چاپ انتقال در صفحه نمایش یک قدم بیشتر طول می‌کشد ؛ این انتقال رنگ از طریق یک کاغذ مخصوص صورت می گیرد با استفاده از یک پوششی که به آن اجازه می دهد رنگ بر روی لیوان اعمال شود. پیاده سازی تصویر در این روش با دست صورت می گیرد در این فرآیند مدت زمان بیشتری نسبت به چاپ صفحه باید صرف شود.

چاپ دیجیتال بسیار شبیه چاپگر لیزر است .این روش برای کسانی که می‌خواهند از رنگ‌های کم‌رنگ و بی‌ روح برروی لیوان هایشان استفاده کنند، بسیار ایده‌آل است و برای درج تصاویر بر روی لیوان های چینی و سفالی و لیوان های شفاف بسیار مناسب می باشند.

رنگ کامل برای هر شرکتی که نیاز به سفارش مقدار زیادی لیوان عکس دار دارد استفاده این روش بسیار سریع و نسبتا ارزان می باشد. به این تکنیک هم گاهی اوقات چاپ CMYK گفته می‌شود ، به طوری که تصویر به چهار رنگ اصلی ( سیاه ، زرد ، بنفش و آبی ) تبدیل می‌شود و سپس به صفحه چاپ منتقل می‌شود . تقریبا هر رنگ و جزئیات آن با استفاده از این روش به درستی پخش می‌شوند .

چاپ سابلیمیشن یکی از رایج‌ترین روش‌های چاپ روی لیوان های تبلیغاتی است بخصوص که، این یکی از تکنیک های سازگار با محیط زیست می باشد و به شیوه خاصی رنگ ها بر روی لیوان قرار می گیرد و می توان از رنگ های مختلفی در این روش استفاده کرد که این رنگ ها بصورت مستقیم بر روی لیوان می چسبند. در این تکنیک رنگ ها به صورت شفاف و روشن تولید می‌شوند، شما می توانید با چاپ رنگ های روشن بر روی لیوان جذابیت خاصی به لیوان بدهید و بسیار مناسب، برای کسانی که به دنبال لیوان های خاص در رنگ های خاص می باشند.

  منبع : وبسایت مرکز تخصصی چاپ متین