مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مرکز تخصصی چاپ متین

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

مشخصات بلاگ
مرکز تخصصی چاپ متین
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

شرکت ها و هر سازمانی برای معرفی برند و راه های ارتباطی خود با مشتریان نیازمند چاپ کارت ویزیت برای خود می باشند. مرحله قبل از چاپ کارت ویزیت فوری طراحی کارت ویزیت می باشد. ما در چاپ متین یکسری مقالات کلیدی از جمله نکات ضروری کارت ویزیت را برای شما بیان کردیم که براساس این مقالات مطالب ضرروی و کلیدی که باید درون کارت ویزیت وجود داشته باشد که سبب جذابیت هر چه بیشتر کارت ویزیت بشود برای شما بیان شده است.

ما قصد داریم در این مقاله جنبه آموزشی طراحی کارت ویزیت را برای شما بیان کنیم. ما در مقالات گذشته آموزش های متعدد با نرم افزارهای مختلف از جمله طراحی کارت ویزیت با ورد و طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ بطور مفصل و گام به گام برای شما تشریح کردیم و در این مقاله قصد داریم طراحی کارت ویزیت با ایلوستریتور را برای شما بصورت مرحله به مرحله از ابتدا تا انتها برای شما تشریح بکنیم.

در آموزش طراحی کارت ویزیت با ایلوستریتور سعی شده است به گونه ای توضیح داده بشود که حتی کسانی که تا به الان به ایلوستریتور کاری انجام نداده اند به راحتی بتوانند یک طراحی کارت ویزیت با ایلوستریتور بطور زیبا و شکیل داشته باشند.

نرم افزار ایلوستریتور یک نرم افزار طراحی و براساس سیستم برداری می باشد. این نرم افزار توسط شرکت Adobe ساخته و راه اندازی شده است. این شرکت نرم افزارهای متعددی در زمینه طراحی دارد که مهم ترین این نرم افزار ها نرم افزار فتوشاپ می باشد. که ما کاربردهای متعدد نرم افزار فتوشاپ را در طراحی های مختلفی از جمله طراحی تراکت با فتوشاپ و یا طراحی بروشور با فتوشاپ را بطور کامل بیان کردیم و به نوعی جنبه ها و کارایی های مختلف این نرم افزار را برای شما تشریح کردیم.

نرم افزار ایلوستریتور یک نرم افزار طراحی می باشد که از نظر ابزاری و کاربردی شباهات بسیار زیادی به نرم افزار کورل دارد زیرا سیستم کارایی هر دو نرم افزار بصورت برداری و در زمینه طراحی بشدت کاربرد دارد.

نرم افزار فتوشاپ بیشتر یک نرم افزار طراحی و ادیت کردن تصویر یا فیلم می باشد.

طراحی کارت ویزیت با ایلوستریتور

گام اول

در مرحله اول شما باید توجه داشتید که قصد دارید چه نوع کارت ویزیتی را به چاپ برسانید. ابعاد کارت ویزیت قرار است چند در چند باشد. لذا انتخاب و سایز بندی کارت ویزیت خود قبل از طراحی کارت ویزیت بسیار مهم و ضرروی می باشد. ما قصد داریم یک کارت ویزیت ۹ در ۶ را به شما آموزش بدهیم.

در این مرحله با باز کردن نرم افزار ایلوستریتور در سربرگ File برروی New کلیک کرده و از از پنجره باز شده سیستم نرم افزار خود را در حالت سانتی متر قرار داده و ابعاد ۹ در ۶ سانتی متر را در کادر عرض و ارتفاع می نویسید و سپس برروی گزینه Creat کیلیک می کنید.

Business card design with Illustrator1

Business-card-design-with-Illustrator2

گام دوم

برای شروع طراحی باید ابتدا یکسری ابزارهایی را فعال بکنید. ابتدا باید از سربرگ View برروی Smart Guides می زنید. با فعال کردن این نرم افزار سبب می شود نسبت Object ها با سایر Object خط و خطوطی ترسیم می شود و شما محل قرار گیری آنها را به راحتی می توانید تشخیص بدهید.

Business-card-design-with-Illustrator3

گام سوم

در این مرحله می توانید یک حاشیه امن برای داخل کارت ویزیت ایجاد بکنید. برای این کار کافی است از ابزار سمت راست نرم افزار برروی Rectangle Tools یا دکمه میانبر M را انتخاب کرده و با یک کلیک برروی صفحه یک پنجره برای شما باز می شود در پنجره باز شده ابعاد ۸٫۵ در ۵٫۵ را برای خود ایجاد می کنید و سپس با استفاده از ابزارهای بالا رنگ کادر خود را در حالت حاشیه مشکی و داخل را در حالت بی رنگی قرار می دهید.

Business-card-design-with-Illustrator4

گام چهارم

در این مرحله اگر قصد دارید چاپ کارت ویزیت خودتان را با سیستم چاپی افست انجام بدهید باید کد رنگی خودتان را در حالت CMYK قرار بدهید و اگر قصد دارید با سیتم چاپی دیجیتال این کار را انجام بدهید باید طراحی خودتان را در حالت RGB قرار بدهید. برای این کار در سربرگ File برروی Document Color Mode و بعد حالت CMYK را انتخاب بکنید.

Business-card-design-with-Illustrator5

گام پنجم

در این قسمت مراحل شروع طراحی آغاز می شود که شما می توانید.

شما به سه طریق می توانید کار طراحی خودتان را پیش ببرید:

روش اول می توانید با استفاده از نمونه و طرح های آماده موجود در اینترنت و با ایجاد تغییرات در نوشته ها طرح خودتان را نهایی بکنید.

روش دوم این است که شما می توانید با استفاده از یکسری عکس ها و المان هایی موجود در نرم افزار دارید ایلوستریتور کار طراحی خودتان را پیش ببرید که ما قصد داریم روش دوم که روش سخت تر و پیچیده تری می باشد را برای شما ترسیم بکنید.

منظور از تصویر شما اگر در حوزه فروش ماشین قصد طراحی کارت ویزیت دارید می توانید یک ماشینی که خودتان بهش علاقه دارید را به کارت ویزیت خود اضافه بکنید.

برای شروع با استفاده از ابزار کناری در ایلوستریتور یک ستاره را ایجاد بکنید.

با استفاده از ابزارهای موجود در نرم افزار ایلوستریتور کار طراحی خودتان را انجام بدهید.

Business-card-design-with-Illustrator6

گام ششم

در این مرحله شما با استفاده از ابزار Pen یا (P)  می توانید یکسری خطوط منحنی ایجاد بکنید.

Business-card-design-with-Illustrator7

گام هفتم

در این مرحله می توانید با استفاده از ابزار Gradient در سمت نوار ابزار می توانید یک طیف چند رنگی برای کار خود ایجاد بکنید. و شما می توانید با استفاده از غلطک های موجود در این قسمت طیف رنگی خودتان را به حرکت در بیاورید.

Business-card-design-with-Illustrator8

گام هشتم

در این مرحله می توانید با آپلود کردن تصاویر به طرح خود طراحی خودتان را شخصی سازی کنید. این تصویر می تواند یک لوگو و یا هر چیز دیگری باشد.

گام نهم

در این مرحله شما می توانید با استفاده از ابزار Text که در نوار ابزار سمت چپ قرار دارد هر متن و یا جمله ای که مد نظرتون هست را قرار بدهید.

Business-card-design-with-Illustrator9

گام دهم

در این مرحله می توانید رنگ پس زمینه را به هر رنگی ک مد نظرتون هست تغییر بدهید. این کار را می توانید هم یک رنگ ساده یا یک طیف رنگی و یا با آپلود یک تصویر در پس زمینه ایجاد بکنید.

Business-card-design-with-Illustrator10

گام یازدهم

در این مرحله برای اینکه فونت ها و نوشته هایی که درون طرح خود ایجاد کردید بخواهید به راحتی در سیستم دیگر باز بکنید بگونه ای که آن فونت تغییر نکند کافی است از سربرگ Type برروی Create outline بزنید تا نوشته شما به حالت Object تبدیل بشود.

گام دوازدهم

در این مرحله شما می توانید از طراحی خود یک خروجی PDF بگیرید و با استفاده از یک سیستم دیجیتال آن را پرینت کرده تا عیب و نقصی که اگر داشته باشد بتوانید آنرا رفع و سپس به چاپ در تیراژ بالا برسانید.

برای این کار در سربرگ File برروی Save as زده و سپس خروجی PDF بگیرید.

Business-card-design-with-Illustrator11

ما سعی کردیم در این مقاله بطور مختصر و گام به گام طراحی کارت ویزیت با ایلوستریتور را به شما آموزش بدهیم.این نرم افزار کاربردهای بسیار زیاد و متنوعی دارد که برای آگاهی کامل تر از این نرم افزار باید یکسری سی دی های آموزشی این نرم افزار را مطالعه بفرمایید تا به جنبه های بسیار زیاد و کاربردی این نرم افزار پیشرفته برسید.

امیدوار هستیم این مقاله طراحی کارت ویزیت با ایلوستریتور برای شما مفید بوده باشد و بتوانید یک کارت ویزیت بسیار زیبا و قشنگ برای خودتان طراحی کرده و آن وقت می توانید یک چاپ کارت ویزیت ارزان داشته باشید.

  • چاپ متین

آخرین مقاله ای که در سایت خبری ساعت 24 منتشر شده  است براین اساس هست که ما قصد داریم در این مقاله در خصوص مزایای چاپ افست و تفاوت آن با چاپ دیجیتال و خدماتی که می توانیم از چاپ افست برای کارهای چاپی خود استفاده بکنیم نیز بصورت تفسیری و کامل مقاله را به تحریر در بیاوریم.

چاپ افست یک سیستم چاپ معمولی می باشد که در آن جوهر از یک صفحه به یک لاستیک متنقل می شود و سپس به سطح چاپ می رسد.

تکنیک چاپ افست با استفاده از یک حامل، تصویری که باید چاپ بشود جوهر را از غلطک دریافت می کند و برروی کاغذ پیاده سازی میکند.

توسعه صنعت چاپ افست و مخصوصا صنعت چاپ مطلبوعات از سال 1875 توسط رابرت بارکلی از انگلستان که برای چاپ برروی قلع و در سال 1903 توسط ایا واشنگتن از ایالات متحده برای چاپ برروی کاغذ رشد و توسعه پیدا کرد.

لیتوگرافی در چاپ افست یکی از رایج ترین روش های ایجاد مواد چاپی است. که می تواند به رایج ترین بخش های چاپی که از این صنعت برای خدمات چاپی از آن بهره گرفته می شود به مجلات، روزنامه ها، چاپ بروشور ، چاپ پاکت ، چاپ سربرگ ،چاپ کارت ویزیت ، چاپ لیبل ، چاپ تراکت ، چاپ سررسید و بسیاری موارد زیادی که درخواست تکثیر حجم زیاد وجود دارد از این شیوه چاپی یعنی چاپ افست استفاده شود. چاپ افست در مقایسه با سایر روش های سیستم چاپی از لحاظ اقتصادی و کیفیت و سرعت بالا از محاسن بالایی برخورد دارد است که به تفصیل به آن اشاره میکنیم.

در اکثر مطبوعات و مجلات این شیوه سیستم چاپی رایج ترین و متداول ترین شیوه چاپی می باشد که از آن استفاده می شود.

مزایای چاپ افست در مقایسه با سایر روشهای چاپی عبارتند از:

در چاپ افست تصاویر از کیفیت بسیار بالا و شفافی برخوردار است و از نظر کیفیت و تمیز این نوع سیستم بی عیب و نقص می باشد. برای مثال بافت هایی که در تصویر وجود دارد در این سیستم چاپی به خوبی قابل تشخیص و با کیفیت خواهد بود.

سرعت بالا در تکثیر در یک مدت زمان کوتاه که این سیستم چاپی را از سایر سیستم های چاپی متمایز می کند.

عمر چاپ و رنگ هایی که برروی کاغذ قرار میگیرد در مقایسه با سیستم های چاپی دیگر غیرقابل مقایسه هست زیرا این سیستم چاپی بدون دخالت دست صورت می گیرد و جوهر بصورت بهینه شده برروی کاغذ قرار میگیرد و همین سبب می شود بیش از یک میلیون طیف رنگی را ایجاد بکند.

هزینه چاپ افست بسیار مناسب تر و ارزان تر از سیستم های چاپی دیگر می باشد و علاوه بر کیفیت بالا یک چاپ با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد و به همین دلیل خدمات چاپی خودتان که در تیراژ بالا هستند مثل چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت و ... که در تیراژ بالا معمولا به چاپ می رسد این سیستم چاپی بشدت مقرون به صرفه و ارزان می باشد.

معایب اصلی چاپ افست با سایر سیستم های چاپی عبارت اند از:

سیستم چاپ افست برای چاپ تصاویر زیاد مناسب نمی باشد و از این شیوه برای چاپ تصویر و صورت زیاد توصیه نمی شود.

در این سیستم چاپی دقت چاپی تصاویر پس زمینه بسیار پایین می باشد.

از این سیستم برای چاپ در تیراژ کم و در یک مدت زمان بسیار کوتاه چند ساعته زیاد به صرفه و منطقی و در بعضی از موارد غیر قابل اجرا می باشد.

📷

تفاوت چاپ افست با چاپ دیجیتال

مزایا و معایب هر کدام از آنها بستگی به آن پروژه متفاوت در آن پروژه می باشد. در این سال های اخیر پیشرفت بسیار زیادی در صنعت چاپ دیجیتال اتفاق افتاده ولی با این حال مزایا و معایبی این دو سیستم با هم دارند که ما به آن می پردازیم.

در چاپ افست، تصویر چاپی دلخواه بر روی یک صفحه قرار می گیرد و سپس از روی صفحه به پتو لاستیکی (و یا پس از آن) به سطح چاپ منتقل می شود. فرایند لیتوگرافی مبتنی بر افت فشار روغن و آب است. تصویری که باید چاپ شود از جوهر های ریز تشکیل می شود، در حالی که قسمت های غیر چاپی یک توسط پدهایی آب را جذب می کند و مناطق بدون چاپ را بدون جوهر نگه می دارد.

در چاپ دیجیتال مراحل مکانیکی حذف شده است. از جمله لیتوگرافیک زینک و تنظیم هایی که هربار دستگاه و بسیاری موارد دیگر باید قبل از چاپ اعمال بشود.

مزیای چاپ دیجیتال در مقایسه با چاپ افست

مدت زمان چاپی بسیار کوتاه

ضایعات در این سیستم چاپی بسیار کم می باشد.

برای چاپ در تیراژ کم چاپ دیجیتال مقرون به صرفه و منطقی تر می باشد.

در چاپ دیجیتال امکان چاپ های متغییری وجود دارد برای مثال می توانید از یک طرح چند آدرس و مشخصات چاپ بکنید که در چاپ افست شما باید از هر طرح 1000 عدد به چاپ برسانید.

سیستم چاپی ما در  مجموعه چاپ متین براساس چاپ افست می باشد ولی چون تنوع بسیار بالا و زمان تحویل بسیار کمی دارد سبب شده است که مزیت کیفیت و مقرون به صرفه بودن چاپ افست و کاهش زمان تحویل چاپ دیجیتال را داشته باشد.

ما سعی کردیم در این مقاله بطور کلی و مفسر در خصوص تفاوت و مزیت و معایبی که چاپ افست در مقایسه با چاپ های مختلف دیگر دارد برای شما بیان کرده باشیم و خدماتی که چاپ افست از جمله چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ بروشور و بسیاری موراد دیگر دارد را برای شما به تفسیر اشاره بکنیم و امیدوار هستیم برای شما مفید بوده باشد.

  • چاپ متین

چاپ تراکت A5 از سری پرطرفدار ترین سری تراکت های مجموعه تخصصی چاپ متین و البته چاپی در کشور می باشد.

 

تراکت آ۵ در سایز ۲۰ در ۱۴٫۵ سانت در این مجموعه انجام می شود. سایز استاندارد و بین المللی A5 به ابعاد ۲۱ در ۱۴٫۸ می باشد ولی به جهت شیت بندی صحیح تر و پرتی کمتر کاغذ سایز تراکتی را معمولا کوچکتر طراحی و چاپ می کنند و به همین دلیل به مراتب قیمت چاپ تراکت A5 کمتر از ابعاد استاندارد آن می باشد.

 

انواع چاپ تراکت A5 قابل اجرا در مجموعه چاپ متین :

 

  1. تراکت تحریر ۸۰ گرم
  2. تراکت تحریر ۸۰ گرم ایرانی
  3. تراکت گلاسه ۱۳۵ گرم
  4. تراکت گلاسه ۱۷۰ گرم
  5. تراکت لوکس گلاسه ۳۰۰ گرم با روکش

 

به تفکیک مشخصات ، شرایط ، قیمت و کلیه اطلاعات مورد نیاز تراکت A5 شرح داده شده است.

 

سفارش آنلاین چاپ تراکت A5

 

چاپ تراکت A5

 

مشخصات فنی چاپ تراکت A5 :

 

  • ابعاد قابل چاپ : ۲۰ در ۱۴٫۵ سانت ( ۲۰۰x145mm )
  • نوع گوشه کار : دورصاف ( مستطیلی )
  • نوع روکش معمولی : بدون روکش
  • نوع روکش تراکت لوکس : سلفون مات و یا براق
  • محدوده خطر برش : رعایت فاصله برش ۵ میلیمتر از ۴ طرف

 

تحریر ۸۰ گرمتحریر ۸۰ گرم ایرانیگلاسه ۱۳۵ گرمگلاسه ۱۷۰ گرملوکس گلاسه با روکش

 

چاپ ترکت A5 تحریر ۸۰ گرم (وارداتی)

 

چاپ تراکت تحریر ۸۰ گرم ( وارداتی ) دارای زمینه کاملا سفید می باشد و از سری جنس های قدیمی و البته پرفروش تراکت می باشد. این نوع کاغذ به دلیل زمینه سفید آن و البته قیمت نسبتا مناسب آن برای تبلیغات محیطی و شاید کوتاه مدت می تواند بسیار مناسب و منطقی باشد. تفاوتی که این سری از تراکت با تحریر ایرانی ارزان قیمت تر دارد زمینه سفید تر ان می باشد. درحالت کلی تراکت تحریر ۸۰ گرم برای طرح های تمپلات دو طرفه توصیه نمی گردد.

 

چاپ تراکت تحریر ۸۰ گرم سایز A5 در سه سرعت چاپ ۸ روزکاری ، ۳ روزکاری و فوری یکروزه قابل چاپ می باشد.

 

زمان تحویل تراکت آ۵

 

  • زمان تحویل ۸ روزکاری ، ۳ روزکاری و فوری یکروزه قابل چاپ می باشد.
  • سفارشهای چاپ فوری در روزهای شنبه تا چهارشنبه اگر قبل از ۱۱ صبح ثبت شوند تا پایان روز کاری ویا اول وقت روزبعد تحویل داده خواهند شد.
  • سفارشات ۳ و ۸ روزکاری اگر قبل از ساعت ۱۴ ثبت شوند فردای آن روز به عنوان روز اول کاری محاسبه خواهد بود.

 

سفارش آنلاین چاپ تراکت A5 تحریر ۸۰ گرم

 

چاپ تراکت A5 تحریر ۸۰ گرم

 

گالری تصاویر چاپ شده تراکت

 

قیمت چاپ تراکت تحریر ۸۰ گرم

 

  • کلیه قیمت های تراکت ها به تومان می باشد.

 

تیراژ وجه چاپ ۸روز کاری چاپ ۳روز کاری چاپ فوری ۱روزه
۱۰۰۰ یکرو ۱۰۳.۰۰۰ ۱۱۸.۰۰۰ -----
دورو ۱۴۱.۰۰۰ ۱۵۵.۰۰۰ -----
۲۰۰۰ یکرو ۱۷۲.۰۰۰ ۱۹۱.۰۰۰ ۲۱۱.۰۰۰
دورو ۲۱۲.۰۰۰ ۲۳۱.۰۰۰ ۲۵۱.۰۰۰
۵۰۰۰ یکرو ۳۶۵.۰۰۰ ۳۸۹.۰۰۰ -----
دورو ۴۱۲.۰۰۰ ۴۳۶.۰۰۰ -----
۱۰.۰۰۰ یکرو ۷۲۰.۰۰۰ ۷۶۸.۰۰۰ -----
دورو ۸۱۴.۰۰۰ ۸۶۱.۰۰۰ -----

 

تیراژ وجه چاپ ۸ روزکاری چاپ ۳ روزکاری
۱۵.۰۰۰ یکرو ۱.۰۷۵.۰۰۰ ۱.۱۴۷.۰۰۰
دورو ۱.۲۱۴.۰۰۰ ۱.۲۸۳.۰۰۰
۲۰.۰۰۰ یکرو ۱.۴۴۷.۰۰۰ ۱.۵۴۳.۰۰۰
دورو ۱.۶۳۲.۰۰۰ ۱.۷۲۸.۰۰۰
۳۰.۰۰۰ یکرو ۲.۱۴۸.۰۰۰ ۲.۲۹۱.۰۰۰
دورو ۲.۴۲۲.۰۰۰ ۲.۵۶۵.۰۰۰
۴۰.۰۰۰ یکرو ۲.۸۶۵.۰۰۰ ۳.۰۵۵.۰۰۰
دورو ۳.۲۳۰.۰۰۰ ۳.۴۲۰.۰۰۰
۵۰.۰۰۰ یکرو ۳.۵۴۳.۰۰۰ ۳.۷۷۸.۰۰۰
دورو ۳.۹۹۵.۰۰۰ ۴.۲۳۰.۰۰۰

 

راهنمای طراحی تراکت A5 تحریر ۸۰ گرم

 

چاپ تراکت A5 تحریر ۸۰ گرم ایرانی

 

چاپ تراکت A5 تحریر ۸۰ گرم ایرانی ارزان ترین سری تراکت قابل چاپ مجموعه چاپ متین می باشد. تفاوتی که این سری تراکت تحریر ایرانی با تحریر های وارداتی دارد داشتن زمینه کار می باشد ( زردتر می باشد ) . پس اگر به دنبال چاپ یک تراکت با قیمت مناسب می باشد که خیلی سخت گیر در مورد رنگ بندی کلی کار نیستید قطعا تراکت تحریر ایرانی می تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد. چاپ تراکت آ۵ روی این سری از کاغذ نهایتا به صورت ۸ روزکاری چاپ و آماده ارسال می باشد.

 

زمان تحویل تراکت تحریر ایرانی

 

  • چاپ تراکت تحریر ۸۰ گرم ایرانی ۸ روزکاری می باشد.
  • روزهای قید شده تعداد روز های کاری هفته می باشد.
  • سفارشات عادی اگر قبل از ساعت ۱۴ ثبت شوند فردای آن روز به عنوان روز اول کاری محاسبه خواهد بود.

 

سفارش آنلاین چاپ تراکت A5 تحریر ۸۰ گرم ایرانی

 

چاپ تراکت A5 تحریر ۸۰ گرم ایرانی

 

گالری تصاویر چاپ شده تراکت

 

قیمت چاپ تراکت A5 تحریر ۸۰ گرم ایرانی

 

  • کلیه قیمت های تراکت ها به تومان می باشد.

 

تیراژ وجه چاپ ۸روز کاری
۱۰۰۰ یکرو ۸۰.۰۰۰
دورو ۱۱۹.۰۰۰
۲۰۰۰ یکرو ۱۲۴.۰۰۰
دورو ۱۶۸.۰۰۰
۵۰۰۰ یکرو ۲۴۲.۰۰۰
دورو ۲۹۱.۰۰۰
۱۰.۰۰۰ یکرو ۴۸۵.۰۰۰
دورو ۵۸۲.۰۰۰

 

راهنمای طراحی تراکت A5 تحریر ۸۰ گرم ایرانی

 

چاپ تراکت A5 گلاسه ۱۳۵ گرم

 

همواره پر طرفدار ترین تراکت از لحاظ جنسی ، چاپ تراکت A5 گلاسه ۱۳۵ گرم می باشد. معمولا تراکت های گلاسه ای که در سطح شهر مشاهده می فرمایید از این سری می باشد. کیفیت چاپ و درخشندگی و زنده بودن چاپ در حالت کلی بر روی سری گلاسه با تحریر تفاوت چشمگیری خواهد داشت و به همین دلیل است که استقبال از سری های گلاسه بیشتر از تحریر بوده است. چاپ تراکت A5 گلاسه ۱۳۵ گرم در این مجموعه در سه سرعت چاپی انجام می شود.

 

زمان تحویل تراکت گلاسه ۱۳۵ گرم

 

  • زمان تحویل ۸ روزکاری ، ۳ روزکاری و فوری یکروزه قابل چاپ می باشد.
  • سفارشهای چاپ فوری در روزهای شنبه تا چهارشنبه اگر قبل از ۱۱ صبح ثبت شوند تا پایان روز کاری ویا اول وقت روزبعد تحویل داده خواهند شد.
  • سفارشات ۳ و ۸ روزکاری اگر قبل از ساعت ۱۴ ثبت شوند فردای آن روز به عنوان روز اول کاری محاسبه خواهد بود.

 

سفارش آنلاین چاپ تراکت A5 گلاسه ۱۳۵ گرم

 

چاپ تراکت A5 گلاسه ۱۳۵ گرم

 

گالری تصاویر چاپ شده تراکت

 

قیمت چاپ تراکت A5 گلاسه ۱۳۵ گرم

 

  • کلیه قیمت های تراکت ها به تومان می باشد.

 

تیراژ وجه چاپ ۸روز کاری چاپ ۳روز کاری چاپ فوری ۱روزه
۱۰۰۰ یکرو ۱۳۶.۰۰۰ ۱۵۰.۰۰۰ -----
دورو ۱۷۲.۰۰۰ ۱۸۶.۰۰۰ -----
۲۰۰۰ یکرو ۲۳۸.۰۰۰ ۲۵۷.۰۰۰ ۲۷۶.۰۰۰
دورو ۲۷۸.۰۰۰ ۲۹۸.۰۰۰ ۳۱۷.۰۰۰
۵۰۰۰ یکرو ۵۳۶.۰۰۰ ۵۶۱.۰۰۰ -----
دورو ۵۸۰.۰۰۰ ۶۰۴.۰۰۰ -----
۱۰.۰۰۰ یکرو ۱.۰۶۲.۰۰۰ ۱.۱۱۰.۰۰۰ -----
دورو ۱.۱۴۸.۰۰۰ ۱.۱۹۶.۰۰۰ -----

 

تیراژ وجه چاپ ۸ روزکاری چاپ ۳ روزکاری
۱۵.۰۰۰ یکرو ۱.۵۹۳.۰۰۰ ۱.۶۶۵.۰۰۰
دورو ۱.۷۲۲.۰۰۰ ۱.۷۹۴.۰۰۰
۲۰.۰۰۰ یکرو ۲.۱۰۱.۰۰۰ ۲.۱۹۶.۰۰۰
دورو ۲.۲۷۲.۰۰۰ ۲.۳۶۷.۰۰۰
۳۰.۰۰۰ یکرو ۳.۱۱۹.۰۰۰ ۳.۲۶۰.۰۰۰
دورو ۳.۳۷۳.۰۰۰ ۳.۵۱۴.۰۰۰
۴۰.۰۰۰ یکرو ۴.۱۱۴.۰۰۰ ۴.۳۰۰.۰۰۰
دورو ۴.۴۴۹.۰۰۰ ۴.۶۳۵.۰۰۰
۵۰.۰۰۰ یکرو ۵.۰۸۸.۰۰۰ ۵.۳۱۸.۰۰۰
دورو ۵.۵۰۲.۰۰۰ ۵.۷۳۲.۰۰۰

 

راهنمای طراحی تراکت A5 گلاسه ۱۳۵ گرم

 

چاپ تراکت A5 گلاسه ۱۷۰ گرم

 

چاپ تراکت A5 گلاسه ۱۷۰ گرم ، ضخیم ترین سری تراکت گلاسه بدون روکش مجموعه می باشد که بسیار برای چاپ تراکت های لوکس و همچنین برای بروشور مناسب می باشد. چاپ روی تراکت آ۵ گلاسه ۱۷۰ گرم نیز مشابه سایر نمونه ها مجموعه در سایز ۱۴٫۵ در ۲۰ انجام می شود ولی از ویژگی های این سری این است که حداقل در تیراژ ۲۰۰۰ نسخه قابل انجام میباشد و چاپ می بایست مضربی از ۲۰۰۰ باشد. چاپ روی تراکت گلاسه ۱۷۰ گرم نیشر بسیار عالی بوده و کلیه رنگ های زنده و شفاف می باشد. چاپ روی این سری به سرعت چاپ قابل انجام می باشد.

 

زمان تحویل تراکت آ۵ گلاسه ۱۷۰ گرم

 

  • زمان تحویل تراکت گلاسه ۱۷۰ گرم ۸ روزکاری و ۳ روزکاری می باشد.
  • روزهای قید شده تعداد روز های کاری هفته می باشد.
  • سفارشات ۳ و ۸ روزکاری اگر قبل از ساعت ۱۴ ثبت شوند فردای آن روز به عنوان روز اول کاری محاسبه خواهد بود.

 

سفارش آنلاین چاپ تراکت A5 گلاسه ۱۷۰ گرم

 

چاپ تراکت A5 گلاسه ۱۷۰ گرم

 

گالری تصاویر چاپ شده تراکت

 

قیمت چاپ تراکت A5 گلاسه ۱۷۰ گرم

 

  • کلیه قیمت های کارت ویزیت ها به تومان می باشد.

 

تیراژ وجه چاپ ۸ روزکاری چاپ ۳ روزکاری
۲۰۰۰ یکرو ۳۵۲.۰۰۰ ۳۷۲.۰۰۰
دورو ۴۰۲.۰۰۰ ۴۲۱.۰۰۰
۴۰۰۰ یکرو ۶۵۵.۰۰۰ ۶۷۹.۰۰۰
دورو ۷۱۰.۰۰۰ ۷۳۴.۰۰۰
۸۰۰۰ یکرو ۱.۴۲۴.۰۰۰ ۱.۴۷۲.۰۰۰
دورو ۱.۵۳۴.۰۰۰ ۱.۵۸۲.۰۰۰

 

راهنمای طراحی تراکت A5 گلاسه ۱۷۰ گرم

 

چاپ تراکت لوکس A5 گلاسه ۳۰۰ گرم با روکش

 

چاپ تراکت A5 لوکس گلاسه ۳۰۰ گرم با روکش برای معرفی محصول و یا برند شما می توانید تاثیر گذاری فوق العاده ای داشه باشد. قطعا اگر به دنبال یک تراکت خاص با ویژگی های منحصر به فرد و با استحکام بالا هستید توصیه ما به شما همین تراکت لوکس گلاسه ۳۰۰ گرم با روکش می باشد. امکان چاپ این تراکت با روکش سلفون مات و یا سلفون براق میسر می باشد که فرم های آنلاین می توانید انتخاب بفرمایید و در سه سرعت چاپ ۸ روزکاری ف ۳ روزکاری و یا فوری یکروزه تحویل بگیرید.

 

زمان تحویل تراکت لوکس A5

 

  • زمان تحویل ۸ روزکاری ، ۳ روزکاری و فوری یکروزه قابل چاپ می باشد.
  • سفارشهای چاپ فوری در روزهای شنبه تا چهارشنبه اگر قبل از ۱۱ صبح ثبت شوند تا پایان روز کاری ویا اول وقت روزبعد تحویل داده خواهند شد.
  • سفارشات ۳ و ۸ روزکاری اگر قبل از ساعت ۱۴ ثبت شوند فردای آن روز به عنوان روز اول کاری محاسبه خواهد بود.

 

سفارش آنلاین چاپ تراکت A5 گلاسه ۳۰۰ گرم لوکس

 

چاپ تراکت لوکس گلاسه ۳۰۰ گرم

 

گالری تصاویر چاپ شده تراکت

 

قیمت چاپ تراکت A5 لوکس گلاسه ۳۰۰ گرم با روکش

 

  • کلیه قیمت های تراکت ها به تومان می باشد.

 

تیراژ وجه چاپ ۸ روزکاری چاپ ۳ روزکاری چاپ فوری
۱۰۰۰ عدد یکرو ۳۹۱.۰۰۰ ۴۱۵.۰۰۰ ۴۴۷.۰۰۰
دورو ۴۸۷.۰۰۰ ۵۱۱.۰۰۰ ۵۴۳.۰۰۰
با روکش سلفون مات یا براق

 

راهنمای طراحی تراکت A5 گلاسه ۳۰۰ گرم لوکس با روکش

 

طراحی تراکت A5

 

طراحی و ارسال فایل تراکت در مجموعه تخصصی چاپ متین به ۳ صورت انجام می شود:

 

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جایگذاری و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان مجموعه چاپ متین

 

همان گونه که در بالا به اختصار خدمت شما بزرگواران روش های طراحی فایل ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایستبه صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در مواقعی که شما دسترسی به فایل های تراکت ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارد و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی داشته باشید و یا در کل برای نخستین بار است که می خواهید اقدام به چاپ تراکت بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین . طراحان مجموعه چاپ متین حساب بفرمایید.

 

طراحی در این مجموعه به صورت انجام می شود : طراحی و اجرای تراکت یا به صورت انتخابی از قالب های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می شود و یا یک طراحی تماما اختصاصی کاملا مناسب با نظر و سلیقه ی شما صورت می گیرد که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می برد.

 

🎨شروع روند طراحی و ارجاع کار برای واحد طراحی مستلزم واریز هزینه طراحی و تایید حسابداری مجموعه می باشد.🎨
……………………………………..
⏱روند پروسه طراحی معمولا بین ۱ الی ۳ روزکاری زمان بردار است.(و طبیعتا با توجه به اینکه طراحی یک امر سلیقه ایست این پروسه ممکن است تا یک هفته هم به طول بیانجامد)⏱
……………………………………..
⚖️مالکیت حقیقی و حقوقی طراحی انجام شده توسط مجموعه تماما متعلق به مجموعه چاپ متین می باشد ولی طبیعتا مجموعه خود را در نوبت های بعدی موظف به چاپ تراکت ، بدون دریافت هزینه اضافه تر (طراحی) می داند. (خروج طرح لایه باز از مجموعه مستلزم پرداخت کلیه هزینه متقبل شده شرکت و به صورت توافقی برای فرد متقاضی می باشد.)

  • چاپ متین