده اند به چه تجربه ای رسیدند.

اطلاعات خود را به روز نگه دارید

شرایط دسترسی به خودتان را آسان نگه دارید: نام کسب و کار، آدرس، شماره تلفن، شماره فکس، آدرس ایمیل، نشانی اینترنتی وب‌سایت، و نقشه و یا کروکی از محل خودتان ایجاد بکنید. ساعات کاری و زمانی که در محل کار هستید را در تراکت تبلیغاتی خود ذکر بکنید.

خدمات رایگانی را ارائه بدهید

چاپ تراکت تبلیغاتی خودتان را نیز به یک کوپن تبدیل بکنید. یک طراحی چشم نواز ایجاد کنید که باعث می شود بروشور شما به یک کوپن با ارزش به نظر برسد و ارزش آن را داشته باشد که با استفاده از آن به کسب و کار شما مراجعه بکنند. خدمات رایگان همیشه یک شرط مطمئن برای آوردن مشتری به کسب و کار شما می باشد.

از فناوری استفاده کنید

در طراحی تراکت خود از یک کد QR استفاده بکنید. شما می توانید با استفاده از این QR یکسری از اطلاعاتی که ممکن است درون تراکت خود نتوانید جاگذاری بکنید با استفاده از این فناوری در طراحی تراکت خود استفاده بکنید. مخاطبین شما کافی است با یک گوشی هوشمند حداقلی به تمامی اطلاعات که ممکن است درون تراکتتون جا نگیرد از این ظرفیت استفاده بکنید.

علت دیده نشدن تراکت

خلاق باشید

تفنگ خلاقیت خودتان را از قلاف خارج بکنید و طرح و عکس ها جالب و قشنگی برروی تراکت قرار بدهید. شما می توانید با استفاده از یک عکس خارق العاده مخاطبین خودتان را به فکر فرو ببرید. برای مثال استفاده از ماسه مخاطبین خودتان را به فکر سفر به کویر و یا ساحل دریا بکنید. حتما شما باید با استفاده از تصاویر تمام منظورتان را در یک نگاه به مخاطب برسانید.

قالب جدید طراحی بکنید

شاید اکثر تراکت و یا بروشور های تبلیغاتی به شکل مستطیل و معمولی می باشند و اکثر مردم هم به این شکل تصور دارند. در چاپ تراکت و یا چاپ بروشور فوری خود از شکل های خاص استفاده بکنید. اگر در یک شرکت مسافرتی فعالیت می کنید تراکت خودتان را به شکل یک هواپیما و یا اتوبوس برش بزنید قالب خاص یک تراکت تمام حرف شما را به مخاطب منتقل می کند و حتی اگر شما هم مطلبی درون این تراکت ننویسید خود برش خاص تراکت گویای تمام مطلب می باشد. برش خاص در چاپ کارت ویزیت و یا چاپ لیبل خیلی مرسوم است ولی در چاپ تراکت این سنت شکنی محسوب می شود و جذابیت بسیار زیادی برای مخاطبین خواهد داشت.

بصورت ترکیبی توزیع بکنید

در هنگام چاپ تراکت شما می توانید یک پانچی روی تراکت خود اینجا بکنید و یک کوپن تبلیغاتی و یا کارت ویزیت را به تراکت خود پانچ بکنید این کارت ویزیت می تواند اطلاعات سازمان شما و یا درصد تخفیف استفاده از محصولات خودتان را می تواند به تراکت خود پانچ بکنید.

از متریال خوب استفاده بکنید

اگر برایتان مهم نیست که کمی اضافه تر خرج کنید به فکر استفاده از یک تراکت تبلیغاتی از مواد متفاوت باشید. شما می توانید از یک تراکت مخملی و یا با روکش سلفون مات و یا براق در تراکت خود استفاده بکنید.

یک بعد جدید اضافه کنید

یک حس اضافی را در تراکت خود اضافه بکنید. شما می توانید از یک عطر و یا سایر موارد محرک در تراکت خود استفاده بکنید. شما می توانید تراکت خودتان را آغشته به مواد معطر بکنید. این کار قطعا خیلی برای مخاطبین شما جذابیت خواهد داشت.

یک سریال ایجاد بکنید

در تراکت تبلیغاتی خود سعی بکنید یک سریال طراحی بکنید. یعنی یک پیام را بطور گام به گام و در قالب چند بخش منتقل بکنید. در بازه زمانی مختلف یک پیام را منتقل بکنید. این کار سبب می شود مخاطبین شما را دنبال بکنند و یا حدس بزنند انتهای ماجرا به کجا ختم می شود این کار شما بسیار می تواند برای مخاطبین شما با جذاب باشد.

قطعا بیش تر از این ده ایده ای که در این مقاله برای شما بیان کردیم برای بهتر استفاده کردن از تراکت وجود دارد.ما در این مقاله چگونه تراکتی را طراحی کنیم که دیده بشود به بخشی از این روش ها اشاره کردیم امیدوار هستیم بخشی از مزایای چاپ تراکت که برای شما بیان کردیم شما را متقاعد کرده باشد از چاپ تراکت برای کسب و کار خود استفاده بکنید. در این مقاله چگونه تراکتی را طراحی کنیم که دیده بشود سعی کردیم اکثر نکات را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم که برای شما مفید بوده باشد.

  • چاپ متین

مشتریان شما کارت ویزیت مشاغلی که محصولات یا خدمات آن کسب و کار را استفاده می کند نگه می دارند و از آن استفاده می کنند. این یکی از راه هایی است که شما به عنوان یک صاحب کسب و کار می توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید. با دادن کارت‌های خود به مردم، به آنها این فرصت را می‌دهید که با استفاده از اطلاعات تماس موجود در کارت، هر زمان که خواستند با شما تماس بگیرند و از شما خرید کنند.

مقاله ترفند جذب مشتری جدید با کارت ویزیت سعی کرده مزایای چاپ کارت ویزیت و اهمیت داشتن یک کارت ویزیت برای هر کسب و کاری برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم تا انتهای مقاله ترفند جذب مشتری جدید با کارت ویزیت را مطالعه بفرمایید.

با این حال اگر رقبای شما همین کار را انجام می دهند، تعجب نکنید. این احتمال وجود دارد که مشتریان بالقوه شما کارت هایی از مشاغل مشابه شما داشته باشند. این به آنها انتخاب های بیشتری برای نوع محصول یا خدماتی که ارائه می دهید می دهد. هر چه آنها انتخاب های بیشتری داشته باشند، شانس کمتری برای جذب مشتریان جدید خواهید داشت.

آنچه شما می خواهید بدانید این است که با طراحی کارت ویزیت های خود به روش های موثر و خلاقانه از رقبا پیشی بگیرید. با اجرای نکات زیر در استراتژی بازاریابی خود، می‌توانید با مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید و تأثیرگذار باشید.

در این مقاله به ۴ ترفند اصلی جذب مشتری با کارت ویزیت را برای شما بیان میکنیم.

از روزهای خاص و فصل تعطیلات استفاده کنید

هنگامی که تصمیم به دادن تخفیف دارید، کارت ویزیت هایی که دارای کدهای تخفیف دارند توزیع بکنید. اگر این کار را در حوالی روز پدر، روز مادر، روز ولنتاین و غیره انجام دهید، می توانید کد مربوط به آن تعطیلات را برروی کارت ویزیت خود را ایجاد کنید. این کارت ویزیت ها را باید زودتر از موعد توزیع شوند و گیرندگان را تشویق کنید که کارت ها را به دوست ها و آشنایان و همکاران خود هدیه بدهند. در هنگام توزیع کارت ویزیت تعداد بیشتر از یک عدد به مشتریان خود بدهید که یکی برای خودشان و دیگری برای همکارانشان.

برای کنترل نحوه استفاده از این پیشنهادات تخفیف، سیستمی را برای ردیابی هر کد راه اندازی کنید. و این کدها را خودتان کد گذاری بکنید.

کارت ویزیت را بهمراه رزومه برای مشتریان بالقوه پست کنید

برای بازاریابی کسب کار خود نباید بیشتر وقت خودتان را برای کسب و کاری های جدید نو ظهور صرف بکنید. در عوض به دنبال کارفرمایان احتمالی در فهرست های مختلف کسب و کار بگردید و آدرس های پستی آنها را جمع آوری کنید. سپس، کارت ویزیت های خود را به همراه رزومه که سربرگ خودتان حاوی لوگو و برند سازمانی شما می باشد را به هر یک از آدرس های پستی ارسال کنید.

از آنجایی که موارد ملموس مانند محصولات صنعت چاپی در مقایسه با پیام‌های ایمیلی و پیامکی جذاب‌تر هستند، این به شما کمک می‌کند تاثیر قوی‌تری در بین کارفرمایان ایجاد کنید.

۴ ترفند اصلی جذب مشتری با کارت ویزیت

کارت ویزیت های خود را به بسته بندی محصول خود اضافه کنید

در بسته بندی محصول خود کارت ویزیت قرار دهید. با دادن کارت ویزیت های خود به آنها، مشتریان خود را تشویق کنید تا کسب و کار شما را به دوستان و همکاران خود معرفی بکنند. اینجاست که خدمات با کیفیت به مشتری برای تقویت بازاریابی و روابط با مشتری شما وارد عمل می شود. اگر مشتریان شما از خرید خود از فروشگاه شما راضی باشند، فروشگاه شما را به دوستان خود معرفی خواهند کرد. با دادن کارت ویزیت خود به همراه بسته بندی محصول معرفی سازمان خودتان به دیگران را راحت تر خواهید کرد.

کارت ویزیت ها را روی بیلبوردهای شهر قرار بدهید

منطقه هدف خودتان را مشخص بکنید. تابلوهای اعلانات عمومی آن منطقه را بررسی کنید.این تابلوها معمولا در مراکز عمومی نصب و نمایش داده می شود. این تابلوهای اعلانات به عنوان مکانی برای بازاریابی هدفمند چاپ کارت ویزیت عمل می کنند. به عنوان مثال، اگر بازار هدف شما دانشجویان دانشگاه ها هستند، قرار دادن طرح کارت ویزیت خود برروی تابلوی اعلانات نزدیک مدارس علاوه براینکه برند و محصول خودتان را تبلیغ می کنید طرح کارت ویزیت خودتان را نیز تبلیغ و نمایش میدهید.

آیا آماده به کارگیری نکات ما برای جذب مشتریان جدید با کارت ویزیت هستید؟ ترفند جذب مشتری جدید با کارت ویزیت یکسری نکات ساده ولی کاربردی را برای شما بیان کرده است و با رعایت و اهمیت داشتن یک کارت ویزیت مناسب به راحتی می توانید به اهدافتان در جذب مشتری برسید.در چاپ متین صفحه چاپ کارت ویزیت ما را بررسی کنید تا یاد بگیرید چگونه می توانید کارت ویزیت مناسب خود را انتخاب بکنید.

  • چاپ متین

برنامه ریزی برای عروسی می تواند سخت باشد و انتخاب عکاس و شیوه عکاس هم سخت تر. قبل از اینکه شما با یک عکاس به توافق و قراردادی برسید مقاله بهترین سبک عکاسی عروسی را مطالعه اجمالی داشته باشید تا مطمئن شوید اون سکبی که شما دوست دارید عکاس شما قرار است اجرا بکند. شناخت کلی در خصوص انواع روش عکاسی عروسی بسیار می تواند به شما برای داشتن یک شب به یادماندنی کمک کرده باشد.

ما در این مقاله بهترین سبک عکاسی عروسی برخی از سبک های محبوب عکاسی عروسی را بررسی میکنیم و آن را به تعداد پنج مورد کاهش دادیم که فکر می کنیم این ۵ سبک جز محبوب ترین و رایج ترین شیوه های عکاسی می باشد را در این مقاله برای شما بیان بکنیم.

اگر شما عکس خوبی داشته باشید قطعا چاپ عکس عروسی شما هم بهترین و ماندگارترین چاپ عکس خواهد شد. و با خیال راحت می توانید عکس های عروسی خودتان را به معرض نمایش قرار بدهید

سبک کلاسیک

یکی از رایج ترین و شناخته ترین سبک های عکاسی عروسی سبک کلاسیک می باشد.اگر به دنبال ظاهری جاودانه هستید، سبک عکاسی عروسی کلاسیک می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.این سبک معمولاً با ژست های سنتی مانند یک عکس دسته جمعی و خانوادگی بصورت رسمی در کنار هم اتفاق می افتد. از آنجایی که این رایج‌ترین سبک عکاسی عروسی می باشد، عکاسان عروسی احتمالاً از بین سبک‌های مختلف عروسی قطعا چند نمونه عکاسی کلاسیک می‌گیرند. در عکاسی کلاسیک چون افراد زیادی در یک قاب حضور دارند اینکه چهره تمام افراد در حالت عیده آل باشد بسیار مهم و با اهمیت می باشد و فقط در این سبک های عروسی چهره عروس و داماد تنها ملاک نیستند بلکه اون جمعی که درون اون قاب عکس قرار دارند مهم و با اهمیت می باشند. در شیوه عکاسی این سبک به عکاس آزادی عمل بیشتر بدهید تا بتواند با ترکیب سبک های کلاسیک و مدرن یک عکس زیبا و فوق العاده ای را از شما بگیرد و در نهایت در یک قالب بزرگ به چاپ برسانید.

انواع روش عکاسی عروسی

سبک فتوژورنالیستی

در این سبک عکاسی عکاس بهترین زوایای عروسی را انتخاب و یک زوایا را برجسته می کند و باید مطمئن بشود که نورپردازی درست است اما سعی می کند خنده ها و لبخندهای ویژه مشترک بین زوجین را به تصویر بکشد و شخصیت آنها را به نمایش بگذارد. در این شیوه معمولا در بین شلوغی که دور عروس و داماد قرار دارد یک زاویه عکاسی را انتخاب می کند که در عین محیط بیرون ولی توجه ویژه به زوایای عروس و داماد باید داشته باشد. در این شرایط محیط بیرون بصورت پورتریت می باشد یعنی در حالت تاری و فقط خود عروس داماد بطور واضح در عکس دیده می شود.

عکاسی عروسی

سبک هنری

سبک هنرهای زیبا به راحتی قابل تعریف نیست، اما مطمئناً با دیدن آن متوجه خواهید شد. این سبک عکاسی عروسی اغلب از یک نمای نزدیک و برای بازتاب یک لحظه تاریخی رخ می دهد.این اتفاق می تواند از برش قاچ کیک ، لحظه عسل در دهان قرار دادن و هزاران اتفاق خاصی که از نمای نزدیک و فقط برای نمایش این اتفاق عکس برداری می شود. عکاس باید با ایجاد ترکیب بین نور، مکان، و ژست یک لحظه تاریخی را شکار بکند و این تماما به هنر عکاس بستگی دارد.

بهترین شیوه عکاسی عروسی

سبک مد تاریکی

این سبک به اسم خارجی Dark & Moody معروف می باشد. این سبک مطمئناً کمی هیجان‌انگیزتر از سبک‌های دیگر است. در این سبک با الهام گرفتن از محیط بیرون و انتخاب زاویه مناسب عکاسی یک عکس با نهایت آرامش را باید گرفته بشود. برای مثال با استفاده از زمین خاکی ، با استفاده محیط کاملا آرام که عروس و داماد همدیگر را در آغوش گرفته اند عکاسی صورت بگیرد. این سبک آرامش را شخص بیننده می دهد و جز جذاب ترین سبک های عروسی می باشد.

کدام سبک عکاسی عروسی مناسب است

سبک چشم انداز

این سبک مطمئناً جذاب ترین و باحال ترین سبک های عکاسی عروسی می باشد که عروس و داماد ها سعی می کنند حتما این سبک را در سبد عکاسی خود قرار بدهند. در این سبک ترکیب طبیعت و فضای شهری در آن دیده نمی شود و فقط طبیعت در این شیوه عکاسی رایج می باشد. اگر به‌دنبال فضایی آرام‌تر یا غیرعادی هستید، برای این کار از عکاس خود درخواست بکنید زیرا این شیوه عکاسی زیبایی مخصوص به خودش را دارد و چاپ عکس های بسیار زیبای در این شیوه عکاسی به وجود می آید.اما برای هر زوجی که دوست دارد از طبیعت انرژی صلح‌آمیزی و آرامش را به عکس های خود هدیه بکند جز بهترین سبک های عروسی می باشد.

بهترین شیوه عکاسی عروسی کدام است

در این مقاله بهترین سبک عکاسی عروسی سعی کردیم دید شما نسبت به بخشی از سبک های مختلف عروسی روشن کرده باشیم و شما با مطالعه این مقاله به راحتی بتوانید سبک های مختلف را ملاحظه بفرمایید مزایای و معایب آن را بررسی بکنید و یک انتخاب مناسب در یک شب به یادماندنی خودتان داشته باشید.دانستن این سبک ها به شما در چاپ عکس روی شاسی و یا آلبوم عکس عروسی تان به شما کمک بسیار زیادی می کند.

  • چاپ متین

سفارش چاپ پرچم یکی از ضروریت های هر سازمان و هر کسب و کار می باشد. این روزها توجه شرکت ها و سازمان ها به اهمیت پرچم بسیار بیشتر شده است. ضرورت چاپ پرچم برای معرفی برند سازمانی خود در دنیای کسب و کار بسیار با اهمیت می باشد. ما در این مقاله آموزش راهنمای طراحی پرچم سعی میکنیم یک آموزشی کلی در خصوص نحوه طراحی یک پرچم زیبا و کاربردی آموزش می دهیم. در مقالات گذشته از جمله دلایل چاپ پرچم یکسری توضیحاتی را در خصوص اهمیت داشتن یک پرچم برای شما مطالبی را بیان کردیم.

ولی در این مقاله راهنمای طراحی پرچم قصد داریم نحوه طراحی پرچم و یکسری توضیحات تکمیل تری در خصوص اینکه چه مواردی را باید در طراحی پرچم خود انجام بدهیم را در این مقاله برای شما بیان بکنیم.

در ابتدا باید به چند نکته توجه داشته باشیم نکته اول مدل پرچمی که قرار است سفارش داده بشود را مشخص بکنیم و بعد براساس آن طراحی خودمان را براسا آن سایز بندی بکنیم. ما در مرکز تخصصی چاپ متین چهار مدل پرچم داریم : پرچم رومیزی ، پرچم تشریفات ، پرچم ساحلی و پرچم اهتزاز

این آموزش براساس هر نرم افزاری که شما با آن راحت تر هستید مثل نرم افزار فتوشاپ ، ایلیستریتور و یا کورل به راحتی قابل پیاده سازی است و تمامی ابعادی که گفته می شود براساس سانتی متر می باشد. در نرم افزار فتوشاپ یکسری تنظیمات کلی باید رعایت بشود و آن رزلوشن طراحی شما باید ۳۰۰ باشد در پرچم رومیزی Mode color شما باید در حالت RGB قرار بدهید اما برای سایر پرچم ها ازجمله پرچم تشریفات ، پرچم اهتزاز و بخصوص پرچم ساحلی باید براساس CMYK تنظیم بشود.

یکسری نکات کلی در خصوص طراحی پرچم ها باید رعایت بشود و آن این است که تصور خودتان را نسبت به چاپ پرچم را باید درست بکنید. پرچم اصلا مثل بنر کل طراح قابل مشاهده نیست. در مورد چاپ پرچم فضایی که قابل مشاهده می باشد یک فضای بسیار محدود که اکثر فضای پرچم در قسمت تا پرچم در معرض دید قرار ندارد و اصلا قابل مشاهده نیست. در نتیجه حتما باید شما به این نکته بسیار مهم در خصوص طراحی پرچم باید رعایت بکنید که یک پرچم بسیار زیبا و کارآمد داشته باشید. در چاپ پرچم چاپ لوگو در سایز بزرگ که کل پرچم رو بگیره اصلا کارایی ندارد در حالیکه اینکه در پرچم بیشترین دید وجود داشته باشد بسیار مهم است.

پرچم رومیزی

ابعاد پرچم رومیزی بصورت استاندارد در بین همه شرکت های تولید کننده چاپ پرچم سایز ۲۰ در ۳۰ سانتی متر می باشد البته این سایز ممکن است در یک تلورانس ۲ تا ۳ سانتی ممکن اتفاق بیافتد ولی طراحی شما باید براساس این سایز بندی ۲۰ در ۳۰ صورت بگیرد. در هر نرم افزاری که کار می کنید یک پنجره در این سایز برای خود ایجاد بکنید و سپس طراحی مورد نظر خودتان را درون آن قرار بدهید. بطور کلی اگر شما یک طرح مربع و یا دایره ای دارید ابعادی که طراحی می کنید در سایز ۱۴ در ۱۴ و یا ۱۳ در ۱۳ طراحی بفرمایید. در طراحی های مستطیلی ابعاد ۱۷ در ۹ طراحی بفرمایید.

راهنمای طراحی پرچم

پرچم تشریفات

در مورد طراحی پرچم تشریفات سایزی که شما باید براساس آن بطور استاندارد در بین همه شرکت ها طراحی بکنید سایز ۱۵۰ در ۹۰ سانتی متر می باشد. شما باید در هر نرم افزاری این ابعاد را برای خود ایجاد بکنید و در این فضا باید طراحی مورد نظر خودتان را انجام بدهید. ابعادی که درون پرچم امکان چاپ دارد بستگی به طرح شما دارد. در خصوص نحوه سایز لوگو از شرکت تولید کننده پرچم حتما سوال بفرمایید و مسئولیت این کار را به شرکت های تولید کننده واگذار بکنید زیرا این شرکت ها به دلیل سابقه و تجربه ای که در این زمینه دارند خیلی بهتر می توانند شما را راهنمایی بکنند.بطور کلی اگر طرح دایره  ای و یا مربع  باشد در حدود ابعاد ۵۵  در  ۵۵ سانت و برای طرح های مستطیلی ۴۰ در ۸۰ سانتی متر می توانید طراحی بکنید. البته این یک سایز پیش فرض هستش و هر طرحی می تواند سایز بندی متناسب به خودش باشد.

پرچم اهتزاز

پرچم اهتزاز معمولا برای نصب برروی چوب و یا بصورت رول آپ استفاده می شود و در سایزهای مختلف تولید و چاپ می شود. این نوع پرچم ها محدودیتی در سایز پرچم وجود ندارد و هر سایزی که بخواهید می توانید تولید سفارش بدهید. این مدل از پرچم ها بدون ریشه و از پارچه ها ۹ کیلویی استفاده می شود. در طراحی این سبک از پرچم ها شما بزرگترین سایزی که بخواهید می توانید طراحی بکنید. این نوع پرچم چون قرار است به اهتزاز در بیاید می توانید در بزرگترین حالت ممکن طراحی و سفارش بدهید.

نحوه سایز بندی پرچم

پرچم ساحلی

این نوع پرچم در دو ارتفاع ۲٫۵ متری و ۳ متری در چاپ متین عرضه می شود و معمولا رایج ترین سایزهای موجود در بازار این دو سایز می باشد. برای هر دو سایز پرچم باید طراحی را حتما بصورت عمودی طراحی بفرمایید که بیشترین دید را داشته باشد. اگر بصورت عمودی طراحی بفرمایید شما می توانید در بزرگترین سایز ممکن برروی پرچم طراحی و سپس چاپ بفرمایید.پرچم ساحلی در ارتفاع ۲٫۵ متری باید در عرض ۷۰ سانت و پرچم های در ارتفاع ۳ متر باید در عرض ۷۵ سانت طراحی بشود. سایز متناسب در این پرچم ها وجود ندارد و شما در بزرگترین حالت ممکن طراحی تان را انجام بدهید.

ما در این مقاله آموزش راهنمای طراحی پرچم سعی کردیم یک آموزش کلی در خصوص سایز بندی پرچم به شما بدهیم و در خصوص طراحیتون به یک سایز بندی مشخصی برسید و در نهایت یک پرچم فوری زیبا و خارق العاده ای داشته باشید. در مقاله آینده قصد داریم مطالبی در خصوص نکات لازم در طراحی پرچم را برای شما بیان بکنیم که تکمیل شده این مقاله آموزش راهنمای طراحی پرچم خواهد بود.

  • چاپ متین

اگر تیم طراحی و تیم پشتیبانی شما قصد دارد بطور مرتب در همه بخش ها فعالیت داشته باشد قطعا به همه بخش ها نمی رسد و شما به سرعت متوجه می شود در طول روز زمان کافی برای انجام دادن همه کارها را نخواهید داشت. علت اصلی این است که در هر یک از بخش ها یک دنیای نامتنهای وجود دارد که پایانی نخواهد داشت. شما نیازی نیست برای برندسازی در همه بخش ها همزمان ورود بکنید.

تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید یک برنامه ریزی منظم بهمراه استراتژیک و نظارت بر برندیک می باشد. در مقاله چگونه برند خودمان را تقویت بکنیم سعی کردیم اصلی ترین مواردی که هر شخصی بتواند با بکارگیری از این ترفندها برند خودش را تقویت بکند در این مقاله چگونه برند خودمان را تقویت بکنیم بیان بکنیم.

صرف نظر از اینکه در چه صنعتی هستید یا بزرگی کسب و کار شما در چه اندازه ای می باشد و یا بودجه سازمانی شما برای برندینگ و تبلیغات در چه اندازه می باشد اهمیت زیادی ندارد مهم تصور مصرف کنندگان شما از کسب و کار و تیم شما می باشد. برند شما تصور مصرف کنندگان شما از کسب و کار شما می باشد. بدون درک روشن از جایگاه برند خودتان تصور شما از شیوه برندینگ و کسب و کارتان بسیار دشوار می کند.

به طور معمول، یک کسب و کار تا آنجا که ممکن است نقاط تماس را رصد می کند تا بتواند اطلاعات کاملی از پایگاه مشتری خود داشته باشد. به عادات خرید خود و دیگران فکر کنید. ممکن است درباره یک محصول از یک دوست بشنوید، درباره آن تحقیق کنید و تمام زوایای آن را بررسی بکنید.

برای ایجاد برندسازی باید شما تمامی المان های زیر را بررسی و اجرا بکنید تا یک برند مطرح و ماندگاری را برای همیشه داشته باشید این موارد شامل:

نام برند

 پیگیری بحث‌های آنلاین و بحث آزاد درباره شرکت شما می‌تواند یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دریافت درک واضح‌تر از تصور عمومی نسبت به برند خود برسید. نکات حرفه ای که باید در طراحی نام لوگو بکار بگیرید شامل: نظارت و دقت در نام مستعار، چک کردن لوگو از لحاظ غلط املایی ، بررسی برداشت اشتباه از نام لوگو مواردی هستش که باید حتما در طراحی خود لحاظ بکنید. بکار بردن لوگو و نام خاصی که اعتبار به سازمان شما بدهد می تواند یکی از عوامل مهمی باشد که روی کسب کار شما تاثیر بسازایی بگذارد.

بررسی رقبا

تمامی رقبای شما نقش کلیدی در استراتژی نظارت بر برند شما دارند. ارزیابی عملکرد همتایان در صنعت شما به تیم شما کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف خودتان را تا جایی که ممکن است بررسی بکنید و بتوانید درک بهتری از مشتریان و خریدار خود دست پیدا بکنید.

مهم نیست که روی کدام جنبه از برند خود تمرکز دارید، فقط به یاد داشته باشید که مهمترین چیز این است در طول زمان برروی روند فعالیت خود بطور مدام نظارت داشته باشید. به جای داشتن تصویری فوری از شهرت نام تجاری خود در حال حاضر به تیم شما بینشی می دهد که آیا استراتژی بازاریابی شما کار می کند یا ممکن است نیاز به اصلاح داشته باشد.

با چه روشی برند خودمان را تقویت بکنیم

استفاده از صنعت نوآوری

اخبار غیرمستقیم در مورد بازاری که در آن هستید می تواند تأثیر زیادی بر برند شما نیز داشته باشد. به عنوان مثال، یک شرکت نرم افزاری ممکن است تیم بازاریابی دیجیتال خود را وادار کند که پیشرفت های انجام شده توسط رقبا را نظارت کند تا آنها بتوانند تغییرات و پیشرفت های روز به روز را بررسی و بر سیستم نرم افزاری خود اعمال بکند.

رسیدن به ثبات نسبی

اکثر استراتژی‌های نظارت بر برند بر ترکیبی از فناوری‌ها برای خودکارسازی فرآیند ردیابی تکیه می‌کنند. با این حال، به زودی به آن خواهیم پرداخت. برنامه ریزی در برندینگ خودتان را باید به جهتی سوق بدهید که به یک ثبات نسبی برسید. رسیدن به این ثبات نسبی مستلزم برنامه ریزی دقیق و صبر حوصله خرج کردن در شروع هر کسب و کاری می باشد. تا زمانی که شما براساس برنامه ریزی و چشم انداز خود بهمراه رصد بازار و رقبا در سال های اول ابتدایی با چاشنی صبر پیش نبرید به یک ثبات نسبی در بازار نمیرسید.

با طرفداران خود در ارتباط باشید

هنگامی که شروع به ردیابی مشتریان خود می کنید، به سرعت شروع به یافتن با ارزش ترین مصرف کنندگان خود خواهید رسید: طرفداران کسب و کار شما مشتریانی هستند که تجربه مثبتی با برند شما داشته اند و به طور فعال در حال انتشار خبر در رسانه های اجتماعی به نفع شما هستند.اینکه شما از این ظرفیت برای برند خود می خواهید هزینه بکنید انتخاب با شماست. ولی این نکته را باید رعایت بکنید بهترین و موثرترین شیوه تبلیغات و بازاریابی تا به امروز تبلیغات دهان به دهان می باشد.

بهترین روش ها برای دنبال کردن برند

همانطور که اشاره شد پیگیری تمام مراحل دنبال کردن مشتریان کار بشدت سخت و غیرممکن می باشد. در این قسمت بهترین راه و ابزار که می تواند کمک کار باشد استفاده از نرم افزارهای نظارت بر مشتری و برندینگ می باشد. که به اسم نرم افزار های CRM معروف می باشند. البته یکسری روش های دیگر مثل کامنت هایی که در شبکه های اجتماعی گذاشته می شود می توانید به یک فیت بک خوبی برسید.

ابزارهای نظارت بر برند از نظر قابلیت ها و پیچیدگی متفاوت هستند. برخی بیشتر بر تجزیه و تحلیل متمرکز هستند، در حالی که برخی دیگر نظارت را با ویژگی های ارسال و زمان بندی ترکیب می کنند. اگرچه استراتژی و هدف نهایی هر نرم افزاری متفاوت است. اما هر دو مزایا و معایب مخصوص به خودش را دارد.

نکات دیگری که در مقاله چگونه برند خودمان را تقویت بکنیم می تواند به آن اشاره کرد و از قدرت همیشگی آن نمی توان صرف نظر کرد استفاده از تبلیغات است. تبلیغات شاخه های گوناگونی دارد که هم تبلیغات بصورت مجازی و هم بصورت حقیقی می باشد.

تبلیغات مجازی که در این سال ها توانسته جایگاه خودش را در بین انواع کسب و کار ها پیدا بکند و طرفدارهای بسیار زیادی دارد. تبلیغات مجازی بخصوص برای کسب و کارهایی که قصد مطرح شدن در کل کشور دارند بهترین و تا حدودی تنهاترین راه ممکن می باشد. مزیت های زیادی می توان برای تبلیغات مجازی نام برد ولی مهم ترین و شاید تنها ترین معایب برای تبلیغات مجازی که می توان از آن یاد کرد هزینه بالای تبلیغات مجازی می باشد که باید شرکت ها هزینه زیادی برای این سبک تبلیغات کنار بگذارند که این سبک هزینه ها معمولا شرکت های بزرگ که درآمد بیشتری دارند می توانند از پس هزینه ها این سبک تبلیغات بیرون بیایند.

تبلیغات بصورت حقیقی باز شامل دو دسته بندی می باشد که دسته اول تبلیغات دهان به دهان که شاید یکی از بهترین و با ارزش ترین تبلیغات برای برندیگ و هر کسب و کاری می باشد. از دیرباز تا به امروز شاید بهترین و با ارزش ترین سبک تبلیغات که بیشتر اثر را برروی مخاطب دارد تبلیغات دهان به دهان می باشد زیرا ریسک اعتماد هنوز که هنوز است برای بسیاری از افراد بسیار سخت می باشد و این سبک تبلیغات بسیار می تواند به اعتماد سازی دیگران کمک بسیار زیادی بکند.

سبک بعدی که می توان به آن اشاره کرده تبلیغات کاغذی می باشد که شاید مهمترین این سبک تبلیغات کارت ویزیت ، سربرگ ، پاکت نامه که شامل ست اداری می باشد و یکسری تبلیغات جمعی و منطقه ای می باشد شامل تراکت تبلیغاتی که کاربرد بسیار زیادی خواهد داشت. و یکسری تبلیغات درون سازمانی می باشد مانند ست اداری و پرچم تبلیغاتی ، پدموس و … می باشد.

ما در این مقاله با چه روشی برند خودمان را تقویت بکنیم سعی کردیم تمامی روش های ممکن برای برندینگ هر کسب و کاری را به شما معرفی بکنیم و امیدوار هستیم با خواندن این مقاله چگونه برند خودمان را تقویت بکنیم که توسط تیم تحریریه چاپ متین نوشته شده است به نتایج خوبی برسید.

  • چاپ متین

شاید یکی از اصلی ترین دغدغه های هر فرد برای هدیه دادن به همکاران خود و یا دوستانی که دفتر کاری را افتتاح می کنند دادن یک هدیه مناسب و در عین حال کاربردی باشد. محیط دفتر کار هم یکسری محدودیت هایی وجود دارد که دادن یک هدیه زیبا و مناسب کار را برای شما سخت تر می کند. ما در این مقاله بهترین هدیه برای دفتر کار سعی کردیم بیش از ۸ مورد عیده مناسب ولی کاربردی را به شما معرفی بکنیم که هر کدام را که احساس می کنید زیبا تر و قشنگ تر می باشد را انتخاب و هدیه بدهید.

اگر شما نیاز مخاطب خودتان را بطور کامل بررسی بکنید و نیاز آن را بسنجید می توانید یک هدیه ماندگار به دوستان خود بدهید. انتخاب نوع هدیه بسیار مهم تر از هزینه ای که برای آن هدیه بپردازید ارزش دارد. یک وقت هستش با یک هدیه ارزان قیمت و در ظاهر ساده ولی به دلیل نیازی که فرد به آن دارد بسیار برای آن شخص با ازش باشد و بیشترین کارایی را داشته باشد.

ما در چاپ متین تا جایی که امکان دارد سعی کردیم هدایایی را انتخاب بکنیم که بتوانیم خودمان به بهترین نحو چاپ و اجرا بکنیم. چون زیباترین هدایای ارزان برای محیط کار گزینه های زیادی می تواند باشد ولی ما سعی کردیم مناسب ترین و با ارزش ترین هدایای تبلیغاتی که در این شرایط وجود دارد را برای شما بیان بکنیم.

هدیه اول : چاپ روی لیوان سرامیکی

درخواست چاپ روی لیوان شاید یکی از ساده ترین و ولی ماندگارترین هدایای تبلیغاتی می تواند باشد که شما به مخاطب خود هدیه بدهید. چاپ روی لیوان اختصاصی می تواند برند سازمانی آن شرکت باشد و یا عکس شخص آن فرد باشد. لیوان سرامیکی علاوه بر کارایی بسیار زیادی که دارد بعنوان یک هدیه ارزان قیمت ولی با ارزش از آن یاد کرد. در چاپ متین تنوع بسیار زیادی در خصوص چاپ لیوان وجود دارد و هرکسی براساس سلیقه و بودجه خودش می تواند یک مدل لیوانی را انتخاب بکند و در نهایت گزینه بسته بندی درون سایت را نیز فعال بکند تا با یک بسته بندی شکیل و زیبا لیوان شما را آماده بکنیم و برای شما ارسال بشود.

The most suitable gift for opening an office

هدیه دوم : چاپ روی پدموس

یکی دیگر گزینه های بسیار عالی برای هدیه دادن برای هر کسب و کاری چاپ پدموس می تواند باشد. چاپ روی پدموس اختصاصی می تواند یک هدیه ماندگار که همیشه جلوی چشم شخص مورد نظر قرار می گیرد استفاده کرد. پدموس های موجود در چاپ متین در دو شکل دایره ای و مستطیلی وجود دارد که در چاپ پدموس هم می توانید گزینه بسته بندی کادویی را فعال بکنید و بسته شما را به بهترین شکل بصورت کادو پیچ برای شما ارسال بشود. شما با عکس های خاص و زیبا می توانید یک پدموس خاص و ماندگاری را به دیگران هدیه بدهید.

هدیه سوم : چاپ کاغذ یادداشت

یکی دیگر از موارد بسیار پرکاربرد و زیبا و شکیل چاپ کاغذ یادداشت می باشد. شما می تواند این کاغذها را در قالب سایز های ۱۰ در ۱۰ و یا سایز ۱۰ در ۱۴ بصورت سایز A6 چاپ و در صورت نیاز از سمت بالا سرچسب بزنید. شما می توانید با یک طراحی ساده ولی زیبا و خاص یک کاغذ یادداشت زیبایی را به دوستان خود هدیه بدهید. برای سفارش کاغذ یادداشت می توانید در قسمت چاپ تراکت سایز مورد نظر خودتان را انتخاب و سفارش چاپ بدهید.

هدیه چهارم: عکس روی شاسی

یکی دیگر از مواردی که می توانید سفارش بدهید چاپ عکس و یا چاپ عکس روی شاسی می باشد. کافی است یک عکس قدیمی و یا یک اتفاق خاص و یا عکس یادگاری خودتان با شخص مورد نظر را چاپ و روی شاسی قرار بدهید. بعضی از شاسی ها بصورت دیواری هستش و بعضی از موارد می توانید روی میز کار خود قرار بدهید. شما می توانید در جنس و سایزهای مختلف در چاپ متین سفارش مورد نظر خودتان را انتخاب و چاپ بکنید.

The most beautiful cheap gifts for the workplace

هدیه پنجم: چاپ فلش تبلیغاتی

یکی دیگر از هدایای بسیار عالی و پرکاربرد دیگری که می توانید سفارش بدهید چاپ فلش تبلیغاتی می باشد. شما می توانید اسم خودتان را بهمراه یک جمله زیبا و قشنگ روی فلش چاپ بکنید. فلش تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای هستش که برای همه افراد کاربرد دارد و شما با یک هزینه معقول و به اندازه یک هدیه ماندگار و به یادماندی به دوست خود هدیه می دهید.

هدیه ششم : سررسید اختصاصی

یکی دیگر قشنگ ترین هدایای ارزان برای محیط کار می توان به سررسید اختصاصی اشاره کرد. شما می توانید با درج اسم و یا یک جمله ای قشنگ برروی سررسید این هدیه قشنگ و زیبا را به دوستان خود هدیه بدهید. سررسید جز مواردی هستش ک اصلا دور ریز نخواهد بود بخصوص اگر مطالب های مهم را درون آن نوشته بشود برای همیشه این سررسید به یادگار خواهد ماند.

هدیه هفتم: سفارش پرچم

یکی دیگر از هدایای بسیار پرکاربرد و زیبا و ماندگار می توان به چاپ پرچم اشاره کرد. شما کافی است به لوگو شرکتی که قصد دارید برای افتتاح محیط کار دوستتان هدیه بدهید دسترسی پیدا بکنید در اینصورت می توانید بهترین هدیه را به دوستان خود بدهید. شما می توانید به دو شکل پرچم رومیزی و یا تشریفات سفارش خودتان را به ثبت برسانید.

هدایای بسیار زیادی هم وجود دارد که می توانید به دوستان خود بدهید شامل: ست اداری ( شامل جای کاغذ یادداشت ، خودکار ، تقویم و موارد دیگر) ، پاور بانک ، خودکار ، هولدر ، جاسویئچی ، فندک ، تابلو ، گلدون ، شکلات و بسیار موارد دیگر ولی ما در این مقاله بهترین هدیه برای دفتر کار سعی کردیم بهترین موارد که هم ارزش و کاربرد بسیار زیادی و همچنین امکان ارائه این موارد را داریم برای شما معرفی کردیم و امیدوار هستیم برای شما مفید بوده باشد و از این مقاله بهترین هدیه برای دفتر کار نهایت استفاده را برده باشید.

  • چاپ متین